Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Had even gekeken: groep vanaf 10 personen Bossche bol met 2 koffie of thee: 6,75 p.p. Dat moeten we sowieso reserveren maar weten we het precieze aantal dat mee gaat? Henne?

Daarna kunnen we dan lunchen vanaf de kaart? Ik zie geen groepslunch staan of ligt dat aan mij? Vanaf de kaart spreekt mij eerlijk gezegd ook wel aan, want: goedkoper. Sorry dat ik daar weer over zeur, maar jullie weten inmiddels dat we er niet in zwemmen...

Heb je al van die kortere plukjes van voren aan je haargrens Fren? Is ook echt iets van de zwangerschap he, dat die haartjes aan de voorkant afbreken...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hee meiden,

wat een verhalen hier weer, haha, duurde even voor ik was bijgelezen. Van ketels tot auto's schoonmaakhulpen, bossche bollen, verloren trouwringen, haaruitval. Alles komt voorbij :-)

Hier alles goed, lekker weekje gehad met genoeg leuke afspraken en verder ben ik zowaar aan het naaien geslagen!! Jawel, echt waar En de grap is: ik vind het nog leuk ook :-) ben bezig met lakentjes, waskussenhoes enzo voor catootje. Als het allemaal een beetje leuk wordt ga ik me volgende week eens aan een boxkleed wagen :-)

Fren: zag nog een mooie buikfoto! Bescheiden, maar wel echt zwanger hoor! Ik krijg ook telkens te horen dat mijn buik zo klein is: ik vind 'm stiekem al heel groot :-)

Laika: kom maar op met die buikfoto: leuk hoor! Wordt echt spannend bij jou!

Eef: jij klonk wat sipjes.... hoop dat je menstruatiepijn snel over gaat en dat je het huis uit kunt!!!

Esther: geniet heerlijk van je weekje weg met G!!!

Tool: hoe voel jij je vandaag?

Tja, en toen was ik weer alles kwijt.... Het is hier redelijk weer vandaag (lees: droog), dus wij gaan eens even naar de zee rijden om uit te waaien!

Liefs!

IVFSH

Geplaatst

Hoi meiden,

Was de "discussie" van gisteren aan het bijlezen maar ik ben afgehaakt haha.

Henne wat een stoere auto en de ruimte valt idd enorm mee, ik vind hem leuk!! En de kleur ook!fijn dat dinsdag de schoonmaakster komt.

Syl wat zielig met Kayla, gelukkig geen uitzaaiingen maar dat getob, ouw besje ook hè, volgens mij gaat ze nog heel wat jaartjes mee hoor.

Eef jij bent ook al niet lekker, volgens mij zijn er veel mensen aan het kwakkelen, beterschap meid.

Fren, wat een mooie buik, maar doe je wel iets rustiger aan? Jeetje goed op jullie tweetjes letten hoor, en beter nu wat gas terug dan dat hè dadelijk volledig uitvalt toch?

Esther, fijn weekend in Limburg en straks veel plezier in Parijs, geniet lekker van elkaar, hebben jullie wel verdiend.

Hier alles z'n gangetje, dadelijk weer kraamvisite, en we waren pas laat op, vanavond maar even naar appie.

Fijn weekend allemaal!!

Geplaatst

Henne, toen jullie jd behang moesten verwijderen, was dat gewoon behang, of van dat vinyl spul? Moet ff de juiste manier bedenken om t eraf te krijgen bij ons, dus alle tips zijn welkom!

Geplaatst

he dames. word steeds meer verkouden, zucht. vanochtend fm gehad en er zaten er 5-6 follikels. dinsdag de tweede fm om half elf. wrs donderdag of vrijdag de punctie. gister bijna twee uur later dan normaal gespoten. was t vergeten omdat ik aan t oefenen was. ben moe. mooie buik fren! leuk autootje henne! es, veel plezier. hoop dat je je trouwring vindt. caro weet je nu wat je gaat doen met de ketel? balen van de maand te laat. syl, met kayla alles nog stabiel. kranige meid! laika. leuk buikfoto! kaartje rustig aan! rust maar goed uit volgende week! den bosch en van puffelen vind ik prima. met of zonder bossche bol. hihihi. zit mobiel en weet ff niet hoe ik n hard return moet maken . kom later weer terug! liefs tool

Geplaatst

Tool balen dat je nog zieker aan het worden bent. Ik werd ook wakker met keelpijn, nu nog een beetje dus ben benieuwd welke kant dat op gaat...

Nee, ik weet het nog niet van de ketel. Morgen komt mijn schoonvader en die heeft er verstand van, maar ik denk dat we gaan huren. Is wel eenmalig 300 euro aansluitkosten, we moeten ook een nieuwe pijp naar het dak, maar dat mag je in 3 termijnen betalen. Ik denk dat de huur van 29,90 per maand wel opweegt tegen wat we minder gaan betalen aan stookkosten maar ja, dat kon die man ook niet zeggen, die weet natuurlijk niet hoeveel we verbruiken... Ik heb trouwens een mail gestuurd gisteren met de vraag of ik alsnog een iPad kan krijgen: niet geschoten is altijd mis toch?

Geplaatst

O o o mag ik nog wat zeggen over de ketel? Wij hebben twee jaar geleden een nieuwe ketel aangeschaft (Remeha Avanta) en toen de eerste jaarafrekening kwam, hadden we omgerekend voor 100 euro minder aan gas verbruikt. Ik moet daar wel bijzeggen dat wij met twee personen, allebei overdag van huis, in een maisonetteflat wonen en we dat jaar tijdens een verbouwing ook de zolder volledig hebben geisoleerd, dus dat heeft daar ongetwijfeld mee te maken. Kijk, 100 euro is natuurlijk altijd leuk, maar als je naar de jaarafrekening kijkt valt het mij altijd op dat de kosten voor het daadwerkelijke verbruik van gas en elektra vrijwel niet in verhouding staan tot dat geneuzel over transportkosten en vastrechten en verzin er nog maar een paar.

Tool: Mooie score bij je FM! Toch helemaal niet slecht op 1 eierstok? En zelfs al een punctie in het vooruitzicht.

Fren: Heeft je haaruitval met je zwangerschap te maken?

Geplaatst

Even snel voor Fren...

Bij vinyl kun je als het goed is de bovenste laag er zo aftrekken, zodat je alleen de onderste papierlaag overhoudt. Dan een emmer warm water pakken, evt met wat afwasmiddel ofzo en daarmee die laag inwrijven. Als je rond bent gewoon weer vooraan beginnen, net zolang tot hè doorweekt is en de lijm oplost. Dan kun je die laag er ook makkelijk afhalen. Niet gaan steken, krabben e.d. Dan maak je alleen maar allemaal kleine prutstukjes die je niet weg krijgt.

Wel even op je vloer letten, want het kan een beetje kledderig worden.

En als de onderlaag trouwens netjes blijft zitten, kun je daar in principe ook overheen behangen.

Succes!

Geplaatst

O ja Fren, ik wou je nog bedanken voor je goeie tip aan Testr tegen misselijkheid. Ik heb door de hele dag heen lichte vlagen van misselijkheid, vooral als ik trek begin te krijgen.

Ik heb geen saaie droge crackertjes of kaakjes in huis, maar melkchocolade Nobospritsen van Verkade werken ook heel goed ;-) Top tip!

Geplaatst

Haha Ellie, pas wel op met de spritsen... Die blijven god dan ook ergens plakken ;-)

Henne, wordt een behoorlijke excercitie dus. Hm. Misschien krijg ik vin zo gek. ;-)

Geplaatst

Tool wat ellendig dat je je steeds beroerder gaat voelen!! net nu daar zit je niet op te wachten, beterschap. Wat betreft de fm, heel mooi toch? zeker voor een eerste meting,krijg er gewoon de kriebels van als ik weer zie staan ...punctie....

alvast veel succes voor dinsdag, ik duim voor je meid!!!

Geplaatst

Fren dat valt wel mee, gewoon drie keer de muren dweilen :-) uiteindelijk is het minder werk dan gaan krabben, want nu haal je er als het goed is hele lappen tegelijk af.

Tooltje beterschap!!!! Verkouden en grieperig is nooit leuk en zeker niet als je aan het prikken bent. Maar de fm zag er dus wel goed uit toch?

Ellie en Miki, het enige en eerste wat ik voor mezelf heb gekocht toen ik zwanger was: een koektrommeltje :-()!!! Droge crackers erin en dat naast m'n bed. Zodra ik half wakker was, lag ik met ogen dicht zo'n cracker te knagen. Als ik eerst ging plassen was het al mis, maar zo ging het wel. Doe zwangere vriendin van me is nog steeds heerlijk erg misselijk, de zetpillen helpen iets, maar ze was toch al licht uitgedroogd, poeh hè... Goed op jezelf passen dus!! En rustig uitproberen wat voor jou werkt, de een kan zoet hebben, de ander drinkt om half elf sochtends bouillon ;-)

Geplaatst

Tnx Henne, door jou ben ik net voor sluitingstijd naar de Appie gerend. :) Ja, daar heb ik behoefte aan: biscuitjes! Crackers alleen lekker met beleg en die zonder vind ik te zout.

Tool, spannend het komt dichtbij! Even extra pitamienes nu he! En vergeet niet te spuiten. :)

Geplaatst

hee testr!

mooi dat je misselijk bent :-) Bij mij was zwaar / vet/ 'veel' eten funest, dan ging het vaak meteen mis. Ik heb ook heel wat biscuitjes verslonden: makkelijk weg te happen en helpt echt. En inderdaad minimaal om de twee uur eten, ook heel belangrijk.

Tool: spannend! Hoop dat je snel opknapt! Jij bent gewoon de volgende: kan iedereen alle positieve energie naar jou sturen!

Geplaatst

Tnx ivfsh :) Vet eet ik inderdaad niet, al weken leef ik als non. Niets om mijn immuun of darmen negatief te prikkelen. Crackers, rooiboos thee, fruit, bruin brood, verse (groenten/tomaten)soep, salades en in avond soms 5 chipies (maar sinds nu dus -beter- volkoren biscuit :-)). Alles voor ukkie en/of pukkie!

Geplaatst

Heh heh. "Sex, wat is dat? Hebben wij uitbesteed aan de dokteren hoor." grappen wij wel eens samen. We waren altijd wel heel actief rond de eisprong, maar die hoop ik voorlopig niet te krijgen. :)

Geplaatst

Wel proberen genoeg eiwitten binnen te krijgen Miki, anders wordt je ook slap. Misschien savonds wat nootjes, niet te vette en ongezouten?

Ik zit hier opnieuw verkouden te worden. Snap werkelijk geen bal van mijn lijf op het moment.

Geplaatst

Ja goeie Henne, ik eet om de dag een doorgekookt/gebakken eitje en noten in de salade. Maar kan in plaats van chips ook die cashew en almabelen eten!

He bah, hoe kan dat nou Henne? Keelpijn of al meteen aan het snotten?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden