Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne en J, gefeliciteerd met de super mooie echo!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vandaag leuke dag gehad. Wel beetje te druk, maar met allemaal leuke dingen. Heerlijk paardgereden in de zon. Net met vrienden uit eten geweest.

Morgen neefje van een jaar ophalen. Komt een dagje logeren. Van de buren een inklapbare box kunnen lenen. Handig! Zij wilden hem eigenlijk wegdoen omdat de kleinkinderen al wat groter zijn. Box komt dus bij ons wonen. Raar hoor, opeens een box in woonkamer. Tegelijkertijd klopt het voor mijn gevoel ook.

Van de buren die rechts van jullie wonen, bij wie vorige week m'n fitnessbaas nar buiten liep? Hihihi

Geplaatst

San bij ons op de afdeling liggen de patienten met slokdarmkanker die nog geopereerd kunnen worden. Ik weet dus een klein beetje hoe en wat. Wat ik me wel afvraag is of jullie ook contact hebben met een regieverpleegkundige die het totaalplaatje van je moeder nog eens rustig met jullie doorneemt?

Geplaatst

Zo werd mijn serieuze wordfeud veslaving een feit. Edoch, kan her aanraden :)

Kan idd niet slapen, lig beetje te lezen op phone. Laatste dagen vaker problemen met lekker liggen en inslapen.
Mooi jij ook Sen!
Geplaatst (aangepast)

We're back!

Meiden koekiemonster krijgt geen friet meer hoor, pffff...het ligt me nog zwaar op de maag. Gek genoeg wel heel fit vandaag, ondanks weinig slaap. Ook niet wakker geworden met trek. Dus in die zin werkt die friet dan weer wel ;-) Ben ook niet super misselijk (na pil), vind ik diep in mn hart een beetje eng, maar na die mooie echo gisteren kan ik niet anders dan nu maar gewoon van deze dag profiteren. Je hoeft natuurlijk ook niet elke dag zieltogend op de bank te hangen en misschien dat die pillen me idd gewoon goed helpen.

Verder net mn schoonouders gelukkig gemaakt. Ze komen volgende week dus nu maar verteld via skype. Erg grappig, zijn moeder zegt nooit zoveel maar er kwam nu toch hoop koreaans geratel uit :-) Wat J over zich heen liet gaan en waar ik uiteraard geen touw aan vast kon knopen haha. Ben benieuwd hoe dat gaat als ze hier in huis zijn en ik dus ook de hele dag thuis.

Btw Mik: idd ook wat woordjes gelegd vannacht, maar weinig respons mijn tegenstanders slapen kennelijk wel ;-)

Kon m gisteren via de ipad niet plaatsen, maar hier is onze koekiemonster:

[ATTACH=CONFIG]4299[/ATTACH]

aangepast door Henne
echo toegevoegd
Geplaatst

zo hij doet't weer... geen mailtjes gezien?

Henne, gewoon lekker eten die friet! je kan er toch geen touw aan vastknopen waar je wel/niet misselijk van wordt. Soms ben ik kotsmisselijk na een supergezonde maaltijd en de andere keer heb ik ongezonde troep op en is er niets aan de hand. En nu niet zo misselijk betekent ook niets, je kan zomaar van het één op het andere moment opeens weer kotsmisselijk worden. Heb ik nu nog steeds... gelukkig niet meer gespuugd (ff afkloppen)

San, ben ook geschrokken van het ondergewicht van je moeder. Je zegt dat ze die nutricia drankjes heeft maar dat is om zegmaar het hoognodige binnen te krijgen. Kan ze niet iets krijgen wat ook aanzet? Ik hoop dat de bestraling helpt en je je moedertje nog zo lang mogelijk bij je zult hebben en ze nog zo lang mogelijk van R. kan genieten. Ik vind het vreselijk verdrietig dat mijn moeder haar kleinzoon niet meemaakt... dat ze uberhaupt nooit oma heeft kunnen zijn en dat wilde ze zò vreselijk graag maar dat heeft helaas niet zo mogen zijn :-(

Geplaatst

Sen, het mailadres dat we van je hebben (telfort) doet het niet. daar krijgen we errors op. Vandaar dat je geen mails gezien hebt...

Maar nog steeds..... wie wil de prijs van de vriendenloterij? Ik geloof tenminste niet dat caro, daar op reageerde...

Geplaatst
Sen, het mailadres dat we van je hebben (telfort) doet het niet. daar krijgen we errors op. Vandaar dat je geen mails gezien hebt...

Maar nog steeds..... wie wil de prijs van de vriendenloterij? Ik geloof tenminste niet dat caro, daar op reageerde...

Ik moet die van mij nog steeds ophalen, mss iemand anders?

Henne, mooie eerste foto van koekiemonster...klein steekje hier, maar goed...dat mag jullie geluk en blijdschap niet bederven! Geniet ervan!!

Ivfsh, hoe is t met de overstromingen bij jullie?

Geplaatst

Tool, knuffel. Kan me voorstellen dat't best confronterend is. Welke overstromingen bedoel je????

En wat is er met de vriendenloterij?

Ik zit hier even met de beentjes omhoog. Voeten zijn superopgewollen bizar gewoon. Pas nu maar 1 paar slippers maar die zijn zonder voetbed dus kan ook niet echt lang op lopen. Wil straks nog wel even eruit. Het is hier dorpsfeest

Geplaatst

hee meiden!

Leuk koekiemoster heb je in je buik Henne!

Simba: vriendschapsloterij?? Ik ben te lang weg uit nederland denk ik... geen idee wat dat is :-)

Het is hier allemaal weer redelijk opgedroogd, wel veel mensen en ondernemingen die nu met de ellende zitten. Wel heel sneu hoor, het centrum hier in de deelwijk van Cork waar we wonen (Douglas) is echt behoorlijk getroffen. Eigenaren van pubs / winkels met tranen in de ogen op het journaal. Heel verdrietig voor ze.

Hier heerlijk weekend! Ar is klaar met werken: joehoe!!! Gister even snel een hapje gaan eten samen bij een goede chinees (dim sum!!) en daar het plan gemaakt om in oktober met z'n tweetjes een dag of vijf naar Shanghai te gaan. Daarna is ar nog lekker door gaan zakken met collega's, die is het nu dus heeeeeeel rustig aan aan het doen :-)

Geniet van jullie weekend!

X

Geplaatst

Tool dikke knuf... Twijfelde even of ik m zou plaatsen, maar we zeggen altijd tegen elkaar gewoon doen dus tja.... Gelukkig kun jij dan ook gewoon zeggen dat het rot voelt. Hè meis... Wou zo dat het anders was :-(

Ivfsh lekker genieten en leuke plannen.

Sen geen verstand van slippers, loop ik nooit op. Zat wel vooruit te denken.....dikke voeten en enkels in de winter...hmmmm...

Hier uitgeteld maar de zolder is schoon voor m'n schoonouders. Ga proberen of ik even wat kan slapen.

Simba wat is dat dan met die vriendenloterij?

Geplaatst

Oja de overstromingen bij ivf! Zag een foto voorbij komen. Echt erg!

Henne, waar loop jij dan op als het snikheet is en je bijv naar het strand ga?

Geplaatst

Ik heb nog 1 prijs van de vriendenloterij. Maar bedenk me ook dat ik nu in de auto zit en die bon niet mee heb.

Vriendeloterij is een loterij, dat als je wat wint, je ook 3 prijzen voor anderen krijgt. 1bon heb ik nog over.

Maar is maar geldig tot en met vandaag...

Geplaatst

Oké zo, ja dat is een beeje ver weg om even op te halen vanuit rotjeknor. Maar kun je die niet gewoon zelf innen dan?

Sen ik ga sowieso weinig naar het strand haha. Nee ik heb wel slippertjes, maar kan er gewoon slecht op lopen idd vanwege dat voetbed dat er niet in zit. Ben ooit aan mn voeten geopereerd en moet goeie schoenen hebben anders zak ik naar binnen. Heb dan eerder een instapper of muiltje ofzo. En loop thuis of evt op het strand op blote voeten, veel lekkerder.

Prff, buik trekt na dat schoonmaken. Niet te veel doen, dat is duidelijk.

Geplaatst
Ik heb trouwens even die nutridrink gecheckt. Is met suiker

Oke! Zoals het nu met de pillen lijkt te gaan moet ik het zonder ook wel redden.

Geplaatst

Mooi fotootje, Henne, wat een klein poppetje ; -)

Sen ook al gepost op fb, hier een paar voeten die niet op slippers kunnen, maar ik mis het en heb nu al weer een tijdje slippers van speedo, een zwemmerk, je moet er wel voor naar een sportzaak, en ze kosten rond de 25 euro, zien er ook eerder sportief dan mode uit, maar ze lopen echt geweldig, heel goed voetbed, en super comfort. je zou het niet zeggen, zou bijna vertegenwoordiger van ze kunnen worden ; -)

hier een beetje moe, zo naar bbq van werk, lieverds had jullie gemist vanmorgen ; -) gelukkig was er mail ; -)

xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden