Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

En t is net pas begonnen haha! Joh 'gewoon' lekker aan het werk, leuke dingen doen en elke avond en ochtend even tegen ukkie en pukkie zeggen dat ze lekker blijven zitten.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Je bent uigenodigd!

Testr wat is je nickname bij wordfeud? Die van mij rubster1973. Zit nu in het zwembad.Caro, duim voor je vriendin. Wat gaat het er raar aan toe daar.
Geplaatst

Miki, so far so good. nu alleen nog rustig afwachten...

Ik heb al heel lang geen scrabble gespeeld, dus grote kans dat jullie winnen. Speel nu met Miki en Henne.

Henne, heb je mijn laatste woord al gezien? Hihi

Geplaatst

Fren, is dat `Vegeterranean` wat? Klinkt wel goed. Of heb je een andere tip?

Syl, toch uitzaaiingen dus helaas. Hoop dat ze voorlopig geen verdere klachten krijgt.

Caro, ga meeduimen voor je vriendin.

Geplaatst

Al de stress van vandaag is toch op haar darmen geslagen en dus buiten gestaan. Ik klaarwakker en aan het malen over muts. Ook denken toen we Scaffie lieten inslapen. Bah geen gedachtes voor midden in de nacht.

Maar ze ligt nu lekker te stinken naast me!

Geplaatst

Hmmm het was een korte nacht, ze is heel onrustig en ze kruipt de hele tijd tegen mij aan. Ze was zo gestrest gisteren. Merk wel dat ik overal op let. We moeten beide even bijkomen denk ik dan maar.

Geplaatst

Oh Syl wat vervelend zeg. Wel fijn dat ze naar je toetrekt en zich niet in een hoekje verstopt.

Sterkte en geef muts een knuffel van ons!!

Hier ook een kort nachtje. Ach wat erg;). Ruben dacht om kwart voor 6 even pa en ma wakker brullen en dat is hem gelukt. Ik was nog zo duf dat ik dacht dat het bijna 7 uur was. Nu ligt hij al weer met een volle buik in zijn bedje en ik klaarwakker. Ach eerste was zit in de machine en ga zo maar gelijk douchen. Heb ik dat alvast gehad.

Vanavond komt schoonzus oppassen, wij gaan naar Najib Amhali in het theater hier in Terneuzen. Wel spannend zo ons manneke voor het eerst alleen ergens achterlaten. Ze heeft zelf 2 kids dus dat zit wel snor en Ruben is 's avonds erg wakker dus die vermaken zich wel met knuffelen. Hopelijk denk ik niet steeds aan thuis maar kunnen we ons heerlijk ontspannen.

Geplaatst

Spannend, have fun Witje!

Syl, lijkt mij ook een heavy dag. Voor jullie beide. Ik hoop dat het lang goed mag gaan.

Henne, wat beter? De mail van dr. Pf al nageplozen?

Geplaatst

Spannend San, maar wel alvast veel plezier!

Syl kan me voorstellen dat het je niet in de koude kleren gaat zitten, hoop dat je vandaag wat kunt ontspannen.

Hier slecht geslapen, is altijd de eerste nacht dat J weg is. Wakker van elk geluidje enzo. Voel me nu ook niet reuze fit, buik blijft probleem. Heb natuurlijk een prikkelbare darm dus na twee/drie dagen buikgriep, krijg ik er fijn nog een weekje (of meer) extra aan vast. Alleen zo lastig dat je dan ook niet 'bij' kunt eten dus je slap blijft voelen. Maar ga zo naar acu dus misschien kan die er iets aan doen. Daarna ook nog osteopathie voor rug, vanavond zal ik hoop ik dus wel slapen.

Miki de eerste wachtnacht goed doorgekomen?

Geplaatst

Syl, jeetje, wat een rotnieuws over je hond. Je had het al verwacht, maar toch... Hopelijk blijft k er geen pijn van houden en lekker stinken tegen je aan!

6 uur pas Sandra? Hier begint de dag bijna standaard om half zes.....gelukkig niet met brullen maar wel met laten weten dat ze wakker is. Storm is juist geen ochtendmens, die slaapt rustig sochtends door alle heisa heen. Spannend hoor, om een avondje weg te gaan. wel leuk om te doen met zo'n vertrouwde oppas.

Henne, hoop dat je gezondheidsdagje resulteert in een henne die zich wat beterder voelt. (oei, is dit nederlands?)

Geplaatst

Sandra wat leuk dat jullie vanavond op stap gaan, de show schijnt goed te zijn van iemand gehoord.

En Ruben die zal zich wel vermaken, lijkt me best moeilijk de eerste keer alleen laten maar hoort erbij ;-)

Veel plezier.

Henne nog steeds niet veel beter, misschien voel je je beter na de acu. Een muziekje aan om te slapen is dat iets om te proberen. Ik zet voortaan mijn geluid aan tv zodat ik iets hoor om maar in slaap te vallen en niet ga nadenken en dat werkt.

Sterkte!

Ursela heel mooi nederlands hoor :-p

Miki jullie zijn met zijn allen de nacht goed doorgekomen, wat een drukte bij jou opeens met 2 logees.

Nou vroeg op en net gegeten, al 2 wassen gedraaid, huis ontstoft, voortuin gedaan en dadelijk een indonesische rijsttafel in elkaar flansen, we krijgen eters.

Muts ligt lekker te slapen nu, onze kleine schreeuwkip en roeptoeter, ook nog koosnaampjes.......

Geplaatst

Caroline ik hoop dat ik mij niet vergis maar veel sterkte vandaag met de begrafenis van je schooonmoeder.

Extra beladen omdat de man van je vriendin dichtbij ligt, brrr, wat is het toch moeilijk soms.

Sterkte.

Geplaatst

Dank je wel Syl, is inderdaad vanmiddag... Het is wel mijn ex-schoonmoeder en niet mijn schoonmoeder. Maar eigenlijk had ik met haar een warmere band dan met mijn huidige... heb net al een pak zakdoeken klaargelegd.

Ik heb net een vriendin gebeld of ik bij haar kon eten, want zie het niet zitten om in de file te gaan staan, tis al bijna anderhalf uur rijden, begint om half 2 dus tegen de tijd dat ook condoleren geweest is, is het bijna filetijd. Helaas moet ze werken, dus ik probeer nog iets anders te verzinnen.

Geplaatst

Caro, heel veel sterkte vandaag. Doe in ieder geval rustig aan.

Ik heb vanmorgen vroeg de kast in de computerkamer leeg gemaakt. Dan kan A. weer verder met het muurtje slopen.

Vanavond wordt de computer verplaatst naar de slaapkamer. Maar dan moet het bed verschoven worden en een tafel eronder vandaan gehaald. Daar komt de computer op te staan. Dus we zijn druk genoeg.

Willen voor het weekend de muur eruit hebben gesloopt.

Verder heb ik het vermoeden dat de bongi eraan komt. raar gevoel in mijn buik en last van mijn rug.

De acupunctuur heeft gezegd dat we het 2 maanden gaan aankijken hoe het gaat. anders toch naar de ostheopaat vanwege het bindweefsel.

MAar eerst volgende week donderdag de gyneacoloog.

Geplaatst

Ruby dus weer lekker bezig geweest, er zit schot in de zaak en ook wel leuk om te zien dat dingen veranderen nietwaar?

Leuk die naderende bongi, je hebt er toch altijd zo'n ontzettendlast van?? door de endo??

Ik ben vandaag ook bongi geworden, heb er gemengde gevoelens bij en waarom weet ik niet. Misschien omdat ik nu weet dat "alles werkt" om met always te spreken.

Geplaatst

San, ja daar heb ik ontzettende last van door de endo. Maar ik heb natuurlijk eenmaand of 4 lucrin gespoten. Dan weet je gewoon niet wanneer het komt. We wachten wel af.

Jij bent natuurlijk heel lang niet bongi geweest. Zal ook best raar zijn.

ga jij nou maar lekker genieten vanavond. En idd moeilijk om Ruben alleen te laten bij de oppas.

Nou, ik ga maar eens een keer weer aan de slag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden