Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sen succes!

Caro misschien is het spanning, succes bij de gyn.

Babeth voor jou een dikke knuffel.

Henne so far so Good, lekker als alles vlot loopt.

Esther veel plezier in Deurne. Ik heb 2 fitness app staan in de garage een crosstrainer en loopband. Erg handig.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Daar ben ik weer, nekplooimeting was netjes: ze heeft 6x gemeten en 1,6 was de meest 'ongunstige' dus dat is mooi zei ze. Verder neusbotje, armpjes en beentjes en vingertjes alles aanwezig. Zo bijzonder om te zien. Daarna bloed geprikt en volgende week de uitslag.

Caro, hoop dat je wat wijzer word bij de gynaecoloog. Erg vervelend dit

Henne, dit wordt hem gewoon. Nu ben JIJ aan de beurt! Al veel eerder eigenlijk....

Dublin, je vertelt zo leuk over jullie meisje. Zo leuk om te lezen :-)

Geplaatst

Joehoe Henne: you go girl! Perfecte timing allemaal!

Sen: hoe ging het bij jou?

Caro: voor jou zware laatste loodjes... Ben benieuwd hoe het op je afspraak was!

Dublin: wat schattig dat ze haar vuistje heeft gevonden :-) Fijn ook te horen dat het goed gaat!

Geplaatst

Yes, Sen: super!!!! Jij bent ook al ver dame, fijn hoor.

Dublin, wat een heerlijk meissie hebben jullie. Alweer 9 weken, jee wat gaat dat snel.

Geplaatst

Caro, succes bij de gyn, hoop dat ze een antwoord heeft voor jouw misselijkheid, dit is geen pretje kan ik me wel voorstellen. Sterkte meid!!!

S€n, mooi nieuws!! super!!

Henne, donderdag ontdooien en dan vrijdag of donderdag de tp? want we gaan er natuurlijk vanuit dat ie goed ontdooit!! met de prednisolon komt wel goed. Ben ik helemaal van overtuigd!! dit gaat m worden girl!!!

Dublin, wat fijn dat het bij jullie ook helemaal goed gaat!

verder ben ik het helemaal kwijt, sorry!! ben er niet zo bij met mijn gedachten, ben moe, van alles eigenlijk. ik ben maar tabletten en pillen aan het slikken ter voorbereiding, en wie zegt dat het gaat lukken?ik wil gewoon weer een leven zonder al die tabletten, wil gewoon zwanger worden zonder al die poespas.

Maar goed, ik wil hier de positieve vibe niet bederven, dus dit ws weer eventjes genoeg geklaag.

Geplaatst

Hoi, weer terug uit het zh. Bloeddruk was verbazend netjes: 130-90, heb ik eigenlijk al jaren, ook zonder zwangerschap. Wel verteld van het misselijk zijn dus voor de zekerheid bloed prikken en plassen... Moet om 4 uur bellen straks voor de uitslag. De gyn is erg voorzichtig met me!

Er was een co assistent bij en toen we zeiden tot dinsdag dan zei ze heel blij: oh, dan ben ik er ook, dat is co-assistentendag! Dus ik zal de kamer wel vol hebben de hele dag, leuk voor ze , een tweeling...

Nog even proberen een tukje te doen nu, tot later! (Sorry dat ik even niet reageer).

Geplaatst

hoi meiden

wat een berichten weer, van hele emotionele tot hele vrolijke (smiley Henne)

Fren en Sen nog sterkte met de overlijdens in jullie nabijheid, Fren wat fijn dat we zoveel mensen aanwezig waren, dat geeft zo´n goed gevoel aan de nabestaanden.

Koffietafels/borrels zijn vaak gekgenoeg gezelllig, maar goed er worden dan ook vaak mooie, vrolijke herinneringen opgehaald en na een meestal emotionele dienst lijkt een bij elkaar komen wel het beste medicijn. Hoe dan ook sterkte!!!

Sen en jij nog gefeliciteerd met de mooie uitslag, en wat een termijn weer he, super!

Henne ik werd vrolijk van je berichtje, een smiley, geweldig!! haha die darmen kunnen vanalles verstoren maar de drang en wens naar de tp echt niet, en wat Noor zegt, de tp van een blasto, helemaal top!!! Ik ga hard voor je duimen, een bijzondere week in aantocht, de geboorte van 2 of 3 kindjes en om de zwangeren lijst niet te laten inkorten de start van een nieuwe zwangerschap, lieve Henne, ik gun het je zooooo!!!!!

net als iedereen uiteraard, Lieve Tool, nu aan de pillen en tabletten , waterbed sessies, tijd voor jezelf, lekker lezen je haalt alles uit de kast en dat je even kwaad bent op alles en er genoeg van hebt is niet vreemd hoor. Gooi het eruit, dan heb je die ballast dadelijk als je echt weer in de behandeling zit tenminste niet.

Testr, wat balen van al de vervelende kwalen, tuurlijk neem je zo voor lief maar leuk is anders, hoop dat het echt van tijdelijke duur is. Hoe gaat het bij jullie met de vorderingen met de babykamer?

Esther geniet van jullie weekendje Deurne! ben je trouwens nog wezen winkelen? Ik vond die bank er erg mooi uitzien maar had er niet bij stilgestaan wbt de slijtage, Henne je bent ook van alle markten thuis. Wij gaan ook weer een keer weg voor een nieuwe bank en eetkamerstoelen maar zal maart worden.

Dublin fijn om te horen dat het bij jullie allemaal lekker gaat, en dat duimen, grappig he! Imke gebruikt de fiep bij het in slaap vallen maar spuugt hem daarna uit, haar duim pakt ze ook af en toe, ook als ze de fles aan het drinken is, lekker handig....

lief van je dat je kaarsjes brand!!!

Caro he he wat pittig nu zo op het laatst, bloeddruk mooi maar die misselijkheid? destijds heb ik wel gelezen dat het hcg tegen het einde van de zwangerschap weer toeneemt maar ja, zal dat het zijn? ik hoop dat je uitslagen goed waren en dat het gewoon de 14de wordt!

Ivfsh wat lief dat die tante ook op kraamvisite komt, bij het lezen van je verhaal zat ik alweer met brandende ogen, jeetje volgens mij blijf ik mijn leven lang een emotioneel geval ;-) nee zonder gekheid, dat doet me veel.

Kan me voorstellen dat zij ook zoveel steun kan vinden in een forum oid.

Lieve Eef, wat attent, direct kom jij met tips en ideeen, je bent echt een kanjer!!!

verder ben ik het echt even kwijt, dit bericht ook echt in veel etappes gemaakt, steeds weggeroepen voor iets.Morgen mijn moeder tijdelijk overhuizen vanwege renovatie, heb chinese tom.soep gemaakt maar is niet echt handig als je strontverkouden bent. straks moet mijn man maar even keuren.

Een vrouw bij ons in de straat verkoopt allerlei nieuwe kinderkleding, een schattige skinnyjeans voor Imke gekocht haha niets voor mama maar staat Imke prachtig en stoer.Echt niet normaal, 60 eurie normaal (Retour, kende het merk niet eens) maar nu voor 15.Dat zijn leuke bedragen.

dames dat stokje van Liz herinneren jullie deze nog? die moeten we echt weer gaan opwarmen, nu Henne dan snel naar Guusje, Tool en dan....!?

lieve allemaal, bedankt voor de lieve berichtjes, jullie zijn kanjers!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Meiden ik moet mog bijlezen, eten en het lijkt erop dat onze verwarming stuk is....maar ben helemaal blij en hyper... Kreeg mail van Pf. Met uitslagen, dat bloed van vorige week was toch aangekomen. Wel te laat waardoor niet alles goed (te meten) was, maar heel erg belangrijk: mijn TRegs, die zorgen voor tolerantie, zijn MEER DAN VERDUBBELD!!! Van 16 naar 41! Waanzinnig toch!?! Andere waardes zijn geloof ik ook gunstiger maar daar moet ik nog even rustig voor vaan zitten. Bevindingen van Pf.:

Compared to the former results decreased granulocytes (due to the prolonged transport time), and distinct expanded regulatory T-cell population as prognostic good sign for a increased capabiity for inducing tolerance

Oftewel, die moet moet moet moet gewoon goed gaan, alles klopt dit keer, pleaeaeaeaessse, laat het goed gaan!!

Ik lees straks bij, nu eerst even wat eten.

HyperHenne

Geplaatst

Fijn Henne, het blijft een beetje abacradabra voor mij maar als jij er blij van wordt, word ik het ook! Het Moet Goed Gaan!!

Bij mij is niks geks gevonden in bloed en urine, nu wel weer beetje misselijk maar ik denk van de honger, vriend is Chinees halen, eeuwen geleden...

Geplaatst

Caro, fijn nette bloeddruk. En ohjee, lekker druk dus de 14e als jullie dat halen. Mijn gevoel zegt toch eerder hoor!

Mijn blieddruk was gister laag joh, 90/50, dag ervoor 100/60. En vandaag, qua (extreme) dufheid nog lager. Las dat prednisolon bloeddruk iets verhoogd, dus hoop dat dit een tijdelijk na effect is.

Babeth, babykamer nog niet leeg en opgeknapt. Maar de wensenlijst ligt al klaar. We willen graag na de 3d echo naar 9 maandenbeurs, dan zijn we 25 weken. Hopen op mooie aanbiedingen daar! Vervelend jij ook zo verkouden. En wat een hippe en slimme koop voor jullie meid.

Henne, wiehoe! Alles staan op groen: hou dat vast!!!!!!

Geplaatst

Gelukkig caro.

Hier een k-dag. Ik ben niet inde wieg gelegd voor de hele dag thuiszitten en níemand zien of spreken.

buik zit in de weg enzo. Maar zal er hier niet over klagen ;-)

Geplaatst

Knuffel Fren, ik dacht al zoiets, vond je verdacht stil.

Hier ook een baaldag, en dat mag. Ook al geef ik me daar ECHT niet makkelijk aan over. En jij zit helemaal in zo'n schemer tussenzone.

Flink aan de Wordfeud maar, kus!

Geplaatst

Fren knuffel! Ik kan het me levendig indenken hoor, ben niet voor niks alweer aan het werk. Op een gegeven moment ben je ook klaar met lezen en filmpjes kijken. Gelukkig nu weekend dus gezelschap en wie weet al wel snel een kleine hummel erbij! Ja daar is J, eten!

Geplaatst

Thanks mik. Voel me zo ondankbaar om hier te klagen, maar zat er vandaag effe door. Gelukkig weekend, dus vin komt zo thuis. Aanspraak ;-) ben net een pup ie die kwispelend achter de deur staat te wachten :-)

Geplaatst

Heee.. een kwispelende pup ; -) wil gerust even aanbellen hoor ; -) zo schattig !! sterkte meissie, ben precies hetzelfde qua gezelschap. Lekker Vin je laten vertroetelen en anders hier van je afschrijven, hoe heette het ook al weer...dik en dun??? Klagen mag ook wel hoor ; -) veel liefs en fijn avondje!

Henne, geweldig bericht voor jou, good luck! duimen draaien!

Sen gefeliciteerd met goede echo!

hier vermoeiende dag op werk, nu op bank en even niks, knuffel voor ieder xxx

Geplaatst

hee hyperhenne: it giet aon :-)

Caro en Fren: laatste loodjes dames! Zijn spannende dagen he.

Hier lekker relaxt dagje gehad, ons meisje is gewogen door de public health nurse (soort wijkverpleegster) en ze groeit als kool. Er zit nu ruim een kilo extra aan sinds haar geboorte.

mmmm, heb dit berichtje al ruim een uur geleden getypt, maar niet geplaatst, dus er zal inmiddels wel alweer veel geschreven zijn....

Geplaatst

Zo hèhè, even bijgelezen. Nog steeds hyper dus kijken wat er is blijven hangen.

Toontje!! Lieve meis, zie bij mij het bewijs dat alle pillen ed effect hebben. Nee, ik ben nog niet zwang, maar de kansen zijn wel een stuk beter dan hiervoor. Hoop echt dat di jou ook wat moed en puf geeft. Dikke knuffel lieverd!

Noor idd, het moet best een goeie zijn als ie met vijf dagen is ingevroren. Wil er alleen niet te veel hoop op hebben, het ontdooien is voor mijn gevoel echt nog de enige kink die in de kabel kan komen. Ik bijt over twee weken misschien mijn tong wel af, maar ik denk nu echt dat als er een tp komt, het goed komt. Overigens een zeer pijnlijke eisprong, poeh zeg, voel m gewoon zitten.

Sen een mooie echo, heerlijk meid! En wat ben je dan opeens ook al ver, zo super.

Miki nog gammel, maar met Binkie alles goed. Dank voor je enthousiaste reactie lieverd!

Caro hoe viel de Chinees? De laatste loodjes zijn echt wel heel zwaar voor jou. Nog even volhouden. Enne....als je jezelf dinsdag een attractie voelt dan bonjour je ze gewoon allemaal de deur uit hè! Jammer voor de co's maar het gaat om jou.

Fren is Vin al thuis? Moest erg lachen om het beeld van de puppie, gelukkig ben je wel zindelijk hihi.

Dublin en ivfsh lekker genieten van jullie meiskes! Laika hoe is het met Jim?

Babeth en Sylvie extrabveel liefs voor jullie in moeilijke periodes.

Ruby blijven de opvliegers idd weg? Dat zou wel heel fijn zijn.

San mog een weekje tot de verhuizing toch? Knuffel voor jullie dreumes, heb laatst zo genoten van dat kwartiertje knuffelen :-)

Lieve meiden, ik ga proberen wat rustiger te worden, heb nog steeds het gevoel dat ik rondjes om het huis wil rennen ofzo. Misschien zita west maar weer eens van stal halen. Aan m'n positiviteit zal het op het momen niet liggen ;-)

Truste vast en geniet van laatste ijsweekend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden