Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve hobbesje, je klinkt zo krachtig.

Es, heeft het al zo mooi verwoord met die (onbewuste?) afstand die je hield. Ik reageer nog wel even uitgebreider in het andere topic. Knuffel, meis.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Breek ff in (gaat over mij): idd vanmorgen geen hartje, vanavond geen goede echo. En waarom? Misschien de vijfde ziekte....? Ga het allemaal wel uit laten zoeken. En als het geen antwoorden oplevert is het ook goed. (mij vraag is meer: waarom pas zo laat?? en niet al bij 7 of 10 weken??) Ben wel verdrietig hoor, maar vaak is er wel een goede reden waarom het fout gaat en daar ben ik me heel goed van bewust.

(en er is zoiets als voorgevoel en afstand houden.... dat had ik dit keer dus heel erg - alsof ik voorvoelde dat het niet goed zou lopen)

En Wen: Hoe moeilijk ook: zet ons verhaal van je af meid en geniet van je eigen kleintje.

Ohhh Hobbesje, wat een ontzettend verdrietig bericht!!. Inderdaad waarom zo laat, kan me voorstellen dat je het wil laten uitzoeken.

je klinkt ontzettend sterk en krachtig! Ergens heel bijzonder hoe jouw onderbewuste? Jou op "afstand" hield, ik wens je veel sterkte toe en hoop dat jullie op geheel eigen wijze afscheid kunnen nemen van jullie hummeltje x lliefsbabeh

Geplaatst

Hobbesje, sterkte, wat een ongelofelijke tegenslag, en dan gelijk een ander troost bieden...knuffel digitaal, hou je taai..

Babeth bij jou geenwitte rook, blijf toch n beetje hopen hoor:-) het is nog niet zover..

San, erg begrijpelijk, duidelijk geschreven, hielp t n beetje om t zo op te schrijven? Gewoon doen als t even kan,kan helpen! We lezen metliefde mee, het is ook heel zwaar voor je ka k zo inleven, een dubbel rouwproces eigenlijk..kus!

Tool hoe is t voor jou nu?blijft afschuwelijk he om zo plots zo'n jong iemand tenmoeten verliezen in je o mgeving/ die je kent,doet je zo stilstaan bij de betrekkelijkheid van alles..

Es jijbeetje aan t voorbereiden op lange afscheid van je werk, gaat zo snel opeens!

Wen, wil jegraag feliciteren met de goede controle, maar nu voelt het even niet fijn he, met het afschuwelijke nieuws van hobbesje, het gaat zo dicht op samen, toch klopt t watzij zegt, heel belangrijk om er niet te lang bij stil te staan, en je te richten op tgoede, en ook stil te staan bij je eigen geluk, dat is toch ook brelangrijk, hoop dat het je lukt, je mag ecgt genieten, nuffel!

Hier gaat t gewoon zijn gangetje geen goed nieuws qua werk :-) ben op zoeknaar een niet te dure snelle opleiding om snel verder tekunnenals debezuinigingen me gaan raken zo maar.ben ookbest van slag van tnieuws van politieke maatregelen, heftig!

Fijn avondje en slaap lekker x

Kaartje welkom terug, klinkt als bijzondere vakantie:-)

Geplaatst

Hobbesje, je klinkt zo sterk en realistisch te benaderen. HOu je haaks meid. Heel veel sterkte.

Ik kanhet ook heel realistisch zien, maar toch hulp ingeschakeld.

Meiden allemaal een dikke knuffel, we kunnen het wel gebruiken denk ik..

Geplaatst

Meiden allemaal een dikke knuffel, we kunnen het wel gebruiken denk ik..

Ruby, ik sluit mij bij je aan. (en ruby: vergeet jezelf niet!). Mooie woorden!

Ik ga zo mijn bedje opzoeken.

Allemasal slaap lekker straks.

Geplaatst

Kalispera en kalinichta!

heerlijke dag gehad!

dikke knuffel voor san, wen, hobbesje en Babeth. En ook voor ruby en es.

reageer morgen uitgebreider. Ga nu naar bedje toe.

Liefs, Tool

Geplaatst

Goeiemorgen meisjes! Ik werd wakker met een blij gevoel en een schoppende Koekie: 26 weken! Wauw, ben er echt een beetje emotioneel van, het begint geloof ik eindelijk door te dringen. Gisteravond zei J opeens: "over drie maanden hebben we gewoon een baby", we zaten elkaar echt even aan te kijken van 'hoe kan dit joh?'.

Esther ook nog bedankt voor jouw reactie op mijn suikerwaardes. Ik kreeg opeens de kriebels dat ik toch een uitgebreide test moet doen ofzo, zie ik totaaaaaal niet zitten. Maar die kans is dus gelukkig klein.

Ik denk trouwens dat je na je verlof echt niet zit te springen om weer te gaan werken hoor! Op den duur misschien wel en jij hebt er natuurlijk nog wat extra weken aangeplakt hè? Gewoon dan kijken en nu niet over nadenken.

Ruby had je de fysio nog gesproken?

Babeth hoe is het vandaag met het welles / nietes gevoel?

Kaartje acu vandaag, lekker ontspannen.

Tool hoe voel jij je vandaag?

San, als je meeleest: Knuf!

Sen, J vandaag zijn eerste prikjes las ik?

Guusje is het gesprek al geweest, je weet wel?

Eef hebben de plannen zoveel gevolgen voor jouw werk? En wat voor een soort opleiding ben je naar op zoek?

Ik heb de plannen om nu iets op te pakken maar even laten varen. Als ik zie hoe snel de tijd nu gaat, hoe veel er nog moet en hoe weinig ik kan. Dan maar broedkip, moeke, babypraat...ik ga na mijn verlof wel weer intelligent doen ;-)

Iemand trouwens een tip waar je leuke vitrage kunt kopen? Ik wil graag gewone witte 'katoenen' vitrage, niet van dat synthetische truttige spul.

Geplaatst

Henne, gefeliciteerd met deze mijlpaal! Alweer 26 weken! Wow! Voor je het weet zijn die drie maanden voorbij en hebben jullie een lief knulletje in de armen. Mischien nog een beetje onwerkelijk, maar het gaat echt realiteit worden! Fijne dag.

Geplaatst

P zegt altijd: Ze zien er lief uit, das wat anders... als ik zeg dat ze hartstikke lief zijn.

Gister trouwens een heerlijk rustige avond, wat een verschil met de avonden ervoor: om half 8 sliepen ze en om kwart over 10 wakker gemaakt, papfles en weer meteen slapen. Heerlijk! Gelukkig zijn die avonden er ook.

Geplaatst

Mooi caro, dat je een lekkere avond hebt gehad. Daar wil je wel meer van.

Henne, gaat goed. Heb geen vitrage. Wel hele dunne gordijnen van de ikea.

Babeth, hou jij het nog vol?

Wen, gaat het goed met jou

Kaartje, welkom thuis nog.

San, hou je haaks meisje. En denk aan jezelf. Het is niet makkelijk deze periode

Nee fysio nog niet gebeld. Het gaat op en af. Vooral in de ochtend veel last.

Gisteravond werd ik gefeliciteerd door de gewichtsconsulent. Heb geen obesitas meer. Mijn BMI is onder de 30 dan heb je overgewicht. Dus we gaan door, naar een gezonde BMI.

Ga straks wel even zondigen. heb zo'n zin in m&m's die ga ik gewoon halen. In de lunchpauze.

Dikke knuffel voor iedereen

Geplaatst

:toppie: Voor jou Ruby!

En deze is speciaal voor Caro, hoop dat de link werkt

sinds deze conference zijn er bij ons in de familie geen 'lieve' kinderen meer ;-)

Geplaatst

Ruby, goed Zeg!!

Ben de rest alweer kwijt.

Hobbesje, wat erg dat het zo is gelopen. Je klinkt sterk, nu al. Mss omdat je je erop voorbereid had, een soort van voorgevoel, maar het maakt het niet minder erg. Wens jullie heel veel sterkte!

Caro, fijn dat gisteravond een goeie avond was ;-).

Hier al een tijdje duizelig. Weet niet precies waar het vandaan komt. Heel licht in mijn kop. Heb genoeg gegeten, maar heb ook t gevoel alsof ik zo naar de wc moet rennen om te spugen, sorry voor de details.

vind het maar niets.

En de hele dag al van die irritante steken in m'n onderrug links, die ik normaal heb wanneer ik bongi moet worden.

dadelijk mar een uurtje plat liggen voordat ik naar m'n afspraak ga met mijn vriendin om bij te kletsen.

Geplaatst

Tool je was wel echt goed ongesteld geweest hè? Had je nog getest voor die tijd? Dat je niet Kaartje achterna gaat... Kan natuurlijk ook gewoon wat buikgriep-achting iets zijn, maar toch.

Geplaatst

Ik durfde het ook niet te zeggen, maar davht het wel even..

Hobbesje..... je klinkt sterk, maar besef je alsjeblieft wel dat je net sterk hoeft te zijn.. hou je vooral niet groot voor de anderen....

Geplaatst

Hoi meiden, even snel...

gisteravond voor het slapengaan een ovulatietest gedaan en die gaf een heel licht 2 de streepje, daarom net toch maar een tekstje gedaan en die is ook heel licht positief, ik weet niet of het me lukt een foto te maken nu.

ik ben erg voorzichtig, kan me niet voorstellen dat het goed zal gaan....

Geplaatst

He dames. Ben n paar dagen flink bongi geweest. Dus denk niet dat ik zwanger ben. Heb t zelf ook gedacht. Mss nog iets van gisteren van t lange bubbelen in t heerlijk warme water van the.r.mae.

Testje niet gedaan. Maar heb er zelf ook aangedacht...weet je wat. Ik ga er nu ene doen...

Geplaatst

nou babeth toch...!!! Een licht positieve test? Meid wat bijzonder! En nu afwachten...wat spannend zeg!

Tool.....en?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden