Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

YIECHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa

Guusje!!! Dit is een hele heuse echt goede streep!!!!

Zonder twijfel!!!

Zo he... en nu op naar de 12 weken.. we gaan gewoon van het goede uit..

En ons aller Mik.. jij bent daar al bijna....

Oh jongens... Ik sta weer helemaal voor mijn gevoel, op 11 november 2010 in de badkamer... huilend naar de tweede streep te kijken... vol ongeloof..

Ik teste 14 dagen na punctie positief..

Guusje..... ik hoop dat ze je snel bellen. Ik hou in ieder geval de boel in de gaten..

Geplaatst

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het zkh belde net al!!!!!

Ik ben gewoon enorm zwanger! Ik kan het niet geloven........

HCG is 45. Volgende week weet bloed prikken

Geplaatst

Heb net maar gebeld naar het werk en ga er dus straks bepakt met de kleine naartoe en hopen dat ze me kunnen helpen. Ach is Ruben ook eens op mijn werk geweest, de cliënt met mrsa is tenslotte nu van de afdeling af dus durf ik nu wel naar binnen daar met hem.

Geplaatst

Guusje, echt wel duidelijk te zien hoor!!! hoop op een mooie hcg-waarde dadelijk! Nog 2 uurtjes wachten...brrrr

San, das effe balen van je huiswerk.

inscannen? wij hebben toevallig laatst een kopieer/scanapparaat gekocht, ideaal.

Heb zojuist mijn ouders uitgenodigd om 18 december bij ons te komen eten, omdat ze zoveel voor ons doen.

Ga dan een lekker voorgerechtje maken, een lekker hoofdgerechtje (denk kogelbiefstuk van de lid-l, aardappeltjes met tijm en laurierblaadjes uit de oven en een lekkere sperziebonensalade met spekjes erbij. En sla natuurlijk.

En als toetje: de chocolademousse van Syl. was vorig jaar errug goed bevallen.

Verder heb ik met de verzekering gebeld. Krijg het dus niet vergoed, want er is geen medische noodzaak. en nog voordat ik een vraag erover kon stellen werd het al meteen gekoppeld aan ivf, tsss. alsof ik nog een keer een ivf vergoed krijg, bah bah. ze wenste me wel heel veel succes en ik vond haar zelfs een beetje klinken alsof ze me zielig vond. grmbl, daar heb ik toch zo'n hekel aan. Dat je zielig wordt gevonden omdat de ivf niet lukt. Ja, het is kl***e, maar ik ben daarom niet zielig. Mijn lichaam werkt gewoon niet mee, punt.

en dan kan ik donderdag bij dr. S. oko het bloed laten prikken voor dr. P. alles in een keer.

Gelukkig heb ik al geregeld dat ik 's avonds geen les hoef te geven, dus we kunnen op ons gemakje doen.

nog zo'n twee uurtjes werken waarschijnlijk. heb echt geen zin meer.

vind het nieuws van Guusje gewoon te vrolijk en te goed om te werken, hahahaha.

liefs,

Tool

Geplaatst

Superrrrr Guusje!!! Geweldig begin, je bent zwanger meis!!!! En dat terwijl het er even naar uitzag dat de tp niet plaats zou vinden!!!! Op naar volgende week en lekkere dikke steeepies!

Geplaatst

Guusje gefeliciteerd zowel de test als het hcg is heeeeel duidelijk.

Miki jij ook alvast gefeliciteerd met deze mijlpaal.

Sandra succes met je tabellen.

Ruby ja dan weet je waar je aan toe bent als de boel eruit is maar wel heftig om die beslissing te maken. Succes maandag bij de arts.

Geplaatst

ruby, ik begrijp je meid. Je wilt duidelijkheid en af van die spanning, wel/niet zwanger, zou het wel kunnen, zou het niet kunnen, geen stress meer.

Wij zijn al een lange periode helemaal niet eens sexueel actief geweest, wat is dat ook alweer??? en ook nu heb ik nog steeds het gevoel/idee, sjit, we hebben weer een kans gemist, maar ook in mijn achterhoofd hebbend, dat de kans op een spontane zwangerschap toch gewoon heel erg klein, zo niet helemaal niet aanwezig is. kan het ook nog steeds niet loskoppelen van elkaar en daar balen we allebei van.

ik ga me een reep chocola halen in de kantine. gisteren twee uur gesport en zelfs bijgekomen, snap er niets van :mad:

Geplaatst

He tool, spierweefsel weegt zwaarder dan vetweefsel. Dat weet je toch!!!

Ja, wij hadden ook al een x aantal jaar geen liefde bedreven zoals ze dat zeggen. En toch wordt ik er idd gek van.

San, veel plezier op je werk met ruben. Zullen ze wel leuk vinden dat je langskomt.

Ga maar weer aan het werk.... Komt zo echt niet veel uit mijn handen.

Go Guusje, wel een rare start gehad wel of niet tp, maar echt helemaal goed. ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

he Ruby,

gisteren waren het conditietrainingen, of mijn spieren moeten zich al laat ontwikkelen, want alleen maandag heb ik power gedaan.

vreetbuien zijn ook weer gearriveerd. weet nu in elk geval zeker dat ik bongi moet worden, is nu alleen de vraag, komt ie op dag 27 of 29?

Geplaatst

Haha,thanks for sharing, syl ;-)

Hier lig ik er helemaal af: pijn in m'n rug, pijn onderin m'n buik. Nou ja pijn, zeurderig gevoel. Dus ik ga op de bank, benen omhoog en doe niks meer!

Geplaatst

Ja syl, lekker detail. Wij gewoon op bed. Lekker saai.

Fren, doe je het rustig aan. Je lichaam fluit je terug.

Tool, ja vreetbuien. Ik ben de hele dag al aan de pepernoten. Maar drink er wel veel water bij. Zou het helpen ;(.

Nou ja, de zon schijnt hier eindelijk. Misschien wordt ik daar een beetje blij van. Ben de hele dag al een beetje uit mijn doen. Heb al een paar dagen buikpijn.

Toedels...En zo op naar Amsterdam. Denk dat ik de file in ga rijden.

Geplaatst

JAWEL: de echo was weer prachtig! Alles doet het en de kleine loopt niet op schema, maar zelfs een paar dagen voor (12w3 of 12w4 dagen)! Te wow zeg. Ukkepuk was ook weer lekker aan bewegen meiden. Wij geloven het nu echt hoor.

Geplaatst

Miki joepie weer helemaal blij dus wij ook!!!!

Fren let goed op jezelf meis!! Groot gelijk, lekker op de bank en niks meer. Laat jij je maar lekker bedienen door anderen.

Rubster weer de file in, succes!

Syl daar heb ik nu gelijk beeld bij en bedankt! hihi. Als het maar lekker was naast het wat ongemakkelijke.

Hier naar werk geweest, was gezellig. Er was niemand in de kantoortuinen die mij kon helpen, ik bedoel dus ze zater allemaal in bespreking. Nu moet ik 4 a-4tjes gaan typen. Echt niet handig dus. En ik kan dus geen tabellen maken dus gewoon lekker overzichtelijk. Ach heeft de cususleidster wat te doen zeg maar.

Geplaatst

Wat heerlijk om te horen Testr. Geniet er van ;-)

JAWEL: de echo was weer prachtig! Alles doet het en de kleine loopt niet op schema, maar zelfs een paar dagen voor (12w3 of 12w4 dagen)! Te wow zeg. Ukkepuk was ook weer lekker aan bewegen meiden. Wij geloven het nu echt hoor.
Geplaatst

Hee Sandra,

Begrijp ik goed dat je je huiswerk hebt gemaakt op papier en dat je het nu alleen moet mailen? Als je scanner niet werkt, maak dan gewoon een foto per pagina. Werkt ook prima.

Syl: hihi, hebben wij ook wel eens gedaan, auw, pijnlijke rug idd. Niet echt voor herhaling vatbaar, wel leuk om gedaan te hebben :-)

Geplaatst

@Guusje, GEFELICITEERD!!! Super om te lezen dat naast je eigen lichte streepje het bloedprikken helemaal duidelijkheid geeft! Na alle ellende van het afgelopen jaar aan je lijf een super beloning. Nu de volgende wachtweken in!

@Testr, jij ook GEFELICITEERD met het behalen van de 12 weken grens. Super nieuws en weer een mooie echo gehad!

@Syl, too much info ;-p

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden