Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zijn er al tijden bekent voor Den Bosch?? Heb ik dat misschien ook gemist??

Dan haal ik eerst Zara op en dan Caro en dan naar Den Bosch, na zo'n rit hebben we wel een Bossche bol verdiend!!

Geplaatst

Ester, ben ik illegaal? Hihi nu snap ik jou niet.

Ik ga zo naar boven, proberen te slapen.

Tot morgen meisjes.

Xx

Geplaatst

Ik vind het een moeilijk gesprek dames...

Volgens mij is alleen Den Bosch bekend en Van Puffelen? Daar was Tool geweest toch? Dus misschien iedereen nog even op hun website kijken en de knoop doorhakken?

Geplaatst

Kaartje idd naar dierenarts geweest en ze heeft weer een ab spuit en Prednisolon voor de jeuk. Het hoesten is een stuk minder dus ligt niet aan de uitzaaiingen. Over 2 wk weer een spuit zodat ze een goede boost krijgt.

Heb je de auto al?

Tool hoe gaat het met je hormonen? Ben aan het duimen dat je niet ziek wordt.

Fren echt een zw buik.

Geplaatst

Caravan gaat einde van de maand weer naar de stalling.

Henne klinkt als een leuke auto. Zie hem alleen niet bij de link staan.

Esther veel plezier in het Limburgse.

Geplaatst

Hè Syl, muts krijgt t aardig voor haar kiezen... Arm beessie!

Pff, heb zo beroerd geslapen. Vin heel onrustig, ik dus telkens wakker en pijn in m'n heup eb rug. Ga er straks nog maar ff terug in.

Henne, succes met proefrijden!

Geplaatst

Syl wat sneu! Hoe is het verder met je? Snertwerk trouwens om caravan schoon te moeten maken...

Hier heerlijk geslapen. Lekkere bedden.

Geplaatst

Hihi, dat was echt niet meer te volgen gisteravond :-) Mijn ouders wonen nu in Zutphen, ook erg leuk. En de familie van mijn moeder (opa's kan) komt uit Wilsum en omgeving. Maar daar ben ik alleen als kind wel eens geweest. Misschien best leuk om het daar eens op te zoeken....

Voor de liefhebbers nog even wat plaatjes. Ik héb 'm dus nog niet, maar hierin ga ik eind vd week even proefrijden en als het bevalt dan wordt het m denk ik wel:

[ATTACH=CONFIG]2498[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]2499[/ATTACH]

En speciaal nog even de achterbak ;-)

[ATTACH=CONFIG]2500[/ATTACH]

Vandag verder rustig dagje. Wat dingen opruimen zodat de schoonmaakster er dinsdag goed bij kan, maar ga dus lekker niet meer uitgebreid schoonmaken. Maar goed ook want blijf maar vreselijk moe. Echt een slechte week achter de rug.

Syl jij sterkte met het schoonmaken van de caravan. Lijkt me een snertwerkje.

Fren, ik volg je voorbeeld en kruip er nog even in.

Tot later meiden!

Geplaatst

Henne leuke auto, al onze bedrijfswagens komen daar vandaan.

Neem aan dat jij de auto wilt inrijden naar Den Bosch ;-)

Grapje, wil ook best rijden hoor.

Esther wat ben je veel online nu je een weekendje weg bent met G. Ligt hij nog te slapen?

Caravan schoonmaken als ik hem wegzet, nee hoor. Die wordt in het voorjaar uitgesopt en gewassen als we hem weer op de capming zetten. Maak alleen de douche schoon en wc, haal alle eetbare en delicate spullen eruit en zorg dat het water afgetapt is maar meer niet.

Geplaatst

Oh, die achterbak is huge Henne! Ik heb een oude punto en daar past met gemak een wagen in. Mocht ik passen bij de babywinkwl. Grappig trouwens dat je ouders in Zutphen wonen! Ik heb 4 jaar in vorden gewoond, dat ligt er praktisch naast!

Ben druk in m'n hoofd. Wil veel doen vandaag, maar dat zal wel niet lukken allemaal. Moet ook ff pas op de plaats maken met oog op komende week: va dinsdag tot en met vrijdag zit ik in Frankfurt. Vrijdag pas na middernacht thuis waarsch en van woe tm vrij in totaal zo'n 45 afspraken... Erg heftig dus. Heb m'n baas al laten weten dat de kans groot is dat ik savonds afhaak met eten. Roomservice en vroeg naar bed klinken als de verstandige oplossing...

Geplaatst

Fren, beweging in je buik. Lekker, van harte! Het klinkt wel alsof het werk toch best een flinke belasting is op dit moment. Je hebt ook een functie, dat je echt moet leveren. Ik herken je drive hoor. Maar vergeet niet hoelang je hebt moeten zwoegen om zwanger te raken meissie.

Es, lekker op vakantie. Jullie zijn goed bezig met stappen samen, ook al is het niet makkelijk allemaal. Hoop dat de mountainbike toch opgetuigd kan worden!

Henne, topbakkie zeg. Go get it girl! Ken je deze stappen? http://www.anwb.nl/auto/koop-en-verkoop/auto-kopen,/een-nieuwe-auto-kopen.html Je kan hem evt voor 100 eurie dacht ik laten testen door hun. Ook onderhandelen met verlenging van garantietermijnen, wil nog wel eens makkelijker gaan dan nog meer van de prijs af.

Hier de 1e ochtend echt kotsmisselijk (joehoe!). Wil nog ff informeren wat wijsheid is qua prednison innemen, moet in de ochtend. Maar niet als ik het erna vrolijk weer uit spuug! We beginnen het nu beide echt te geloven hoor. Maar een eigen topic openen, een ticker maken, of meeschrijven in uitgerekend in, vind ik (toch) nog teveel de goden verzoeken. Eerst maar de echo: tik tak, nog dik 2 weken.

Syl, Kyala dus ook aan de Prednisolon. Arm beest. Mijn kat kreeg het ook, maar best zo hoog gedoseerd, dat ze super veel ging drinken en echt zwaar opzwol. Zo zielig! Ik hoop dat jouw beesie er niet zoveel last van heeft.

Tool, hoe gaat het vandaag? Ik hoop dat je je wat fitter voelt.

Eef, nog wat leuks op de agenda?

Ben de rest ff kwijt...

Knuffel meiden!

Geplaatst

Miki ze krijgt ook voortaan maar heel weinig omdat ze er een beetje high van wordt lijkt wel. Stuiterhond!

Lekker hoor die misselijkheid, kleine beetjes eten, ook voordat je opstaat kan helpen. Zorgen dat je maag niet te leeg is.

Geplaatst

Klopt wat syl zegt mik; vanaf nu eerst een crackertje voor je opstaat en je tas volmikken met sultana's, fruit en kleine stukjes koek. Vaak zijn 2 happen genoeg om de misselijkheid te laten verdwijnen.

Geplaatst

meldt een keer vroeg voor de verandering...Miki wat fijn ; - ) die misselijkheid! Nog 2 dikke weken in de verlengde wacht, je zal zien, gaat vast snel!

Hier hadden we plannen voor dagje winkelen, maar mega eerste dag bongi, beetje onverwacht. M'n cyclus is korter aan het worden en heftige start, dus op bed nog met bakkie thee en paracetamol, hopelijk zakt het zo en dan toch nog even weg. Graag zelfs want bij de buurvrouw wordt de gevelstuk er af gehaald met een jekker hamer. Dus jullie begrijpen....

Geplaatst

Henne leuk bakkie hoor, ik had gister een ander gezien op de site?? Grote kofferbak idd, het heeft je wel bezig gehouden he? hihi ;))

Miki lekker misselijk. Geniet er maar van, straks gaat het toch best vervelend worden. Goed teken en fijn dat jullie het toch echt geloven nu, het is ook zo gegunt!!

Hier ook echt bagger weer, maar wij gaan toch echt naar de stad, ff lekker lunchen en winterjas kopen.

Begrijp ik nu goed dat het nog niet bekent is waar we heen gaan de 29e??

Geplaatst

leuk wagentje Henne, koel kleurtje ook hoor! Hopelijk rijdt ie lekker maar dat zal best wel.

Hier is ook de autodiscussie weer losgebarsten,moeten nieuwe auto kiezen, maar wachten we tot we weten hoe de poging afloopt of bestellen we gewoon...lastig, tis tenslotte geen pakje boter...Proefritten hoeven niet meer, hebben we al gedaan dus nu kwestie van kiezen, moeilijk.

Iedereen die gaat stadten, veel plezier, hopelijk blijft t droog, hier een zonnetje maar wel met regen af en toe.

Wij gaan straks naar het zwembad, Carolijn heeft haar 2de zwemles,erg leuk om te zien.

Eshter, geniet van je vakantie, juist in de vakantie lekker forummen haha, anders heb je daar te weinig tijd voor ivm werk, toch? haha

Syl, rustig aan he?

tot laterxx

Geplaatst

Heb me al helemaal ingesteld op die bosche bol, dus denk dat we dat gewoon moeten doen.

Net ff naar de kapper geweest, haar werd wel erg lang, bovendien hoop ik de haaruitval zo een beetje een halt toe te roepen. Zit in ieder geval weer model in, dus zie er weer toonbaar uit :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden