Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

San, wat een poepie zeg, echt om verliefd op te worden. en grappig die foto van het bed: zo'n groot bed en dan zo'n klein tevreden menneke erin met zijn knuffel erbij!

LIEF!!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

W zijn nu op helft. 20 km erop nu. Het is mooi weer. Wel veel wind. Ben erg trots op mezelf.

Kan nu ff niet op idereen reageren.

Voor iedereen een dikke knuffel.

Geplaatst

Woehoe!!! Ruby....

Tool vanmiddag bellen en overleggen met de verpleegkundige en kijken hoe hun er tegen over staan.

Komt we hebben 1x 0,0 gehad met een iui moet er niet aan denken bij een ivf.....

Geplaatst

San, wat een leuke foto's van Ruben dat kleine hummeltje zo in dat grote bed :-)

Zara, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag.

Henne, jij ook van harte met jullie trouwdag

Zag net weer die beelden van Pukkelpop voorbij komen op het journaal. Wat verschrikkelijk hè. Gelukkig is het afgelast. Las alleen ergens dat er mensen liepen te klagen en hun geld terug wilden?!?! naja zeg alsof dat nu belangrijk is!

hier schijnt het zonnetje gelukkig...

Geplaatst

Ruby, helemaal top! en was het stukje appeltaart lekker???

Syl, begrijpelijk dat je dit dus niet bij een ivf wilt. Hoop dat het mogelijk is, want dan zal jullie behandeling daarop afgestemd kunnen worden toch?

Geplaatst

Idd verschrikkelijk die beelden van Pukkelpop. En wat een rare mensen he die klagen. Ze mogen blij zijn dat zij geen slachtoffer zijn geworden in die tent of zwaar gewond of zo....

Geplaatst

die mensen tikken niet goed. Geld terugvragen, bah bah. Alsof het al niet erg genoeg is dat er dodelijke slachtoffers zijn gevallen en gewonden.

Geplaatst

ivfsh ja die afstandbediening, daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen. Mannen zijn er mee vergroeid toch?????? En zappen moet je ook eerst leren. Jong geleerd is oud gedaan hihi.

Geplaatst

Mensen die hun geld terug willen, bizar.

Waar ben je dan mee bezig.

'S€n smeer elke dag nog braaf mijn tattoo in.

Hoelang duurt het voordat de verdikking weggaat? Weet je dat.

Sandra hihi niet vroeg genoeg beginnen met zappen!

Dadelijk bellen naar MCK, benieuwd hoor.

Geplaatst

hoi Syl, genezing is bij iedereen verschillend. Gemiddeld 3 à 4 weken. Ook beetje afhankelijk waar het zit en hoe je ermee omgaat. Als je maar niet in de zon gaat zodra het nog niet is genezen.

Geplaatst

Hey meiden,

Nou, ik ben net terug uit het zkh.

De cyste in rechter eierstok is nog steeds erg groot (5 bij 6 cm) 6 sept gaat de gehele eierstok er uit. In deze situatie ben ik er wel blij mee, want de pijn is niet te doen.

Het is de bedoeling dmv een kijkoperatie, maar het kan zijn dat ze toch een grotere snee moeten maken omdat de cyste zo groot is. De linker eierstok zag er rommelig uit, daar gaat ze ook naar kijken, maar deze blijft wel zitten.

Ze gaf aan dat dit wel een zwaardere operatie is dan die in feb. Ik zie het allemaal wel, ik wil van deze klachten af, en daarna met een gezond lijf zwanger worden!

Geplaatst

Pauze:

Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent

Sen: Orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: ?

Esther: Even afstand en rust

Ceeke: 18 juli ontdekt dat het hartje van hun wondertje gestopt is....20-7 afspraak gynaecoloog.

Sab: sept cryo ? Eerst vakantie

Henne: advies/onderzoek immunologie ivm chronische vermoeidheid en prikkelbare darm. Wel nog 1 cryo, daarmee doorgaan of wachten tot we meer weten?

Voortraject:

Guusje: 6 september rechter eierstok verwijderen.

Tool: start eind september/begin oktober (bij bongi),

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen

Sylvino: Voorbereiden poging sept/okt, beginnen acupunctuur, afvallen, gezond leven

Behandeling:

Miki: cryo ronde, in combi met Prednisolon, 16 aug 2e echo

Zwanger:

Laika: 29 augustus controle 33 weken (uitger. datum 18 okt.2011)

Dublin: 17 aug controle klin. verlosk. zkh (uitger. datum 1 dec. 2011)

Ivfsh: 11 augustus 20 weken echo in Nederland (18w5d) (uitger. datum 07-01-2012)

Fren: 17 aug 3e echo 13w5d (uitger. datum 17-02-2012)

Caroline (tweeling!!): 23 aug 12 weken echo (uitger. datum 6 maart, mijn verjaardag)

Geboren:

Simba bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Nieuw hoofdstuk n,a mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven. We gaan ons verdiepen in pleegzorg.

Geplaatst

Nou Guusje kan me voorstellen dat je er vanaf wilt zijn. klinkt altijd erg pijnlijk.

hoe lang heb je dan nodig om te herstellen voordat je weer kan opstarten?

Net mck gebeld en ze gaan overleggen, ben benieuwd.

Caroline komt idd vandaag terug, ze had 2 dagen geleden nog gsmst, alles ging goed verder, sneller moe en gelukkig weinig misselijk.

Ze moest af en toe weten hoe het hier ging.

Sab vandaag een iets betere dag dan gisteren?

Geplaatst
hoi Syl, genezing is bij iedereen verschillend. Gemiddeld 3 à 4 weken. Ook beetje afhankelijk waar het zit en hoe je ermee omgaat. Als je maar niet in de zon gaat zodra het nog niet is genezen.

Zon zon welke zon, is dat die kleine gele bol in lucht???

:sunny:

Geplaatst

Guusje, toch wel heftig, maar kan me voorstellen dat je van de pijn af wilt! Heel veel sterkte. Geeft het je misschien nu niet ook een beetje meer rust, nu je weet wat er gaat komen?

Syl, succes met bellen.

Weet niet of Caro vandaag terugkomt, denk het wel. Is al een tijdje weer weg. En beginnen de scholen niet binnenkort?

Meiden, ik sluit af en ga ervandoor. Heb weekend. Zal me mss later vandaag nog eens melden en anders ergens in het weekend.

liefs,

Tool

Geplaatst
hadden gelijk gepost Syl. Benieuwd wat ze te melden hebben. Speciaal voor jou zal ik nog eens inloggen ;-)

Einde van de middag zouden ze terugbellen, ben benieuwd.

Als ik het er niet mee eens ben ga ik huilen.....

Geplaatst

Ik heb geen idee! Ik wacht het wel af.

Nou Guusje kan me voorstellen dat je er vanaf wilt zijn. klinkt altijd erg pijnlijk.

hoe lang heb je dan nodig om te herstellen voordat je weer kan opstarten?

Geplaatst

Ja en nee. Het is allemaal zo dubbel. Ik wil door met de cryo's, maar niet hoe ik me nu voel. Maar opereren is nu het beste. Ook voor de toekomst.

Guusje, toch wel heftig, maar kan me voorstellen dat je van de pijn af wilt! Heel veel sterkte. Geeft het je misschien nu niet ook een beetje meer rust, nu je weet wat er gaat komen?

liefs,

Tool

Geplaatst

@ Guusje, heel veel succes met de operatie. Ik weet niet wat het is om je eierstok te verwijderen, maar wel wat het is als cystes van 5 cm verwijderd worden van je eierstokken. Heb hier eind december 2009 mee te maken gehad en kan je vertellen, ook met een laparoscopie dat het wel even duurt voordat je je weer de oude voelt. Weet niet of ze je cyclus nog stil leggen met lucrin van te voren? Hebben ze bij mij toen wel gedaan, maar ook met name om het herstel van de eierstokken mogelijk te maken. Bij verwijdering is dat natuurlijk niet aan de orde, of ze moeten ook iets met de linkerkant gaan doen? Kan je wel vertellen dat zwanger zijn met een cyste van 5 cm zeker in het begin ook niet alles is, dus een "opgeruimd" lijf is echt stukken makkelijker. Scheelt echt in pijn!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden