Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Syl, teveel informatie. bah bah, hahahahaha. als het maar lekker was voor julie, hahahahahaha

Ruby, de file in rijden, niet zo leuk. sterkte met de buikpijn. nog een nasleep van je bongi?

Fren, gelijk heb je dat je nu even niets meer doet.

san, ik geloof dat ik nu begrijp waarom je laatst aan Syl haar schoenmaat vroeg,hihihi.

ik weet nog niet of ik dadelijk wel of niet nog naar de power ga of alleen maar naar mijn eigen les.

Testr, 12 weken grens bereikt en weer een mooie echo!! proficiat meid!!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Syl blijft toch ons sexbeest he...

Guusje geweldig! En wat aardig dat ze al zo vroeg bellen, ze weten natuurlijk dat je naast de telefoon zit anders de hele middag. Ik heb geen verstand van HCG maar het zal wel goed zijn toch?

Miki alsof je het eerder niet geloofde? Maar altijd mooi die bevestiging he...

Ik ben net terug van IKEA, viel tegen zeg, op zoek naar een leuk eenpersoonsbed voor mijn dochter en een kledingkast. Niet veel gezien, wel erg vermoeiend. Volgens mij kunnen we net zo goed naar Leen Bakker gaan ofzo. Nou ja, we zien wel.

Straks mijn zus uit Frankrijk die komt logeren en morgen komen mijn ouders met de nieuwe hond om te laten zien aan zus en vriend. Druk weekendje dus!

Geplaatst

J heeft nog niets te klagen met mij ook qua spontaniteit!

Ik probeer het vuur bij jullie aan te wakkeren dames en tips uit te wisselen, haha ;-)

Caroline paste je badpak nou?

Veel plezier met je drukke wekkend.

Geplaatst

Nou op de trap... normaalgespoken al niet maar nu helemaal niet! Maar toch aardig dat je aan ons denkt...

Weet ik niet, haal 'm net van de waslijn... Heb geen zin om te passen nu, vanavond, ok?

Geplaatst

GUUSJE!!!!!!!!!!!!! Ik hield me vanochtend nog braaf in, omdat je het over een licht streepje had. maar dat is helemaal niet zo licht! Hij is hartstikke duidelijk, je hcg waarde is mooi en je bent ZWANGER! Echt geweldig. Och meis, ik zie je nog zo tegenover me zitten in Scheveningen, helemaal in twijfel of je uberhaupt nog wel aan de cryo's wilde omdat je zo vreselijk veel pijn had. Krijg nu echt een brok in mn keel bij de gedachte dat je dan toch zwanger bent nu. Wat een supersupersupernieuws!!

En Miki dik over de twaalf weken. Jeetje zeg, het wordt nog wat met die D&D meisjes.

Helaas niet voor iedereen. Dat doet me toch telkens weer pijn. Bij goed nieuws denk ik ook direct aan de meiden voor wie die kans vrijwel zeker niet meer komt....lieverds, een extra dikke knuffel voor jullie. Zelfs als je blij bent voor anderen, voedt het ook je eigen pijn en verdriet....

Ben zelf compleet gaar en beetje jankerig (denk door moeheid en ook wel door ons eigen verhaal in relatie tot al het nieuws hier).... maar J is lekker friet met kroket halen (slecht!!!) en ik ga heerlijk van het weekend genieten.

Oh en Syl, trap was voor ons eens maar nooit meer. Dank voor de tip ;-)

Geplaatst

Guusje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een topnieuws, zit hier wel met prikkende ogen en een brok in mijn keel, wat een prachtige dag en mooi resultaat. Ik ben wel blij te lezen dat ze je ook vroeg gebeld hebben, en dat je snel van de onzekerheid af was, wat een dag voor je, vanavond lekker genieten knus op de bank ( met zijn drietjes hihi) ben blij dat ik dit kan typen, tuurlijk doet het ook denken aan eigen verhaal, maar het geeft ook hoop, het kan wel, en het geprobeerd te hebben was geen wanhopige zet maar een eerlijke kans. Zo is het leven, en vooral kijken naar de mooie kansen, en wat niet lukt verwerken. hier op de goede weg hoor, zeker nu ik zo het vrijw. werk heb gevonden. Geeft veel energie en gezelligheid! Woensdag weer genoten, lekker papiermacheeen en dan die reakties, en wat er uiteindelijk uitkomt. echt heel erg leuk ; -)

Testr, jij heel veel felicititaties met de mooie echo!!!

Wat een superdag voor ons forum! hier languit op de bank na drukke werkweek. Iedereen een knuffel ; -)

\

Geplaatst

Syl kon je niet in je kapotte sokken laten lopen!!!!

P vraagt hier welke trap jullie gebruikt hebben;))

Henne lekker genoten van je friet met kroket???

Hier een hartige taart gemaakt hmmm en morgen eten we de rest op met een lekkere salade erbij.

Geplaatst

Dank je wel lieve Eef. Je kaart heeft wonderen gedaan ;-) En ik wil ook zeggen dat ik je zo bewonder, met al jou doorzettingsvermogen, je kracht, en hoe je je leven aan het leven bent. Diep respect!

Ik ga naar bed toe, daar tv kijken. Ik ben op van deze emo dag!

Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast voor straks.

xxx

Geplaatst

Sandra de trap naar boven, zijn jullie niet geweest, haha.

Lekker hartige taart.

Henne last van je darmen of so far so good.

Schoonbroer had Chinese cake meegenomen van de west-Kruiskade maar sindsdien op de wc, vanaf 14.00.....

Geplaatst

Wat een goed nieuws hier vandaag.

Guusje, ik ben zo blij voor je.

En Mik, jij ook weer een mijlpaal bereikt.

Kan om jullie nieuws alleen maar blij zijn.

Alleen door de berichtjes van Henne en Eef ben ik alsnog een beetje emo. Meiden wat kunnen jullie het altijd mooi verwoorden.

Vanmorgen met dochter van collega geknuffeld. Was mee naar praktijk, want mocht met koorts niet naar opvang. Voelt dan zo natuurlijk als ik met haar bezig ben. Misschien dit weekend nog maar weer eens verder praten over pleegzorg.

Geplaatst

Potverdriedubbeltjes mijn nieuwe badpak past niet! Ik was er al een beetje bang voor, het zag er zo kort uit... Het gaat wel om mijn buik maar heeft zo'n kort lijfje dat ie mijn boezem helemaal plat naar beneden drukt... Hopelijk kan ik het na mijn zwangerschap aan en anders weggeven aan mijn kleinere vriendin.

Kan dus weer opnieuw beginnen met zoeken...

Geplaatst

Caro balen zeg, ik had er een in een babyzaak gekocht voor €40 en het lijkt wel of al die badpakken van boven zo strak zitten. Mijn boobies werden ook helemaal platgedrukt en er zat ook nog vulling in!! alsof dat nodig is als je zw bent.

Succes met zoeken!!

Geplaatst

guusje lekker geslapen? je bent gewoon zwanger meid. whoehoe! car balen van je badpak. is n tweedelig badpak mss niet n optie? hier heeft de cv kuren zucht. slaat altijd uit. not funny zeker met dit 'warme' weer. toch maar ns gaan denken over vervanging. zuchg. kan dr ook nog wel bij. ga dadelijk vriend ophalen. niet fijn geslapen. liefs tool

Geplaatst

Ooooh, guusje, wat geweldig. Zit hier met tranen in mijn ogen. Blij blij blij voor jullie.

Testr, vandaag 12 weken, weer een mijlpaal behaald. Goed zeg! Gefelciiteerd.

Rubster, dat kan ik me nog zo goed herinneren, hoe koppel je sex los van je wens. Ik weet het niet.

Niet te veel centjes uitgeven he in de hobbywinkel...(zegt ursela die een hele grote kast, twee kasten om eerlijk te zijn, vol heeft met knutselmateriaal)

Tool, hoop dat de cv het niet begeeft. En dat je een betere dag hebt.

Caro, wat stom, ik heb net vorige week mijn zwangerschapsbadpak weggekieperd. Ik had een hele goedkope besteld bij een postorderbedrijf omdat ik hem toch maar zo kort gebruikte. Heel lelijk exemplaar maar het paste, slobberde zelfs. Bij die postorderbedrijven hebben ze vaak maten voor oude peervormige dikke dames, ideaal als je zwanger bent, alleen vaak verstevigingen bij de borsten.

Nu ga ik buiten in de sneeuw spelen, er was gisteren storm en die heeft de winter hier naar toe geblazen. Net op tijd want vanmiddag en morgen is er paard met slede in het dorp voor kinderen vanwege het begin van advent. Er ligt nog niet zo veel, zo'n 10 cm maar morgen komt er nog ene lading volgens het weerbericht. Merel klom vanochtend ovceral op om uit het raam te kijken en ging dan heel veel 'vertellen' over wat ze zag.

Geplaatst

Oh Ursela sneeuw!!!! Heel veel plezier met de kindjes buiten. Lijkt me zo bijzonder om het eens zo als jullie meet te maken. Als hier sneeuw valt is het hele land gelijk ontregeld en dan lijkt er weinig van genieten over te blijven....

Ik denk dat Guusje wel lekker heeft gedroomd.......

Tool balen van je CV, ooit is het gedaan met dat ding. Maar het komt nooit gelegen en kost altijd teveel. Succes ermee. Lekker je mannetje weer ophalen en fijn dat er voor je schoonmoeder zorg is geregeld.

Geplaatst

Ursela jullie hebben al sneeuw, wauw wat leuk en net op tijd, dt trekt zo ongemakkelijk een slee zonder sneeuw.

Tool cv kuren en slecht geslapen, hopelijk voor jou een betere dag vandaag, gelukkig is vriendlief er weer.

Sandra jij was al vroeg op, ook op Hyves en FB.

J en ik hebben een werkweekend, zo geen zin in. Ook slecht geslapen, had eerst een mug beneden die nogal hongerig was en die is mee naar bed gegaan dus niet echt prettig met dat gezoem en kreeg haar niet te pakken.

Gisteravond een eet en drink avond gehad, maar maar maar. Wel slecht gevallen, laatste keer dat ik dit had was ergens in september, nu weet ik ook alweer waarom ik niet meer eet en drink zo laat.

Geplaatst

Mogge dames! Lekker weekend en ik heb er zin in! Even twee rotte dagen gehad, iets met familie (ivm privacy hou ik het hierbij ;-)) en werk liep gisteren ook niet lekker. Het MT had een 'heidag' en werkelijk, we leker wel een stel losgeslagen kleuters. En daar kan ik dan eerst enorme lol om hebben, maar op een gegeven moment begint het me toch te irriteren. Heb al mn hapto-zeilen bij moeten zetten om niet bloedsjagrijnig thuis te komen. Wat overigens wel gelukt is, was alleen doodmoe.

Vandaag gaan we de zolder opruimen, hoog nodig en nu ook een goede reden met loge's op komst. Heb er zo'n zin in om mn broer weer te zien! Dus indirect is zelfs de zolder schoonmaken leuk hihi.

Guusje heb jij een beetje kunnen slapen?

Caro mijn zus kon ook geen badpak vinden, zal haar eens vragen waar ze uiteindelijk nou geslaagd is. Ze heeft geen hele grote maat, maar had wel cup F tijdens haar zwanegrschap...

Syl mijn darmen accepteren de kroket tot nu toe wel. Heb nog niet hoeven rennen ;-) Als je het geld eraan uit wilt/kunt geven kan ik je zeker die arts in Soest aanraden. Ben nu denk ik een maand bezig met de homepatische middelen en de supplementen en het gaat echt zooooveel beter. Minder moe, niet meer misselijk, buik doet redelijk normaal. Moet nog wel voorzichtig doen, maar toch...

Kaartje, luister naar je gevoel. Je kunt alles praktisch benaderen, zeker zoiets pragmaisch als pleegzorg. Maar als het zo goed en natuurlijk voelt om voor kinderen te zorgen en met ze bezig te zijn, dan is dat lijkt me de beste leidraad. Op welke manier je dat dan invult, is natuurlijk de vraag. Dus goed plan om daar nog eens over te praten.

Sen, heb je al uitslagen van de apneu onderzoeken? Ik ben data zo snel kwijt, maar ben wel benieuwd of er iets zinnigs uit is gekomen. Ook bedankt voor je link naar de eneagramtest op facebook! Met werk zijn we bezig geweest met eneagram en daar kwam voor mij geen eenduidige type uit. Heb er zelfs een interview voor gehad, maar wat daaruit kwam kon ik me zelf ook niet echt in vinden. En nu uit deze test was het óók weer niet overduidelijk, maar kwam de combinatie 2-3 (helper-winnaar) het sterkst naar voren. En dat sluit heel erg aan bij alles wat we nu bij haptonomie bespreken. Erg leuk om te zien dus en ik kan er ook weer veel aan hebben.

Oh en voor vanavond een TV tip: Let's get married. Doet een collega van me aan mee. Geloof niet dat ik het anders zou kijken haha, maar nu zit ik dus verplicht voor de buis. Ook wel grappig.

Lieverds, een fijne dag allemaal!

Geplaatst

Ja Syl ik moet de kleine in een ritme krijgen, dus eerste voeding tussen 6 en 7 uur. We zijn daarna allebei nog teruggegaan hoor. Ruben is net weer wakker dus krijgt nu de fles. Hij slaapt echt heerlijk dat kleine doerakje.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Ik lag gister om 20.30 uitgeteld op bed, en om 21.30 kon ik mijn ogen niet meer open houden. Wel goed geslapen, alleen een paar keer wakker geweest van de pijnlijke borsten :) Ik ga zo even kijken voor een sport BH ofzo. Ik kan het allemaal nog niet bevatten......

Caro, lastig om een badpak te vinden dus! Balen zeg!

Ursula, sneeuw??? Jeetje, ik moet er eerlijk gezegt hier nog niet aan denken. Al is het voor de kinderen natuurlijk wel erg leuk!

Syl en San, top die afval ticker!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden