Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Sorry meiden, val er even heel lomp middenin maar zie dat IVFSH nog online is... Jij fotografeert toch graag, he? Kun je mij een suggestie doen voor een goede digitale spiegelreflexcamera? Ik heb vroeger veel en graag gefotografeerd - met fotorolletjes, ja, zo lang geleden, maar wil het graag nu weer oppikken met een mooie moderne camera.

Hoor graag je ervaringen, van andere meiden natuurlijk ook. Caro, ik heb jou zo goed geholpen met je ketel, kom jij nou eens even door voor mij ;-))

[breekt weer uit], kom straks bijlezen, nu even stiekem op het werk xx

Hoi Elliebellie, zelf heb ik geen verstand van fotograferen maar toevallig kwam oa. de camera ter sprake die mijn vriendin heedt en die zo ook heeft gebruikt bij de fotoshoot van Imke, volgens kenners schijnt het een erg goede te zijn: Nikon 300D

Babeth

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Testr

och meid die onzekerheid, getverderrie en inderdaad blijven testen maakt je helemaal verward.

zou fijn zijn als CB de waardes zou vrijgeven maar meid je moet echt in je achterhoofd houden dat de waardes enorm uiteen lopen.

Hier nogmaals de link van HCG metingen, ik hoop dat dat je ook wat gerust zal stellen!!!

http://www.az.vub.ac.be/AZlabogids/T/TOTAA005.htm

Ellie wij hebben een compactcamera, wederom een canon powershot, ik heb er verder helemaal geen verstnad van haha.

succes met je keuze en aankoop.

Ivfsh, ben zoooooo benieuwd naar jouw foto´s straks!

dames wat staat er bij jullie op het menu?

bij ons, ondanks dat het niet koud is andijviestamp

Geplaatst

wij eten pasta vanavond, lekker makkelijk. Ik denk dat ar thuis komt op het moment dat ik eeeecht snel weg moet naar fotocursus (hij moet op tijd thuis om mij de auto te geven), dus dan is iets als pasta altijd wel makkelijk. Ga een grote portie maken, zodat ik nog wat in kan vriezen. Ar is volgende week alleen in Cork (ik ben in NL), dus ik zal als liefhebbende echtgenote de diepvries vol leggen. Hoe braaf is dat, haha.

Morgen staat beef and guiness stew op het menu :-)

Geplaatst

Ik gebruik alleen mijn iPhone cam, werkt ook prima. Maar niet voor grote detail shots...

Tnx voor bemoedigende woorden. Even flink geslapen en gehuild en nu weer rustig. Woensdag bloedprikken en niet meer thuistesten.

Hier nog geen idee qua eten, misschien vis paneren (lekker krokant) bakken met een salade.

Henne, goed je dag doorgekomen?

Liefs, xxx

Geplaatst

Arme testr, wat een gedoe, stomme thuistesten, morgenochtend geen kaakje?

Tool hoe vaar jij, onder de wol? Sterkte, spannende tijd voor jou!

Hier lekker gewerkt en nu braaf op de bank, lekker relaxen ;-)

Geplaatst

Tool goed hoor dat je morgen overleg voert met dr. S, ik ben benieuwd wat hij je zal adviseren!! beterschap meid.

Zara, mocht je dit lezen, een knuffel voor je!!!! kijk maar wat je doet zaterdag, voel je niet verplicht, volg je hart en je gevoel

Geplaatst

Thuis, op de bank, niet al te misselijk, snotterend, moe en een deadline die me zwaar op de maag ligt....

Miki, als je denkt dat het geruststeld hcg lagen prikken. Ik zeg er verder niks over, want ben een slecht voorbeeld qua ervaringen ;-)

Tool beterschap! Die temp blijft normaal toch niet de hele dag zo laag? Goed dat je gaa overleggen, luister ook naar je eigen gevoel.

Wat betreft de 29e, ik moet echt afwachten hoe lang ik het volhoud, evt toch apart rijden zoda ik eerder terug kan. Spreken we tzt nog wel af. Eerst deze week door.

Geplaatst

hoi Meiden,

Forumnaam aanpassen in de lappenmand, beterschap Tool hoop dat jij extra snel opknapt, en hoop maar dat je poging niet mis gaat op die rotgriep!

Over de camere wij hebben een nikonD60 we zijn er blij mee..canon wat slechte ervaring mee, schoonvader en vrienden van ons ook dus die doen we maar niet meer!

Fren aan het behangen?

Caro....ik zeg Ugg ;-)

Henne spuug die deadline uit! denk aan jezelf

Heb zin om jullie allemaal weer te zien de 29ste!

Snap je wel hoor zara neem regelmatig afstand van het forum maar kan jullie ook weer niet missen, ik denk dat dat ik gemakkelijker kan beslissen of ik wel of niet verder wil ( nog steeds niet besloten maar Gent staat voor een vervolgafspraak de 24ste) asl ik dan geen pos. of neg. berichten lees omdat ik dan zoiets heb van zie je het kan ...oh nee toch niet, wat zit een mens raar in elkaar (vooral ik heb ik soms het idee) Meid doe wat goed voelt!

Esther veel plezier in Parijs!

Vergeet weer wat....Henne en Sylvino reizen we in groepsverband...en dan over de weg ipv het fietspad ;)

Geplaatst

Henne weet nog niet met rijden. Misschien wil ze eerder weg. Vind het niet erg om jou op te pikken Spaatje maar drink wel een borrel dus als je daar op tegen bent moet je niet meerijden.

Geplaatst

he meiden, even over de meeting. Ik zit ook in dubio. Beetje hetzelfde als Zara (heb de laatste tijd ook wat meer afstand genomen) en omdat ik harstikke nachtblind ben (weet niet tot hoe laat het duurt?) dus durf niet terug te rijden vanuit Den Bosch. Ik rij wel als het donker is maar niet op snelwegen die ik niet goed ken en waar van die donkere stukken zijn. Ik zie dan heel slecht en word helemaal verblind door tegenliggers.

Geplaatst

Hi meisjes, voor pampus op de bank hier. Koffer ingepakt, kostte heel wat hoofdbrekens. Misschien tzt toch nog wat representative kleding extra kopen. Had ik nu natuurlijk Nijs meer aan.

Ben nog niet aan t behangen hoor, moet nog een kaag af en eerst kozijnen en plafond (laten) schilderen.

Wbt de meeting, wil ook thuis eten hoor, dus rij in ieder geval in het licht terug. Bovendien; het staat iedereen vrij om te gaan eb komen wanneer jd dat zelf wilt, toch??

Geplaatst

Ja is zo maar voor de carpoolers is het wel handig om een beetje te weten wat de chauffeur/meerijdster wil...

Veel plezier in Frankfurt Fren! (hahaha ik schreef: veel plezier in Frankruft en moest daar zelf erg hard om lachen!)

Geplaatst

Heel mooi J wil ons brengen en halen eventueel dus er kunnen er 2 meerijden met ons. De achterbank moet wel gedeeld worden met Kayla ;-)

Henne dat geeft jou ook meer vrijheid en tzt kunnen we altijd nog kijken. Henne heb jij voorkeur voor eten, even een check, lactose, gluten en nog iets intolerantie. Weet het 3de niet meer.

Ceeke komt ook dus weer een nieuw gezicht erbij.

Geplaatst

De 29 houd ons wel bezig he hihi.

Caro als je met eten thuis wil zijn moeten we rond een uur of half 5 gaan rijden, voor mij is het vanaf de Wouwse Tol nog 3 kwartier naar huis en als Zara meegaat duurt de reis nog een ruim een half uur langer en om nou ergens in mijn eentje te gaan eten, nee dank je niet zo gezellig hihi. Als we voor 7 uur thuis zijn zou Zara eventueel wel mee gaan, mits ze het aan kan natuurlijk, dat staat voorop.

Vind dat iedereen heel eerlijk moet zijn tegenover zichzelf en zich niet in bochten moet wringen om te komen om vervolgens het weer weken moeilijk te hebben. Alle begrip voor gelukkig hier. Top wijven zijn we ook he???

We kunnen die nacht wel een uurtje minder slapen dan he dames, de klok gaat dan weer uur terug. ;((Zondag dus maar lekker uitslapen met zijn allen!!

Geplaatst

Ik ga er altijd vanuit dat ik een borrel drink maar ook vaak niet. Ligt er ook aan hoe ik mij voel hoor. Maar een chauffeur is altijd handig.

Sandra ik wil dat wel een keer horen onder het genot van Chinees. Gaat het wel beter, las dat je weer misselijk bent.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden