Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bovenkant/achter, in ieder geval niet voor. En baarmoeder ligt ook redelijk naar voren en komt al boven schaambeen uit. Zou dus wel kunnen? Wauw....

Geplaatst

ik voelde rond de 12 weken ook soort kriebels en plopjes maar wist niet zeker of dat niet gewoon mn darmen ofzo waren.

Henne, er is onlangs een nieuwe babyentiener megastore vestiging geopend in Capelle. Dat is toch vlakbij jou in de buurt? Hij zit aan de Schinkelse baan, vlakbij de Mac. Ik heb amper positiekleding gekocht op 2 broeken na. Rest gewoon rekbaar spul en dan een maatje groter. Scheelt bergen met geld :-)

Geplaatst

Oh dat is hier heel dichtbij ja. Zal eens kijken, dank voor de tip.

Wen, krij je dat vage streepje eigenlijk op de foto? Ik ben wel benieuwd hoe vaag vaag is....

Geplaatst

Wen, krij je dat vage streepje eigenlijk op de foto? Ik ben wel benieuwd hoe vaag vaag is....

Ja daar zat ik eigenlijk ook al aan te denken, want we zijn toch wel min of meer streepjesexperts hier, lol

Geplaatst

Haha, das wel een goeie inderdaad!

Wij zijn bij m'n schoonmoeder, ben net helemaal onder gekotst door dochterlief, did we daarna maar jn de wastafel gebadderd hebben. Had gelukkig schone kleding bij me voor haar.

Geplaatst

Ik ben ook wel erg benieuwd naar dat streepje Wen.

Voor lijstje: meisje voor Es, voor Henne voor nu een jongen, maar ik twijfel nog ;-)

Geplaatst

Oei Kaartje, jij had het tot nu toe altijd goed dus als jij twijfelt ...ikzelf ook nog steeds hoor ;-)

[TABLE=class: cms_table_cms_table]

[TR]

[TD][/TD]

[TD]
Esther
[/TD]

[TD]
Henne (Koekie)
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babeth[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tool[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sen[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wen[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Guus[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[TD]
m
eisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ruby[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaartje[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Hé ben ik weer. Vrienden met drie jongens in de leeftijd van 6 tot 2,5 jaar net uitgezwaaid. Was gezellig! Zij is 2 dagen eerder uitgerekend dan wij. Leuk hoor om er dan samen over te babbelen!

Henne ik lees bij meiden in het uitgerekend in december topic ook dat ze het met 12 á 13 weken voelden geloof ik! Het kan wel echt hoor! Vriendin van vanavond voelde het ook met twaalf weken.

Ik voel geloof ik nog niet veel, tenminste niet als ik bij zinnen ben :) !!! Ik heb in de vakantie erg slecht geslapen en veel wakker gelegen s'nachts en ik heb toen een keer of drie gehad dat ik dacht...hé zit er iemand met zijn nagel in mijn binnenkant te schuren ofzo? Verder overdag voel ik nog niks. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook pas vind dat ik het voel als ik het echt serieus voel, hoe moet ik het zeggen...het moet overduidelijk zijn ofzo. Anders ben ik bang dat ik me van alles zit te verbeelden en wordt ik onzeker.

Het is wel grappig om te zien hoe ik nu groei, vandaag ook weer een dikkere buik dan gisteren.

Net zo lief verrast door die vrienden...ik ben, zonder dat zij het wisten, al een poosje op zoek naar een muziektrektouwdoosje (hoe noem je zo'n ding ook alweer?) voor op het kamertje met het deuntje "ik ga slapen ik ben moe" maar kon hem nog nergens vinden terwijl ik wist dat hij bestond. Ik kreeg hem net van hen! Zo blij mee!

Henne herkenbaar dat overweldigende van alle kaarten, berichtjes en kleine cadeautjes. Zo intens...

Tool ik ben het helemaal kwijt, wanneer is jullie grote dag ook alweer? Ik ben zo benieuwd hoe deze dag voor jullie zal zijn! Bijzonder, dat weet ik zeker! Ga je nog wat foto's delen met ons tzt?

Wen hoe is het bij jou? Nog geen narigheid gespot? Meid wat zou het fantastisch zijn als je volgende test duidelijker is. Trek je de spanning nog een beetje?

Babeth wat gaat het bij jullie allemaal onverwachts snel zo of niet? Toen ik jullie zag met de bbq was dit in mijn beleving nog helemaal niet aan de orde...en dan nu straks weer volop in de race!

Henne voel je je lichamelijk wel wat beter op het moment?

Fren jak...ondergekotst worden is errug vervelend! Wel zielig trouwens...is ze niet fit?

Ruby...tijd voor een fotoupdate van de badkamer! Ben erg benieuwd hoe hij eruit komt te zien uiteindelijk!

Syl hoe is het met jou?

Eef nog lekker aan het genieten in italy? Dat is wel jullie land hé?

Guusje hoe is het met jou?

En klaartje weer helemaal in de werkmodus? Bleegh...zo'n hekel aan na de vakantie!

Ik ga zo douchen en duik mijn bed in! Trusten meiden!

Geplaatst

Es we trouwen opvrijdag 12 oktober om half 3 voor de wet. Voor de kerk doen we niet, omdat A niets met de kerk heeft. Hebben al veel geregeld, trouwjurk is al besteld en 6 september afpassen. Ringen liggen al gegraveerd thuis, kaarten zijn binnen en kunnen binnenkort verstuurd worden. Locaties zijn geregeld, moeten alleen nog voor de avond de catering def. Doorgeven en fotograaf is ook al gevraagd. Hoven niet meer veel te dien, gelukkig en kunnen dus zorgeloos met vakantie gaan.alleen m'n gewicht moet nog omlaag en zorgen dat ik niet veel bijkom tijden de vakantie...shakes voor de ochtend gan mee, vorig jaar ook gedaan en geen probleem.

Geplaatst

klinkt allemaal fijn tool! Spannende tijd hoor! Kijk je er erg naar uit? Heerlijk trouwens dat je voor die tijd nog even lekker op vakantie gaat...even de boel de boel kunnen laten en saampjes erop uit. Geniet ervan!

Geplaatst

Hi meiden,

Wat is er weer een hoop geschreven de afgelopen dagen! Ik kan het maar moeilijk bijhouden deze dagen...

Es, weer thuis na een heerlijke vakantie! Even samen kunnen genieten? Van nu en van wat komen gaat. Maandag alweer de 20 weken echo, spannend en leuk;)

Henne, al wel op FB gereageerd maar volgens mij nog niet hier.... Wat een super echo hebben jullie donderdag gehad;) Ik hoop dat je vanaf nu toch echt probeert te genieten van deze zo lang verwachte zwangerschap! En wat een lieve knuffel;)

Freya, welkom hier. Ook geen gemakkelijke tijd achter de rug en nu een keuze moeten maken die je eigenlijk helemaal niet wil maken... Sterkte in elk geval!

Guus, jullie hebben de mooiste dagen aan zee doorgebracht! Super timing;) Hoop dat komende week ook nog zon en warmte gaat brengen, hebben jullie gewoon verdiend!

Babeth, hmmmm schiet toch iets minder op dan verwacht? Maar wat Henne schrijft, follikel kan ook 19mm zijn op dinsdag. Pregnant is wellicht een goede optie want dan is de timing net wat gemakkelijker. En het scheelt uiteraard ook weer de nodige echo's;) Spannende week voor de boeg dus! Btw manlief is vrij stellig in zijn mening dat we één second opinion gaan aanvragen... Vooral om tegenstrijdige adviezen te voorkomen en mij een beetje in bescherming te nemen. Gevoelsmatig denk ik dat we voor Gent zullen kiezen, enerzijds vanwege de positieve verhalen die we lezen, anderzijds omdat we al enige tijd geleden ooit bedacht hadden dag we wellicht toch nog eens ergens anders ons licht zouden gaan opsteken en toen ook al Gent in gedachten hadden. Vooral de combi van kennis op IVF gebied en gynaecologische problemen geeft ons vertrouwen in Gent. Niettemin super lief dat je met ons meedenkt!!

Wen, hmmmm een vage 2e streepje.... In elk geval gebeurt er iets, zoals je zelf al schreef. Maar je houd het zo nog wel even spannend! In elk geval weet ik uit eigen ervaring dat er geen 2e streep verschijnt als je niet zwanger bent... De kv testen blijven bij mij tot nu toe helaas omowit;( morgen nieuwe test? En ja, wil natuurlijk graag een foto zien! Ik mail je binnenkort even pb voor wat meer info over Gent!

Caro, lekker op vakantie! Hoop dat het gezellig is met zuslief... En anders wordt het de Ardennen, ook leuk! Geniet in elk geval van de tijd samen.

Fren, hoest met je auto nu? Wat balen dat je daar in die zon hebt gestaan voor Jan met korte achternaam... En vertrouwen in auto neemt zo ook wel af. Not nice! En het komt ook zo suf over hé?! F ziekjes ivm overgeven? Hoop van niet!

Tool, lekker al veel geregeld. Nu aftellen naar vakantie en daarna heerlijk gaan genieten van een prachtige trouwdag! Goede vooruitzichten meid!

San, gewoon een knuffel voor jou... Moeilijke vermoeiende en verdrietige dagen! Zorg je wel goed voor jezelf? Werken is fijn maar moet niet ten koste van jou gaan;) op tijd aan de bel trekken als het je teveel wordt en niet pas als de batterij hele,aal leeg is. Jullie gaan nog een heftige tijd tegemoet nu en ook daar heb je energie voor nodig!

Sen, laatste loodjes... Aftellen en nog even genieten van die buik!

Eef, jij nog lekker op vakantie. Geniet ervan samen! Wat je schrijft is zo herkenbaar... Overal mama's met kindjes. Confronterend en mooi tegelijk. Sterkte meis!

Hmmm en verder ben ik het even kwijt. Sorry als ik iemand vergeten ben maar mijn geheugen laat me een beetje in de steek. Hier hebben we de afgelopen dagen heel rustig aan gedaan. Veel in de zon, drukte vermeden, ge-bbq-d met familie, vanmiddag chill met neefje, morgen zus & co wegbrengen naar luchthaven bij Brussel want dan gaan ze weer naar Noorwegen terug. Weekje vliegt voorbij, erg gezellig en fijn om weer ff bij te praten. En verder... tja, gaat het een beetje beter maar ben ik nog steeds op zoek naar mn vrolijke en blije ik. Tranen zitten hoog maar komen slechts zelden. Denk soms dag het handig zou zijn als ik die wel liet zien want achter de façade van 'het gaat wel' kan ik me niet blijven verschuilen.... Lastig dus. Want als ik dit al niet kan handelen, hoe moeten anderen mij dan troosten??

Lieve meiden, ik ga eens richting mijn bed. Morgen lange dag en afscheid nemen vind ik sowieso al niet leuk. Wens jullie allen vast een fijne zondag en tot lees!

Liefs,

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table]

[TR]

[TD][/TD]

[TD]
Esther

[/TD]

[TD]
Henne (Koekie)

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babeth

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tool

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sen

[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wen

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Guus

[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[TD]
m
eisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ruby

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaartje

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dublin[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Hoop dat we straks nog een kolom kunnen toevoegen voor Wen.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4402[/ATTACH]

Hoi dames,

Dat is mn vage streepje dus. ik kon niet eerder reageren want wij hadden vanavond een verjaardag. Nu dus thuis en ff snel de foto geplaatst.

Bij al mijn andere pogingen was de test altijd spierwit. Hoe goed ik ook keek. Nu dus voor het allereerst zo'n heel vaag streepje. (en nog geen bongi)

Geplaatst

Babeth, spannend voir jullie. Weer een hoop gedoe. We duimen!

Wen, oehhh het zou wat. Foto!

Esther, durf jij al een buikfoto aan?

Sen, bijna zover!

Henne, hier geloof ik inmiddels niet meer dat ik zwanger was. Het is dat we foto bewijs hebben, maar anders. Dat onwerkelijke zit diep. Net als de verbazing, dat een kind hebben!

Rest lekker met vakante bezig, of alweer terug. Lekker hoor.

San, heb een update over je moeder gemist denk. Veel sterkte.

Hier eindelijk een weekend zonder kraambezoek, rest komt nog gedruppeld. Lekkerrr hoor, wat meer tijd voor onszelf! Tip, doe toch maar babyborrel. Ook al ben je meer van 1-op-1 net als wij. Ik zei het al tegen Henne, niet alleen wij maar ook de omgeving heeft er lang op gewacht (7 jaar!). Dan wordt de wachtrij erg lang :) Maar uiteraard ook leuk hoor!

Trusten iedereen, xxx

Geplaatst

Die is niet heel vaag hoor. Kan veel 'erger'! Ik heb goeie hoop. Beginnetje is er, nu doorpakken (lees: vast plakken)!

[ATTACH=CONFIG]4402[/ATTACH]Hoi dames,Dat is mn vage streepje dus. ik kon niet eerder reageren want wij hadden vanavond een verjaardag. Nu dus thuis en ff snel de foto geplaatst.Bij al mijn andere pogingen was de test altijd spierwit. Hoe goed ik ook keek. Nu dus voor het allereerst zo'n heel vaag streepje. (en nog geen bongi)
Geplaatst

Wen, volgens mij kun je op de pc in mijn album foto's kijken (anders post ik morgen). Zo begon het ook bij mij! Het was toen wel iets voor nod. Maar wat Henne schreef, dat kan ook bijtrekken.

Het is dus zeker spannend, maar het kan!

Geplaatst

Dank jullie! Geeft weer wat moed.

Morgenochtend weer een nieuwe test. Afwachten maar even. Ben allang blij dat ik nog steeds niet bongi ben.

Wordt dus vervolgd........

Slaap lekker allemaal!

Geplaatst

Testr, Dank je! Ik kan de foto's niet vinden. Mischien een beetje blonde vraag: maar was is nod (weet ik dus nog niet na in totaal 6 icsi pogingen)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden