Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als dit forum een "Like" knop had bij postings, had ik er bij deze op gedrukt. :-))

Ik las vaak 'misselijkheid is een teken dat je zwangerschap floreert'. Omdat ik niet zo vreselijk misselijk was, werd ik daar echt woest om haha. Meid, het zegt niks. De een is misselijk, de ander moe en de derde heeft nergens last van. Wie weet zorgt de hele onderdrukking er ook wel voor dat je wat minder sterk op de hcg reageert....weten wij veel. De echo morgen gaat mooie bevestiging geven, mind my words....
  • Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne, ik denk dat we met de trein gaan. Het is vaak zo'n gedoe om je auto te parkeren. En het kost altijd zo veel. Ik heb al even zitten kijken, maar ben niet zo thuis in R'dam :-s

Geplaatst

he Girls,

Guusje en Sen en Testr, jammer dat jullie niet komen volgende week (en de overige meiden natuurlijk ook die niet kunnen).

Guusje, veel plezier met je moeder bij Frans B, hihihi. niet mijn genre muziek en concert, hahahahaha

Testr, morgen de echo, spannend, maar weet zeker dat het goed zit. Echo gebeurt in NL neem ik aan?

Hier twijfels en ongeduld of het wel gelukt is.

ik bedoel, als er al eentje genesteld is, dan zou ik toch wel al iets moeten voelen? of niet??? word er helemaal gek en sjaggie van. Vriend krijgt regelmatig te horen dat ie normaal moet doen en van me af moet blijven. Hij mag me nog niet eens knuffelen.

Vanavond gaan we naar de film, kuifje, ben benieuwd hoe ie is.

Esther, he bah, ziek zijn. nooit leuk. beterschap meid!!

Heb veel zin in volgende week.

Denk niet dat ik dan al getest heb. Veels te bang voor een uitslag die ik liever niet wil zien.

fijne dag allemaal!! We gaan dadelijk ook nog even wandelen.

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool, kuifje is echt prachtig! Trailer ziet er veelbelovend uit en hoor veel positieve geluiden!

Ja dat voelen zo na de tp. Ik had ook het idee nix te voelen. Maar pas na die symptoom dip begonnen de klachten zich langzaam op te bouwen. Ik riep ook sjaggie: weer niet gelukt!

Hou hoop hoor, het kan echt nog alle kanten op gaan. Zeker ook de goede!!!! We duimen hier meee.

Ja echo in het VU bij ons, gelukkig. Dat op en neer jakkeren toch niet relaxed, maar als het moet uiteraard GEEN probleem.

Geplaatst

Esther, beterschap, het heerst behoorlijk!

Testr morgen de echo! oef wat spannend! Zal aan je denken!

Als ik al die verhalen lees krijg ik spijt dat ik niet naar de meeting kom, had het toch ook wel erg leuk gevonden om jullie meiden te zien. Snorry Simba, anders hadden we zeker samen kunnen oprijden!

Fren foto's!

Gister naar George Michael geweest in Ahoy (parkeren idd wel wat moeizaam Guusje). Het was echt geweldig, en we hebben een top avond gehad! Heerlijk van genoten. Gehoord dat verhuizing van werk man definitief NIET doorgaat. We gaan nu wel kijken naar ander huis, maar hoeven niet zo ver uit de buurt ; -)) Het is wel jammer stiekem, het had voor het werk van manlief een enorme boost geweest, nu maar weer afwachten verder, voorlopig geen gekke veranderingen!

Verder ben ik bezig met vrijwilligerswerk te zoeken, en het lijkt erop dat de gemeente iets doet op buurthuizen en scholen om kinderen meer te betrekken bij kunst, en schilderslessen organiseert, ga kijken of ik daar mee kan helpen, hoop dat het iets voor me is. Uiteindelijk wil ik echt na een verhuizing inschrijven/cursus volgen voor pleegzorg, maar voor nu is dit voor mij echt iets om mee aan de slag te gaan, hoop het zo!

Iedereen fijne zondag, geniet van het mooie weer! Tool knuffel voor jou!

Geplaatst

Ceeke, lekker druk bezig en dus goed voor jou om alles even te 'vergeten' en te genieten van de andere dingen in het leven! Mooi meid!!!

we zien elkaar volgende week in DB!!! ik kom definitief met de trein (Thanx babeth voor de tip van de kruidvat kaartjes!!).

Eef, jammer dat je er ook niet bij bent. En fijn dat er nu eindelijk duidelijkheid voor je man is en zijn werk!! Nu kunnen jullie tenminste weer een stap voor uit en verder denken.

lijkt me ook wel wat voor jou, die schilder/verf-lessen. Goeie actie van de gemeente! Moet veel meer gebeuren vind ik.

liefs,

Tool

Geplaatst
he Girls,

Guusje en Sen en Testr, jammer dat jullie niet komen volgende week (en de overige meiden natuurlijk ook die niet kunnen).

Guusje, veel plezier met je moeder bij Frans B, hihihi. niet mijn genre muziek en concert, hahahahaha

liefs,

Tool

Mijne ook ZEKER NIET hoor! Mijn mams dan weer wel ;-)

Geplaatst

Leuk Fren! Vind de wagen ook errug mooi.

Guusje ik reis in R'dam zelf nooit met de metro dus iets minder makkelijk voor mij om je dan tips te geven :-) Vanaf station loop je in ieder geval zo het centrum in. En middenin het centrum heb je metrostation Beurs. Vanaf daar gaat metrolijn D naar Zuidplein (dat is 5 minuten lopen van Ahoy). De metro gaat om de vijf minuten en doet er vanaf Beurs tot Zuidplein ongeveer 10 minuten over. Wat dat betreft kun je rustig ook in het centrum eten dan. Rondom het Beursplein zit een lekkere en simpele Italiaan (La Borsa), je hebt er de BIJ waar je ook lekker kunt eten. En rond het schouwburgplein (vanaf het CS rechtdoor lopen) zit ook enorm veel, vooral eetcafeetjes.

Je moet hier wel een chipknip hebben he, of is dat tegenwoordig overal zo. Ik stond laatst zonder zo'n ding op een station waar alle kaartjesautomaten ook stuk waren, heel handig. Dienstregeling/lijnen vind je op http://www.ret.nl/reizen-met-ret/dienstregeling/metro.aspx?selectedline=16&modality=M

Volgens mij ga ik op de bnak een dutje doen... jeetje wat is het toch heerlijk om niet schoon te hoeven maken :-()

Geplaatst

Fren, ik heb de foto gezien, heel mooie wandelwagen! Goeie keuze!

Heb een reaktie binnen van mijn open sollicitatie vrijwilligerswerk, leuke reaktie ; -) ga vd week een afspraak maken, heel benieuwd!

Geplaatst

Fren, mooie wagen en mooie kinderkamer!!

Eef, spannend meid!! succes met het gesprek!

Syl, ik heb zelf ook nog wat testen liggen die ik via sensitest heb besteld.

Als je ze echt kwijt wilt, wil ik ze anders wel van je overnemen. Denk ook wel dat ik zo'n type ben die niet vaak genoeg kan testen, hahahahaha.

het gaat echt op en af. Onder het wandelen voelde ik me weer goed. Zit pas op dag 5 na de tp. We zien het wel.

langzaam klaarmaken om naar de film te gaan.

Henne, lekker gedut op de bank???

liefs,

Tool

Geplaatst

Wel goed hoor ursela! lief dat je ernaar vraagt.

Ik ben van vrijdag op zaterdag ziek geworden, flinke griep (keelpijn, hoofdpijn, ik voel botjes en spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had) dus ben aan het bankhangen.

Henne ik weet het wel dat bij 'ons' het ziekteverzuim anders geïnterpreteerd moet worden maar dan nog ben ik vaak ziek. Pak vaak een griepje mee en ik voel me daar gewoon rot bij! Ik heb collega's die nooit ziek zijn...kan me dan zo schuldig voelen!

Guusje geniet a.s. zaterdag! Gezellig een dagje weg met mams.

Tool kun je het nog een beetje volhouden? Nog een paar dagen dan begint het echt weer heeeeel spannend te worden!

Eef wat super van je zeg...dat vrijwilligerswerk! Om hoeveel uur gaat het dan? Vind je het niet heftig naast je volledige baan? Wel lekker dat jullie meer zekerheid hebben mbt werk van je partner of niet? Nu kunnen jullie wat gerichter plannen gaan maken?

Ceeke jij bent hard aan het nadenken hoe nu verder. Moeilijk tijd voor jullie? Of kun je momenteel dingen wel loslaten en een beetje genieten van alles wat er wel is?

Miki succes morgen!

Geplaatst

Frustrerend dat WF, doe er tot op heden weinig mee, mijn naam is hetzelfde als hier.

Esther heb je verzoek ook niet geaccepteerd haha!

Ik hou het voorlopig bij vogeltjes afschieten, beter voor mij ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden