Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Es' en Babeth, ik heb het geld zojuist overgemaakt. Excuses voor de vertraging.

Dadelijk lekker Grieks eten met m'n dinnetjes. Zin in. En vanaf maandag gaan we weer op m'n suilerbehoefte letten, lol

Als het goed is, zal woensdag ook al het spul voor het intralipidinfuus worden geleverd. Maar we gaan nog iet beginnen. Moet t nog doorgeven aan de verpleegkundige van de buurtzorg.

Geplaatst

Hoi hoi,

henne, wat een prachtige foto van koekie!!en wat fijn dat je schoonouders het nu ook weten, bijzonder moment!

Tool geniet van het etentje en je vriendinnen, fijne avond

Ceeke hoe gaat het met jou?

Gisteren gewinkeld en nog even met i bij een kapper binnengelopen, ze deed het erg goed, liet alles oeven bleef Goed zitten, had dat nooit verwacht!

Geplaatst

Wat leuk, I bij de kapper :-)

De foto is een screenshot uit het filmpje van de echo, dus lekker scherp. Mooier dan de foto's die je meekrijgt. Ja wel bijzonder om het te vertellen, maar ook erg eng. Als ze volgende week niet zouden komen hadden we misschien nog wel even gewacht. Maar ze waren nu ook zo blij. Mijn schoonvader belde nog terug om de uitgerekende datum te vragen :-) en ik geloof dat ze al van alles mee willen nemen....

Ben na m'n dutje weer helemaal ingestort. Je hebt gelijk Sen, het slaat opeens weer toe :-( pfff....

Tool fijne avond!

Geplaatst

Simba ik was de eerste die reageerde maar dacht ik kan toch niks komen ophalen vandaag bij jou... Maar als het iets is waarvoor ik niet fysiek aanwezig hoef te zijn... kom maar op! Wat moet ik doen? Een nummer doorgeven via internet ofzo?

Geplaatst

oh henne, dat wordt de mooiste februari ooit!

Ik heb trouwens mijn spam zonder te kijken geleegd, zat er iets in?

Verder geen tijd om bij te lezen, maar wilde kijken hoe de echo was. Vind deze wachtweken haast langer duren dan mijn eigen wachtweken.

Geplaatst

Henne mooi fotootje van koekiemonster!!!!! Zo blij voor jullie en net als Tool steekt het ook stiekum een beetje bij mij. Maar mijn blijdschap voor jullie is sterker dan het steekje van jaloezie!!!!

Verder ben ik het ff kwijt.....

O ja Es ik heb mijn ouders gewezen op de regieverpleegkundige. Hadden we nog niet van gehoord. Mijn moeder had het wel over een "knul" de vorige keer die ook zoiets deed en ze zullen het vragen dinsdag. Die peg-sonde die iemand opperde had de huisarts ook aangedragen, heb met klem gezegt dat ze dat heel serieus in overweging moet nemen, dat het geen slecht idee is en dat ze dat bv 's nachts kan laten lopen en overdag gewoon eten en drinken. Ook dat zouden ze aandragen dinsdag.

Kaartje mijn ouders vertellen me idd niet alles om mij te sparen, zodat ik niet te veel ongerust zou zijn. Heb al vaker gezegt dat ik liever de waarheid weet omdat ik niet op mijn achterhoofd gevallen ben. Het is jammer dat ik nooit bij zulke gesprekken aanwezig kan zijn, weet ook dat ze dat liever niet hebben om mij/ ons niet teveel te belasten. Lief uit hun oogpunt gezien, vandaar dat ik regelmatig bel en me er bij neergelegt heb dat ze nu eenmaal nooit alles vertellen. Dit gaat al jaren zo en het heeft heel lang geduurd en vele uren therapie voor ik dat los kon laten. Soms klinkt dat heel hard, maar ik heb moeten leren dat mijn ouders zelf hun keuzes maken en ook al ben ik het daar niet altijd mee eens ze zijn verantwoordelijk voor hun eigen doen en laten en kan ze niet dwingen, alleen bijstaan, steunen en adviseren. De afstand heeft dat makkelijker gemaakt, maar maakt het tegelijkertijd moeilijker, omdat ik zomaar wel eens binnen zou willen komen waaien om alleen maar aanwezig te zijn.

Ok iets anders weer, R heeft besloten dat hij zijn hele ritmes waar we zo aan gewent waren helemaal om te gooien en een aantal tanden zijn ook in aantocht. Wat gaat het allemaal snel. Vanmiddag de kleertjes en wippertje teruggebracht die we gebruikt hadden van mijn vriendin. Ons boefje moet maandag weer naar het cb dus ben benieuwd hoe die gegroeid is in lengte en gewicht. Morgen begint juli en dus mijn drukke werkmaand. Zal pittig worden, maar ook vast gezellig. We zijn de voorbereidingen aan het maken voor R zijn eerste verjaardag. Een jaar geleden waren dit nu spannende weken.

Volgende week komt er iemand helpen zand te storten in de achtertuin en grond. Dan gaan we zelf bestraten en hopelijk is dat af voor 5 aug!!! 20 aug wordt onze hout- beton schutting geplaatst en kunnen we lekker onse fietsen achter zetten en is de rommel uit de voortuin. Heerlijk hoe er nu weer schot komt in ons mooie paleisje. We zijn nog lang niet klaar, maar op het gemakje komt het ook af!

Geplaatst

Sandra wat moet ik zeggen... Je verdriet dat er geen tweede komt, de zorgen om je moeder...het is eigenlijk gewoon teveel.

Geplaatst

Heel veel sterkte met je moeder Sandra.

Afstand kan het loslaten iets makkelijker maken maar idd dat even binnen wippen is er niet bij.

Henne prachtig Koekje heb je daar!!!

Ruby veel plezier morgen met het ophalen van jullie aanwinst.

Geplaatst

Hè girls,

Net thuis van een gezellige avond met lekker Grieks eten en heerlijke cocktails in een ander cafeetje. Hoe ik ngeregeld Herbert ik niet, maar morgenvroeg samen met m'n fitnessbaas zumbales geven, Hahahaha.

ik ga dus ny naar bedje toe.

Weltrusten!

San even n knuffeltje voor jou. Komt veel op jullie af nu.

Geplaatst

He meiden, de kat komt niet vandaag. ze had verhoging en eerst beter worden. heb aangegeven dan het liefst na de 21e. dan hebben we alle tijd. we wachten af.

San, sterkte

Geplaatst

Vandaag 8w4d en vooralsog weer een beetje blij. Gisteravond was ik weer zoooo ellendig: 11 uur cracker, 12 uur cracker, half drie cracker... daarna gelukkig geslapen tot acht uur, pfff. Ergens moet ik wel lachen om die nachtvoedingen, het zou alleen leuk zijn als J er eentje over kon nemen af en toe ;-)

Zit te twijfelen of ik morgen acu zal bellen. Het helpt mij altijd wel goed, maar moet er ook heen rijden 40 minuten... dilemma.

Fren wat leuk dat F peer zo lekker vindt. Zo grappig hoe die hele kleine kindjes al voorkeuren hebben. Hoewel ik uit ervaring weet hoe snel dat kan veranderen.

Simba over twee weken de doop. En Sanne ook al bijna jarig. Net als Ruben. Wat gaat het soms opeens hard. San, ik weet idd nog dat ik met mn mobiel naar het toilet ging de dag dat jij de ks kreeg haha, wilde je sms niet missen!

Tool hoe ging het lesgeven?

Ik kauw hier nog even moeizaam verder...Meiden, zeg me ajb dat dit met twaalf weken écht beter wordt!!! Jeetje wat zou het heerlijk zijn om weer een beetje normaal te kunnen eten zeg.

Fijne zondag!

Geplaatst
He meiden, de kat komt niet vandaag. ze had verhoging en eerst beter worden. heb aangegeven dan het liefst na de 21e. dan hebben we alle tijd. we wachten af.

San, sterkte

Ach Ruby wat jammer.. Maar wel beter voor haar.

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Wat is er weer veel geschreven... Ook al was het forum ff niet online:)

Henne, lekker blijven knagen ook al valt het niet mee! Koekiemonster wordt er groot van, denk aan jullie prachtige echo!

Simba, wat bijzonder dat je ons hebt uitgenodigd voor de doop. Ontroerend. Helaas gaat het ons niet lukken om er bij te zijn maar ik zou wel heel graag een boekje ontvangen, digitaal zou al erg leuk zijn! Ik duim voor mooi weer...

Ruby, wat jammer dat poes ziek is. Toch op verheugd. Hoop dat ze snel opknapt en dat jullie haar eind juli mogen gaan knuffelen!

@all, hier valt het wachten me nu al lang... Buik nog beetje beurs maar verder wel ok. Hoewel ik vanochtend wel op stond met wat rommelende darmen. Waar komt dat van?? Warme weer, reactie op afgelopen week of wellicht innesteling en een lijf wat protesteert? Doc P mailen of maar even aankijken? Voel me verder niet ziek ofzo... Hmmmm zit me niet zo lekker. Wie heeft raad???

Nu strijk, huis opruimen en terras vegen. Morgen bezichtiging die nu hopelijk wel doorgaat;) En anders heb ik weer de hele week een opgeruimd huis. Manlief naar Engeland voor twee dagen... Dus die kan ook geen rommel maken;)

Liefs,

Geplaatst

Ceeke darmen kan van progesteron komen, maar als je ook maar enig idee hebt dat het een afstotingsreactie kan zijn: Pf mailen! Wanneer was de punctie ook alweer? Een innesteling is ca week erna, dus alles ervoor kan theoretisch nog geen afstoting zijn

Geplaatst

Henne, ik vond het ook al vroeg. Punctie was nl. dinsdag en terugplaatsend vrijdag... Kijk het nog ff aan. Voel me verder prima dus kan idd goed komen van de utrogestan. Omdat ik daarmee normaal gesproken moeizaam naar toilet kan, gebruik ik sinds een paar dagen roosvice laxo. Misschien teveel geweest?! Lief dat je zo snel reageert, meis! X

Geplaatst

Heb uiteindelijk niet hoeven lesgeven. Via whatsappgerefeld, Hahahaha. En m'n hoofd bonkte te veel. Uiteindelijk weerom 12 uur wakker geschrokken.

Ruby, jammer dat ze niet vandaag komt. Maar wellicht ook beter, kan ze eerst beter worden en dan bij jullie lekker verder herstellen en goed aansterken!

Simba, had t al gemaild, maar ook wij kunnen niet komen, helaas.

We gaan zo nar de verjaardagen van m'n nichtje en zus en haar vriend, al is laatstgenoemde er helaas niet bij. Dus eerst een uurtje rijden naar s.o.n. En dan taart eten. Wijntje laat ik,maa staan vandaag, lol

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden