Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ha Sandra, nee nog niet op maar met de kruid.vat luiers lekte meneer steeds door. Heeft een dure smaak en als z'n pappa (en mamma ahem). Dus ik ga denk ik weer iemand zoeken die de kruid.vat kan gebruiken haha, iemand met een meisje :-)

Caro ik heb de nieuwsbrief gewoon naar je doorgemaild. Waren aanbiedingen vanwege de negenmaandenbeurs, ook grotere maten. Zit nu te twijfelen tussen twee of vier pakken. Th. (we gebruiken de chique initialen, dure smaak hè ;-)) woog vanochtend 3500 dus hij zou nog wel een in dit maatje moeten passen.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahaha nou dat was ook ons probleem. Daarom bleven die over. Bij onze zoon waren ze perfect.

Hopelijk vind je nog iemand. Anders is mijn schoonzus over 2 maanden uitgerekend van een meisje hahaha

Geplaatst

Henne super aanbieding, volgens mij doe je zeker wel een maand met nr 1. Hoe zwaar was T eigenlijk?

ik vind de luierdoekjes van Zwitsal helemaal niet fijn! Heb ze altijd van pampers, actie grootverpakkingen van pampers.

hier is de tp niet doorgegaan: de emmies zijn niet verder diorgedeeld , balen maar blij dat ik thuis ben: I. Had gisteravond koorts, tot 6.30 geslapen, toen bij mij gelegd waar ze meteen doorsliep, arm ding, snot overal! Maar ik was er niet gerust op.toen weer erg hoge koorts, heb haar in en lauwwarm bad gedaan, gewassen maar er zat geen leven in. Huisarts gebeld en nu blijkt ze een longontsteking te hebben.meteen een kuur , hoop maar dat het snel aanslaat. Het naar binnenkrijgen is een doffe ellende.

vogende week naar DD, uitgangsecho en nieuwe icsi.

Geplaatst

Jeetje Babeth, dat had je ook niet verwacht...balen zeg!

en dan I. Met longontsteking. Brrrr...heel veel beterschap, hoop dat de kuur snel aanslaat. Sterkte!

Geplaatst

JEttej Babeth, de kleine I longontsteking. En de tp die niet doorgaat. Jammer hoor. Je bent er gelukkig nuchter onder zo te lezen.

Dikke knuffel van ons.

Geplaatst

Jemig Babeth, zo komt het wel weer allemaal tegelijk. Je had natuurlijk al minder vertrouwen in de cryos. En de zorg voor je meisje zal nu wel een zwaarder wegen dan deze teleurstelling. Beterschap en sterkte!

Th was bij geboorte 3320, inmiddels 3500 de dikzak.

Hier verhoging, gisteren rode plek op m'n borst dus al begonnen met warmen een meemasseren tijdens voeden. Hopen dat het geen ontsteking wordt :-( Verder de mdl poli gebeld en ijzertabletten zijn gewoon veel te zwaar voor PDS darmen. Hun advies om het met alternatieven als idd flora.dix en voeding te proberen, als echt niet gaat moet het via infuus (ook lachen bij mij). Achteraf had ik beter meteen bloed kunnen krijgen toen dat er nog in zat dus. Weer puntje om aan te geven bij controle tzt.

Geplaatst

ja dat zeiden ze bij mij ook... heb je ook geen drol aan natuurlijk dat achteraf gepraat... mijn darmen gingen dus ook op tilt door die pillen (had keiharde zwarte ontlasting sorry voor de details) en ben er dus mee gestopt. Maar dus eeeeeerg lang zo slap als een vaatdoek geweest. Ik ga trouwens ook even op de w.ehkampsite kijken voor pampers!

Babeth potverdikkie wat een rotnieuws! en dan I. ook nog eens ziek. Sterkte en beterschap

Geplaatst
Henne super aanbieding, volgens mij doe je zeker wel een maand met nr 1. Hoe zwaar was T eigenlijk?

ik vind de luierdoekjes van Zwitsal helemaal niet fijn! Heb ze altijd van pampers, actie grootverpakkingen van pampers.

hier is de tp niet doorgegaan: de emmies zijn niet verder diorgedeeld , balen maar blij dat ik thuis ben: I. Had gisteravond koorts, tot 6.30 geslapen, toen bij mij gelegd waar ze meteen doorsliep, arm ding, snot overal! Maar ik was er niet gerust op.toen weer erg hoge koorts, heb haar in en lauwwarm bad gedaan, gewassen maar er zat geen leven in. Huisarts gebeld en nu blijkt ze een longontsteking te hebben.meteen een kuur , hoop maar dat het snel aanslaat. Het naar binnenkrijgen is een doffe ellende.

vogende week naar DD, uitgangsecho en nieuwe icsi.

Hi Babeth,

Jeetje joh, wat een enorme schrik! Ik hoop ook dat de antibiotica heel snel aanslaat. Je bent vast enorm geschrokken! Ik heb ook eens een enorm drama gehad met antibiotica (B.roxil, want dat is heel erg vies) en moest het ook nog drie keer per dag geven, dat lukt gewoon niet, want hij braakte het weer uit. Ik heb toen een alternatief gekregen en dat lukte wel en hoefde maar één keer per dag. Wellicht kan je het bespreken met je (huis)arts. Heel veel sterkte. Vreselijke teleurstelling dat de terugplaatsing niet doorgaat, maar ik snap wel dat I. nu even je eerste zorg is... Nogmaals sterkte en beterschap!

Liefs,

Floor

Geplaatst

Henne ik heb per mail ook al gereageerd maar het is inderdaad wat ik dacht: alleen de New Baby variant dat het 2e pak gratis is. Maar het is een mooie deal dus als ik jou was zou ik zeker ook al maat 2 bestellen. Zag dat je ook een maat 1 en maat 2 pakket kan bestellen maar dat maakt dus niet uit. 4 pakken voor 22 euro is mooi toch?

Geplaatst
Hmm, als hij 100gr per dag aan blijft komen zitten we met twee weken op vijf kilo. Dat zal toch niet??!

Hihi, Mini kwam de eerste weken maar liefs 150 gram per dag aan! Dus bereid je maar voor, ze groeien als kool!!!

Geplaatst

Oh Babeth wat een drama zeg. Geen tp en I ook nog eens longontsteking. Hopelijk krijg je het toch nog binnen en anders ha inschakelen hoor, ze heeft het hard nodig. Sterkte!! en dikke knuffel....

Henne als je dichte pakken luiers "overhebt" kun je die bij de drogist omruilen voor grotere maat hoor, ook al heb je het daar niet gekocht!! Hier in het begin ook alleen P.ampers, de rest was lekken en niet prettig omdoen. Nu die van de A.lbert en die bevallen prima.

Geplaatst

Babeth, balen van de tp!!!

En wat sneu van de longonsteking. Beterschap, hopelijk gaat de kuur er voldoende in om snel effect te geven.

Henne, goed blijven masseren die borst, warme douche erop en warme doeken bij voeden.

Geplaatst

Babeth!! Getver in het kwadraat!!

Het zit niet mee met het doorgeefstokje......

En dan arme I. een longontsteking.....

Henne ik kreeg ook de tip om na het voeden een washandje nat maken met warm water en dan in een boterhamzakje te doen, en deze dan in je bh te stoppen..

Geplaatst

Lieve Babeth, Wat zal je geschrokken zijn met I! Dat zal momenteel even je belangrijkste zorg zijn. Hopelijk knapt ze snel weer op. Heel veel beterschap!

En dan ook nog eens een dubbele teleurstelling vanwege het niet doorgaan van de tp.

Even een hele dikke knuffel voor jou!

Geplaatst
Henne als je dichte pakken luiers "overhebt" kun je die bij de drogist omruilen voor grotere maat hoor, ook al heb je het daar niet gekocht!!

echt???? maar hier zijn de aantallen overal verschillend per winkel, vind ik zo vaag. Bij de ene zaak zitten er bijv 42st in, andere zaak weer 46st, andere weer 56 st.

Geplaatst

Jeej! Nina is door naar de volgende ronde met de Boekenbakkers schrijfwedstrijd!

Weet alleen niet wat het betekent, de audities... Ze kreeg een mail dat ze 2 en 3 mei vrij moet houden, laten we dan waarschijnlijk net in Frankrijk zitten, zul je altijd zien... Hoop niet dat ze fysiek aanwezig moet zijn...

Geplaatst

Caro, wat leuk voor N!!! Echt heel super. Wat zal je trots zijn.

Tja en wat betreft de data.....ik sluit mij aan bij tool. Komt tijd komt raad.

Geplaatst

Caro toppie!!!! Idd terecht trots.

Es hoe heeft jullie meisje het in haar eigen omgeving gedaan weer??? Balen zeg, hopelijk gaat het de volgende keer beter, het is nu al een huismusje.........

Babeth hoe is het met de inname van AB bij I gegaan????

Henne onzekerheid is heel normaal hoor. Goed dat je nu al doorhebt het op je eigen manier te willen doen. Sommigen doen daar toch ietsje langer over..............

Geplaatst

Babeth, hoe gaat het met I? Beetje kunnen slapen? Jammer dat de tp toch niet door is gegaan.

Es, wat balen dat het niet ging. Nu wel thuis weer rustig?

Caro, wat goed van N! Ik heb overigens een paar keer geprobeerd te stemmen, maar lukte niet via mijn mobiel?

Moet mijn bed uit, maar ben nog zo moe :-( . Geen zin in lange werkdag. Ga mezelf toch maar uit bed schoppen.

Geplaatst

kalimera meiden,

Es, jammer dat jullie nu al terug zijn van jullie vakantie. Hopelijk kunnen jullie het snel weer een keertje proberen.

Babeth, hoe is het met I?

Kaartje, hoop dat je jezelf niet al te hard hebt geschopt, hihihi. succes met werken vandaag!!!

Sen, lekker genoten van je glaasje? zag je foto op fb ;-)

San, veel plezier met R. vandaag op jullie vrije dag!! lekker dansen dansen dansen! ;-) geniet ervan!

hier krijg ik volgens mij weer keelpijn ;-(

Gisteren ook te horen gekregen dat we met pasen toch niet naar mijn oudste broer in Enge.land kunnen gaan omdat hij moet werken en het ze toch niet goed uitkomt. Hadden we eindelijk een keer kunnen gaan, zonder dat we aan ivf gebonden waren, kunnen we nog niet gaan, balen. In juni doet mijn petekind de communie, dus dan gaan we dan dat weekend.

Waarschijnlijk gaan we nu met het paasweekend richting zee.land. hebben nog steeds een waardebon over van ons trouwen (gekregen van mijn zum.bagroepje). Weliswaar maar voor 1 nacht, maar dan boeken we gewoon bij.

dames, ik ga weer werken....

fijne dag allemaal!

x

Geplaatst

Oh Tool balen zeg dat het tripje naar je broer niet doorgaat. Hopelijk in juni dan een top weekend!!

Beterschap met je keel.

Leuk er met de pasen toch samen nog even erop uit. Ik ga zo duimen voor prachtweer voor jullie!!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden