Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ai Guusje, dat is pijnlijk. Veel sterkte!! Ik denk dat het wel goed is als die rotte kies er eindelijk uit is! Minder kans op onstekingen en dus meer energie die je lichaam ergens anders weer kan inzetten.

Es, ga je toch nog niet werken vandaag? Gelukkig dat het iets beter gaat met je stem! Fijn dat je nu toch vervoer hebt voor zaterdag!!!

Verheug me erop om jullie te zien!! Weer wat afleiding voor de laatste killing days!!!

Syl, ai, Kayla gaat iets slechter nu dus? Balen. Sterkte voor jou en kayla en J natuurlijk

Ik heb zo in twijfel gezeten of kwik kwek en flupke nu wel of niet met fragmentatie waren. Waarschijnlijk is daardoor ook mijn twijfel gegroeid, want je gaat natuurlijk op internet zoeken. Weet het, moet ik ook niet doen en gewoon vertrouwen in ze hebben.

Maar met jullie reacties voel ik me weer ietsje beter en met iets meer vertrouwen! Thanx!!!

Henne, wat grappig van de navigatie. Heb je nu inderdaad niet de neiging om even naar 'huis' te rijden? hihihi. Wel stoer, een ingebouwd navigatiesysteem!

liefs,

Tool

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mik... vind het nog steeds maf, als ik nu iets over je werk lees ;-) en laat je guppie, frummel, of hoe je hem ook noemt, maar mooi verder groeien!!

Ik heb na de voeding wel iets geslapen. Maar helaas kreeg madam het rond 5.00 (ofzo) het weer op haar heupen, maar ik denk dat er een forse scheet dwars zat, want dat die eruit was, werd ze wat rustiger en viel ze toch nog in slaap.... en hoe.......

Ik moest om 9.00 bij de fysio zijn, en had geen wekker gezet. Sanne heeft nog nooit langer dan tot 8.00 geslapen.. en nu keek ik dus om 8.45 op de wekker.... OEPS.....

Dat ik terug kwam van de fysio lag ze bij JW op de arm.... ze was om even na 9.00 wakker geworden. maar om 9.45 eigenlijk al te moe om lekker te drinken. Ze gooide de helft eruit, en over mij..... en ik heb haar maar weer naar bed gebracht. Was even fors brullen, maar ze sliep redelijk snel..

Ik geloof dat JW het nog niet zo'n fijn idee vind om zaterdag alleen te zijn met Sanne. Maar ik ben zaterdag beter te bereiken per telefoon dan wanneer ik op mijn werk zit. (heb een telefonische functie, dus zit zelf veel aan de telefoon). En een vuurdoop moet hij toch een keer hebben. Dan liever als ik te bereiken ben.

Nog even kijken wat makkelijker is, met de trein of met de auto..

Tool.... blijf moed houden..... positief proberen te blijven.... Ik heb me steeds proberen te visualiseren dat er uit het embryo twee klauwtjes kwamen die mij vastgrepen...... en ik ook ik heb halverwege lichte menstruatie klachten gekegen.

Babeth.... ik denk aan je.... op je werk.. ik mag volgende week donderdag weer....

Als ik dan een nacht zoals deze heb... volgens mij val ik aan de telefoon in slaap....ppffffttt

Guusje..... ik ben ook als de dood voor de tandarts... wat mij met de verdoving goed helpt, is als hij (jaja) de verdoving verdooft...

Dus even met een watje met wat verdovingsvloeistof je kaak gevoelloos maken, en dan de verdoving zetten. Dan voel ik die prik niet, want die vind ik zoooo zeer doen.. En echt.. dat scheelt mij zoveel..

Geplaatst

Tool, dat is nu ook mijn angst, en de rede dat ik toch maar gebeld heb, volgende maand gaan we weer voor de cryo's. En een ontsteking moeten we niet hebben.

Mooie foto's trouwens :-) Erg bijzonder om te krijgen. Hoe voel je je verder?

Simba, ik ben niet eens zo bang voor de prikken, maar meer voor de geluiden. Muziek via MP3 wil ik ook niet, want ik wil precies weten wat hij gaat doen. Gelukkig zijn de zenuwen al lang dood, dus zal het was allemaal meevallen, maar dat is vaak achter af.

Ik heb alvast 2 paracetamol op, en straks ook nog 2 voordat ik ga. En een heel stuk pure chocolade, worden we toch gelukkig van? hahaha

Geplaatst

Simba dus JW krijgt zaterdag de vuurdoop?? Dat kan hij best wel hij is tenslotte de papa!!!! Zeg maar dat ik heel veel vertrouwen in hem heb en het is idd wel fijn dat je tel goed te bereiken bent zodat hij bij onzekerheden jou zeker aan de foon krijgt.

Niet fijn zo'n nachtje die je achter de rug hebt en dan ook nog verslapen en Sanne na je fysio bezoekje te moe om te drinken en de helft er weer uitspugen. Jeetje frustie is dat. Ruben heeft zijn fles net niet leeg gedronken. Van de 200cc 60 ruim 60 cc laten staan. Waarschijnlijk nog naweeën van gister. Vanacht was hij ook al zo onrustig. Niet dat ik ben gaan kijken, maar hij was erg beweeglijk en maakte regelmatig geluidjes. Denk dat hij de dag aan het verwerken was en nu zijn rust aan het inhalen. Lekker rustig voor mama die huishouden en administratie beetje door elkaar doet. Kan ik hem beter in het oog houden.

Oh Guusje pijnlijk zo'n kies..... Hopelijk ben je er wel vanaf straks.......

Miki fijn dat je thuis zoveel kan werken via Skype of doe je dat vaker???? Lekker rustig in je eigen omgeving.

Geplaatst

Het klinkt wel heel druk hoor een kind, Witje en Simba. :-) Laat staan een tweeling! Ik wist ergens ook wel dat het er 1 was bij ons hoor.

Simba, heel komisch dat we zo'n onverwachtse connectie hebben he? Bijzonder ook wel. Ik noemde ze uk en puk, nu is het ukkepuk geworden. :)

Benieuwd hoe Babeth het heeft op het werk!

Guusje al aan de beurt?

Tool lees niet teveel over fragmentatie etc. Je hebt er toch geen invloed op meer nu. Wel op ontspanning en rust, die kan je lichaam en de frummels goed gebruiken. Hop, de regen in en wandelen meid!

Esther, je klinkt weer wat fitter >> fijn!

Hier normaal wel naar de afspraken op kantoor (1 dag per week), maar ze kennen mijn situatie en vinden het prima om zo op afstand te werken. Elke dag een paar uur doe ik nu en dat werkt net lekker. Daarna helemaal gevloerd!

We hebben gister een filmpje gemaakt, ook met geluid van het hartje. Mijn man maakte vroeger housemuziek en dit ritme is echt techno, bijna gabber. Onze kleine stamper, nu al aan het dansen op zijn eigen beat! Ik zal er hier niet te lang over uitweiden, maar het filmpje heb ik op mijn telefoon, dus die kijk en luister ik lekker vaak!

Geplaatst

tool, ik heb me destijds ook sufgezocht naar vergelijkbare plaatjes als onze Adriaan (weten jullie nog :-) ). Driftig op zoek naar of het wel of geen fragmentatie was, maar heb me er uiteindelijk bij neergelegd dat het ziekenhuis het een A-tje noemde. En zie waar we nu zijn!!

Simba, heel goed, die vuurdoop moet eens komen. En er zal toch wel iemand in de buurt zijn die - bij grote paniek van JW - een helpende hand toe kan steken?

Babeth, eerste werkdagje. Hoop dat je het een beetje overleefd hebt! Imke lekker knuffelen vanavond!

Guus, AUW!! Ik heb ook zo lopen kloten. Inderdaad weg ermee, want ontsteking kun je nu niet gebruiken. Hoe voel je je verder eoigenlijk?

Nog even een ego-berichtje: hebben jullie het nieuws gelezen: Michelle Obama brnegt een boek uit... Laat ik de NL rechten voor dat boek nu in April al gekocht hebben :-) Joehoe! Telefoon staat roodgloeiend hiero...

Geplaatst

Guusje succes bij de tandarts!

Miki lang leven skype.

Ben de rest alweer kwijt, ooh ja vuurdoop voor JW, gaat helemaal goed komen, het moet toch eens gebeuren.

Ik zit nu op 15 mensen voor zaterdag, S€N, Sab en Gussje hebben zich afgemeld en Ellie en Ceeke zijn erbij gekomen.

Geplaatst

Ik moet om 14.45 Testr. Zucht .....

Fren, buiten mijn kies om gaat het goed! Ben bijna weer volledig aan het werk, had nog wel erg veel vakantie dagen, tot eind dit jaar neem ik iedere week 1 dag op. Dus heerlijk 3 dagen werken per week.

Vrijdag controle bij de gyn, ook weer erg spannend. En ook nu wachten op de bongi, en dan melden voor de cryo´s. Het gaat allemaal weer snel.

Geplaatst

Mooi aantal toch Syl??? Het is nog niet bekend of Zara meegaat. Zal haar nog even sms-en dat er geen kleintjes bij zijn en dat Caro en ik uiterlijk weer om half 5 terug zullen rijden.

Jammer, Sen, Sab en Guusje. Volgende keer????

Geplaatst

Fren, wat gaaf trouwens van het boek! Wanneer moet het uitkomen?

Geplaatst

Ze had er wel heel erg veel zin in, maar wist niet of ze zo'n lange dag zou volhouden. We wachten het antwoord wel af. Ik had haar gevraagt of ze dit uiterlijk dag voor vertrek aan me door wilde geven. Moet dan mijn route aanpassen hihi. Een meer of minder aan tafel is toch niet erg??

Geplaatst

fren, wat leuk van dat boek. Had je daar idd niet al eens eerder over geschreven??

wat gezellig dat er zovelen komen zaterdag, hoop dat Zara ook erbij is!!!

ga dadelijk weer effe wandelen.

liefs,

Tool

Geplaatst

Slaapt Ruben al op zijn eigen kamer, San?

Ja hoor, ik heb er ook alle vertrouwen in dat JW het red...

Hihi, Mik... ja, nu is het Ukkepuk.....

Geplaatst
Ze had er wel heel erg veel zin in, maar wist niet of ze zo'n lange dag zou volhouden. We wachten het antwoord wel af. Ik had haar gevraagt of ze dit uiterlijk dag voor vertrek aan me door wilde geven. Moet dan mijn route aanpassen hihi. Een meer of minder aan tafel is toch niet erg??

Tuurlijk niet!

Geplaatst

Wat een middag, wat een middag.

Tandarts is meegevallen, kies zit er nog in! En geen ontsteking. Mijn kies hangt nog maar aan 1 wortel, er zat vuil onder. Hij heeft het wat meer open gemaakt zodat ik het beter kan schoon maken. :-)

En toen .......

Kwam ik thuis, en dacht, ik ga even mijn zool van mijn laars vast lijmen met 123 lijn. En wat denken jullie??????????? Komt er een spetter in mijn oog!!!!! Gelijk spoelen met water, en de HA gebeld. Ik kon gelijk door naar de oogarts (is gelukkig om de hoek) Schade valt mee, irritatie, en geen beschadiging van het vlies. Nu ben ik Piet Piraat!!!! Morgen ochtend even terug voor controle!

Zo, dat was mijn dagje weer wel!

Geplaatst

Ow Guusje! Van enige oplichting naar nieuwe stress! Jij maat vanavond niets meer doen. Even geen brokken meer maken nu! Doet het veel pijn je oog?

Geplaatst

Erg he? Ik kan er gelukkig wel om lachen hoor! Toestanden allemaal! Nee, het doet geen pijn, maar irriteerde heel erg. Nu met de zalf er in is het weg.

Geplaatst

ai guusje gaat t bij de tandarts redelijk goed gebeurt je dit thuis. goed blijven spoelen. mijn vertrouwen komt weer meer en meer teruv gelukkig. net onder t wandelen houdt mn mp3 ermee op. net toen ik naar zita aan t luisteren was. gelukkig heb ik npg n oude liggen. lol. ga straks n lekker kruikje tegen mijn onderrug leggen.

Geplaatst

Niet te warm Tool! Mag niet (langer dan 10 min) boven de 38,8 worden daar! Lees ik in alle zwanger boeken nu. Guusje gelukkig met een smile. Is het nou gelukt met je laars nog? :-) Fren, slimme deal heb jij gemaakt voor dat boek!

Geplaatst

Brrr Guusje, wat een verhaal! Maar de kies zit er nog ; -)

Heb wel meegelezen maar niet helemaal meer op de hoogte, geheugen van een zeef ; ) Sylvinootje, sterkte met Kayla, Simba vanavond nieuwe poging voor een goeie nacht?

Hier vanmiddag vrij genomen van werk en langsgeweest om kennis te maken met de vrouw bij wie ik de open sollicitatie naar vrijwilligerswerk heb gedaan. Nou dat was echt super, wel heel spannend, maar de manier waar op zij het inkleed en kinderen schilderles geeft, dat is waar ik helemaal enthousiast van kan worden, ook heel leuk om te zien wat de kinderen gemaakt hebben de afgelopen cursussen! Het klikte wel, en ik heb aangegeven dat ze er maar eens rustig over na moet denken, en dat we misschien het een keer gewoon moeten proberen, om te kijken of het wat voor haar is, een hulp er bij. Maar goed, voor mij is het helemaal OK, ik werk vier dagen en ben altijd op de woensdag vrij (en zij geeft cursus woensdagmiddag van 15 tot 17 ) ook geeft ze kinderpartijtjes, nou ja, het is allemaal vrijblijvend, maar mij heeft het in ieder geval voldoende inspiratie gegeven, ik hoop dat het wat wordt, en desnoods zo nu en dan, maar dit lijkt mij dus het ideale vrijwilligerswerk ; -) waar ik helemaal blij van kan worden. Wordt vervolgd, hoop zo dat ze snel contact opneemt ; -)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden