Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Esther, ja die bedoel ik! We hebben hem van vin z'n werk gekregen en het is een TOPPER. Grote voordeel is dat de muziek ook uit kan, terwijl hij blijft draaien.

Ben je overigens al bij kwantum geweest voor gordijnen? Super goed, veel keus, en niet duur! Worden zelfs gratis gemaakt!

Henne, ik heb ook zo'n SP'er kleed (idd via marktplaats), maar F is veel te beweeglijk, die ligt binnen 2 minuten naast het kleed, dat presteert ze overigens ook met hè kleed van de Ikea van bijna 2x2 meter.

Sen, dank voor je kaartje, lekker ventje hoor, die J!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Een SP'er kleed? Hoe toepasselijk. HAHAHAHAHA

Trekt Fiene de beestjes nog niet naar beneden Fren of is die mobiel van jullie ook in hoogte verstelbaar? Ik heb een ouder model he, waar helaas ook de muziek niet uit kan. Maar ja, 15 euro van MP...

Geplaatst

leuk fren! Ik had jullie er in jullie uitgerekend in topic al wel eens eerder over gehoord en zag hem dus in de box hangen bij mijn schoonzus. Ik had me net versproken (de eerste en tnt enige x!!!) dat we een meisje zouden krijgen. Ze deed net of ze het verkeerd had begrepen...zei dat ze het dubbel op kon vatten :)! Nou er was niks dubbels aan wat ik zei maar de schat wilde mij niet in verlegenheid brengen. In elk geval zei ze even later aan dat, als we een meisje zouden krijgen, ik haar mobiel wel mocht lenen. Lief hé?

Een sp'er kleed? Wat is dat?

Ik zit me een beetje druk te maken om de fotoshoot van volgende week. Ik baal er echt van dat ik nog maar zo weinig buik heb en ik weet gewoon niet goed wat ik aan moet trekken. Zo irritant! Het klinkt allemaal misschien een beetje kinderachtig hoor maar het lijkt me zo leuk om na tien jaar samen echt mooie foto's te maken! Ik heb er enorm zin in. Maar eigenlijk vind ik dat ik mijn uitgroei nog weg moet werken voor die tijd...en hoe moet ik mijn haar doen...en wat moet ik aan! zucht...net alsof een mens niet wat belangrijkers heeft om zich druk over te maken! Triest van mezefl!

Geplaatst

oh en ik ben trouwens bij die vriendin geweest die met weeén plat lag. Nou echt lekker gaat het daar nog niet hoor! Ze zit volledig in de ziektewet en kan eigenlijk niks. Haar wereldje is gereduceerd tot de bank en daar wordt ze behoorlijk depri van. vijftien weken duren dan best nog lang! Sneu hoor!

Zij heeft trouwens al een toeter joh! En we zijn gelijk uitgerekend. Mijn buik past wel vier x in die van haar!

Geplaatst

Meiden,

Leuk hoor speelkleed.

ik heb tramadol ingenomen, maar helpt nog niet. GA zo maar slapen denk ik.

Edr, maak je niet druk over je buik. Gaat de laatste weken echt nog wel groeien hoor. En een mooie fotoshoot laten maken.

DSen, bedankt voor je kaartje erg leuk.

Weltrusten allemaal en een dikke knuffel

Geplaatst

Oeps, inderdaad weer een eigenwijze iPad!

Essie, geen zorgen maken over je buik. Ik had verwacht tonnetjerond te worden, maar dat was ook niet zo. De vriendin van m'n beste vriend die zwanger is (wat ik vorige week vertelde) is met 16 weken dikker dan ik met 26 was. Als de verloslkundige gewoon vindt dat je meiske genoeg groeit, dan is het prima. En wees blij, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af! Ik kan je - als je dat wilt, wel een foto sturen van mezelf met 29 weken. Ook nog geen enorme buik. Ik heb de hele zwschap m'n normale bovenkleding gedragen, ga maar na!

Geplaatst

hey meiden,

de tekst op het kaartje komt uit het liedje "everything" van Anouk. Moet je maar eens de akoestische versie ervan opzoeken, dan krijg je echt tranen in je ogen als je die hoort.

hier ook de muziekmobiel van T.iny l.ove om precies te zijn de s.weet i.sland nogwat... nieuw rond de 80euri. Ik heb hem via MP gescoord voor 25,-

ik heb trouwens ook de babyfoon met cam van L.uvion G.rande E.lite echt een aanrader... een superding!

Hier gaat het goed maar erg druk en intensief.. J. houdt ons wel bezig :-) we zijn echt nog ons ritme aan het zoeken maar dat komt allemaal goed

nu lekker slapen.... truste allemaal

Geplaatst

Meid... Wat hebben jullie een mooi kaartje en een mooie tekst uitgekozen!!!

En ritme??? Net op het moment dat je denkt dat er een ritme is...... Dan gooit J. het geheid weer om.... en dan mag je weer opnieuw aan de uitzoekerij.

maar echt .... als je het even helemaal niet meer ziet zitten...... bedenk dan..... dan is het bijna achter de rug. Dat is ons al meerdere keren opgevallen.

Als we echt even met ons handen in het haar zaten, omdat ze niet wilde slapen of wat dan ook.... prompt als we er helemaal doorheen zaten, sliep ze door.

Geplaatst

Hee meiden!

Ruby: hoop dat je lekker bent aan het slapen met niet al te veel last!

Henne: leuk speelkleed, wij hebben m ook :-). Super ding: ziet er leuk uit en E vindt t fantastisch. Ze ligt er nu niet meer onder, maar kruipt eromheen, vindt de beestjes leuk en hangt als een hooligan aan de bogen :-).

Esther: balen dat het niet gelukt is bij Ikea. Is altijd zo'n onderneming... Als je je buik bij de shopt die je hebt niet dik genoeg vindt, wil ik met alle liefde foto's van je maken als je verder bent. Moet je wel geduld met me hebben, ben er natuurlijk niet bedreven in, maar zou het wel leuk en gezellig vinden!

Ik ga lekker slapen, hele gezellige avond gehad bij vrienden, maar morgen vroeg weer op!

X

Geplaatst

Morgen dames,

Nou niet lekker geslapen. de tramadol deed zijn werk niet zo goed. Wel duf in mijn hoofd. Heb geen liquidcaps meer in mijn tas. Dus zal een combi moeten maken met paracetamol en tramadol. Dan maar duf als een konijn. Nog een maandje dan naar de gyn. Ben wel gestopt met de pil. Zag hetn ut er nu even niet van in.

Ga maar eens aan het werk en vanavond 2 vergaderingen. Dus druk druk druk.

Dikke knuffel allemaal

Geplaatst

Wat balen Rubster, en dan druk ik me nog zachtjes uit denk ik. Hou je haaks meid!

Sen, wat een prachtig kaartje! Heel stoer :)

Geplaatst

Sen ik ging er eigenlijk van uit dat de tekst van Jimi Hendrix was. (Heb een vriendje gehad die Jimi Hendrixfreak was, er dus veel naar geluisterd, maar lang lang geleden...). Mooi.

Geplaatst

Goedemorgen

Caro, had gekund maar is echt van Anouk. Jimi Hendrix is m'n vriend z'n idool. H. zijn officiële voornaam is H.endrik. R.inaldo komt van het overleden broertje van m'n vader.

Ruby, tramadol geen effect? Das toch een hele zware pijnstiller?! Jeetje.... Sterkte meis

Hier nog iemand met erge darmkrampen: H, heb een afspraak gemaakt bij de dr voor vanmiddag. Hij heeft zelfs een pipetje infacol geprobeerd, zo erg was het. Maar dat helpt vast niet bij een volwassene

Geplaatst

Sen leuke ticker! En sterkte voor H. Darmkrampen zijn absoluut niet fijn....nou ja, wat wel natuurlijk....

Hier zojuist opeens weer allergie, zooo irritant. Komt dus ook door 5mg prednisolon heen. Gelijk maar antihistamine genomen want het brandde als een gek, nu is het alleen nog rood en warm. Zal zo ook wel wegtrekken, meestal is het met een uurtje weg. Wou toch echt dat ik wist waardoor het telkens komt, zucht. Ben gelukkig nu niet zo bang meer voor de gevolgen voor Koekie, maar echt leuk en geruststellend is toch ook weer anders. Voel hem net ook twee dagen wat minder, denk dat hij/zij zich ingedraaid heeft ofzo en meer naar binnen schopt. Zo anders nog maar even hartje luisteren.

Geplaatst

hallo allemaal, hier ben ik ook even.

Sen mooi kaartje, viel op de valreep op de mat gister toen we vertrokken, zal de tekst eens uitvoerig bestuderen als we weer thuis zijn.

Es voor je fotoshoot, trek iets straks aan, komt je buik mooi in uit. Sommige krijgen nu eenmaal niet zo'n grote toeter. Ik had er wel 1 en was daar ivm verschuiven zwaartepunt echt niet blij mee. Wat ook belangrijk is, trek iets aan waar je je goed in voelt, dan straal je dat ook uit!! Neem het aanbod van ivfsh aan en doe op het eind nog eens door haar een mooie foto shoot, wie weet hoe groot je buik dan is!

Balen dat je niet geslaagt bent bij de ikea, wel fijn dat je happy bent met je ornamenten, vond ze er leuk uitzien!

Henne weer een allergie aanval, bah zeg! Gewoon kopen hoor dat speelkleed, het is jullie kindje en lekker doen wat jullie willen. Anderen weten het altijd "beter"

Ruby succes vandaag met het onderdrukken van de pijn.

Tool en Babeth lekker aan het genieten op vakantie.

Hier de laatste week van de vakantie. Ik zit nu naast mijn moeder die haar chemo nu krijgt via infuus en daarna bestaald gaatworden. Van de bestraling flinke brandvlekken op gezicht en hals, erg pijnlijk. Ze is aangekomen, maar het gaatniet goed met haar. Fentan.yl pleisters zijn verdubbeld en paracetamol erbij. Krijgt nu volledig voeding via sonde, oraal kan ze heel mondjesmaat nog watnaar binnen krijgen en vaak komt het door de neus weer naar buiten. Ergheftig en confronterend om mijn eigen moeder zo te zien.

kom later weer trug.

Geplaatst

San, wat een rot situatie voor je moeder zeg. Heel veel sterkte!! Snap dat je het erg confronterend vindt.

tool en babeht lekker genieten daar op jullie vakantie stekkie.

Sen, succes.

Henne, een gedachtespinsel van mij. Je bent van de week bij dr. Blind geweest en als ik het zo zie gebeurt het elke keer als je daar net geweest bent in die week. Kan zijn dat ik het verkeer zie hoor. maar misschien is het een link. Voor de rest snap ik je wel hoor.

Ben blij dat ik geen last heb van allergie. Maar ja ik heb die rot endometriose. En door de tramadol ben ik zo licht in mijn hoofd dat ik op moet passen met lopen. Net of ik dronken ben. De pijn is nu wel een stukje minder.

Kijken jullie wel eens naar Cakboss op TLC om 18.00 uur. ik vind het geweldig om te zien. En dan denk ik, zou ik dat ook kunnen zo die taarten bekleden? Misschien gewoon een keer proberen bij een workshopje of zo.

Zal eens iemand van de waterpolo vragen die al die spullen wel in huis heeft. Of ze me een keer wil helpen daarmee.

dikke knuffel voor iedereen!!!

Geplaatst

Ruby het is veel vaker dan ik daar kom hoor. De enige link die ik nu zelf heb is worst. Klinkt debiel maar twee dagen voor de vorige aanval had ik bij I.kea hotdogs gegeten, een keer eerder waren er knakworsten in het spel en nu heb ik ook net dinsdag gekookte worst gegeten. Vervelende is dat ze met dit soort chronische allergie meestal geen oorzaak vinden. Ga in ieder geva huisarts om verwijzing vragen voor allergoloog, dermatoloog had wens zin dus nu maar eens van de andere kant bekijken.

Pas op met de pijnstillers hè, mag je er wel mee autorijden? Ik weet dat jij altijd wel doorgaat maar een keer een paar uurtjes in bed kruipen mag je vergaat van de pijn is geen zwaktebod.

Leuk hè, die cakes enzo. Volgens mij een kwestie van proberen en veel doen. Vroeger was het allemaal nog moet zo met fondant en marsepein, maar ik heb wat afgeklodderd met glazuur (poedersuiker met water) en kleurstof. Mijn beste creatie was een knalroze cake met roze glazuur en grote witte suikerkorrels erop :-) Ook lekker: gewone biscuitjes met glazuur bestrijken, je eigen likkoekjes maken. Zag bij x.enos laatst ook veel spullen, fondant e.d. Is alleen wel mierzoet allemaal.

Geplaatst

San, vind het vreselijk om te lezen dat je moeder zo slecht ligt. Wat zal dit zwaar zijn voor jullie. Sterkte en een knuffel

Ruby, idd uitkijken hoor met die zware pijnstillers. M'n broer kreeg ze pas ook na een operatie. Hij was helemaal wezenloos! Kijk ook uit voor verslaving want je hebt steeds meer nodig voor hetzelfde effect

Henne, vervelend weer die rotallergie. Maar gelukkig geen paniek meer. Effe geen worsten meer eten dan maar. En wat het speelkleed betreft: kopen! Heb je een link? Zoek ook nog zoiets.

H. Denkt nu weer dat het blaasontsteking is. Maar dan heb je toch geen erge steken en krampen? Het komt met vlagen

Geplaatst

Sen, ik kijk wel uit hoor met de medicijnen. Ik slik ze echt alleen als ik heel veel pijn heb. Straks langs het kruidvat even pillen halen. Slik niet veel pillen. Maar de brokken komen eruit van onderen. Ja alleen maar bruin. Maar niet normaal meer.

Morgenavond blijf ik in ieder geval thuis. Sporten doen we dan maar even niet...

Ik mag zaterdag 3 picollo's gaan kopen. Shoppen op kosten van de muziek vereniging. Helemaal top. Eindelijk. Die fluit van mij is echt niet meer te stemmen.

Wel leuke dingen in het vooruit zicht.

henne goed idee, die koekjes met glazuur. Poedersuiker, water en eetbare kleurstof. volgens mij heb je ook niet veel kleurstof nodig om te kleuren neem ik aan. Leuk om te doen met het groepswerk van de vereniging.

Ik mag het allemaal niet, maar net wel 2 roze koeken gegeten. Kon ze niet weerstaan. Zeker niet als je je rot voelt.

Dikke knuffel allemaal.

Geplaatst

San sterkte! Echt heftig... pfff.

Ruby ik weet zeker dat jij daar goed in zal zijn, creabea! Schoonzus van mijn vriendin maakt echt de mooiste creaties, kan altijd meebewonderen op Facebook, vooral als er ergens een kind jarig is maakt ze zulke mooie dingen! Xenos heeft die spullen en de Hema ook en vast nog wel meer winkels. En ik denk dat je ook boeken met ideeen kunt kopen? Het is zo in nu: cupcakes maken, taarten versieren, koken in het algemeen...

Wij krijgen morgen interactieve tv! Jeetje, ik ga eindelijk met mijn tijd mee! En dan heb ik weer BBC2 waar altijd veel leuke kookprogramma's zijn zoals Masterchef natuurlijk en the great British bake off...

Geplaatst

He caro, denk ook wel dat ik het kan. Maar de verleiding om het te eten is zo groot. Daarom hou ik mezelf nog steeds tegen. Maar het lijkt me geweldig om te maken.

Boeken zat te vinden over taarten maken.

Wil ook nog wat met zeepjes gaan doen. Dus ideeen zijn er genoeg. Nu nog de tijd...

Geplaatst

Even inbreken....

Henne, ik had je zo'n anderhalve week geleden in het Prednisolontopic gevraagd of je varkensvlees eet, omdat ik bij mezelf een verband tussen varkensvlees en uitslag + jeuk vermoedde. Had je dat gelezen? Ik eet het nu voor de zekerheid helemaal niet meer. At het al weinig, maar een lekkere babi pangang liet ik niet aan m'n neus voorbij gaan. Dat moet nu dan maar ajam pangang worden. ;-)

Kaar & en Esther, ik lees nog steeds hier mee om jullie een beetje te blijven volgen.

Kaartje, balen van wederom een witte test. Hoop zo dat het toch nog een keer mag lukken, en dan écht!

Esther, mooi buikje hoor! Kun je je fotoshoot niet toch wat later plannen? Lijkt me zonde als het niet wordt wat je altijd zo mooi heeft geleken.

Geplaatst

Dee ik eet weinig varkensvlees maar wel ook zonder gevolgen. Heb vorig jaar een aantal weken een eetdagboek bijgehouden maar heb toen geen verband kunnen ontdekken.

Pfff, ben nou wel mega slaperig van de antihistamine. Samen een dutje doen Ruby?

Zelfgemaakt glazuur kleurt idd heel makkelijk. wij haalden destijds kleurstof bij een Chinese toko, de hadden heel veel. En poedersuiker in grote zakken bij een banketbakker. Elke verjaardag stonden we ons uit te leven op doodnormale cakes. Goh, wat een trendsetters waren wij ;-) Het blijft idd lastig als je het zelf niet mag hebben, is honing voor jou wel oké? Want daar kun je ech goed mee bakken en bijvoorbeeld ook marsepein achtige dingen maken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden