Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ohhhh Henne ik bedenk me dat wij ook nog naar Ikea moeten eigenlijk...eens kijken of ik M zo ver krijg...ligt te slapen op de bank..I ligt trouwens al vanaf 13.00 kock out!

Caro moeilijk inderdaad, wat Henne zegt waarschijnlijk zelf ook moe maar dan nog met zo'n klein manneke.....extra knuffels van mama!!

hoe gaat het trouwens met je Noorse vriendin?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha Babeth...,is het bij jullie nog herfstvakantie?? Het is dat wij echt alleen het magazijn in hoefden, had stelling nummer ed al opgezocht.... De winkel in was drama geworden. Zelfs nu was J er al sjaggie van, terwijl we eigenlijk zo door konden lopen en iedereen meteen hielp tillen ed (dankzij mijn buik hihi). Nu is Delft ook wel heel er massaal hoor.

Geplaatst

Ben al thuis hoor! Gister lang doorgegaan en vandaag dus alleen kleine dingen. Nu de laatste dingen aan t inpakken, wasmachine draait, vind niks irritanter dab thuiskomen en een volle wasmand en een vies huis te vinden, dus zo ook nog stofzuigen voordat ik fiene ga halen.

Caro, lijkt me erg zwaar, het humeur van p af en toe. Vin heeft gelukkig engelengeduld, bij ons zijn de rollen vaker omgedraaid...

Verder een vol hoofd met to do lijstjes, volgens mij vergeet ik de helft, nou ja, we zien wel!

Geplaatst

Met mijn Noorse vriendin gaat het goed, ze kan alleen niet wachten tot ze niet meer zwanger is want ze vindt er niks aan... Heeft last van opgezette handen en voeten en moeheid en ze heeft een superdrukke baan maar ja, straks wel een jaar verlof!

Hier ook over een tijdje naar IKE.A want P is op zijn werk samen met de jongens een nieuw bed voor ons aan het maken, van steigerhout! Ze hebben al hele mooie tuinmeubelen gemaakt en die verkopen ze ook en ze hadden even geen nieuwe klus en ons bed is ons eigenlijk al een tijd een doorn in het oog. Het is wel mooi maar gammel en 160 breed, als de oudste ertussen komt liggen is het al niet comfortabel en nu nog met 2 apen erbij die groter worden...

Dus dan wil ik ook nieuwe matrassen 90 cm. P zei we kunnen ook een twijfelaarmatras nemen van 120 cm en dan 1 matras van 80 dat we nu hebben laten liggen maar eigenlijk zijn ze wel aan vervanging toe.... Toevallig gister op tv een programma over zin en onzin van matrassen en waarom er zulke prijsverschillen zijn, dus dat kwam mooi uit... Ga dan toch maar naar good old IKE.A...

Geplaatst

ohhh Caro wat gaaf dat ze zelf het eea maken en kunnen verkopen!! wij hebben ook matrassen van Ikea, ooit in een vakantiehuis heerlijk geslapen, bij vertrek even op het matras gekeken en jihaa naar Ikea, nu waren ze echt aan vervanging toe dus recent nieuwe gekocht, top!! en een zeer schappelijke prijs.

Op zich een bed van 2.00 breed is wel lekker maar lijkt me minder met een nieuw en een oude matras, overigens verkopen ze nog wel matrassen van 120?

wat jammer zeg dat je vriendin de zwangerschap zo beu is, zo enorm naar uitgekeken....zal straks vast afkicken worden voor haar.

Fren herkenbaar, ik wil ook het huis aan kant hebben als we weggaan en wordt ook onrustig van gevuld wasmanden...heerlijk als je vermoeid thuiskomt in een schoon en opgeruimd huis.

Ik ben van nature erg ongeduldig maar gelukkig met I niet zo, wel merk ik dat als ik zelf vermoeid ben ik minder kan hebben, ben benieuwd hoe het gaat als ze ouder is, onze karakters lijken erg veel op elkaar tot nu toe, wordt nog wat ben ik bang..

Henne hier is de vakantie voorbij, ik wil even een tafeltje en stoeltjes gaan kopen voor I, en dan de box eruit, ben bang dat ik M niet in beweging ga krijgen, ligt nog te pitten haha.

ideaal zeg, gericht naar het magazijn en weer weg, Ikea D. ken ik niet, alleen van de filemeldingen op bijzondere dagen :-)

Geplaatst

Bij mijn schoonmoeder Babeth.

Is goed dat ze niet constant bij ons zijn, mis wel iets om te knuffelen nu!

Hou je het een beetje vol met wachten?

Geplaatst

Goed geregeld maar kan me voorstellen dat je wel iets mist om te knuffelen, alhoewel , J is toch ook mee? ;)

leuke afleiding trouwens voor je schoonmoeder!!

Het wachten gaat nog goed, alhoewel ik me vandaag wel bedacht dat de innesteling vanaf vandaag zou kunnen gebeuren...zal dus waarschijnlijk niet zo relaxed blijven .

vandaag overigens 3 jaar geleden dat ik positief testte van de jongens, die dat blijven echt bij....

Geplaatst

Pffff krijg 'M niet mee, hij wil morgen gaan !??

En vervolgens bedacht hij zich als we die meubeltjes kopen de box ook opgeruimd moet worden , een zucht volgde.....heb hem gezegd dat ik hem wel in de garage zal parkeren .

dadelijk uit eten, M heeft het al weeeeeken of spareribs, gelukkig hebben ze daar ook lekkere stoofotjes, ik houd niet van dat gekluif

Geplaatst

Hé meiden,

Caro wat moeilijk lijkt het me als je partner zo reageert! Hij is over het algemeen wel lief voor ze toch? Was hij erg moe gisteren? Hij heeft ook een vrij intensieve baan toch?

Fren heerlijk zeg...de laatste dingetjes doen, vanavond op tijd naar bed en dan foetsie! Geniet ervan!!! Heb het fijn samen!

Henne leuk hoor dat je de commode hebt. Zo wordt het elke x een beetje echter of niet?

Kaartje gefeliciteerd met je trouwdag! Wanneer komen jullie thuis?

Syl geniet van je hotelletje!!! HEerlijk zeg!

Hier drie drukke dagen achter de rug. Twee dagen gewerkt, vanmorgen in huis bezig geweest en vanmiddag boodschappen gedaan en een vriendin. Vanavond zouden we naar vrienden eten maar die belden af. Hij is ziek. Gisteren een hele verdrietige G. hier die er helemaal doorheen zit (aanleiding was een enorme hormonale, emotionele toestandbui van mij trouwens...babeth ik neem mijn woorden terug dat ik er niet zoveel last van had!!! Gisteren heb ik het dubbel en dwars ingehaald:)!!!). Hij verzuipt een beetje in zijn studie, voelt zich een kluizenaar en kan in zijn hoofd geen ruimte maken voor alle andere dingen die momenteel ook belangrijk zijn. Ik confronteerde hem er gisteren mee dat ik het gevoel heb alles in mijn uppie aan het regelen te zijn (namen, kaartje, kamertje etc etc etc) en ik baal daarvan. Nou ja naar aanleiding hiervan barste de bom hier! Heel sneu!

Ik heb vanmiddag maar besloten om hem te verrassen, ben net naar de slager geweest en heb een goeie gourmetschotel gehaald, we gaan even quality time houden vanavond!

Babeth eetze trouwens!

Geplaatst

Babeth als ik weet wat ik hebben wil doen we dat wel vaker zo. Stellingnummers ed kun je online al opzoeken dus ideaal. Enne, die box moet over een maandje of negen weer terug, dus die zou ik maar niet uit elkaar halen ;-)

Esther goed gedaan, vanavond even samen ontspannen en genieten. Het zal voor G ook allemaal wel veel zijn, studie naast werk is op zich al pittig, maar deze zwangerschap is ook wel uniek...en zo mist hij ook veel. Moeilijk voor jullie. Knuf!

Ik ga maar eens kijken war wij nog in de diepvries hebben voor het avondeten. Weinig puf en inspiratie meer en J komt niet verder dan "piza?", wat ik dus niet kan eten. Net ook even voorzichtig geïnformeerd naar zijn plannen voor morgen (verwarming badkamer moet vervangen en nieuwe ligt in babykamer, deel oprit moet nog gedaan, kraan keuken lekt al weken etc) en hij komt niet verder dan 'stofzuigen'.... Tja.... Dan moeten ik en mijn hormonen ons ook inhouden hoor. Hmm, onze mannen komen er vandaag bekaaid af geloof ik ;-)

Geplaatst

Beladen dag voor jullie Babeth.

Dikke knuffel.

J heeft cursus in Groningen, ben met mijn homoman hier, hihi!

Esther lekker veel plezier.

Henne succes met eten zoeken.

Tot later!

Geplaatst

Ha ha...lachen die reactie van J op jouw vragen! Weet je, vaak ligt het er ook aan dat wij eigenlijk in ons hoofd al vaan alles en nog wat gepland of aan ideeen hebben...en dat de man dat natuurlijk niet weet!

VB: na de discussie van gisteren ging G. bezig met een opzet voor het kaartje. Komt hij een uur later beneden met iets wat er echt waar in mijn ogen niet uit zag...

Hij weer naar boven, nieuwe poging. 1,5 uur later ikke kijken hoe het er voor stond...was de schat een opzet aan het maken in word ipv de o zo handige site's waar je zelf geboortekaartjes op kunt ontwerpen. Dus ik (me driftig inhoudend) vragen wat zijn plan was met een opzetje in word...en waarom niet direct iets online gemaakt...? Nou je moet toch weten hoe het eruit komt te zien? Tuurlijk schat...maar je kunt zo een proefkaartje aanvragen via zo'n site...bespaart je een hoop werk op deze manier!

Ondertussen ikke ontploft en hij niet begrijpend waarom...

Als ik nou even aan het begin van de avond uitgelegd had hoe makkelijk het kon en wat ik in mijn hoofd had dan had het hem enorm veel werk gescheelt en mij een boel frustratie :)!!!

Dussss....jij hebt eigenlijk van alles in je hoofd wat J. morgen kan gaan doen. Misschien even communiceren? Scheelt jou een ontploffing...

Geplaatst

Syl dat is toch diegene die heeeeeeeeeeel goed kan drinken? Kijk je uit dat je morgen niet met knallende koppijn van een kater rnondloopt? Veel plezier maar dat komt vast goed!

Geplaatst

Babeth bij IKE.A verkopen ze die maat niet meer, P dacht van wel want die had daar ooit een twijfelaar gekocht. Het is ook een gedoe met hoeslakens die niet standaard zijn etc bovendien wil ik naar aanleiding van dat programma van gister over alles wat in je matras zit (zal jullie de details besparen) allebei de matrassen wel vervangen. Hebben jullie ook binnenvering of pocketvering? Heb ik nu is wel fijn.

Ja de mannen hebben het ook zwaar, dat is zo. En wat jij zegt Henne over vermoeidheid is helemaal waar. P is gelukkig wel lief voor ze over het algemeen maar als Bram een bui heeft dat ie lang huilt of steeds op zijn buik gefrustreerd ligt te piepen omdat ie nog steeds niet helemaal door heeft hoe hij moet kruipen dan kan hij er niet tegen en gaat ie naar tegen ze doen. Ik baal daar ook van maar ik kan me verplaatsen in een gefrustreerd jongetje. Ik zeg altijd: hij doet dat echt niet om ons te pesten...

Heb P net bijna twee uur laten slapen want hij had een zware dag en lag al zowat te pitten op de bank maar nu hebben ze gegeten en toch in bed gelegd, maar Bram is het daar niet mee eens, tja. Dus is P weer opgestaan.

nou ja, hij zal zo wel gaan slapen en ander mag ie gezellig nog even op schoot. Het is altijd een lastig tijdstip want ze krijgen nog een papfles maar die kan ik er moeilijk meteen achteraan gooien en ze hebben al lang gespeeld en geven tekenen van moeheid dus maar even naar bed.

Geplaatst

Is deels waar Es, vaak hebben wij in ons hoofd al tien stappen gezet. Maar zoals die verwarming, die oprit en die lekkende kraan...dat is niks nieuws, J wéét dat dit moet gebeuren hij ziet er alleen enorm tegenop. Het is geen klusser en al helemaal niet in zijn eentje. De vriend die vaak helpt heeft last van zijn rug en nu onderneemt J dus zelf helemaal geen actie en dat irriteert me. Staan we bij de pr.axis aansluitmateriaal te kopen en dan sta ik dus met zo'n knul te overleggen wat nodig is, J haakt gewoon af. En om nu iemand in te huren om een radiator te vervangen...hoe moeiiljk kan het zijn denk ik dan?

Mijn vader komt over 1,5 week een dag helpen en die kan dan de verwarming en de kraan wel doen, maar dan wordt er dus niets aan het kamertje gedaan en dat doet J ook niet. Normaal ben ik degene die verft e.d. Dus al met al wat irritatie hier. Maar nu afgesproken dat ik op ga schrijven wat er allemaal moet en dat hij dan zelf ook wat meer initiatief neemt.

He, ff m'n hart luchten is fijn.... Ik wil ook niet boos op hem worden want hij doet al zoveel de laatste maanden. En ik ben nu eenmaal niet met een klusser getrouwd...

Syl veel plezier met je homo man!

Caro dat soort moeilijke uurtjes gaan wij hier ook krijgen hoor....ik verheug me nu al op huiluurtjes tijdens studio sport ofzo.

Babeth dikke knuffel....die data blijven je altijd bij en dat is ergens toch ook mooi, een bewijs dat de jongens altijd deel uit zullen maken van jullie leven.

Geplaatst

Hoi meiden, ik ben nog geen 16 jaar getrouwd hoor. Wel 16 jaar samen vandaag. In september waren we 9 jaar getrouwd.

Babeth, mijn cyclus is normaal heel regelmatig. Altijd kort: meestal 23-24 dagen. Eisprong rond dag 9-10. Heb alleen altijd weinig bloedverlies. Acu probeert daarom nu beter baarmoederslijmvlies op te bouwen en cyclus wat langer te maken. Heeft misschien nog even wat tijd nodig. Slik deze kruiden nu een paar weken.

Henne, lastig om geen klusser in huis te hebben. M. doet heel veel zelf. Heeft ook verbouwing zelf gedaan. Erg handig. Kun je geen vriendin strikken voor het verfwerk?

Geplaatst

Haha Kaartje, toen ik het type dacht ik al....volgens mij klopt dat niet.

Ach je kunt niet alles hebben hè. J is van huis uit ook niet gewend om dat soort dingen zelf te doen. Altijd in huur gewoond, altijd tijdelijk...dit is zijn eerste echte eigen huis waar zoveel tijd, geld, energie en aandacht in zit. Ik ken niet anders dan een koophuis waar alles wat je niet zelf doet niet gebeurt of geld kost om te laten doen. Maar het komt wel goed, eerst eens kijken hoe ver mijn vader die dag kan komen en dan verder plannen. Komen morgen wel vriendinnen langs, maar dat is om gezellig bij te kletsen ;-)

Geplaatst

Moeten we eerst alle rommel uit het kamertje halen, de vloer afdekken....neuh, morgen maar niet. Maar weet zeker dat ze komen helpen als nodig is hoor. Ze hebben hier alledrie met de verhuizing ook staan verven. Misschien kunnen we morgen die verwarming er ff afslopen met z'n viertjes hihi ;-)

Geplaatst

Nou dat ging gelukkig iets beter... Brammetje wilde niet slapen, dan maar op schoot en spelen tot iets over 8, papfles gehad en terug naar bed... mmm... vond ie toch niet zo'n goed idee dus brullen. Alleen deze keer duurde het maar een kwartier en was het om half 9 stil... Zusje sliep gewoon door, ongelofelijk. Denk dat we haar maar laten liggen dan zien we wel wanneer ze honger krijgt.

P is ook niet echt een klusser die alleen wil werken dwz hij kan het wel maar moet ook worden aangespoord. Meestal samen met mijn schoonvader en de kamer van de oudste heeft ie ook met een vriend geschilderd.

Nu zit ik al een week te wachten tot ie kijkt naar de nieuwe buggy. Hij is er twee keer mee weg geweest en nu is er iets verbogen waardoor een van de zitjes niet goed is. Elke avond heeft hij geen zin meer, dus dit weekend wil ik dat hij er iets aan doet. Heb ik zo'n ding, kan ik nog niet op pad!

Geplaatst

Geen kater hier van de drank wel van te laat naar bed, half drie, pffff.

Nog een goede vechtpartij meegemaakt waar ik midden in stond, not nice, drank over mijn kleren heen en toen ben ik gegaan.

Nu bijkomen.

Geplaatst

Mogge meisjes. Hier vandaag drie vriendinnen op bezoek,nergens zin in maar voor die tijd nog boodschappen, opruimen etc dus hou het kort en wens iedereen gewoon een fijne zaterdag!! Tot later xxx

Geplaatst

kalimera meiden!!!

ik barst van de energie.

heb vanochtend al veel gedaan: eieren naar mijn ouders gebracht, boodschappen, nieuwe jas, nieuwe schoenen (tweede paar voor de helft van de prijs), bloemen voor in huis, t zonnetje schijnt, heerlijk gevoel geeft dat. wel errug fris, maar dat is nu opgelost met mijn nieuwe jas, hihi.

De schoenen zijn enkellaarsjes, twee dezelfde modellen, ene grijs, de andere bruin met een lage hak en een stoffen rand boven op. best leuk.

oja, ook nog leggings gehaald.

Syl, wat rot zeg dat je middenin dat gevecht zat.

Henne, veel plezier vanmiddag met je vriendinnen.

Ik ga snel weer verder zolang ik de energie nog voel. kan niet veel lawaai maken, want A. ligt in bed (Nachtdienst). Waarschijnlijk (95%) gaan ze weer terug naar 3-ploegen, zucht...weer een switch in het programma. Maar goed, daar komen we ook weer overheen.

meiden, geniet van jullie zaterdag en tot later!!!

x

Tool

Geplaatst

Wat een rust hier, iedereen lekker bezig?

Ik ben uitgeteld maar zo gezellig. En lekker ook maar even over zwanger ed gepraat want twee vd vier zijn daar totaal niet mee bezig. Nu voorbereiden op Haloween hier in de wijk. Afgelopen jaren hebben we niet meegedaan, maar nu komen neefjes/nichtje hier zo huis versieren en dan ook de huizen langs. Ik ga er vanaf de bank van genieten denk ik, veel te koud om telkens de deur open te doen ;-)

Geplaatst

Ha allemaal,

Ik kom ook weer even actiief meelezen en schrijven. De afgelopen dagen geveld geweest door een buikgriep. Vorige week was M aan de beurt, halverwege de week ikzelf en nu ligt manlief op bed.

Wij zouden vanavond ook haloween gaan vieren bij familie. Bij hen in de wijk wordt dit altijd erg actief gevierd. Hele straten zijn omgetoverd. Helaas dus moeten afeggen vanwege het griepvirus. Ach, volgend jaar weer een kans.

Henne, fijn dat het gezellig was met je vriendinnen. Lekker even bijkletsen. Altijd leuk!

Ga nu maar even bijlezen hier.

Tot laters.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden