Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
meiden even een ego hoor...zit hier alleen op de bank met een zwaar ongesteld onderbuik gevoel. Hoort dat?

Hmm nee herken ik niet zo van de laatste loodjes. Maar ik moet bekken, het is ook al best weg gezakt. Hoe erg voelt het? Als je er ongerust bent even verloskamers bellen?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

nou echt zo'n zwaar ongesteld gevoel onder in de buik. Kan er geen regelmaat in ontdekken ofzo. Ach ws zit ik mezelf gewoon in de weg. Bezig dagje gehad en vanavond home alone. Veelste veel tijd om na te denken :)

Ik ga maar gewoon slapen denk ik. Kan de verloskamers wel bellen maar ik heb geen vervoer, ben alleen thuis vannacht, gerard heeft de auto mee.

Geplaatst
Wat ook super is, en dat werkt bij F nog steeds: ik doe bij de ochtendfles alsof het nog nacht is, dus daarna gaat ze direct terug naar bed. Ze slaapt dan nog steeds vaak door tot een uur of 11. Daarna lekker wakker en kun je ook echt iets gaan doen.

is inderdaad ff wennen, me z'n tweetjes. Zit al de hele avond met vin te appen, die heeft wifi in het vliegtuig. Grappig hoor!

Dat doe ik ook vaak met bink! Maar die slaapt dan tot een uur of 9 max. Lekekr hoor 11u. ;) Hoe doe je dat als je naar het kdv gaat?

Geplaatst

Mik, dan gaat ze dus niet terug naar bed. Maar op t kdv staat ze niet bekend als schone slaapster ;-) gevolg: op don en vrij helemaal op van al t spelen eb kan in dus op zat uitslapen ;-)

Geplaatst

Heb ze vandaag ook al gebeld. Volgende week moet ik weer een groeiecho. Mams raakte daar een beetje van in paniek, die realiseerde zich dat ik ook erg klein was en dat bij mij de oorzaak een uitgeputte placenta was. Ik ben tien dagen 'te vroeg' geboren en de gyn zei toen dat het niet langer had moeten duren bij mij. Nou stond ze erop dat ik dit vandaag nog even moest vertellen aan de vk...

Volgens de vk kon dat bij mij echt niet aan de hand zijn want bij het controleren bij minder leven voelen zijn dit de standaard dingen die ze goed nakijken. Mams dus weer gerust gesteld!

Toch ga ik er steeds meer naar uit kijken dat ze komt hoor. Ik pieker echt teveel nu, vind het op de een of andere manier zo eng worden allemaal. Dom want er is helemaal geen reden om te piekeren, alles gaat prima. Het is alleen puur de angst van: het zal toch niet zo zijn dat er nu nog wat mis gaat?

Nou ja...lichten uit hier, deuren op slot en ik ga maffen. Morgenavond is G. lekker weer thuis!

Slaap lekker allemaal!

Geplaatst
Mik, zolang je een regelmatige cyclus hebt tijdns het borstvoeden mag je iig wel een cryo poging doen, omdat die in de eigen cyclus kan.

Tot voor kort had ik dus een redelijk regelmatige cyclus, maar nu uiteraard opeens een zootje.. Ik snap er echt de ballen van.

Eerst opeens een hele lange cyclus, toen gewoon een normale cyclus, en nu na de afgelopen cyclus opeens dit gezeur.

Sterkte daarmee simba!

Geplaatst

Heel logisch en herkenbaar es! Nu het zo dichtbij komt. Maar neem elk signaaltje serieus, juist nu. Je bent geen zeur, maar hooooogzwanger!

Geplaatst

Kom ik aan gaan ze allemaal naar bed...

Es inderdaad bellen als je je zorgen maakt, kan dag en nacht toch? Misschien oefenweeen? Ik weet het niet hoor, heb ik nooit gehad. Iemand hier wel?

Ik deed dat ook, meteen terug naar bed na de fles maar ze slapen tegenwoordig tot een uur of 8, ben ik eerst met de oudste bezig en laat ze langzaam wakker worden, dan is het vaak al half 9 als ze de fles krijgen. Dus ik laat ze tegenwoordig even spelen en Babytv kijken, zodat ik zelf even koffie kan drinken en ontbijten en dan gaan ze tussen half 10 en 10 uur weer naar bed. En 9 van de 10 keer ook braaf slapen.

Sen ik verschoon 's nachts nooit! Alleen bij een poepluier natuurlijk maar anders niet hoor, worden ze veel te wakker van. Is het echt nodig denk je?

Geplaatst

Ik verschoon alleen in de nacht als ie tegen luieruitslag aanzit. Maar in het begin ook braaf elke keer. Vond het zo sneu voor de billetjes :)

Geplaatst

Es, Goed dat je mam je er wel op wees! Wat betreft de klachten, inderdaad het beken en indien nodig echt en taxi nemen hoor!

ik herken de angsten heel erg....ik heb alleen maar rugweeën gehad dus weet niet hoe andere voelen maar als het niet komt , gaat en weer komt lijken het me geen weeën. Wellicht ook even je urine na laten kijken ivm blaasontsteking

ik ga ook slapen, sorry Caro! ;-)

Geplaatst

Trusten Babeth!

Ik leg hem na verschonen terug en meestal rommelt hij zichzelf dan weer in slaap. In de nacht beter dan overdag. Dan juist veel hulp nodig bij het inslapen!

Geplaatst

Klinkt een beetje als oefenen,.... de baarmoeder is zich aan het voorbereiden. oefenweeen wil ik het denk ik nog niet noemen.

5Ik hoop dat je de nacht goed bent doorgekomen.

Ik weet nog wel dat ik de ochtend of de ochtend voor de bevalling opeens geen leven voelde. jeetje, ik heb gepord en gedaan... nog net niet staan springen.... Na behoorlijk beraad met mezelf toch nog een keer de doppler gepakt, en gelukkig vond ik haar snel.... Maar vond het doodeng....

En Es, als je even onzeker bent.... je hebt die doppler.. gewoon gebruiken!!! Het kan ook nu nog steeds dat extra beetje rust geven...

Mik, lees de link eens die ik Sen heb gestuurd, daar staat heel veel informatie. ook over het naar bed gaan. Wij hebben via een andere route dezelfde informatie gehad. Ik geloof via ons consultatiebureau. En het werkt echt. Sanne ging binnen no time goed slapen overdag. Want dat vertikte ze echt...

http://www.opvoedmagazine.nl/

bedenk me net dat ik hem gisteren in mijn favorieten had gezet...

Geplaatst

Zo wat een spanning opeens hier gisteravond! Esther hoe is het nu? Beetje kunnen slapen? Gelukkig is G vanavond weer thuis.

Hier nog steeds zo'n gloeierige snotkop, rotgevoel.

Ruby hoe is het vandaag met de pijn? Kun je naar het Sinterklaasfeest of blijf je lekker thuis?

Geplaatst

wat een rust hier! Iedereen druk met sintvoorbereidingen?

Fiene lijkt door haar griepje heen, vannacht weer goed geslapen en net samen boodschappen gedaan. ze vond het een belevenis, in het karretje zitten :-) nu ligt ze er weer lekker in.

Essie, hoe gaat het meis? We moeten zo langzamerhand maar een meldplicht voor je in gaan stellen...

Henne, doet J goed zn best met de meubeltjes? Ben heel benieuwd hoe het gaat worden!!

ruby, trek je het nog een beetje?

Syl, hoe is het meis? ongi doorgezet of heb je nog een beetje hoop?

Geplaatst

Goedemiddag! Kalispera!

hier net terug van de nagels laten doen. Heb ook al een kleurtje voor de kerst uitgezocht. Je moet ja wat doen he?

A. Is nu de ketel aan het maken. Maar we hebben een afspraak gemaakt voor een adviesgesprek om een nieuwe ketel te laten plaatsen, want dit werkt niet. Aan, uit, aan, uit en zeker niet met dit koude weer. Dus kijken of het nieuw, lease of huur wordt. Vermoed huur.

es, hoop dat je vannacht iets hebt kunnen slapen. Geen idee of dit al oefenweeen zijn of iets anders.

Henne, beterschap! Benieuwd naar je kinderkamer!

ruby, hoe gaat het nu? Ging het indoen al beter? Moet je het gebit dus bepaalde tijd inhouden zodat je kunt wennen? Hoop dat het uitdoen nu minder pijnlijk zal zijn! Sterkte! Snterklaasmiddag toch nog meedoen, of skip je?

vanavond mss mijn ouders op bezoek en ook nog naar de moeder van A. vanmiddag.

Fren, een paar dagen zonder V. Las dat F. Het maar niets vond dat haar papa zonder haar weg ging en dat ze het wel grappig vond dat hij al vertraging had, hihi.

Ceeke, wat een ontwikkelingen allemaal bij jullie. ECd en de cryo's! Spannend! Wie weet is de ECd niet nodig, kijk maar naar wen. Heel veel succes. Ook op je werk!

ik ga eens aan de slag met opruimen en strijken.

X

Geplaatst

Hoi meiden,

Fren wat fijn dat F weer opgeknapt is, is maar niets he als ze zo ziekjes zijn...tot wanneer is V weg?

tool wat een rot moment zo met de ketel, net nu het winter wordt, zou mooi zijn als je kan huren anders meteen zo'n smak geld.

henne succes vandaag met de meubels!!ik ben erg benieuwd

Ik had straks nog even gewhatsapt ( haha) met Es, alles is weer rustig gelukkig!

Rubster hoe gaat het?

Kaartje genoten van je avondje uit? Ik las dat mijn al weer vroeg uit de veren was, kun je uitslapen en dan ben je alsnog vroeg wakker en op :(

Ceeke wat een mooie berichten!! Tot dinsdag.

hier een rustig dagje, M gaat dadelijk weg, als I wakker is even naar haar peettante, daar mag ze haar schoentje zetten, verder even naar de bakker en verder niets , gisteren al boodschappen gedaan.morgen naar mijn moeder en voor we er erg in hebben is het maandag....en woensdag pffffff

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden