Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Syl ik zou zeggen reserveer voor een tijdstip met in ieder geval lunch vanaf de kaart, zeg maar van half 12 tot ?? Dan kan iedereen kijken of ze wel of geen Bossche bol, aardbeiengebakje whatever wil voor de lunch. Toch?

Geplaatst

hoi meiden

wat laat online om te schrijven maar het is nog gelukt...

Sen wat is dat nu zeg? getver, die vreemde lui in huis waar je op moet kunnen vertrouwen en dan komen ze daar waar ze niets te zoeken hebben, zou echt pislink worden!

ik hoop dat je niets mist, dat ze nieuwschierig zijn is al erg genoeg.

Ruby jullie zijn ook flink aan de verbouwing he? ik vond het zo ellendig toen wij de badkamer vernieuwde en dan ging het bij ons nog erg snel, succes!

Caro knap hoe rustig jij je weet te houden in jouw situatie (zw. termijn), ik kreeg het al vroeg op mijn heupen dat vanalles af moest zijn, en dat waren echt geen dringende zaken haha.

Tool bedankt voor je aanbod, ik denk er nog over na,Ceeke had het ook al aangeboden maar ik zit met mogelijk een zeikerige onzekerheid....vind het moeilijk om nu afhankelijk te zijn van vervoer van een ander want ik wil naar huis kunnen gaan als ik het gevoel heb dat het moet, ik bedoel als het met Imke niet gaat. Ik sta er zelf van te kijken omdat het in principe moet lukken maar het gevoel is anders. Ik heb haar natuurlijk ook nog niet erg lang hoeven missen. Enige keer was met de crematie maar toen had ik de auto bij me, snappie?Ik hoop dat jullie het begrijpen, wellicht denk ik er tegen de 29ste anders over ....maar dat sluiten we dan wel even kort okay?

Tool ik hoop dat je je toch snel wat beter gaat voelen, beterschap en alvast succes dinsdag met de 2de fm!

Esther wat hebben jullie toch een heerlijk sportief weekend en wat fijn om te lezen dat jullie lekker aan het genieten zijn, super en dan Paris nog.....

Testr hoe voel jij je verder? je kunt de dagen zeker wel vooruit kijken naar de echo. ohhhh zo spannend, haha ik krijg er al de kriebels van laat staan jij!

maaktje jij je nu zorgen over je kindje(s) ivm de prednisolon ? tenminste dat proefde ik een beetje.

Mijn nichtje heeft beide zwangerschappen aan de prednison gezeten omdat zij veel te weinig lucht kreeg. deze zwangerschap had ze al met 8 weken een longontsteking en moest aan de prednison, al snel op 35mg er dag, op het laatst werd ze opgenomen omdat de hoeveelheid die ze moest krijgen te hoog was voor thuis (75mg). Uiteindelijk is ze met 36.1 weken ingeleid maar een kerngezonde zoon. zij kon haar medicijnen afbouwen en vanwege de bv werd het bij haar zoontje ook automatisch weer afgebouwd.

ik ben benieuwd hoe onze nacht gaat verlopen, Imke had tussen de een na laatste voeding slechts 3 uur zitten , op zich gebeurt dat wel vaker maar haar laatste avondvoeding, die ze normaliter tussen 23,00 en 00,30 heeft heeft ze om 21.00 uur al gehad. ongelofelijk, zat ook maar weer 3 uur tussen de vorige, nu erg spannend hoe laat ze zich vannacht of in de ochtend gaat melden.....

Geplaatst

Babeth ik zie Ceeke niet op het lijstje staan of kijk ik er nu zo overheen?

Begrijpelijk met vervoer, nu kun je gaan wanneer je wil.

Vindt het wel superleuk om je nu eens echt te zien.

Geplaatst

ohhhh er zijn er weer veel online!!

Ceeke had ik gesproken via de mail, ik weet niet of haar emailadres al bekend was toen de uitnodiging de deur uitging.....

Geplaatst

ja dinsdag 20 weken echo... moet er aan denken te zeggen dat we het niet willen weten want ze kan het natuurlijk makkelijk zien nu. Benieuwd of er niet per ongeluk wat in beeld komt.

Babeth ik ben heel nuchter wat die dingen betreft: komt allemaal wel, tijd zat. Er is afgesproken dat mijn schoonvader een paar dagen komt vanaf 25 oktober en als hij eenmaal aan de slag gaat... Ik ben pas bijna op de helft hoor en als ze te vroeg komen mogen ze toch niet mee naar huis... Ook met spullen, ik kwam weken geleden een kennis tegen en die vond het zo raar dat ik nog niks had gekocht! Tja... ben blij dat ik zo in elkaar zit eigenlijk, soms niet handig maar nu wel prettig...

Geplaatst

Hè meisjes, ondanks het loogwater toch wel een productief dagje gehad. Gisteravond de laatste kast naar m'n nichtje gebracht, dus had ik het vanmorgen natuurlijk op m'n heupen... Begon om 11 uur met behang afsteken en dat ging wonderbaarlijk goed en snel. Was om half 3 klaar! Wel pas de eerste laag natuurlijk, vanwege het vinyl, maar de kop is eraf. Daarna nog gelezen voor m'n werk, lekker soepje (eerste pompoen vh seizoen!) en hartige taart in elkaar geklust en net terug van schoonmams... Dus rustig was m'n weekend uiteindelijk niet, maar wel veel voldoening.

Henne, hou vol meid!

Tool, hoe voel jij je nu? Niet ziek worden hoor!

Esther, morgen door naar Parijs, wat heerlijk! Geniet er van!

Syl, fijn da je wilt reserveren. Plan van caro lijkt me prima, va half 12 en dan kan iedereen lekker nemen wat ie wil. Daarna lunch vd kaart, eigenli het zelfde scenario als in schevenngen dus.

Babeth, heel begrijpelijk hoor. Ik ben ook niet graag afhankelijk van anderen, zeker niet als ik niet zelf rijd.

Mik, fijn dat de biscuitjes helpen! Ook wat te snaaien in je tas gooien hè, als je op pad gaat!

S€n, wat belachelijk dat ze door je huis hebben gelopen!! Wat een ongelooflijke inbruek op je privacy. Snap dat je woedend was!

Guusje, hoe gaat het met jou ondtussen? Al weer wat mobieler?

Rubster zijn de stofwolken al aan het optrekken?

Laika, al nieuws?? Komt heel dichtbij nu

Verder weet ik t ff niet meer. Ga lekker slapen nu!

Geplaatst

Haha nee hoor, die is allang op de trein gezet! Wat overigens wel heel sneu is: ze zijn nog steeds niet thuis want er was sprake van koperdiefstal bij het spoor van Breda en ze hebben ontzettend veel vertraging! Ze zijn om kwart over 7 vertrokken, moeten wel een eind, normaal zouden ze dan tegen tienen thuis zijn maar ze belden net dat ze pas bij Oss waren (moeten naar Arnhem)... Arme menskes, dat gun ik ze nou ook weer niet...

Geplaatst

Babeth ik ben heel nuchter wat die dingen betreft: komt allemaal wel, tijd zat. Er is afgesproken dat mijn schoonvader een paar dagen komt vanaf 25 oktober en als hij eenmaal aan de slag gaat... Ik ben pas bijna op de helft hoor en als ze te vroeg komen mogen ze toch niet mee naar huis... Ook met spullen, ik kwam weken geleden een kennis tegen en die vond het zo raar dat ik nog niks had gekocht! Tja... ben blij dat ik zo in elkaar zit eigenlijk, soms niet handig maar nu wel prettig...

Ik ben dat eigenlijk normaliter ook wel maar oiv de hormonen, sjonge soms echt een duivel volgens mijn man, maar ja, die overdrijft natuurlijk ;-))

je hebt wel gelijk, als ze te vroeg komen mogen ze nog niet mee naar huis, dat werd tegen mij ook gezegd maar ik heb het jaren geleden meegemaakt met een vriendinnetje , bij haar kwam het kindje 10 weken te vroeg, verbleef ook in het zkh maar zij was ontzettend veel tijd kwijt met op en neer naar het zkh gaan, kolven en herstellen van de bevalling, zij moesten ook thuis nog vanalles in gereedheid brengen en dat viel toen zo zwaar tegen....dat beeld bleef mij ook bij moet ik zeggen.

veel plezier met de 20w echo, zo ontzettend geweldig en wat gaat het ontzettend snel!!!!

Geplaatst

Fren wat een arbeid weer verzet zeg! toch niet echt met loogwater??? zal toch wel een Iphone correctie zijn?

Caro wat sneu voor je schoonouders zeg, sowieso al een hele reis en nu nog eens heeeeel wat langer, ohhh wat zullen ze ontzettend balen en vermoeid zijn.

Geplaatst

ja, het is een heel eind voor ze maar zelf rijden doet mijn schoonvader liever niet en ze hebben eens in de maand vrij reizen en dat gaat wel vaak deze kant op. De broer van mijn vriend is al jong gescheiden dus de ander twee kleinkinderen zien ze niet zo vaak, bovendien zijn die nu al 24 en 26 (mijn vriend was een nakomertje) dus ze is gek met haar kleindochter! En, het moet gezegd (Fren!) ze luistert wat de kinderen betreft goed. Ik kreeg vandaag het eerste cadeautje pas: twee witte broekjes met voetjes, omdat ik eerder nog niks wilde hebben.

En ze had de gewoonte voor dochterlief altijd stickers etc mee te nemen en toen mijn vriend zei dat ze al zoveel van die troep had (zo noemt hij dat altijd heel subtiel), zijn ze daar min of meer mee gestopt. Nu krijgt ze wat geld voor in haar spaarpot. En vandaag helaas een chocoladeletter, terwijl ik probeer de Sint nog even een maandje buiten de deur te houden, maar goed.

Geplaatst

niet te geloven, mijn man zegt net dat ie een amber alert vanavond binnen kreeg vanwege een 10 jarig meisje dat vermist is...maar nu las ik dat ze al sinds zaterdagavond vermist is!!!! kan toch neit dat dan zo laat pas de alert binnen komt????

Geplaatst

Haha loogwater = rotweer. Hoe de phone dat er van maakt...

Vin is heel streng wbt Sint; chocolade en pepernoten komen hier t huis pas in als de goede man ' in het land ' is. Wel goed an sich, want pepernoten eet je per zak en niet per stuk...

Ga er snel uit, moet met vin z'n auto naar de garage.

Geplaatst

tis zover. lig met 38graden koorts in bed. grmbl kan ik echt niet gebruiken. heb snel even gelezen. babeth begrijpelijk en ik hoor t wel. syl, tanx voor t reserveren. half twaalf is prima! sŠn belachelijk geen ecxuus. hoop dat er niets weg is. eef en henne knuffels voor jullie. es heel veel plezier in paris! ivfsh lekker aan t naaien geslagen? ruby lekker gedoucht in t zwembad? toen was k t kwijt. liefs tool

Geplaatst

Oh nee verdikkie Tool :-( Veel beterschap meiske. Neem lekker paracetamol en een kruikje en goed uitzieken.

Hier dikke keel, rommelende darmen en moe moe moe. Zo eerst acu en dan door naar werk. Eigenlijk vanavond training tot 8 uur, maar dat ga ik niet doen. Wil vroeg naar bed.

Lieverds fijne dag allemaal en tot later,

Henne

Geplaatst

Hipehoi, lees net op mn mail dat de training vandaag niet doorgaat. Wel om een rotreden (opa van collega overleden) maar voor mij komt het erg goed uit!

Geplaatst

Oh Tool koorts bah. Nou het is er wel weer voor maar je kan het niet gebruiken. Beterschap en lekker aan de bouillonnetjes...

Fren aan de behangtrek gegaan, geen spierpijn vandaag?????

Ok het wordt rond half 12 dus de 29e. Caro ik ga proberen Zara met sms te bereiken, ze is hier al een maand niet actief op het forum geweest zag ik. Dan kan ik een beetje route met tijdlijn uitstippelen. We moeten vroeg op pad.... wij gaan dus eigenlijk met zijn 5-jes ;))

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden