Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vooral die almabelen lijken me lekker :-() amandelen zijn wel heel erg goed, veel vit e ook. En walnoten, hazelnoten. Natuurwinkel heeft hele lekkere notenpasta, maar dat moet ook maar net goed vallen natuurlijk. Of iets van tofu ofzo, als je dat lekker vindt. Is ook niet vet. En anders komt het over een paar weken we weer!

Geplaatst

Tool hoe voel je je vandaag??? Ietsje fitter?? Mooie fm zeg, netjes toch?

Zw aan de noten, goed zo. Lekker en gezond.

Oma is weer terug van vankantie en heeft Ruben gister bijna doodgeknuffeld. Lekker druk manneke hadden we gisteravond. Maar liever zo dan dat ze hem niet wil zien....

Nu ligt hij weer lekker te slapen na zijn eerste voeding.

Hebben jullie nog spannende dingen op komst vandaag. Ik ga het lekker rustig houden, moet nog steeds huiswerk maken voor mijn cursus en op de mail zetten voor dinsdag, zo geen zin in. Maar ja het moet gebeuren he.

Geplaatst

Tool, hoop dat je je goed voelt!

Witje, gezellig met oma. Succes met die cursus.

Sab, klinkt goed. Hema hier dichtbij :)

Henne, meer verkouden wakker geworden of...? Ik heb tijdens mijn coach-therapie ontdekt dat mijn emoties op mijn keel slaan, direct. Ik dacht dan altijd ziek te worden en kreeg er zelfs astma van. Sinds ik die directe link kan leggen en mijn gevoel niet meer wegdruk, ging er een wereld voor me open. Zeg niet dat het voor jou ook geldt, maar het was grootst genoeg voor mij om het met je te willen delen.

Jullie tip hielp trouwens, biscuitje voor het opstaan. Nu niet misselijk geweest. Maar mis het gelijk een beetje. :)

Nu soepkip aan het bot, veel groenten, tijm en laurier etc op. Lekker kippesoepbouillion trekken!

Fijne zondag meiden, xxx

Geplaatst

kalimera dames,

pfff, echt fitter voel ik me nog niet. Ga dadelijk maar weer een hotcoldrex nemen. Om 11 uur weer even weg om het laatste lesje van de releaseweek te geven, gelukkig alleen de yogales, dus minder inspannend (ahum) dan bijv. de powur of de saikul les, hihihi. en dan kruip ik maar weer onder de dekens of we gaan iets wandelen. we zien het nog wel. in elk geval rustig aan vandaag. Misschien is het wel mijn laatste les vandaag, hahahahaha.

ben gelukkig niet meer vergeten te spuiten, hahahaha. vanavond begin ik met de cetro. ook weer spannend. ook weer een nieuw iets voor mij. gisteren al de bijsluiter doorgelezen. maar dat komt wel goed.

zijn wel tevreden over de fm. weten alleen niet hoe groot ze zijn, dr. S. heeft de neiging om te mompelen, hahahaha. mijn bms is denk ik wel al iets van 6-7 mm dus dat is al mooi dik. probeer bij de fm van dinsdag te vragen hoe groot ze zijn. zou ene zijn als ik donderdag al de punctie heb. dan heb ik mss zaterdag al de tp??? wow, binnen twee weekjes, hahahahaha.

Syl, mss kunnen we voor jou ook een aardbeientaartje regelen bij van puffelen? Wie gaat eigenlijk reserveren?

San, Ruben bijna platgeknuffeld door je schoonouders, hihihi. gelukkig 'doet' ie het nog.

henne, jij ookweer verkouden aan het worden, beterschap!!!

kaartje, de nieuwe koninging in de nieuwe auto!! geniet ervan!!!

Testr, nog steeds lekker misselijk? luister naar het advies van de dames hier. heel raadzaam en nuttig!!!

ga eens wat eten, niet veel honger, dus ik denk dat het een vloeibare shake wordt. en weer een hotcoldrex (die van wat ik aan het begin van dit berichtje had gemeld).

tot later!

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool niet ziek worden meid, vandaag rustig aan en het sporten even op een laag pitje maar dat doe je geloof ik al.

Jij zit net rond de 29ste met het testen dan, vind je dat niet eng? Hoop wel dat je komt en het liefst zw, met wie moet ik dan een wijntje drinken???

Kaartje hoe rijd je auto?

Sandra huiswerk, brrr.... Ruben is dus lekker geknuffeld, het is ook zo'n lief mannetje :-)

Ik ga vandaag een brunch maken, diverse broodjes, gamba's in knoflook, saucijzenbroodjes en pikante Italiaanse hapjes.

Mhhhh weer veels te veel dus!

Geplaatst

Wbt reserveren, anders even het afspreken lijstje naar voren toveren, ik kan het nergens meer vinden op de mail en weet mijn inlogcode niet meer.

Niet te lang mee wachten want het is een grote groep.

Geplaatst

babeth, we kunnen evt. we samen rijden, weet effe niet meer of je ook meeging? ik kom toch langs best, dus dan kan ik je oppikken.

Syl, denk idd dat ik dan rond de testdatum zit. even kijken hoe ik me voel, maar ik denk wel dat ik kom. uhm, tja, met wie kun je dan een wijntje drinken? met es??? zij zou toch ook proberen om te komen? of Ruby???

ga nu echt afsluiten.

tot later!!!

Geplaatst

Meiden, wat schrijvdn jullie veel. Ik lig nog lekker in bed en a brengt zo het ontbijt.Wil vandaag wat gaan opschieten in de andere kamer. Wat afval afvoeren. Dan vanavond even douchen un het zwemvad.Reageer later even op alles.Took, ik drink geen akcohol.

Geplaatst

Sandra, heerlijk lekker verwend door zijn oma, wat wil een kleinkind nou nog meer? En nu hup hup aan het huiswerk!

Mik, ja die moet je echt ff halen hihi.

Caro, ouwe snoepkees hahaha, lekker hoor met chocola.

Kaartje, heb je m???? fototootje!! hihi, bevalt ie goed? Ik zie je al zitten met je kroon haha. Wat onze keuze betreft, t wordt de 'zakelijke' auto, dus niet mijn auto en dus een aardig grote auto, durf hier niet te zeggen welk merk en type hihi.

Tool, jeetje meis, ik hoop dat je voor de punctie een beetje opknapt hoor!

En jij ook Henne! Lekker relaxen vandaag jij!

Syl, geen bossche bollen voor jou?? Lekker een champie met een aardbeitje erin haha.

Nou meiden, ik moet me aankleden, we hebben bedacht dat we naar Sealife gaan nu, dus snel aankleden en wegwezen.

tot later meisjes!

xx

Geplaatst

he meiden, hoe gaat het hier. Heb geen puf om terug te lezen sorry. Voel me helemaal niet lekker, barst van de koppijn. Momenteel worden hier de douche en toilet verbouwd. Alles zit onder het stof, het is één grote puinhoop! De eerste dag hadden we al gelijk gezeik. Mn vriend was even een half uurtje weggeweest en toen hij terug kwam waren de werklui al weg. Maar wat was het geval: er liepen voetsporen naar boven en alle kamers in. En daar hebben ze niets te zoeken want de douche en toilet zijn beneden! we hebben direct de opzichter op zijn 06 gebeld en die schrok en zou erachteraan gaan. De volgende dag heeft hij andere werklui gestuurd. Hij heef nieteens teruggebeld of excuses aangeboden echt zo asociaal! En wij moesten dus gaan controleren of alles nog aanwezig was. Maarja, soms kom je daar pas later achter. En tot overmaat van ramp, hebben ze ook nog de ketel verkloot want de verwarming blijft aanslaan en er lekt water uit de ketel langs de muur naar beneden. De storingsmonteur is nu bezig.

Zo genoeg gezeikt! hoopt dat het hier beter gaat.

Geplaatst

Hier zijn ze ook begonnen aan de verbouwing! Dat wil zeggen vriend en schoonvader, halve kast er al uit gesloopt, afgetekend op de garagemuur waar de deur moet komen etc. Nadeel is dat het slecht weer is en schoonmoeder dus al de hele dag op de bank zit en ge- entertaind wil worden. Dochterlief weet ook niet meer wat ze moet doen dus maar even boven tv kijken en ik ook even ontsnapt... Ga maar vroeg koken zo, chili con carne met stokbrood en zelfgemaakte kruidenboter, mmm.

Nu maar weer naar beneden.

Geplaatst

Schrik altijd een beetje van de energieke bouwberichtjes van Rubster, en ieks nu ook van caro en S&n.....we kijken nog eens vrolijk naar de lekkage, leg elke dag een paar ouwe handdoeken tegen de douche, en wacht geduldig op dat mannetje, dat zal bellen om eens te komen kijken....................

Ondertussen hier een ernstige luie dag, nog steeds last van bongi, nu wel overtuigd dat het veranderd is met de vorderende leeftijd : ( wil er voorlopig niks mee, maar zoals het blijft zoals het nu is, is het misschien wel verstandig om aan de pil te gaan, (liever niet) maar ja dit is echt waardeloos. Stilwijgend hebben manlief en ik afgesproken niks te doen....vandaag, en zijn linea recta van het bed naar de bank verhuist.....................ooow slecht! 2 kaartjes op de bus gedaan, dat was mijn beweging...voor vandaag oeh wat slecht, maar zo fijn om eens te doen.... de nodige studieboeken voor de cursus liggen braaf naast me....nog 2 weken.....en ik hou ze nog even dicht...

Lieve Tool, denk veel aan je, heel veel succes, en pas goed op jezelf, knuffel!

Lieve Laika, jij ook heel veel good lucks! Je kan het, duim hier voor je op een vlot goed en gezond en mooi verloop,

Testr, dankjewel voor de mooie wf overwinning gister ; -))))) voelt goed!

Henne, rij jij nou al? Hoop dat je m snel hebt, foto's zagen er goed uit, stoer!

Sen en Ruby sterkte met verbouwen!

Sylvinootje, Kayla beetje beter? en jij dan? je lult over alles mee, maar weinig hoe het met jou gaat, nou stoere, knuffel maar weer xxx

Geplaatst

Hey hier hele dag mooi weer geweest. Vanmiddag 10 km gewandeld...mooi met al die herfst kleuren. Nu regent het, lekker aan de warme chocolademelk. Straks soepje met stokbrood. We genieten samen.

Tool jij niet fit begreep ik? Balen! Komende week beetje rustig aan doen?

Miki misselijk...moet er beetje om grinniken...niet stom bedoeld, het zal best vervelend zijn maar meid wat heb je hier naar uit gekeken!

Henne hoe was jouw dag?

En Syl...ik doe mee met aardbei gebak met een wijntje hoor! Houd ook niet van bossche bollen...veelste veel slagroom,brrr

Wie gaat er reserveren?

Geplaatst

Lekker Eef even lui vooral met dit weer.

S€N dat is raar als ze je huis doorlopen en ook nog geen excuus of niets.

Was er nu iets weg of niet?

Hoe gaat het met Iggy en deze regen, geen blije kat natuurlijk.

Esther klinkt heerlijk hoor, beweging, frisse neus en relaxen. Morgen weer naar huis.

Gelukkig jij ook een wijntje met aardbeien alhoewel ik denk dat ze dat niet meer hebben nu. Och dubbel wijntje dan maar.

IK GA WEL RESERVEREN EN SLUIT KORT MET HENNE HOEVEEL PERSONEN, KAN NIET MEER IN AFSPRAKEN.NL

OH ALLES MET hoofdletters maar wel duidelijk!

Met Kayla gaat het beter, gelukkig, houden zo.

En knuffel terug.

Geplaatst

ow Es ik ben jaloers het is hier takkeweer! wat een verschil met vorig weekend zeg :-(

Syl, met Iggy gaat het prima. Hij was weer naar "Iggyland" gegaan en daar zat hij alweer ruim 5 dagen. Maar het was zulk takkeweer: onweer, keiharde wind en koud en hij kwam maar niet naar huis dus we dachten dat hij misschien niet tevoorschijn durfde te komen door het weer. Afijn, wij hem dus vrijdagavond opgehaald daar, maar meneer is er gisteren alweer terug gegaan. Rare kat hoor... hij geeft helemaal niets om zulk weer terwijl de rest hier lekker binnen ligt en alleen even naar buiten gaat om even hun behoefte te doen.

Volgens mij is er niets gejat ofzo maarja wie weet denk ik over een tijdje wel waar is dit of dat nou weer gebleven? snap je wat ik bedoel...

Geplaatst

Even snel, drukke, vermoeiende en emotioneel zware dag...

Syl, op afspreken.nl staan 15 aanmeldingen voor 29 oktober.

Henne

Sab

Sylvia

Nico,

Kaartje

Fren

Sen

Zara

Guusje

Simba

Sandra

Ruby

Spaatje

Caro

Esther

Geplaatst

Ga ik morgen wel reserveren, is dat gebeurt.

Moet daar nu ook dat Bossche bol met koffie bij???

Esther klopt, heerlijk hoor. Geniet ervan.

Rare kat idd die Iggy, lekker eigenwijs.

Ja en ik snap wat je bedoelt maar ik hoop het niet dat je dadelijk alsnog iets mist. Wat een domme mensen ook om met vieze schoenen door een huis te lopen.

Henne alles verder wel oké?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden