Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

tis saai, maar ook ik denk ik meisje voor esther en een jongen voor henne.

kan hier ook even niet aanvullen, dus als straks iemand dat voor mij wil doen?

zit opening te kijken: altijd leuk :-)

Geplaatst

Hallo meiden, ik lees en leef nog steeds met jullie mee. Jullie zijn een bijzondere clubje bij elkaar en ik vind het fijn om te lezen hoe jullie met elkaar omgaan. Zelf reageren stel ik steeds uit omdat ik het niet bij kan houden enik wil niemand vergeten. Maar ik weet wel dat hier vast meiden zitten die heel erg zullen begrijpen hoe ik me voel. Mijn man en ik zijn na ruim zes jaar 'proberen' gestopt. We hebben besloten samen verder te gaan. Die beslissing hebben we in november 2012 maar het voelt nog heel vers. Vandaag waren we heerlijk aan het fietsen in een erg mooie streek maar zelfs dan is het constant bij me. Ik zie een moeder fietsen met haar dochtertje, ik zie een vrouw heel trots een exho laten zien aan haar vriendin, allemaa dingen die ik nooit zal kunnen doen. En dan zit ik vanavond dus weer te huilen op de bank.

Wat heerlijk toch, Henne en Esther en San, dat het bij jullie toch nog is gelukt! En tegelijk, Tool en Eef en Kaatje en Guus en Ruby, wat is het toch verdrietig dat jullie (nog?) niet de gelukkigen zijn.

Geplaatst

Freya wat lief dat je reageert en meeleeft met iedereen, herkenbaar wat je schrijft, de eerste vakantienwas moeilk en erg confronterend,ook de weekendjes weg, alles staat opeens in een ander daglicht, zorg goed voor elkaar, en als je je zo rot voelt, een huilbui kan opluchten, het is een heel proces en erg vermoeiend met die verschillende fases..zelf vind ik t erg fijn hiernsteun te krijgen en lief en leed te delen,

ook via hier vrouwen in n zelfde situatie life kunnen ontmoeten en goed kunnen praten over de soms moeilijke dingen die op je pad komen, en niet vergeten humor te delen..als je wilt posten gewoon doen, en voel je zeker niet verplicht:-) op iedereen reageren kan gewoon niet altijd en dat snapt iedereen xxx hoop dat je n beetje kan slapen vannacht na zo'n emodag, sterkte en knuffel:-)

Geplaatst

Henne, tranen in mijn ogen door je twee berichtjes op fb. Zo blij voor jullie en ook weer zo typisch jij om ook aan ons te denken. Dikke X.

Freya, heel herkenbaar. Mooie familietafereeltjes kom je overal tegen.

Wen, duimen draaien voor je. Morgenochtend testen?

Geplaatst

Ben te moe om uitgebreid te reageren. Werken was zwaar, niet alleen door de warmte maar ook omdat mijn hoofd zo vol zit met prive dat werk extra moeite kost. Blij dat ik ff 2 dagen vrij ben

Henne bijzondere berichten op fb, je bent lief!!!! maar dat wist je al....

Nou het infuus aanleggen had wat voeten in aarde door comunicatie stoornisjes in het zh, maar moeders ligt eraan. Opgelucht dat ze daar in goede handen is..

caro hele fijne vakantie!!!

Freya doe waar je je goed bij voelt, sterkte met verwerken en het inslaan van jullie nieuwe weg.

Wen duimen draaien nog steeds hoor!!

Es 19 weken al weer. Welkom back en fijn dat je ondanks je hoofdpijn toch nog hebt kunnen genieten.

Tool volg je gevoel.

Simba de afspraak dus eindelijk gemaakt!!

Babeth spannend hoor!!

En toen was ik het weer kwijt.

Welterusten allemaal!!! Voor iedereen een dikke Knuffel..

:positive energie:

Geplaatst

San, infuus gelukkig gelukt. Logisch dat je hoofd vol zit nu. Dit weekend niet teveel plannen zodat je even bij kunt komen? Morgen weer naar je moeder toch?

Caro, fijne vakantie! Hoop dat het gezellig wordt.

Geplaatst

Hi meiden!

Sandra: pittig pittig allemaal. Probeer zo maar lekker te slapen.

Freya: we zijn elkaar regelmatig tegen gekomen. Schrijf lekker af en toe mee op momenten dat je daar behoefte aan hebt! Je hoeft zeker niet op iedereen te reageren. Wat is het toch oneerlijk hè, en je wordt zo vaak geconfronteerd met je eigen gemis en je eigen verdriet. Er zijn hier meiden die je verdriet herkennen en je op die manier kunnen steunen, maar ook de anderen hebben altijd een luisterend oor (lezend oog :-)). Gezellig als je mee komt schrijven!

Hier lekker opening aan het kijken: mijn favoriete onderdeel: de teams en de vlaggen!

Geplaatst

Dankjewel lieve meiden, voor de fijne reactie. Huilen is inderdaad 'fijn' en nodig zo af en toe. Ga nu lekker slapen.

Extra veel sterkte voor jou, Sandra. Ik kan me voorstellen dat werken je erg zwaar viel, zeker met jouw verzorgende beroep. Nu even twee dagen niet.

Geplaatst
Voor decolleté. Krijg t niet gekopieerd met de ipad

Henne: meisje

Es': meisje

Decollete tool??? lol!

San fijn dat je moeder in goede handen is. nu even een beetje banken?

Freya welkom! Schrijf gezellig mee!

Eef wanneer kom jij weer thuis? Geniet je een beetje?

Lachen die pol. zit op mijn mobiel dus kan niet aanvullen maar ik denk dat wij een meisje krijgen en eigenlijk denk ik dat hennep ook een meisje krijgt. wij weten het maandag. willen het voor onze omgeving wel stil proberen te houden. ik hoop dan ook dat er niemand anoniem meeleest maar dat zal toch niet? Ik vertel het hier wel...

We zitten in de auto op weg naar bergen om het bedje op te halen. bijna 2 uur rijden. daarna nog even naar de outlet van room seven in alkmaar. vanmiddag komen er vrienden bbq en. hoop dat het weer een beetje meezit

Geplaatst

Ik ben de hele ochtend al lijstje aan het aanpassen hihi... Reageer op de rest later, moet ik echt even voor gaan zitten, eerst douchen en wat huishoudelijke klussen.

[TABLE=width: 500]

[TR]

[TD][/TD]

[TD]Esther[/TD]

[TD]Henne (Koekie)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babeth[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tool[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sen[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Kalimera!

Lol, bedoel natuurlijk de poll. HHahahaha

Caro, fijne vakantie!

Es, veel plezier vandaag. 19 weken alweer, bijna 20. Wat gaat t snel!

fijn dat je er weer bent en dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!

Ga na opstaan. Gisteren naar de opening gekeken maar m'n ogen vielen dicht, dus heb t moment van de vlam nog niet gezien, Hahahaha. Is nu geloof ik herhaling, dus ga nu nog maar eens kijken.

Liefs,

Tool

Geplaatst

Hoi dames,

Wen, ik hoop het zo enorm voor jullie!

Tool ik moest erg lachen om het decolleté !

Henne je mooie bericht hebben velen geraakt, het is ook zo lief van je!

Freya, voel je niet bezwaard als je niet veel schrijft, momenteel ga je door een heel proces en dat kost veel energie en kracht, denk aan jezelf en goed dat je je verdriet ook uit, je voelt je vast erg moe na zon enorme huilbui maar ook meteen wat lichter.....het is niet niks en ik had het zo graag anders gezien maar ik denk dat het fijn is dat er meer dames jou volledig begrijpen, we zijn allen een enorme steun voor elkaar!

Es. Lekker een druk programma, hoop dat je nog wat moois kan scoren in Alkmaar! En veel plezier met de Bbq.

Hier brak, I. Is niet fit, huilerig hangerig en ook vannacht. Ik denk dat er een kiesje of zo aan zit te komen, ze is weer verkouden en steekt zo haar vingers diep in de mond dat ze moet kokhalzen.arm ding.

vanavond feestje schoonpa, tent staat in de tuin, ik ben benieuwd .....

Maarre moet bij jullie ook onderhand de verwarming aan? Jeetje wat een verschil in temp!

Geplaatst

Hier een ego update (heb nog niet bijgelezen): Nog niet bongi, maar ook geen overtuigende posotieve test.

Er is een heeeeeeel vaag streepje zichtbaar. Bij alle andere pogingen waarbij ik getest had, was dit nooit zichtbaar en was die gewoon helemaal wit. Nu dus een heeeeeel vaag streepje. Ben dus nog niet overtuigd, maar het lijkt wel of er iets gebeurd is geweest.

Ik zit nu omgerekend op 15 dagen na punctie. Dus het lijkt mij dat die streep al veel dikker zou moeten zijn. Ik heb woendag 11 juli nog 5000 pregnyl moeten spuiten, maar dat kan het dus ook niet zijn.

Morgen maar weer testen met de kruidvat test. Kijken wat er gebeurd. (of ik moet vandaag toch nog ongi worden). Maandag sowieso de bloedtest via Gent (in plaatselijk ziekenhuis). Het wordt dus vervolgd......

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table]

[TR]

[TD][/TD]

[TD]Esther[/TD]

[TD]Henne (Koekie)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babeth[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tool[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sen[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Tool, jij dus aan de prednisolon. Groot gelijk. Volg je gevoel hier in. Ik ben zelf sinds een anatal dagen ook weer aan de prednisolon omdat ik het gevoel kreeg dat er toch afstotingsverschijnselen kwamen. Ik hoop voor jullie op een wonder!

Simba, jullie dus aan het einde van het jaar voor een brusje middels een cryo. Spannend en leuk!

Es, Welkom terug! Maandag de 20 weken echo. Zo speciaal! Geniet er maar van! (kan mij wel voorstellen dat je het spannend vind, had ik toen zelf ook wel een beetje last van)

Babeth, In de race voor een brusje! Spannend met die ovulatie. Nog heel even en de cryo komt er aan.

San, fijn dat het infuus gelukt is. Heel veel sterkte!

Toen was ik het even kwijt......sorry.

Geplaatst

Wen, nog niet overduidelijk positief dus! Hoop,dt t met de andere testen wel duidelijker zal zijn. Wen beginnende is er! Duimen draaien nog steeds!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden