Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

:happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance:

En nu jij Tool! Even een innestelingsdansje voor jou!

Geplaatst

Joehoe Miki!!!!!!!!! Helemaal te gek gaaf. GEFELICITERD met dit ontzettend mooie resultaat!!!!!!

Hier Ruben weer thuis gelukkig. Was idd erg gezellig met vriendin. Die kwam vanmiddag weer terug hihi. We gaan herfstvakantie 2012 met 3 gezinnen op vakantie in vakantiepark met 6 volwassenen 5 kinders onder de 3 en 2 onder de 5 jaar. Druk en we zijn zeker op tijd hihi. Dus we hebben ons wel vermaakt.

Ruben heeft het goed gedaan op kdv. Hij was net uit bedje toen ik kwam en blij me te zien. Althans dat vul ik dan maar voor hem in hihi. Woensdag weer een ochtendje, zal elke keer ietsje makkelijker gaan. Het is fijn dat hij niet veel heeft gehuild, dan lijkt het me toch stukken moeilijker om weg te gaan. Wie weet komt die periode wel.

Geplaatst

Yes, yes, yes!!!!!!

mik, ben zoooooo blij voor je! En dus ook al hartje gehoord, super toch! Wat is je uitgerekende datum?

Als ik de smiley kon vinden (lukt niet og iPhone) zou ik zeggen: best pst of THE day!!!

Geplaatst

Ooooh Testr, wat ben ik geweldig blij voor jullie!!!! Super meid! En ook nog het hartje kunnen horen, wooooow, echt geweldig.

Gefeliciteerd!

Geplaatst

Joehoe Miki!!!!!! Gefeliciteerd! Oh wat is dat toch altijd heerlijk nieuws, een goede echo.

Tool hang in there gril, alles kan nog. Goed naar zita luisteren ;-)

Babeth heel veel succes morgen, sterkte met de eerste dag, maar ook veel plezier hoop ik.

Drukke dag, moe, ga lekker op de bank met WF op de iPad. Mik, Rubster heeft van me gewonnen. En heb ook wel verloren van anderen hoor, maar idd niet vaak ;-)

Geniet van jullie avond lieverds!

Geplaatst

Miki, gefeliciteerd!! Wat super gaaf!

Tool, sterkte met wachten!! Ohhhhhhh wat kan de tijd toch langzaam gaan...

Babeth, succes morgen met je eerste werkdag in lange tijd!! Leuk maar ook weer spannend! Veel plezier in elk geval!

En de rest, een fijne rustige avond gewenst...

Geplaatst

Miki, oh wat een supernieuws!!! Gefeliciteerd!!!

Tool, hou vol!

Hier alles oke, Jim is een heel lief mannetje, hij eet en slaapt goed en heeft ook al zijn alerte uurtjes waarbij hij ons heel intensief aankijkt, zo bijzonder. Het is wel heel vermoeiend, zeker omdat ik nog steeds loop te klooien met de borstvoeding (Jim krijgt nu ongeveer de helft van de tijd borstvoeding en de andere helft kunstvoeding omdat ik niet voldoende productie heb en Jim ook vaak niet aan de borst wil), daardoor moet ik elke drie uur kolven en krijgt Jim ook elke drie uur een flesje met ofwel bv ofwel kv. Zonder mijn vriend was dit schema niet te doen. Gelukkig heeft hij nog drie weken vrij en hopelijk lukt het ons om in die drie weken de borstvoeding op peil te krijgen. Maar verder is het alleen maar genieten...

Geplaatst

hoi meidem

Laika wat fijn om te lezen dat het goed gaat en ongelofelijk he wat zo´n klein frummeltje zo snel al kan!! die bv toch pffffff meid ik hoop dat het gauw op gang komt, het vele kolven naast het voeden is inderdaad vermoeiend en intensief, succes ermee lieverd!

Sandra jullie hebben het allemaal goed doorstaan zo te lezen, wat fijn en al een vakantie gepland, goed bezig!!!

hier gauw nog even vanalles in huis gedaan, alles weggewassen, hele huis gestofzuigd, nu even was vouwen en opruimen. Imke ligt momenteel te slapen (eindelijk, bijna de hele dag wakker geweest) maar ik houd mijn hart vast. Ze heeft om 20.00 uur al haar laatste voeding gehad ....ben benieuwd of ze het hiermee gaat redden tot 06.00uur.

Geplaatst

Miki gefeliciteerd!

Tool knuffel voor jou kwik kwek en flupke!

Ben een beetje oversport denk ik ;-) kan dat ?? van nul naar 3 a vier keer per week

nog even banken en dan bedje toe!

Geplaatst

Laika... veel beschuit met muisjes, anijshagel, havermoutpap eten.

Je kunt ook thee drinken voor zogende moeders.

Ik merkte nu even dat mijn productie wat terug leek te lopen.

Of Sanne heeft even een paar dagen geregeld, maar even weer beschuit met muisjes gaan eten. En anijshagel op brood. En zowaar.... het lijkt te helpen.

MIK!!!! wat super!!!!! :clap2::clap2:

OH.... wat goed!! Zie je wel.... ook met weinig bevruchtingen kan het!!! YIECHAAAAAAAAAAAAAAAA

Maar de duimen blijven nog even draaien....... maar we hebben vertrouwen...

Babeth.. morgen weer beginnen... ik hik er ook tegen aan. Er zijn dagen dat ik wel weer wil beginnen, maar zoals vandaag, dat ik heerlijk met haar heb gekeuveld, en ze knort en kirt van plezier... dan wil ik nog niet!!!

Ik had erg geen moeite mee, om Sanne bij de oppas te laten. Maar goed, het was ook maar voor 4 uurtjes, en ik was zelf wel even toe aan een middagje niks.

San, fijn dat Ruben het waarschijnlijk wel leuk gevonden heeft. Sanne heeft behoorlijk liggen huilen....

Vanmiddag een bakkie gedaan met een vrouw hier uit de straat. Ze is een paar weken na mij bevallen van ook een meid. Gezellig zitten kletsen. Morgen komt iemand van de bevalllingscursus langs. Heb er wel zin in...

Tool, ook voor jou blijven mijn duimen draaien...

Ik denk dat ik zaterdag wel kom, JW vind het wel eng, het is voor hem de eerste dag dan helemaal alleen met Sanne. Dat was voor hem de reden dat hij er niet zo om stond te springen.

Maar ik geloof dat ik wel even lekker vind om er uit te zijn.

En nu...... lekker naar bed.....

Slaap lekker allemaal...

Geplaatst

Arg... Ik lekkEr vroeg naar bed, Sanne de laatste voeding een fles.. Drinkt ze hem maar half op. Met als gevolg....

En ik sliep net bijna......

Geplaatst

Gisteren hele dag druk geweest. Nu dus gauw bijlezen voor echo van Miki. Joepie, wat goed! Kun je het nu al een beetje geloven?

Esther, langzaam wat beter dus. Hoop dat werken een beetje zal gaan.

Babeth, succes op je eerste werkdag!

Ivfsh, lekker weer thuis. Altijd fijn toch? Vakantie of familiebezoek is altijd leuk, maar ik vind het ook altijd fijn om weer thuis te zijn.

Simba, nog een beetje kunnen slapen?

Geplaatst

kalimera dames,

Testr, heb je wat kunnen slapen vannacht?

Babeth, succes met je eerste werkdag vandaag!

Spaatje, hoezo oversport? Omdat je van 0 naar 3-4 keer bent gegaan? Wellicht moet je lichaam nog wennen aan al die beweging en kan het idd iets zwaar/vermoeid aanvoelen. Probeer in elk geval om de dag rust in te bouwen, want je hebt ook herstel nodig. Verder zou ik zeggen, als het goed voelt, gewoon lekker doorgaan!!

Dit zijn onze jongens:

[ATTACH=CONFIG]2651[/ATTACH]

Wat vinden jullie ervan? Cool hè?

Twijfel is er nog steeds. Heel moeilijk om positief te blijven.

Zita helpt ook niet echt meer.

Simba, gezellig dat je ook zaterdag erbij bent. JW gaat het wel redden met Sanne!!

Syl, hoe is het eigenlijk met Kayla? Houdt ze zich nog goed? En hoe is het met jou?

Sab, hoe gaat ie meissie???

Es, vandaag ook weer aan de slag? Doe je wel rustig aan meid!!!

ga weer aan de slag. Krijg binnenkort een taak erbij van een ziek collegaatje (burnout, waarschijnlijk veroorzaakt door de scheiding die maar niet wil vlotten, al een jaar bijna mee bezig). En heb ook nog andere taken van een ander ziek collegaatje erbij gekregen.

Pfff, gelukkig heb ik niet ook nog mijn eigen werkzaamheden.

Liefs,

Tool

Geplaatst

Tool wat zien jullie emmy's er prachtig uit zeg. Niet veel verbrokkeling en zeker op de onderste foto!!!!! Hopelijk worden de extra taken die je nu hebt naast je eigen werk jou ook niet teveel. Let goed op jezelf hoor!!!!!!!

Babeth vandaag je eerste werkdag. Succes!!! Zal best moeilijk zijn, maar ook weer gezellig met je collega's en het thuiskomen bij Imke is natuurlijk helemaal toppie en kan je nog meer genieten.

Ik ga vandaag mijn huisje eens beetje onder handen nemen. Is gister echt helemaal niks van terecht gekomen. En het is nu toch smerig weer buiten. Boodschapjes zijn al in huis dus hoef nergens anders aan te denken als aan mijn huisje als Ruben slaapt of Ruben als hij wakker is hihi.

Geplaatst

Tool hele mooie foto's, daar moet een blivertje tussen zitten maar idd moeilijk om soms positief te blijven.

Hou nog even vol, alles wat je nu voelt hoeft niets te zeggen over het slagingspercentage, hou vol.....

Sandra lekker een dagje thuis aan de slag met vies weer buiten, heerlijk ga ik donderdag doen.

Kayla gaat moeizaam en hoest meer, afwachten hoe het gaat lopen.

Geplaatst

syl wat rot toch dat kayla zo aan het kwakkelen is!

San geniet van het poetsen!

Tool...spanning loopt op? Hoe voel je je? Zie je het nog een beetje zitten?

Babeth succes vandaag, ben benieuwd hoe je eerste dagje gaat verlopen!

Ik heb trouwens wel vervoer a.s. zaterdag! Gerard gaat fietsen met vrienden op de posbank bij arnhem en zou de auto meenemen maar ze gaan nu met zoveel man, ze hebben een busje gehuurd. Ik heb dus de auto en hoef niet mee te rijden kaatje!!! Bedankt voor het aanbod!

Stem is nog niet toppiejoppie maar verder voel ik me prima. Ik ga zo even met mijn zusje apeldoorn in en daarna werken!

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Oh meiden, mag ik even een ego berichtje plaatsen?

Ik heb al weken last van mijn kaak, ik denk dat er een ontsteking zit. Net maar toch de tandarts gebeld, en mag vanmiddag langs komen. Ik heb 1 probleem kies, waar ook de pijn zit. En hij gaf net al aan dat ik er vanuit moet gaan dat die kies er uit moet!!!!!! En ik ben zoooooooooo bang voor de tandarts!!!!!

Maar ik ga wel, want dit is ook niks. Ik schijt al 7 kleuren .............

Geplaatst

Ow Guusje, au meissie. Sterkte, ik zou ook bang zijn. Maar je wordt vast goed verdoofd hoor!

Syl, knuffel voor jou en Kyala.

Dank voor alle lieve berichtjes over de echo! Het is een droom, die (nog onwerkelijk) werkelijk lijkt te worden! Nu duimen dat dit zo mag blijven!

Babeth, benieuwd hoe je het hebt vandaag. Ff wennen, maar ook wel weer lekkere afleiding lijkt me.

Simba, inderdaad hoopvol voor meiden met weinig bevruchtingen! Jij een lekker kort nachtje. Hier ook al.

En Tool, 3 toppers zeg! Dat ze maar gezellig nog bij je mogen zijn!

Hier druk met werk, allemaal afspraken via Skype. Werkt prima wel eigenlijk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden