Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve henne en j

gefeliciteerd! en wat een geweldige foto.Geniet ervan, het is jullie zo gegundn

x

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

joehoe Henne, J en koekiemonster!! Super meid! Dit gaat een heel mooi, bijzonder en lief moppie worden!

Geniet er lekker van!

X

Geplaatst

Henne, van harte. Ongelofelijk, je doorzettingsvermogen en vastberadenheid is lonend gebleken. Wat heerlijk voor jullie. Ik wens jullie een zorgeloze tijd toe. Liefs, Toverstafje

Geplaatst

LUCKY NUMBER 7!!!

het is je zo ontzettend gegund. Ben zo blij voor je.

eindelijk ben jij aan de beurt. het werd tijd!

geniet van deze mijlpijl

Liefs

Geplaatst

Henne, ook nog even hier: yes yes yes! Eindelijk! Koekie is monsterlijk goed en zoooo gewenst en.. jullie zoooo gegund!

Wat een mijlpaal. Op naar de volgende! Ohhh, jullie zijn "gewoon" in blijde verwachting!!!

Geplaatst

Ohhhh Henne!!! En j ook natuurlijk, van harte lieverd!! Wat ben ik blij voor jullie, zwanger ben je al dik 12 weken maar nu durf je het ook uit te spreken, wat fijn, bijzonder en tsja, alles tegelijk! Pffff zit hier met tranen, geloofde er 100% in maar toch fijn om te lezen en dan de hartverwarmende reacties van iedereen

Geplaatst

Lieve Henne, Eindelijk! Jullie droom gaat uitkomen! Het is je zo gegund! Koekiemonster rules!!!! Yeeeeejjjjj!

Ben zo blij dat jouw doorzettingsvermogen en doortastendheid nu eindelijk wordt beloond.! Koekiemonster gaat een fantastische toekomst tegemoed met jullie als ouders.

Succes met alle kwaaltjes en vergeet niet zo nu en dan er van te genieten!

Geplaatst

"J vroeg in de auto: wat plak je op je raam als je zwanger bent"

haha J in de war of jij? Neem aan dat ie bedoelde als je bevallen bent?

Gefeliciteerd, gaaf he, eindelijk een ticker onder jouw naam, niet te geloven he! Geniet ervan en niet meer zo veel tobben nu he! (Af en toe mag nog hoor, kan je toch niet laten...)

Geplaatst

Lieve meiden, de reacties hier zijn echt hartverwarmend, zo lief!!

Caro nee hoor, geen vergissing. Hij wilde gewoon nu de buurt even 'terugbetalen' voor alle enorme ooievaars in tuinen en aan huizen *grijns*. Tijdje terug had collega een mail verstuurd om te vertellen dat ze zwanger was, met echo foto etc erbij. Zat J natuurlijk helemaal niet op te wachten. zijn reactie toen was: ik laat posters drukken als het bij ons zover is. Hij zeg dat dan als grapje, maar je merkt dan wel opeens dat al die ooievaars in de wijk berichtjes van mensen die zwanger zijn etc hem ook raken.

Pfff, ben bekaf. Alle emoties, nog even winkelen vanmiddag, veel te vermoeiend eigenlijk. Zo proberen te slapen, morgen ritje Dd in de hitte.

Wen hou je het nog vol?!

San, denk aan je. Heb je al meer nieuws nav de echo?

Geplaatst

Hoi meiden,

Henne ik moet wel lachen om het idee van de posters, zie het al voor me ;-)

hoe reageerden je schoonouders? Zal nu ook even wennen zijn om het niet meer stil te houden, ik ben zo blij voor Jullie!

Fren, ik las je bericht over de bank, kan me voorstellen dat je pissed bent!en wat je zegt, kopers op de piek zitten vast!

Hier even drukte, gisteren last van borsten, even een ovutest er tegenaangegooid en die was al behoorlijk positief!? Vanochtend om 11.00 nieuwe test gedaan (meegenomen naar werk) en die keek iets lichter!? Paniek, weer een test om 14.30 en die was hetzelfde als om 11.00uur, pff met DD gebeld en het Advies was om e2 (oestradiol) te laten prikken +LH, direct de IVF afdeling lokaal gebeld, waren al dicht maar gelukkig kende de secretaresse mij, tich overleg gehad en op zo'n korte termijn bloed afnemen (vanmiddag) ging niet meer lukken, daarom morgen om 7,45?een echo en dan misschien daar bloedprikken. Punt s dat DD de uitslagen voor 14.00 uur moet hebben en de lukt niet altijd, daarom maar besloten om na de echo door te rijden naar DD. Henne carpoolen ? ;-)

Eigenlijk had ik om 9.00 Uur fysio maar dat maar even uitgesteld.

Sjonge klote testen, ben blij dat ik gisteren getest hèb maar Wirdt hier weer helemaal kriegel van haha

Geplaatst

Pff, ik zit hier een partij stram en stijf te zijn op de bank... Voor het eerst in ruim een jaar weer iets gedaan dat op sporten lijkt. Heb gezwommen. Wel lekker in het buitenbad, maar oef, de spieren protesteren nu al!

Henne en babeth, zou even timen, een kop koffie op het terras moet er dan wel inzitten, toch? Wel stress babeth, hoop dat het goedkomt! Zo zit je er direct weer middenin...

Wen, henne heeft een stokkie om door te geven, sta je klaar?!

San, knuf!

Geplaatst

Ooooh Babeth die rottige ovulatie testen. Had je niet die digitale? Ja, we zouden haast kunnen carpoolen haha. 'Even' naar DD. We zijn ook eigenlijk net gek he.

Mijn schoonvader belde vanuit Duitsland en was helemaal blij. Of we nu een 'celebration' konden hebben. Ja hoor, trek de champagne maar open :-)

Gek genoeg hebben we het verder nog weinig mensen 'nieuw' verteld vandaag. Moet echt even bezinken. Ik wil zelf eerst een aantal mensen bellen voor we het echt aan de grote klok hangen (lees: fb) en dat ga ik op mn gemak doen de komende dagen. Was vandaag ook veel te moe toen we eenmaal thuis waren. En eerlijk gezegd was ik er na alle familie ook wel een beetje 'klaar' mee. Of klinkt dat gek?

Meiden ik ga naar bed. Morgen weer over tot de orde van de dag hier ;-) Caro pakken morgen he, succes alvast, maak je niet te druk.

Geplaatst

Wen hou je het nog vol?!

Hier begint de spanning eindelijk echt toe te nemen. Ik balaceer tussen hoop en angst. Ik heb nog steeds bongiklachten, maar vandaag nog geen bloed.

De hoop en de wens is zo aanwezig maar ik ben ontzettend bang voor weer een teleurstelling. Waarom zouden 11 verse emmy's niet blijven plakken en een cryo wel?

Vanmiddag wilde ik weten waar ik aan toe was en ben uit mijn werk naar het kruidvat gereden om een test te halen. Kom ik dus gewoon te laat aan. Ging de deur net voor mn neus dicht......pfff. Het mag blijkbaar even nog niet.

Morgen maar weer afwachten. Tampons in mn broekzak en telkens angstig broekloeren op het werk. Vrijdag is de dag dat ik meestal bongi moet worden, dus ik zie hem met angst tegemoed. Bah, waarom zijn die wachtweken zo naar.

Sorry voor het lange ego bericht. ik moest het even kwijt.

Verder nog niet echt helemaal bij gelezen. Erg moe. Denk dat de spanning nu parten gaat spelen.

Geplaatst

Nee, jullie hebben nergens overheen gelezen.. Ik heb het de laatste weken al Zoveel over mezelf en Sanne gehad. Met haar doop en verjaardag. Dat ik er niet over geschreven heb. Ik had iemand van de ivf afdeling aan de telefoon op hetwerk, en toen meteen een afspraak gemaakt. Kon al heel snel terecht. Was maar een heel kort gesprek. En ze hebben een wachttijd van 5-6 maanden..

Maar inderdaad het begin is er....

Eerst dinsdag nog naar de orthopeed, mijn knie begint weer te zeuren.. 7 operaties verder, maar het is weer mis.. Dus dat eerst. Zal wel nr. 8 worden, maar liever nu, dan wanneer we weer in de race gaan..of daarna....

Wen.... Ik duim voor geen bongi morgen....

Geplaatst

Henne, hoop dat jullie kunnen slapen vannacht! Lekker genieten!

Wen, hoop dat jij ook n pos. Test in handen zult houden morgen of zaterdag!

San, hoe is t met je moeder gegaan?

Simba, balen van je knie!

Babeth, ooohhhhh bijna eisprong gemist...jeetje..gelukkig dat alles zo snel en op korte termijn geregeld kan worden!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden