Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

San ik heb een tweede box, onlangs van een vriendin gekregen, ze was alleen de schroeven enzo vergeten...:-) Dus die staat in de garage. Maar het lijkt me juist zo leuk als ze samen kunnen spelen! Waarom had zij er twee? Konden ze niet samen?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

zo veel groter is een tweelingbox niet en samem spelen doen kindjes pas na een aantal jaar. Ze kunnen zichzelf ook op hun eigen manier ontwikkelen en elkaar niet in de weg liggen. Ze spelen op de grond toch ook naast elkaar?? Hebben ze ook een eigen plekje voor zichzelf en kunnen elkaar toch ook zien en van elkaar leren.

Maar dat is ieder zijn keus.

Geplaatst

Kalimera lieve meiden!

Ik wens jullie allemaal een hele mooie vrijdag!

Sen, veel plezier vandaag! Met zijn drietjes naar huis! Jippie!

Geplaatst

Kaartje, wat een vreselijk bericht. Heel veel sterkte met je vriendin. Nanne heeft ook zuurstofgebrek gehad maar gelukkig merken daar in haar ontwikkeling niks van.

Sen, als ik zo lees ben jij pas geleden bevallen? Gefeliciteerd. Ik weet hoe het is als je kleintje zoveel last heeft van de darmen. Nanne heeft ook de eerste weken vreselijk gegild. Niets hielp, de draagdoek niet, de infacol en cinababy niet, het op het buikje dragen niet. Uiteindelijk kregen we lactulose omdat we het idee hadden dat ze pijn had bij het poepen. en ineens hadden we een heel ander kind. Maar ze had ook tegelijkertijd reflux.

Witje, ik merk bij de tweeling van mijn zusje dat ze toch wel naar elkaar toe trekken. Gisteren gaf mijn nichtje steeds kusjes aan mijn neefje. En ze zitten ook vaak samen aan het loopautootje. De een erop en de ander erachter lopen.

Geplaatst

Gister een van mn beste vrienden op bezoek, die ik door drukte al een paar maanden niet gezien had. Is zn vriendin (die hij nog net geen jaar kent en waarmee hij nog niet samenwoont) al 16 weken zwanger. Vind het stom van mezelf, maar blijf moeite houden met dat soort berichtjes. 'Tja, de kalendermethode is kennelijk niet zo veilig' DUH! Ik gun het hem absoluut hoor, maar toch.

Geplaatst

Pfff hoe naïef kun je zijn....en het dan ook zo aan jou vertellen. Nah ja, als ze er maar blij mee zijn.

Kaartje wat ellendig zeg, wens haar maar veel sterkte.

San lekker bezig in de vakantie. Jullie hebben er gelukkig nog heerlijk weer bij.

Sen naar huis! Fijn hoor. Zal nog wel even wennen zijn, maar lijkt me ook wel erg lekker om weer in je eigen omgeving te zijn.

Hoewel....ik zie er vreselijk tegenop morgen weer naar huis te gaan. Natuurlijk fijn dat J er weer is, maar ik ben nog zo vreselijk moe. Hier doe ik letterlijk de hele dag niks en vanaf morgen moet ik op z'n minst weer zorgen dat er eten op tafel staat. Ik moet naar fysio, bloedprikken etc. Weer veel teveel moeten naar mijn zin. Ben wel benieuwd wat m'n buik dan gaat doen, harde buiken blijf ik namelijk houden al is het idd wel meer na een wat drukkere dag. Heb me nu wel wat meer ingesteld op 'nog vijf maanden moe en plat'. Elke keer leefde ik weer naar zon grens toen want met twaalf weken zou het beter gaan en toen met zestien en met twintig.... Dat wil ik loslaten, want het is elke keer een domper dat het niet beter wordt. Als het gebeurd is het leuk en anders is het jammer. In ieder geval vanmiddag hier nog even lekker in de tuin (lig nu nog in bed) en dan morgen weer naar m'n eigen stekkie.

Lieverds een dikke knuffel allemaal, merk dat niks doen ook letterlijk minder forum betekent. Ach, ook wel even goed natuurlijk ;-)

Geplaatst

Fren, altijd confronterend moment. Blijft moeilijk. Knuffel!

Henne, als het jou rustiger maakt om minder op t forum te zijn, dan gewoon lekker doen. Misschien een idee om het idd per dag te bekijken en wat minder ver vooruit? Begrijp dat dit moeilijk is, ben zelf ook niet zo, per dag leven en niet zo ver vooruit kijken. Maar probeer het wel en soms gaat het goed en dan ben ik stiekem toch wel trots op mezelf :toppie:.

Zojuist terug van de nageldame. Laat gelnagels ervan maken. Heeft me nu als voorbeeld de pink gedaan en dat ziet er best leuk uit. Het randje wordt echter nog zilver, nu is het meer goudachtig. Zal dadelijk een foto plaatsen, als het me lukt...

Geplaatst

Fren tja wat moet ik nog zeggen van zo'n bericht. Als ze er idd maar blij mee zijn.

Henne morgen weer naar huis. Er MOET niks natuurlijk. Sommige dingen zijn wel verstandig om te doen, maar er MOET niks!!!!!

Tool worden mooie nageltjes dus. Spannend!! komt lekker dichtbij nu he.

Sen als het meezit ben je nu weer lekker thuis. Samen met je mannen. Jullie leven zal nooit meer hetzelfde zijn daar op jullie stekkie en daar zijn jullie vast heel blij mee!! Heb je nog kraamzorg? of heb je dat niet meer als je op hotel geweest bent? Rust lekker uit en geniet van elkaar. Hopelijk heeft papa ook nog wat vrij??

Hier weer domper. Moeder is opgenomen met hoge koorts. Ze vermoeden longontsteking. Net nu het wat beter leek te gaan. Ze was weer aangekomen en de tumor was van bestraling wat geslonken. Beetje *** voel ik me wel.

Geplaatst

misschien was ik wat ongenuanceerd, ze vertelden het niet zo hoor, en ze zijn er wel blij mee. In eerste instantie behoorlijk slikken, maar ach, het komt in een goed nest, hoewel ik haar niet goed ken.

Leuke is wel dat ze vrijwel dezelfde periode doorlopen als toen ik zwanger was. Sterker nog, als het een meisje wordt (is) dan krijgt het als 2e naam ook de naam Josefiene (zo heet haar moeder, en zijn overleden vader heette Jos). Kwamen ze wel vragen of we dat vervelend vonden, maar wij vinden het prima. Zit een mooi gebaar achter, wij hebben hetzelfde gadaan met de 2e naam van Fiene.

Sandra, wat naar weer! Sterkte voor jou en je moeder natuurlik!

IVFSH, hoe is je eerste week als werkende moeder bevallen?

Henne, je moet inderdaad niks, denk dat je moet proberen dat los te laten. Kun je niet een overlevingspajkket voor in de vriezer van je moeder meekrijgen?

Geplaatst

Mijn moeder stond gisteren al te koken Fren, maar iets zal ik toch zelf nog moeten doen. Nee, er MOET idd niks, maar toch nog altijd meer dan nu ;-) Ach, het zal wel loslopen.

Tool ik keek juist vooruit omdat ik telkens te horen kreeg dat het 'dan toch ech beter zou gaan', tja dan richt je je hoop daarop. Wil ik nu niet meer doen. Kijk de tijd nog steeds graag vooruit, maar vooral vanwege de levensvatbaarheid van Koekie, niet om hoe ik mij fysiek voel. Dat probeer ik meer los te laten.

Leuk die nagels, ik had ook mooie lak, was er savonds al af haha dus gelnagels is wel zo slim.

Fren attent de ze vragen van de naam! Breek me hier nog steeds het hoofd over jongensnaam ;-) maar misschien niet nodig, we zullen zien.

Mijn ogen vallen alweer dicht....tot later...

Geplaatst

Hoi wil nog even snel Tool een fijne vakantie wensen!

Henne, goeie instelling, jammer hoor dat het niet verbeterd, gelukkig dat het goed gaat met de zwangerschap, sterkte en knuffel!

Sen welkom thuisxxx

liefs van Eef

Geplaatst

San, jeetje dat is schrikken mbt het nieuws over je moeder. Een longontsteking terwijl haar gestel al zo broos is. Kan mij voordtellen dat dit nieuws er even goed inhakt. Heel veel beterschap toegewenst en voor jullie veel sterkte!

sen, welkom thuis! Wat een mooie foto op fb. Je ziet er zo ontzettend gelukkig uit! Nu lekker gaan genieten van elkaar!

Henne, knuffel voor jou. Voorlopig idd maar even per dag bekijken hoe het gaat en niet te ver vor uit kijken om teleurstellingen te voorkomen.

Toen was ik het weer even kwijt..........

Egoberichtje: gisteren een allerlaatste afspraak gehad in gent. Vanaf nu zijn wij officieel overgedragen aan de nedrlandse zorg. Hierdoor nog wel een uitgebreide echo gehad. Alles zag er goed uit!

Ijsbeertje was druk aan het bewegen, hartje klopte goed en ook de bloedsomloop wer in beeld gebracht.

Wij hadden M. meegenomen naar gent. Ijsbeertje was op een gegeven moment druk met zn armpje aan het bewegen, waardoor het er op leek dat die aan het zwaaien was.

M. helemaal trots: " mam, de baby zwaait naar mij.

1 keer raden wat hij vandaag op school heeft lopen vertellen.........

Geplaatst

Hele dag geen internet gehad, ben aan het overstappen naar alles-in-een... Wel wennen, maar veel andere dingen gedaan! Zoals de kinderstoelen helemaal schoon gemaakt.

Kaat en Bram hebben er allebei voor het eerst in gezeten, ging nog niet helemaal goed maar ze vonden het wel leuk! Voor de liefhebbers: heb foto's geplaatst in het jan/feb/maart mama's topic...

Geplaatst

San, dat is schrikken van je moeder. Sterkte! Net nummer een beetje weer beter ging, komt dit over de vloer. Knuffel en sterkte!

Wen, lief van m.! En blij dat alles weervond was/is!

Sen, lekker thuis met j.imi! Leuke lieve foto op fb! Nu gaan genieten!

Ik duik zometeen m'n nestje in. Morgenochtend koe.boe-work.shop en om 15 uur word ik opgehaald voor m'n vrijgezellenparty. En zondag vanaf kwart voor elf weer onderweg voor de kwar.taalworksjop in Leuven. Ivm de nieuwe release van de programma's. Druk weekendje dus. Maandag naar de ha en dan koffers pakken. 's avonds naar eind.hoven voor een her.ba.life avond over sportvoedin en dan vertrekken we rond twaalf uur richting schip.hol.

Slaap lekker allemaal en tot morgen, overmorgen of maandag!

Geplaatst

Ceeke, dikke knuffel voor jullie!! hoe is het op vakantie? nog aan het genieten?

zag een leuke fotovan I.die aan het slapen was in haar wagen, schattig! hoe is het bij jullie babeth?

ik ben er weer vandoor!! koe.boeworkshop!

toedels!!!

Geplaatst

Sandra sterkte meid!

Ivfsh gefeliciteerd met je verjaardag en een leuke dag vandaag!

Ceeke knuffel!

Henne vandaag weer richting huis, mocht ik ooit iets voor je kunnen doen dan weet je me te vinden als J er niet is.

Fijne dag en geniet van het weer, zitten lekker in Zeeland.

Geplaatst

San, sterktje met je moeder.

Fren, ik herken jou gevoel over die vrienden die ineens zwanger zijn helemaal. Je misgunt het ze niet, maar het is erg confronterend voor je.

Oh jee, ik zie een dametje rood worden, poepalarm.

Ik ben druk bezig met zelf hapjes te maken met de babycook en de fruitthapjes gaan er goed in. De groente ook, alleen gisteren had ze echt geen zin om te eten en ik had zo lekker worteltjes met aardappeltjes en tartaartje gemaakt. Maar in de koelkast gezet. Misschien dat ze het vandaag wel lust en anders gewoon iets anders. Wel leuk hoor om te koken voor die spruit. Maar potjes krijgt ze ook nog. Vindik wel handig als ze allebei lust voor als we ergens naar toe gaan.

Nu maar even snel de broek gaan verschonene.

Geniet allemaal van dit heerlijke weekend.

Geplaatst

Jeetje San...... Verdorie..... hoop dat je moeder snel hierboven op komt. Want dit kan ze er natuurlijk niet bij hebben. En jullie ook niet.

Jessie, bij ons wordt er ook altijd hard gewerkt. Met een rood hoofd en geluiden erbij...

Tool, heel veel plezier bij de workshop!!!

Ik ga zo naar de fysio, om de knie te laten tapen. Ik ben benieuwd....

Geplaatst

Op fb staat een foto van de antilopenkop die ik heb gemaakt, mijn trouwantiloop ;-).

ben er weer vandoor. Klaarmaken voor de rest vd dag...tot morgen!!

Geplaatst

Henne even een vraag: ik heb garnalen voor op de bbq straks maar hoe was ook alweer die marinade met citroen? Ik heb verse citroenen gehaald, met ketjap, knoflook en..?

Geplaatst

Citroen, knoflook, zout en wat olijfolie. Yummie, moeten wij morgen misschien ook maar doen :-)

San wat naar van (en voor) je moeder... Sterkte lieverd.

Ceeke ook heel erg veel sterkte vandaag meiske.

Simba nog niet echt actie met die knie dus..... Geduld is een schone zaak hè.

Tool veel plezier vandaag!

Ivfsh mooie foto op fb, fijne verjaardag!

Sen hoe bevalt het om thuis te zijn met jullie mooie mannetje?

Ik ben weer thuis en ga nog even dutje doen voor J ook weer thuiskomt. Eten voor vanavond hoeft alleen opgewarmd, mijn moeder mag in een gouden lijstje hoor. Realiseer me enorm wat een geluk ik heb dat ze er is en dit allemaal nog kan (en wil) doen.

Dikke kus!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden