Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Caro, welkom weer terug. En zo te lezen gaat het goed met je, en de 2 kleintjes. Dinsdag weer kijken, wat moet dat bijzonder zijn.

Henne, hoe is het vannacht gegaan?

Fren, vanavond verjaardag van Vin, heel veel plezier. En wat super lief van je moeder!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden,

Hier ook mooi weer

Gaan richting sleen en daarna ter apel.

Sleen is een leuke hobbywinkel en ter apel een waterpolotoernooi waar we even gaan kijken.

Syl, geen zere kuiten, maar spiertje in mijn lies die lopen niet makkelijk maakt. Maar we blijven genieten hier

Vanavond bbq-en. Morgen richting huis.

Geplaatst

Fren veel plezier vandaag en goed dat je deze keer niet erin trapt met je broer, lekker makkelijk op die manier.

Iedereen wil naar Zeeland lijkt wel, druk maar we zijn er.

Circus Renz staat hier tegenover, wel leuk al die olifanten!

Geplaatst

hoi meiden

Syl lekker in Zeeland, groot gelijk, erg mooi weer vandaag!!!, Masterchef hebben wij ook gekeken, ik heild het ook niet droog hoor, vond het erg mooi dat zij won maar ook dat Poh, die eerder weggesturud was zo is teruggekomen, knap!!!

Fren, haha jullie waren je broer deze keer te slim af moest er wel om lachen, veel shopplezier!!!!

Henne, voel je niet bezwaard! ik moest zeggen dat ik wel verbaasd was te lezen dat je na deze drukke en zwar dagen nog 3 logeetjes kreeg, je moet jezelf niet wegcijferen hoor en ook aan jezelf denken.Wellicht geschrokken van je eigen reactie maar dat is toch niet vreemd na alles wat er de afgelope tijd gebeurd is, je bent een lief en warm mens maar de emmer kan bij jou ook overstromen lieverd. Ik hoop dat het vandaag wat beter met je gaat!!! een knuffel voor jou!

Geplaatst

Hier was het vanaf zes uur vanochtend feest. Moederlief had zich verslapen en belden we om half tien wakker terwijl ze er om negen uur zou zijn......tja.... We zijn nu in ieder geval lekker bezig me de woonkamer, zo eens kijken hoelang de behangafstomer om moet warmen.

Geplaatst

Leuk he, masterchef..

Hebben jullie ook de serie junior-masterchef gekeken?

Daar hadden wij toch wel heel vaak natte ooghoekjes van ontroering.

Maar jeetje wat konden die guppies koken!! Ze gebruikten technieken waar ik echt nog nooit van gehoord had. (Nu is dat wat koken betreft redelijk snel) maar ook JW (ex-kok) stond af en toe met open mond te kijken.

Geplaatst

ohhh Henne en dan nog eens volledig aan de klus!!! Ik hoop dat het bij jullie lekker gaat met de behangafstomer, bij ons was het een drama, uiteindelijk op de oldfashioned way; muren lekker nat maken met een spons, in laten trekken en toen kwam het als een tierelier los......

Simba met de kinderen heb ik het niet gezien , jammer want jij hebt het er al over en iemand anders hier ook al! volgende keer maar eens in de gaten houden haha

Geplaatst

Veel plezier met klussen Henne, jij liever dan ik.

Met de ki deren hier ook niet gezien.

Lekker klaar hier alleen de schotel heeft kuren dus nog geen tv :-(.

Op een stoeltje in de zon hier!

Geplaatst

Henne is alles gelukt?

Meiden fijne avond allemaal. Wij gaan lekker samen uit eten, tijd voor ontspanning samen. Oppas is er al, dus wij gaan.

Tot morgen.

Geplaatst

he girls,

iedereen lekker buiten nog aan het genieten van het mooie weer?

Caro, kan me voorstellen dat jullie even de oriëntatie kwijt zijn. Lekkere vakantie gehad, balen van je ontsteking. Hoop dat het niets ernstigs is. binnenkort de echo, spannend! Neem aan dat je je goed voelt?

Syl, veel plezier in Zeeland!

Ruby, jij ook veel plezier bij de BBQ.

Ging er nu nog iemand BBQ-en?

Sab, smakelijk eten, waarschijnlijk al aan het hoofdgerecht bezig, hihihi. of al klaar. balen dat je nog steeds hoofdpijn hebt. sterkte!

Heb vandaag de ramen op de bovenverdieping gelapt, 2 machines met was laten draaien en een droger met handdoeken. was opgehangen, gewinkeld, lekker uiteten geweest bij de friture hier om de hoek en ook nog lekker in de zon gelegen. morgen is mijn rug aan de beurt om bruin te worden,hihihi. eerst om half 10 waarschijnlijk nog een zb-lesje meedoen. heb wel megaspierpijn van de cp-les van gisteren, pfff, valt vies tegen als je al een paar weken niet meer met de les hebt meegedaan.

oja, ook nog de plantjes omgepot, wat onkruid uitgetrokken en dat was het voor vandaag, hihihi.

nog 3 weekjes!!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool wat ben jij heerlijk actief geweest zeg!en het aftellen voor de vakantie kan al beginnen nietwaar? Lekker!!

Fren jij ging toch ook bijna weg, voordat hè weg bent wens ik je alvast een heerlijke vakantie toe!!

Wat een lekker weer vandaag , veel buiten gezeten en Imke heerlijk in de kinderwagen in de schaduw, was genieten!

Vanavond weer kraamvisite gehad, was bijzonder, zij hebben een kindje met 17 weken verloren en hun derde wondertje is via IVF verwekt, dan merk hè dat dergelijke beikjes echt even anders zijn. Met name ook de gesprekken ussen de mannen, die normaal niet zulke praters zijn, tenminste niet mbt dergelijke gevoelige onderwerpen.

Morgen is bij ons een rustige dag, we gaan mijn moeder verrassen met een bezoekje....

Henne nog aan het behangen toegekomen ogpf nog met het afstomen bezig? Ik hoop van niet!!

Fijne zondag alvast allemaal!!

Geplaatst

Meiden ik heb alles (soms snel) doorgelezen, heb er de hele avond over gedaan! Vierkante ogen nu... Af en toe erg moeten lachen om spelfouten/opmerkingen weer maar ook ontroerd/verdrietig door sommige verhalen, pfff...

Ik zag dat er verschillende mensen foto's hebben gemaakt van 13 augustus. In mijn mailbox had ik slechts 3 foto's van Sylvie, verder niks! Zouden jullie het nog eens willen proberen? Zou er graag wat meer willen zien!

Verder heb ik geen mail gehad van Afspraken.nl voor 22 of 29 oktober Henne?

En ik ben zo benieuwd naar de geboortekaartjes! Ik geloof dat ik destijds heb gezegd dat ik geen kaartjes wil ontvangen, zat toen niet lekker in mijn vel denk ik, maar hebben jullie er nog eentje over Simba, Sandra, Babeth en Ursela?? Heel graag!!

Geplaatst

Caro ik kan me voorstellen dat het bijlezen een hele klus was!! Ik zal je iig het kaartje mailen, we zijn er doorheen, mochten we nog gaan bijbestellen an stuur ik je er alsnog een per post.

Geplaatst

Sorry je hebt gelijk Simba, ik weet het weer!

Wat een gedoe met die borstvoeding... Ik kan me herinneren dat ik ruim 7 jaar geleden van mijn kraamverzorgster geen speen mocht geven de eerste 6 weken vanwege tepel-speenverwarring. Ik vond dat raar maar heb braaf geluisterd en halve nachten met mijn pink in mijn dochters mondje gezeten... Of het daar aan lag weet ik niet maar ik heb probleemloos 10 maanden borstvoeding kunnen geven en ze heeft nooit een speen gehad...

Geplaatst

Caro bij Imke maakt het gelukkig niet uit, ze krijgt de voeding via de fles, heeft een speentje als ze krampjes heeft maar pakt ook nog gewoon de borst. Alleen omdat er nagenoeg niets uitkomt houdt ze het dan voor gezien.....ik vind het jammer dat de bv totaal niet op gang gekomen is maar ben blij dat er nu een stuk rust is en dat ze niets tekort komt.

Ik wist ook niet beter om in het begin zeker geen fopspeen en/of flesje te gebruiken maar de vk zei vrij snel het moet ook praktisch blijven, gelukkig was bij ons snel duidelijk dat de bv minimaal was.

Geplaatst

Ik denk ook niet dat ik het nu zo kan doen als toen hoor, met 2... En zeker geen 10 maanden! Maar zelfs als ik er 1 zou krijgen is een speen toch op sommige momenten wel erg praktisch! En als bv niet lukt is kv toch een prima optie? Ik had gewoon geluk dat het erg goed ging (wel een paar keer bijna borstontsteking gehad) maar ben helemaal niet zo van: je moet koste wat het kost bv geven.

Ga naar bed, ben echt moe van het lezen hier... Nog 1 dagje en dan begint school weer, wordt een drama met de kleine meid, die gaat huilen morgenavond: ik wil niet naar school! Doet ze na elke vakantie terwijl ze school gelukkig hartstikke leuk vindt!

Welterusten!

Geplaatst

Caroline na de eerste mail kreeg ik een foutmelding dat jou limit geloof ik bereikt was. Misschien moet je daar even naar kijken. Zal wel weer wennen zijn naar school, zielige meid!

Babeth fijn dat je aan het genieten bent, zag nog een foto in aug. Zo lief.

Wat een rot nacht herrie tot 05.00 in de buurt met een feest....kom hier voor mijn rust.

Geplaatst

He Babeth....ikzie net in je onderschrift je nieuwe ticker...

Leuk overslag shirtje.....Sanne had hem gisteren aan, met het bijbehorende broekje ;-)

Geplaatst

Ja klopt Syl, had ik niet aan gedacht! Ik kreeg inderdaad een melding dat mijn mailbox vol was na de vakantie maar heb inmiddels weer ruimte gemaakt. Dus kom maar door met die foto's!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden