Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ohhh Ruby wat een klote bericht, schop maar lekker hard tegenaan, dat mag je zeer zeker doen meid, wat is die endo toch een verschrikkelijk iets!!

Je moet er op vertrouwen dat ze weten wat ze doen en alles goed overwogen hebben maar dan is het wel zaak dat jij je er ook "goed" onder voelt, voor zover dat mogelijk is uiteraard. Heb je het nog gevraagd naar uitleg van de hormonale waarden?

Meid, een knuffel voor jou!!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Ruby, wat onwijs balen!! Hè staat echt met je rug tegen de muur en moet kiezen tussen twee kwalen. Snap heel goed dat je er even helemaal klaar mee bent. Gooi t er maar uit hier, daar zijn we voor!

Babeth, wat zag imke er prachtig uit! Is dat een nieuwe doopjurk of een familliestuk? Toch jammer dat wij niet getrouwd zijn, vind een doop altijd heel speciaal.

Es', dacht dat ik t al gezegd had, maar zag dat ik m'n bericht niet gepost had; wat een ellende in hè omgeving. Verschrikkelijk. Probeer het alleen niet te veel op hè eigen bordje te krijgen, dat van jullie is vol genoeg! Prachtig huis trouwens!!

Henne, dubbel dus. Wel zin om te gaan werken, maar je niet top voelen. Die rustig aan, heb t idee dat je erg op de goede weg zit!

Guusje, fijn, een duidelijke test! Dat geeft de burger moed! Vrijdag dus weer hcg? Ik duim voor een prachtige stijging!

Syl, was t gezellig met Ellie gister? Balen dat hè geveld bent door de griep. Did maar lekker rustig aan.

Hier gaat t goed hoor. Bloedverlies ix vrijwel gestopt. Voel me prima, dus is gek om thuis te zijn. Vanmiddag komt m'n schoonzusje even buurten met m'n neefje. Even afleiding.

Geplaatst

Ruby, wat een rotbericht. Sterkte, kan me je frustratie heel goed voorstellen..

Babeth, wat een geweldige foto's!!!

Fren, moeilijk he... nix doen? :) Fijn dat bloeden nagenoeg is gestopt!

Hier vandaag de 1e dag zonder prednisolon. Check immuunarts was donderdag dermate goed, dat hij echt zag dat het immuun gekalmeerd was. Wat voor de zwangerschap dus verre van was. Nu zou de kleine immuunschommelingen wel aan kunnen!

Veel liefs, -M

Geplaatst

Henne, welke arts uit soest bedoel je? Las het bij een berichtje voor Sylvino.

En die haptotherapie. Trekt me echt nog steeds. Maar ben ook weer bang wat er uit gaat komen. Is dat raar.

Heb niet op een praktijk uit nijmegen het endometriose dieet geprint. Zal het eens voorleggen aan de gewichtsconsulent.

Ben benieuwd wat die er van vindt.

ben ook op zoek naar een oplossing voor die fijne opvliegers, waar ik nu eigenlijk zo goed als vanaf was. Maar ja de lucrin zal het toch weer als bijwerking geven.

Heeft iemand verder ervaring met chinese kruiden e.d.?

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Ruby, wat een kl**e nieuws. Begrijpelijk dat je hard ergens tegen aan wilt schoppen en stampen. Laat het er maar uit meid, maar goed, echt geholpen ben je er niet mee, behalve dat het je mss iets oplucht. Pijn blijft toch.

Sterkte meid. Weet niet goed wat ik voor je kan doen, behalve er voor je te zijn.

Geplaatst

Als het goed is is de pijn met de lucrin ook weg, maar je krijgt wel van die fijne bijwerkingen. En of ik daar dan op zit te wachten. NEEE!!!!

Kiezen tussen 2 kwaden.

We gaan het maar weer beleven. Maar niet eerder dan de bongi is geweest.

Er komt ook niets uit mijn handen. En het is warm hier op kantoor.

Verder moet zo veel te vertellen. Behalve dat ik nu mijn groente la ook leeg ga maken. Als iemand wil weten wat er in ligt, stuur even een berichtje. Wie weet kan ik nog iemand helpen.

Dikke knuffel.

Geplaatst

Babeth mooie doopfoto's en jurk zeg!!!! Fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad en dat de jongens en je vader niet vergeten zijn. (het was toch je vader?)

Syl beterschap, is de koorts al gezakt??

Guus wat moeilijk zeg. Kiezen tussen 2 kwade. Schop maar lekker overal tegenaan en gooi al je frustraties er maar uit!!

Hier heeft Ruben weer een mijlpaal gehaald, hij heeft een aantal keer op zijn buik gerolt!! Zo trots.....

Geplaatst

Babeth, dankjewel voor de mooie foto's en verhaal, je staat zo prachtig sterk met imke op de foto, ik kreeg er tranen en koude rilling van, moomooi!

Ruby wat vreselijk zulk nieuws, nog een keer jouwe rillingen maae dan anders. Heb toevallig net contact met oud vriendin van lagere school, zelfde problemen, zij is behandeld in Rotterdam naar tevredenheid. Mocht je toch blijven balen en sec op willen kan ik je met haar in contact brengen, bij haar zat er ook wat bij blaas. Ben bang dat het echt zoiets is wat nooit helemaal te genezen is, maar soms heb je zoveel problemen dat een sec opinion rwchtvaardig is. Heb het zelf ook in verleden gedaan voor totaal ander probleem, hoewel de problemen niet 100% weg zijn ben ik tot op dag van vandaag blij dat ik het er op gewaagd heb. Het gaat uiteindelijk om wat jij aan kan en wat max mogelijk is, soms helaas veel expertise nodig. Eerst nu verwerken en bijkomen sterkte meid!

Liefs eef

Geplaatst

Zeker rustig hier! Ik heb lekker avondje met ar doorgebracht, dus even geen forum. Hij gaat morgen drie daagjes naar nl voor werk: Bleeh, ongezellig. Vlucht gaat om 6.00 uur, dus om half vijf op om hem weg te brengen. Snel slapen nu dus....

Geplaatst

Rot dat je nog ziek bent sylvie. Hoop dat je je vandaag beter voelt!!

Zo, ar is op get. Vliegveld, het is echt hondenweer hier, ven blij dat ik niet hoef te vliegen: wordt denk ik vlucht met veel turbulentie...

Ti's pas 5.30 hier, dus ik ga nog even tukken :-)

Geplaatst

Syl, balen dat je ziek bent. Beterschap!

Babeth, mooie foto's van de doop!! en een mooie doopjurk, familiestuk??

ivfsh, ar weggebracht naar het vliegveld, jammer dat je alleen bent nu, maar je komt de tijd wel door. Geen gekke dingen doen he!!! zoals de vorige keer dat er paniek was, maar jij super kalm bleef en ar was er niet!

vriend had gisteren de pc, dus ik kon er niet op.

Heb ook weinig te vertellen.

Lees wel mee, heb wat mindere dagen achter de rug.

lesgeven gisteren voor de scholieren ging in elk geval beter, ze waren iets gemotiveerder en deden beter mee. over twee weken weer, nog 2 lesjes.

gisteravond zonder enige aankondiging bongi geworden. Had wel opeens echt van die bongi-krampen, dat ik dacht dat iemand daar beneden aan stond te trekken. normaal word ik altijd in de ochtend bongi. weer iets anders. dag 27 is dus nu dag 1. zit weer op een 26-daagse cyclus.

fijne dag allemaal. Weet effe niet wie wat voor heeft, maar veel succes, plezier, sterkte ermee

liefs,

Tool

Geplaatst

hoi meiden!

Euby sterkte meis als je hulp nodig hebt met schoppen roep je maar !

Fren doe je rustig aan?!

Syl beterschap.

guusje hoop dat je snel kan gaan genieten meid.

Esther mooi huis heb je hoor jammer dat woon/werk dan zo ver is voor mij maar andersss. Vervelend van al die nare berichten om je heen veel sterkte

babeth mooi foto's van je meisje fijn dag geweest begrijp ik!

Hier weinig nieuws behalve dat ik erg veel met mezelf bezig ben (voel me bijna schuldig) hulp in de huishouding ben ik erg blij mee, appie brengt de boodschappen, en ik maar sporten en doen waar ik zin in heb.btje werken en wat huishouden tel ik niet eens mee ;-). Heb het idee dat ik aan het ont-ivf-fen ben, toch wil ik er nog niet helemaal aan, beetje erg inpulsief ook en veranderlijk als een cameleon bah! Regeer niet zo vaak maar ben wel dagelijks met jullie bezig dikke knuffel voor jullie!

Geplaatst

Spaatje, lekker dat je bezig bent. Maar dat schoppen dat doe ik niet. Zou wel willen.

Fren, hoe is het met jou?

Nou, hier me er weer bij neergelegd dat ik aan de lucrin ga. we beleven het allemaal wel weer. Wel een accupunctuur/chinese kruiden gericht op endometriose gemaild en ze heeft me uitgenodigd. Maar ja het is wel helemaal in nijmegen. En werk natuurlijk wel gewoon 40 uur.

Henne, jij had het over iemand uit soest? Wie bedoel je dan.

Nou succes allemaal en dikke knuffel van mij.

Geplaatst

Nog niet helemaal van de baan hoor Fren, maar ben op één of ander manier een "beetje" met andere dingen bezig.

Fijne vent hoor die Albert, hij komt hier ook niet wekelijks maar vooral het zware spul, zo af en toe eens bij de buursuper langs!

Geplaatst

hee wat grappig albert kwam ook altijd bij mij langs in Nederland, ik zie dat hij er heel wat adresjes op na houdt :-) Hier in Nederland komt 'ie trouwens niet.... beetje flauw.

Geplaatst

wat een K**-dag gewoon.

Vervelende zeurende medewerkers, de koppeling van onze 2-jaar oude auto is kapot. Als we enige pech hebben kunnen we het nog zelf betalen ook als zou blijken dat de beschadiging door ons gebeurd is (al zou ik niet weten hoe we dat dan gedaan hebben), een zwanger collegaatje die hier met haar dikke zwangere buik voor me staat te drentelen en te wrijven over haar buik, FFF op, die stomme bongi, stom lichaam dat niet meewerkt, stomme 4e icsi die mislukt is, stomme embryo's die niet blijven zitten, bah.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden