Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

De goedkope van de kv, twee voor 5 euro geloof ik, de reguliere van de kruidvat en de cb. Mar dan ben je wel een fortuin kwijt als je de laatste koopt. De kruidvattest heeft t voor mij die twee keer wel goed gedaan en de digitale van de cb is cool omdat je aan kunt zien dat er zwanger komt te staan.

Geplaatst

oehhh Wen wat spannend! die 2 voor 5 euro van KV slaan al aan bij HCG 5 geloof ik. Er moet nog ergens een topic op dit forum staan waar diverse tests + hoeveelheid HCG waarbij ze aanslaan staat vermeld. Maar licht of niet, een streep is een streep. Beter dan niets, er gebeurt iets!

Es, welkom terug en veel succes/plezier met de 20w echo

Caro, fijne vakantie. Hopelijk geen gedoe met je zus, lekker proberen te ontspannen

Straks even boodschappen doen en dan zal het energieniveau wel weer gedaald zijn tot nul. Heb ontzettend last van stijfheid, vooral in mn benen.

Hier trouwens helemaal geen noodweer en/of hevige stortbuien gehad? alleen wat lichte regen

Geplaatst

icon1.png

[TABLE=class: cms_table_cms_table]

[TR]

[TD][/TD]

[TD]
Esther

[/TD]

[TD]
Henne (Koekie)

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babeth

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tool

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sen

Wen

Guus

[/TD]

[TD]
jongen

Meisje

Jongen

[/TD]

[TD]
jongen

Meisje

Meisje

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Sen, het gaat al opschieten voor je, wat spannend allemaal. Hoe voel je je? Veel last gehad van de warmte?

Henne, ook even hier, gefeliciteerd! En wat leuk al die lieve berichten op FB. Je berichtje ervoor vond ik super lief! Kreeg even een brok in mijn keel.

Wen, licht positief! Meis wat spannend! Het inimini begin is er. Ik ga voor je duimen voor een vette plus.

Hier erg genoten van onze dagen in Zeeland. We troffen het ook erg met het weer. Het was een heerlijk hotel, en dicht bij het strand. Ik had echt het gevoel "weg" te zijn. Het heeft ons goed gedaan.

We hebben nu nog een week vakantie, maar nog geen plannen. Hoop op een heerlijk zonnetje.

Meiden, ik ga me even voorbereiden op de BBQ straks.

Knuffel voor iedereen!

Geplaatst
oehhh Wen wat spannend! die 2 voor 5 euro van KV slaan al aan bij HCG 5 geloof ik. Er moet nog ergens een topic op dit forum staan waar diverse tests + hoeveelheid HCG waarbij ze aanslaan staat vermeld. Maar licht of niet, een streep is een streep. Beter dan niets, er gebeurt iets!

Dank je Sen. OOk voor de link! Aan de ene kant heb ik zoiets van: een hele lichte streep is geen goed voorteken. Aan de andere kant heb ik tenminste een hele lichte streep. dat heb ik tijdens mijn vorige testen nog nooit eerder gehad. Blijkbaar is er dus wel iets gebeurd en dat geeft in ieder geval weer hoop. (voor nu, maar ook voor de toekomst bij pogingen).

Babeth, disndag weer een echo. Mischien die week er op al een tp?

Geplaatst

Esther, ik ben ook bij de room seven outlet een keer naar binnen gelopen... en heeeeeel snel weer naar buiten gelopen.....

De outlet prijzen waren voor mij nog veeeeeeel te duur...... Ook als het geen outlet was geweest vind ik het nog te prijzig!!!

Geplaatst

Wensen wat spannend zeg. trek je het een beetje? Ik begrijp je slag om de arm. de duimen draaien hier voor een dikkere streep over twee dan!

Simba er ging nu nog 50% korting over de outlet prijs. het was nu echt goed te doen hoor. ik ben super geslaagd en het bedje is ook helemaal leuk.

babeth wat komt her allemaal dicht bij nu he?

Geplaatst

Babeth, spannend meid. Moet je nu bij iedere echo weer bloedprikken? of nog 1x en dan snel de tp? heel veel succes in ieder geval. Mn duimen gaan ook voor jou draaien!

Guusje, wat hebben jullie een mazzel gehad met het weer zeg! fijn dat jullie zo genoten hebben en lekker bij hebben kunnen komen. Als ik de weerberichten mag geloven wordt het komende week gewoon weer lekker weer. Misschien iets minder warm maar daar kunnen de meeste nederlanders toch niet goed tegen hihihi. Bijna iedereen liep te klagen de afgelopen dagen behalve ik LOL :-) en inderdaad, iedereen vraagt aan mij "jij hebt zeker vreselijk veel last van die warmte?!" nou nee hihi ik heb heerlijk pontificaal in het zonnetje gelegen en lekker gelezen (tip: "Ik ben niet bang" van Niccolo Ammaniti). Hou wel veel vocht vast en de overige kwaaltjes hebben niets met de hitte te maken. Gaat nu wel opschieten ja, aan de ene kant kijk ik ernaar uit en aan de andere kant zie ik ertegenop (bevalling, slapeloze nachten, bang dat BV niet gaat lukken etc.) maarja dat is normaal...

Wen, wanneer ga je weer een test doen?

Geplaatst

Babeth, het gaat allemaal ineens snel! Spannend! toi toi toi

Geplaatst

Babeth, spannend hoor!

Guusje, jullie een lekker weekje gehad. Geloof Ook dat t volgende week wel zal meevallen met t weer. Vond t ook wel lekkerst warme. Verheug me er al op om in griekenland te zitten

Geplaatst

Wow Wen!!! Super, een voorzichtig streepje is beter dan niets! Morgen is ie dikker.

De test die echt goed is en ook heel gevoelig is de clearblue peestick. Dus niet de digitale maar de gewone. Erg betrouwbaar.

Ik ga keihard duimen meis! jippiee!!!!

Geplaatst

Noor, dank je! Hoe het dan ook afloopt (positief of negatief), het heeft mij in ieder geval toch weer de hoop terug gegeven, die ik tijdens de laatste verse poging was verloren. Het betekent iig dat mijn lichaam iets heeft gedaan.

Hoe is het met jou, meis?

Geplaatst

Sen, mij kan het overigens ook niet warm genoeg zijn. heerlijk! het mag van mij het hele jaar door 30 graden zijn. Ik was toen in de zomer van 2008 ook hoogzwanger en lag prinsheerlijk lekker te zonnen. Nergens last van (behalve vocht vast houden).

Geplaatst

Hoi meiden,

Wen ik kan me je gedachtengang wel voorstellen, onze eerste tp (vers) na de jongens was negatief, de cryotp eindigde bij ons in een vmk en toen alles wat gezakt was dacht ik, gelukkig weet mijn lichaam nog wel wat de bedoeling is... Maar we gaan bij jullie voor een mooie duidelijkere streep de komende dagen!

Ik verwacht dat mijn foll. Dinsdag 15mm zal zijn, en dus weer een langere cyclus, zit er over te denken om nu 3 dagen 75 menopur te spuiten, destijds ook in Brussel gedaan toen mijn cyclus zo lang was, ik heb het alleen tegen M uitgesproken en ja die is tegen....omdat het niet iom de arts gaat. Ik weet dat het geen kwaad kan maar toch.

Ik denk wel om voor te stellen om de eisprong nu toch maar te bepalen met pregnyl, maandag even bellen.

Es, fijn dat jullie zo goed geslaagd zijn zeg, ben erg benieuwd!en wat leuk dat je tzt het geslacht wil delen met ons!!

Geplaatst

Wen spannend hoor.

San moeder aan het infuus en jiu hoofd vol.

Edr bijna 20 weken.

Henne mooie echo.

Freya, weet hoe moeilijk de beslissing is. die hebben wij ook gemaakt. we genieten van elkaar en beseffwn dat we veel dingen nu doen die met een kleine niet kunnen.

Voor de poll. edr een meisje en henne een jongen.

Hier installatie van de badkamer. laatste loodjes.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Babeth hij was vrijdag toch 11? Ze groeien 1 tot 2 mm per dag, dus dan zit je dinsdag idd op 15 TOT 19mm. Weet niet of ik het risico van bijspuiten zou nemen als ik eerlijk ben. Maar jij kent zelf je lijf wel het beste. Wat is er overigens mis mee als het wat langer duurt?

Wen kan me zo indenken dat dit in ieder geval hoop geeft. Maar wie weet nog wel een heleboel meer...

Ik ben nog steeds helemaal overdonderd door alle reacties op fb. Buurvrouw stond vanochtend met tranen in haar ogen... Zo bizar allemaal dat dit nu om ons gaat. Ook hele lieve kaarten al bij de post. San...helemaal top :-) Verder bij de post de brieven die de gyn naar de huisarts heeft gestuurd, erg confronterend onze geschiedenis op een A4, en een zwangerschapsverklaring. Daar heb ik zeker vijf minuten doodstil mee in m'n handen gezeten. Krijg nu weer tranen in m'n ogen ervan.

Moet nog steeds teruglezen, ga ik ook zeker nog doen, hoofd is er nu nog niet bij. Dikke knuf, jullie zijn me zoveel waard.

Geplaatst

dat onwerkelijke blijft voorlopig nog wel Henne, heb het af en toe nog terwijl ik met een behoorlijke toeter waar soms een soort van kickboxertje inzit rondloop ;-) Leuk dat je zoveel positieve reakties krijgt. Ik vond vooral die reakties en kaartjes bijzonder die uit een geheel onverwachte hoek kwamen. Niet dat ik de andere reakties niet waardeerde maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Ben je trouwens nog aan het bieden op de kinderwagen enzo?

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table]

[TR]

[TD][/TD]

[TD]
Esther
[/TD]

[TD]
Henne (Koekie)
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babeth[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tool[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sen[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wen[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Guus[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[TD]
m
eisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ruby[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Henne het bijstimuleren vooral om praktische redenen, het kan ooit erg traag bij mij gaan, en daardoor vele echos die nu zeer onhandig uitkomen, maar misschien ook niet doen en de echo van dinsdag afwachten.

Wat lief van je buurvrouw zeg, zo zie je dat iedereen echt meeleeft, maar je berichten op fb zeggen zóveel, het zou ook volledig onbekenden erg raken!

Ik hoop echt dat je beetje bij beetje kan gaan genieten, moest vanmiddag nog aan jullie koekie denken tien we in de Speelgoedwinkel jullie knuffel zagen...

Geplaatst

Sen die veiling loopt dinsdag/woensdag af en wat we evt zouden willen hebben staat nu al hoger dan we er zonder garantie voor willen betalen. Gaan we dus ook niet doen. We gaan over een paar weekjes wel eens op ons gemak naar zo'n babywinkel. Hebben de tijd toch.. Moet me eerst gaan verdiepen in positiekleding want m'n voorgevel knalt uit m'n bh's (en shirts) en mijn buik heeft ook besloten er geen geheim meer van te maken. Onderbuik nog niet zozeer, maar die darmen!

Wanneer kun je trouwens iets voelen? Had gisteravond echt heel erg onderin m'n buik, bijna achter schaambeen een vaag kriebelig gevoel. Kunnen onmogelijk darmen geweest zijn, die zitten daar echt niet. Maar met net twaalf weken??? Zal wel verbeelding zijn geweest.

Geplaatst

Henne ik voelde de jongens met een week of 16/17 en i met 12 of 13, ik vond het als een plopje voelen in het begin, eerst dacht ik dat het mijn darmen waren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden