Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou hier weer terug. Alles rustig hoor! Ben de slijmprop verloren en w.s. icm met toch wel een beetje te druk geweest gisteren ook bloed verlies. Geeft niks! Gewoon afwachten en lekker genieten verder.

Ik wilde trouwens nooit weten hoeveel ik aan was gekomen. Dacht dat ik hier heel erg onzeker van zou worden. Maar ze heeft al mijn gegevens nu digitaal uitgedraaid en meegegeven ipv de handgeschreven gegevens en daar staat mijn gewicht dus wel in. Ik ben in totaal nog maar 12 kg aangekomen. Dat valt me zo enorm mee!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Klinkt alsof je geniet tool! Fijn hoor! En laat die wittebroodsweken nog maar even duren! Kan nooit geen kwaad!

Ruby wat vervelend dat het nog zo pijnlijk is! Hoeveel moet je nog slikken om het houdbaar te hebben dan? Het zal idd wel een heel raar gevoel zijn allemaal!

Hoe is het met jouw suikers trouwens momenteel? Heb je dat een beetje onder controle?

Fijne sinterklaasmiddag jij!

Geplaatst

gelukkig alles okay Es. Inderdaad niet veel aangekomen, beter toch? en jullie meisje is natuurlijk ook niet zo groot. Maar je bent dus de slijmprop verloren. Kan het nog wel even duren heb ik ooit ergens gelezen. Wil iig niet zeggen dat je dan binnen een bepaalde tijd gaat bevallen.

Ruby, krijg je geen last van je lever met al die pijnstillers? ik heb alweer een paar dagen koppijn maar nu ik laatst weer een verhoogde alatwaarde had durf ik amper nog pijnstillers te pakken. En ik gebruik er nooit veel hoor. Alleen als ik hoofdpijn heb hooguit 4 paracetamol op een dag.

wat gaan jullie eten vandaag meiden?

Geplaatst

Es', allesomvattend orde dus. Wel al de slijmprop verloren dus. Nog effe wachten?

ruby, vervelend dat je nog zoveel pijn hebt!

henne? WT ben je stil?

Geplaatst
die is de kinderwagen aan het inrijden :-)

Like Sen!

by the way, bedoelde niet allesomvattend, maar alles is dus in orde...wat die iPad er allemaal van maakt is niet normaal hihihihihihi

wij gaan dadelijk chicken tonight eten.

Geplaatst

Hier bezig met risotto te maken.

Bij ons ben ik ook veel sneller bezorgd en in " paniek" als G. betreffende het wel en wee van M.

Es, fijn dat alles in orde is! De slijnmprop verloren maar dan kan het best nog even duren ( of niet....hi,hi). De meldplicht blijft wel in stand hoor.

Geplaatst
die is de kinderwagen aan het inrijden :-)

;-) niet echt weer voor. Wel blij mee. Helemaal compleet met regenhoes, voetenzakken etc. Het is een Buga.boo F.rog, het model van voor de Ca.meleon geloof ik. Ik vind het helemaal prima. Hij rijdt, het kind kan erin, hij ziet er nog goed uit en wij besparen een smak geld.

Lig nu ziekjes op de bank. Vrienden zijn ook vrij snel weer weggegaan want ik was echt niet lekker. Warm, koud, misselijk zweterig...maar gek genoeg geen koorts. Nou ja, zal wel. Combinatie van verkouden en moe ofzo. Hoop wel dat het morgen echt beter gaat want leuk is anders.

Esther nog rustig blijven genieten dus, toch fijn dat er even gekeken is.

Sen, het zal ergens in het midden liggen. Jij wat overbezorgd, H wat te makkelijk. Op zich is het natuurlijk niet zo erg als ze op hun buik liggen, maar ik snap goed dat je het met slapen eng vindt.

Ben het verder kwijt geloof ik.... Oh we eten kip met ui, knoflook en tomaat uit de oven, met pasta en boontjes.

Geplaatst

Hoi hoi,

rubster, ik las dat je nog best veel pijn hebt, bah zeg, gelukkig heb je het ergste gehad maar toch, ik hoop dat het echt snel minder wordt!

es, fijn dat er gekeken is, je kan niet voorzichtig genoeg zijn, bloedverlies kan ook te maken hebben met de placenta.

we weet ie snel het nog gaat maar gelukkig ben jij er niet "klaar" mee.

Henne mooie kinderwagen hoor ! En beterschap, gelukkig zijn jullie al een heel eind op weg met de kamer en kun je lekker de tijd voor jezelf nemen.

Henne nog bedankt voor je reactie mbt de m.a, Dublin jij ook..ik ben er inmiddels achter dat het gewoon echt 2 kanten op kan....nog 3 nachtjes slapen ;)

vandaag is I weer flink verwend, bij onze beste vrienden (peetoom en peettante ) en bij mijn moeder, daar hadden wij onze laatste cadeautjes bijgevoegd zodat het nu echt klaar is.ze ligt inmiddels uitgeput in bed maar ze is zo onder de indruk van alles dat ze moeilijk de slaap kan vatten.

kaartje jij hebt een mooi weekend gehad he? Lekker op stap geweest oa.grappig dat jij de band ook kent Syl, alhoewel jij kent er beroepshalve vast erg veel.

Ik ad volgens mij nog niet eerder gereageerd Kaartje maar mooi zeg dat jullie een kamertje gaan maken voor jullie neefje/nichtje. Mijn vriendin had 1dag in de week haar neefje in huis en zij vond het erg jammer dat zij die mogelijkheid niet had.

Syl hoe gaat het met jou nu?

En Simba, julle dus waarschijnlijk de tp in januari, dan samen met Syl in de race!

Wen, ook welkom terug, wat een mooie foto's zeg, julle hebben flink genoten he? Grappig dat je buik zo'n spurt gemaakt heeft.succes alvast bij de bedrijfsarts.

Eef, hoe gaat het bij jullie? Zowel bij jou als je man zou er deze maand toch duidelijkheid moeten komen mbt het werk? Spannende en energievretende tijd....sterkte!

Testr, hoe gaat het met Binkey? Destijds was je toch an het uitvogelen of hij wl of geen last heeft van koemelkallergie, ben je daar al wat wijzer over geworden?

Geplaatst

mooie wagen hoor Henne! dat zijn nog eens leuke cadeautjes! (je hebt hem toch gekregen?) Scheelt idd een smak geld. Ik wist nooit dat goede kinderwagens zo schreeuwend duur zijn. Schrok er gewoon van toen wij ons gingen oriënteren. Jammer dat je weer niet lekker bent. Lekker rustig aan doen dus.

Geplaatst

Sen we hadden hetzelfde probleem met Bram en sinds een paar maanden al stoppen we de onderkant van zijn slaapzak in aan de onderkant van zijn bed, zodat hij dus gedwongen op zijn rugje blijft liggen. Hij ligt wel in een langere (90 cm) slaapzak, zodat ie gewoon beenruimte heeft. Sinds 2 dagen laten we hem overigens overdag los want hij mag nu wel op zijn buik slapen natuurlijk.

Geplaatst

dat is een idee Caro alleen als ik een grotere slaapzak neem dan is die ook te groot bij z'n armen en hals en dat is ook weer gevaarlijk want dan kan hij erin zakken. B is natuurlijk een stuk groter dan J

Geplaatst

Ja idd gekregen, stond daar al aantal jaar in de schuur. Vriendin was er nooit toe gekomen m weg te doen of door te verkopen. Net toen ze dacht toch eens op te gaan ruimen was ik zwanger :-) Een nieuwe hadden we denk ik sowieso niet gedaan, schrikbarend duur die dingen! Trouwens ook nog een tas met dekentjes en lakentjes gekregen, dus weer goed verwend vandaag.

Geplaatst

Klopt Sen! Hij kon bij ons een paar maanden geleden ook niet in alle slaapzakken maar alleen die met kleinere armgaten, je hebt gelijk hoor. Ik heb het geluk dat ik tig slaapzakken in alle soorten en maten heb: nog van de oudste bewaard en ook nog gekregen van een vriendin dus ik had er toen hij nog een stuk kleiner was 2 waarbij het kon.

Misschien de armgaten een stukje meer dichtnaaien tijdelijk, dat je het later weer loshaalt?

Geplaatst

Mijn vriendin had het vandaag over een band oid die je om de matras doet? Ze liggen niet vast, maar kunnen ook niet draaien... Geen idee hoor, ken het zelf niet. Misschien even googlen op buikslapen

Geplaatst

Sen, Caro heeft die tip van mij ;-) ik leg fiene al 'vast' vanaf ze uit de puckababy is, dus va 3 mnd. Heb nooit nagedacht over wegzakken in de slaapzak, denk dat ik per ongeluk goede slaapzakken had. F ligt nu in zakken van 100 of 110 cm. Ideaal!!

Geplaatst

hmz dat dichtnaaien is nog niet eens zo'n gek idee. Dekentje strak heeft hier geen effect. Meneer trapt ze steeds naar het voeteneind

Henne, ben benieuwd wat je vriendin dan bedoelt?

wij hebben trouwens zucchini-soep en bruschetta gegeten

Geplaatst

Ik heb een extra stuk aan m'n lakens gezet, zodat ze extra breed zijn, en ik ze dus goed onder het matras kan stoppen. Fiene trapt ook alles weg, maar dit lukt haar echt niet ;-)

Geplaatst

Oh sorry Fren, had er copyright bij moeten vermelden hihi...

Zo'n band vind ik eng en dekentje en lakentje gebruiken we niet meer sinds ze 6 weken zijn.

Huh? Zit Fiene al in 100 en 110 cm? Jeetje, ik wurm Kaatje nog in 70 cm! Maar dat gaat niet lang meer duren en ze heeft er eentje van 80 cm die eigenlijk beter is.

Geplaatst

Maar inmiddels zou Fiene toch ook wel op haar buik mogen slapen, ze gaan richting 10 maanden! Of kan ze niet terug met haar slaapzak aan? Tot onze verbazing troffen we Kaat de afgelopen ochtenden ook op haar buikje aan, kennelijk vindt die het ook lekker en Bram ligt vaak op zijn zij, soms met de slaapzak ingestopt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden