Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo even op de pc inloggen om je ticker te kijken.

Denk erover bezwaar te maken tegen die boete, maar vrees dat dat nogal zinloos is. Het voelt enorm oneerlijk.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Tool,

Wat vind ik het klote voor jullie zeg! En zeker geen sorry zeggen hoor!

Dikke knuffel voor jou x

Was ik nog maar zwanger.... Sorry, maar heb effe n dipje
Geplaatst

Oh lachen dat realiseer ik me nu pas...roze is voor meisjes! Nou ja ik vind het een leuke kleur daarom had ik die gekozen. Is het erg dom?

Geplaatst

Es, mooie ticker hoor! Ik zeg het nu alvast maar, een MEISJE :):):)

Hier nog lekker broeierig en warm. Ik zie op buienradar wel wat elende aankomen, maar wij zijn als laatste aan de beurt ;)

Geplaatst

Hier schijnt t zonnetje nog. Maar begint wel te betrekken. Ga me even douchen en dan naar de film. Ben niet meer aan toevloeien dus hopelijk vanaaf al aan de banga.

Tot morgen!

Geplaatst

Tool fijne avond!

San hoe was het bij de reumatoloog?

Poll maken voor Esther? :-) ik zeg....jongetje. Dus dan wordt het een meisje wan ik heb het altijd fout.

Geplaatst

Tool, knuffel: geniet van film!

Henne, wat een geld. Wat ern zeikzooi.

EDR goed nieuws, geniet ervan (zo gegund)!

Hier had ik al heel snel weeen om de 5/6 min, die steeds pijnlijker werden. Maar het zakt weer.. Blik op oneindig.

Lig hier met een kletsmajoor, ook lange weg ICSI. Maar trek me wel terug, alle rust kan ik gebruiken. Wil het toelaten! Maar gaat wel ff duren hoor.

Geplaatst

Miki, begrijp ik goed dat je in het zkh ligt? Toi toi toi, ik denk aan je/jullie x

Geplaatst

Oh miki wat spannend zeg!Je bent dus gewoon bezig! Wat bijzonder om te weten dat jullie binnen hele korte tijd jullie bikkeltje mogen knuffelen! Gunst ik word er plaatsvervangend zenuwachtig van, helemaal goed toch...dan hoef jij niet te zenuwen!

Meid succes, sterkte, toi toi toi, je gaat het kunnen...ennuh gewoon je grenzen aangeven hoor als dat geklets irritant begint te worden! Het is nu mikitijd!!! hoe is je mannetje eronder?

Een poll voor ons kindje...ha ha lachen! Ik denk een meisje...dat kan bijna niet anders want dat zijn over het algemeen echt vechtertjes en die van ons is een enorm vechtertje!

Geplaatst

Ester ik zeg ook meisje!!

Dus hier en daar al aan het betrekken en rommelen? Nou hier schijnt nog vollop de zon. R was flink aan het spelen op de grond en zweete er gewoon van. Luier verschonen en ja hoor luieruitslag bah en ook nog 38 graden, vandaar dat ie er zo 'anders' uitzag. Waarschijnlijk zijn tandjes... Dus nu loopt ie ff in zijn blote billen hihi. Morgen maar even maizena halen. Tip van jou Henne!!

Kom later weer terug

Geplaatst

Tool, veel plezier vanavond! En je moet je echt niet verontschuldigen om je slechte dag, heel begrijpelijk!

Henne die uitknop zou ik je graag willen aanwijzen...maar ik ben ook nog aan het zoeken ;)nee zonder gekheid het is wel moeilijk als je zo door blijft malen, heeft de hapto wat gebracht?

Es, wat een geweldige ticker!

San, nieuws voor P?

Sen, jeetje jullie ook al een enveloppe van Cjib!

Testr, zet 'ma op, ohh meid weeën en dan met een vreemde op een kamer.....maar goeddat is bijzaak, heel veel succes, kracht en noem maar op, wat spannend!!

Geplaatst

he meiden,

ben ik ook even.. heb eerder vanmiddag wel even bijgelezen op de phone. Even kijken wat er is blijven hangen...

Tool, lieverd je mag best een dip hebben! en vooral geen sorry zeggen, nergens voor nodig! heb je de ovu testen nog gehaald? ik heb hier nog een pakje incl. zwangerschapstesten. Het zijn van die dipsticks. Had een tijdje terug al hier gevraagd of iemand ze kon gebruiken maar geen reaktie op gekregen. Als je ze wilt hebben, stuur ik ze op. Zo niet, is er vast wel iemand anders hier die ze wil hebben? Henne? oh en even over die hielspoor, je moet wel behoorlijk wat overgewicht hebben wil het daardoor komen en anders is het meestal overbelasting. Mn vriend heeft het al tig keer gehad (doet fysiek werk) en hij heeft absoluut geen overgewicht. De enige remedie: pijnstillers en rust houden.

Es, van harte met je mooie echo! en wat een prachtige ticker! ik zeg een jongen :-)

Ruby, ben benieuwd wat de huisarts zegt van je oog. Kan misschien idd door de suiker komen? hoop dat het allemaal meevalt. Vocht vasthouden, heel irritant. Heb er normaal gesproken ook al last van maar begint nu erger te worden. Jij zegt dat je 1,5 lt. water drinkt maar mag best meer hoor. Sterkte bij de dokter

Henne en San, meiden de spanning straalt gewoon van jullie berichten! nog even volhouden meiden

Mik, je bent al bezig! ohhh wat spannendddd. Toi toi toi!

ben bang dat ik de rest nu kwijt ben sorry meiden.... dus even ego: vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Moest eerst wegen en bloeddruk meten, alles in orde. Hartje geluisterd, ook in orde. Daarna informatief gesprek gehad over alles omtrent de bevalling. Koffertje meegekregen met een berg info folders en wat samples van producten. Volgende week moet ik een glucosetest doen. 3 dagen vtv een bepaald dieet aanhouden en dan om 8 uur smorgens nuchter komen en krijg dan een prikje in de vinger, krijg gelijk de uitslag. Als het goed is mag ik weer gaan en als het niet goed is moet ik één of ander drankje drinken en nog 3 uur blijven waarna er weer wordt bloedgeprikt maar dan vanuit de arm en dan gaan ze dus weer kijken hoe het dan is met de suikerwaarden.

Verder vanacht ook raar gedroomd, over werk arghhhh. Heb mn manager gisteren een uitgebreide mail gestuurd met daarin een overzicht van mn (zwangerschaps)verlof. Ik heb gezegd dat ik voornemens ben om in de eerste week van januari weer te beginnen. Dan zijn al mn bovenwettelijke verlofuren verbruikt (anders vervallen ze). Dan hou ik nog 9 weken over (en krijg per 1 jan. natuurlijk ook weer nieuwe verlofuren erbij) dus dan kan ik voorlopig minstens 3 kwart jaar 1 dag per week vrij nemen dus tot die tijd is geen contractaanpassing nodig. Heb nog geen reaktie gehad. Oja en heb er ook nog bijgezet dat ik voor mn zw-verlof nog een weekje verlof wil en dat de pinksterweek niet uitkwam.. wanneer het dan wel uitkomt?! ben benieuwd....

Geplaatst

Heel goed sen! De aanval is de beste verdediging!

Tooltje, is toch logisch dat je een dip hebt. Mag natuurlijk. Is niet niks wat je te verduren hebt! Kus! (ps, majoran is inderdaad super!)

Henne, klote van die boete! Vin heeft er ook kog een liggen helaas...

Es', ga thuis je tikker bekijken! Zag je FB post, schreeuw t maar van de daken!

Geplaatst

Fren, nog lekker aan het genieten daarzo? tot wanneer blijven jullie?

hou op over boetes grrr kl*te justitie/cjib heb nu al ruim 900,- betaald voor wat flutovertredingen. Als het nou mega-overtredingen waren zou ik er meer vrede mee kunnen hebben maar dit gaat nergens over. Heb niemand benadeeld of in gevaar gebracht... slaat echt nergens op. Naja, paar keer slikken en maar weer snel vergeten.. het is niet anders

Geplaatst

Zo ben ik weer. Heb een klein jongetje wat een beetje ziekjes lijkt te worden lekker geknuffeld, flesje gegeven en verhaaltjes voorgelezen tot hij in slaap viel. Zo schattig.

Miki wat spannend zeg, hopelijk kom je de nacht een beetje ontspannen door (kan dat als je ingeleid bent?) en dat je morgen uitgerust aan je bevalling van binkie kan beginnen!!!!!

Henne beetje meer Zen geworden?????

Sen ben benieuwd wat je werkgever gaat zeggen, net wat fren zegt de beste verdediging is de aanval!!

Bij de reumatoloog geweest. Het is geen artritis dus dat scheelt al weer. Wat het wel is/was kon hij ook niet zeggen. Hij vermoed dat het een voorbijgaand virus geweest is wat nu aan het afnemen is (gelukkig), maar omdat hij ook nog geen duidelijk beeld heeft is er nog meer bloed geprikt, 7 buisjes waarvan er een aantal gelijk in de vriezer moesten. Over 3 weken weer terug en dan weten we ook hoe het bij de cardioloog is geweest. Het ligt eraan hoe de uitslagen zijn en dan misschien nog door naar de longarts voor een ctg van de longen die er op de foto's overigens goed uit zagen.

Verder ben ik helemaal op. Heb vanmiddag mijn mooie fiets opgehaald en naar huis gefietst. Heerlijk zeg. R vond het wel spannend voorop de fiets. Nu kunnen we op de fiets de wereld gaan verkennen. Nu dus heel moe en me maar lekker rustig houden op de bank. Voel mijn buik en vooral mijn schaambot, bekent gevoel van de bekkeninstabiliteit.......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden