Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ceeke, wow, wat een mooie score! Veel succes in de wachtweken. Ik heb de cd nog niet verstuurd, sorry. Stuur m van t weekend op!

Es, het is dus toch gelukt met de doppler! Jippie!

San, blijft toch heftig om dit van je moeder te horen. Hopelijk is het een goed gesprek met de arts! En dan kleine dingetjes die je verdriet toc weer even trufferen. Fijn dat je er nu op dit moment wa beter mee kunt omgaan cq plaatsen. Knuffel meid!

Henne, nog maar 3 uurtjes!

Meiden, ga m'n spattige even wakker maken zodat we saampjes boodschappen kunnen gaan doen in de regen overigens...

Lekker weekend!!!! Morgenavond uiteen met vriendinnen en zondag verjaardag en dan komende week een drukke sportweek ivm de release vd nieuwe programma's. En ik zal op mezelf letten!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ceeke, wat een goede score! Heel veel succes en liefde voor jou en de twee emmy's!

Hier eet storm met alles mee. Alleen nog geen soja of melk en we zijn vegeatrisch maar de kinderen krijgen wel vette vis. En het zout voeg ik naderhand toe, dat krijgt hij nog niet. Aangezien merel ook amper suiker/zoet krijgt (wel fruit) is dit geen probleem. Potjes alleen bij hoge nood, neem meestal zelf iets mee als we weg gaan. Tupperware-babes. Ik heb alles langzaam uitgeprobeerd. Daardoor heb ik gemerkt dat ik nog even moet wachten met bonen, daar krijgt hij snel last van.

Sandra, zjeses, wat een ondergewicht. Wat gaan ze daar aan (proberen te) doen? Krijgt ze sonde/pec/intraveneus/energydrikker? Sterkte ermee meis. Ik vind het al moeilijk om de te kleine kleertjes weg te doen, kan me voorstellen hoe dit voor jou moet zijn. hetzelfde en dan 50 keer erger zoiets., pittig. Misschien niet op zolder zetten maar meteen de deur uit, kom je ze niet nog een x tegen.

dadelijk bezoek uit nld, en dan tot half augustus of bezoek of zelf op vakantie.

henne succes met de echo, leef mee.

Geplaatst

Ceeke wauw! Mooie score hoor! Ik had bij Kaat en Bram ook score 2 (of B?) maar in ieder geval ook net geen toppers maar dat kwam maar zelden voor zei de embryoloog... En zie! Veel plezier, goed opletten!

Oh twee ongeduldige kindjes op het speelkleed, ga maar even boodschappen doen, tot later!

Zal even kijken voor een foto met hoofdje omhoog straks...

Geplaatst

Henne nu nog maar 2 uurtjes!!!!

Ursela wegdoen kan ik niet. Mijn vriendin die hopelijk ook moeder kan gaan worden door Ivf ivm endo die wil ik haar schenken als het een jongetje zou worden en ze wil ze hebben. Ze heeft al een tijdje een nieuwe vriend en er is al over gesproken.

Mijn moeder heeft bijvoeding in de vorm van die Nutricia drankjes.

De kleertjes die ik van mijn nichtje/vriendin van de tweeling via ivf heb gekregen heb ik weer netjes in een doos gedaan en die gaan een dezer dagen weer terug. Wie weet kunnen ze het gebruiken voor de 4e. Heb nog niet gesproken over het spuiten. Wie weet lukt het me toch wel ik weet het nog niet. Wie weet lost het probleem zichzelf wel op ;)

Was wel even moeilijk, maar ben trots op mezelf dat ik nu zijn kast heb opgeruimd. Geeft ook weer wat lucht en elke fase heeft weer iets leuks natuurlijk. Zo gaan we van de ene over in de andere. De oude vaarwel zeggen en de nieuwe verwelkomen. Zo probeer ik het maar te zien i.p.v. dit komt niet meer terug e.d.

Zo worstelt iedereen wel "ergens" mee....

Es lekker voor jezelf en beebje kiezen hoor!!! Nog 1 drukke week en dan vakantie. Lekker hoor!!!!

Babeth lekker winkelen is nooit weg toch??? Die kapper kan morgen ook nog ;))

Geplaatst

Ik vreet mezelf echt op van de zenuwen, niet normaal meer... Wilde wat pakjes in orde maken voor de vrijgezellenmiddag van mijn schoonzusje morgen, maar kan niet eens een kaartje schrijven, zo zit ik te trillen. Nog drie kwartier ofzo en dan gaan we rijden, pfff, hoop dat we niet lang hoeven te wachten. En J zit doodkalm (uiterlijk) te werken haha. Gelukkig maar overigens. Moet ik trouwens nog iemand sms-en of wachten jullie braaf tot we terug zijn? ;-)

Geplaatst

Heb buitenshuis alleen whatsapp als er Wifi is, dus daar schieten we niks mee op :-) Ach, het is vrijdag, vast geen file, dus we zijn ook zo thuis. Ga nog maar even een rondje door de tuin ijsberen....

Geplaatst

henne: succes!!! Je bent waarschijnlijk al klaar, ben erg benieuwd!!! Dikke dikke kus voor jou!

Caroline: wat een heerlijk ventje: schattige foto! Hij kijkt mega relaxt de wereld in!

Sandra: je mannetje is nog geen 1 jaar en toch al telkens die nieuwe fases: hoe bijzonder is dat zeg. Ik leef mee met je moeder: ocharm, 40 kg en dan hier weer doorheen moeten. Denk aan je!

Ceeke: super score meid!!! Hier draaien de duimen volop! Ga wat Iers geluk naar je toesturen!

Tool: je weekend klinkt goed: geniet ervan meid!

Liefs,

IVFSH

Geplaatst

En het is met recht een koekiemonster dames: 1,9cm, prachtig kloppend hartje, alles erop en eraan, navelstreng al te zien, het hoofdje bewoog zelfs al een beetje. Heb de tranen nog in m'n ogen staan. ALS ze zondag goed gemeten hebben zou dit wurm bijna een cm zijn gegroeid in vijf dagen, geen wonder dan dat ik er niet tegenop kon eten. Aan de andere kant was het droge commentaar van onze gyn 'ach, in Delft kunnen ze niet meten' ;-)

Jeetje zeg wat zijn we blij, weer een hele grote stap verder en nu prachtig op termijn ook. Zo'n heerlijk gevoel. Gelijk bloed geprikt en urine ingeleverd. Nog even over eten gehad maar volgens de gyn maakt het echt niet zoveel uit wat ik eet, als ik maar eet. En met die pillen lijkt het ook beter te gaan, dus we kijken het gewoon nog even aan. Dat ik moe en gammel ben is na zo'n mooie echo gewoon weer net wat makkelijker mee om te gaan. En zoals de psycho gisteren ook zei: je bent chronisch vermoeid waardoor je minder energie hebt en vervolgens haalt iemand nog energie bij je weg, dan is er voor jou gewoon niet veel meer over, simpel.

Ook meiden ik ben zo BLIJ, het begint nu eindelijk echt te worden en door te dringen. Over twee weken mogen we weer, dan wordt het erg spannend omdat het rond die tijd destijds mis is gegaan, maar ik krijg steeds meer vertrouwen in dit monstertje. Uitgerekende datum: 6 februari

Geplaatst

Henne lieverd! Gefeliciteerd met deze mooie echo!!!! Kreeg gewoon tranen in mn ogen. Jouw emotie spat gewoon van het scherm. Ben zoooo blij voor jullie! Op naar de volgende echo.

Geplaatst

Wauw henne!! Super echo dus! En weer een beetje meer vertrouwen erbij! Een fijn weekend, maar die kan vast niet meer stuk!

Liefs naomi

Geplaatst

Lieve Henne!

Ik ben zo blij!!! Dit zit goed, dit blijft goed, over 7 maanden heb jij e eigen koekiemonstertje in je armen!!!!

Joehoe!!!!!

X!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden