Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hé meiden. Wij zijn weer terug. Was fijn er samen even uit te zijn. Meubels gekeken, lekker uit eten geweest, vannacht slecht geslapen :) (wat mij betreft oost west thuis best hoor, mijn eigen bed is zoooooooo fijn!), vanmorgen lekker ontbeten en vanmiddag geshopt. Nu even auto uitladen en naar vrienden eten. Schoonzusje uit gouda belt net of ze vannacht kan blijven slapen met manlief, bed dus maar opgemaakt en nog ff snel wat boodschappen gedaan. Eigenlijk weinig zin in maar te weinig lef om nee te zeggen :(!

Ik ga morgen even rustig bij lezen!

knuffel voor jullie allemaal!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hmm Esther klinkt goed, behalve dan dat laatste. Ik voel me zelf ook altijd een enorme egoïst als ik nee zeg als mijn schoonzusje iets vraagt. Zeg ook nooit ronduit nee, maar geef altijd een verklaring. Alsof ik die verschuldigd ben dan. Raar zijn wij eigenlijk hè? :-) Maar hou gewoon het positieve gevoel vast en wie weet hoe gezellig het nog wordt!

Geplaatst

Nee zeggen is inderdaad heel moeilijk, maar ik word er langzaam steeds beter in. En de grap is, als mensen vragen of hè kan, dan verwachten ze een van twee antwoorden, nee zit daar ook bij...

Net thuis, heerlijk dagje gehad, eerst toch ff een onderzet geval voor de maxicosi gehaald en toen door naar Noordwijk. M'n broertje was aan het werk bij hotels v oranje, dus daar heerlijk aan de warme choco gezeten en een rondleiding achte de schermen gehad. Daarna nog even over het met sneeuw bedekte en bevroren strand gebanjerd en nu net weer thuis. Moe!! Maar wel er voldaan, was heel gezellig.

Raba, ik ben donderdag uitgerekend. Heb idd altijd geroepen dat ik 12-2-12 een er mooie datum vind en vin denkt nog steeds dat ik morgennacht ga bevallen, dus ik ben benieuwd...

Geplaatst

"Super Tool. Kan zo in de kinderkamer :-)", lol, zo had ik m nog niet bekeken, maar nu je het zegt. Ik was eerst van plan een koeienkop (die overigens al klaar is, dus wij hoeven alleen te plakken of te verven en af te maken) in de carnavalskleuren rood/groen/geel te maken, maar die kleuren waren er niet, dus toen maar deze mooie kleuren gekozen.

Het is eigenlijk een trio: olifant, koe en antiloop. de laatste moet ik nog maken een keer. En dan heb ik mijn setje compleet. Wilde ze in de woonkamer gaan ophangen. We zien het nog wel.

Balen dat je nu toch weer last van je allergie hebt henne, maar gelukkig probeer je je er niet al te druk over te maken.

Es, fijn dat jullie zo genoten hebben. Ik heb ook vaak moeite om nee te zeggen en weet je, men vindt je er toch niet minder aardig om als je een keertje nee zegt. of het nu je zus is of een vreemde, het blijft toch wel lastig om nee te zeggen. Vaak worden de avonden waarje niet zoveel zin in hebt, toch wel heel erg gezellig en leuk. Al kan ik me ook wel goed voorstellen dat jullie nog even gezellig en lekker met zijn tweetjes wilden zijn.

Caro en fren lekker buiten geweest, brrrr. ik vond het me toch echt wel een partijtje koud.

Benieuwd hoe lang het bij je gaat duren fren, maar voel je niet door ons opgejut, hihihi, jullie beeb komt toch wel wanneer hij wil komen ;-).

dadelijk lekker frietjes eten met liefje en dan bankhangen/filmpje kijken.

liefs,

Tool

Geplaatst

Nee zeggen is moeilijk he, ik heb daar ook last van. Kennissen van ons die sms'en wel eens: "heb je zo koffie?" Net na etenstijd en bijna altijd doe ik "Is goed, tot zo" terug, ook als ik eigenlijk niet zo'n zin heb. Laatst was ik zo moe dat ik dat terug schreef en toen was het : "Tuurlijk, andere keer dan!" Dus je moet het eigenlijk gewoon doen. Maar ja, dan is familie nog wel moeilijker denk ik...

Inderdaad een gave koe Tool!

Esther lekker slapen in je eigen bedje, heb ik ook altijd... hoe leuk ook, altijd verlang ik naar mijn eigen bedje.

Geplaatst

leuke koe tool!

En esther: wat heerlijk dat jullie nachtje weg zo geslaagd was! Nee zeggen.... waarom hebben vrouwen daar vaak zoveel meer moeite mee dan mannen?? Ar kijkt mij vaak met verbazing aan als ik helemaal ben aan het uitleggen waarom niet. Voor mannen is 'nee' toch echt makkelijker! (even generaliseren...)

Fren: ik las in feb topic ook over de maxi cosi base. Hier in Ierland mag je die de eerste 4-6 weken niet gebruiken, omdat daardoor de mc onder een hele lichte hoek staat, waardoor baby iets met hoofdje naar voren zit. Weet niet of het in NL hetzelfde is, maar wilde het je wel ff laten weten.

Raba: ik zie dat jij 23e mag testen: spannend!!!

Dat ijs: het is allemaal aan onze neus voorbij gegaan.... Vind ik stiekem wel fijn hoor, maar even schaatsen had ik wel erg leuk gevonden!

Hier heerlijk relaxt weekend, vanmiddag kraambezoek gehad en verder geen afspraken, dus lekker met z'n drietjes! Gister voor het eerst in eetcafe gaan eten met z'n drietjes: ging goed en was helemaal leuk!

X

Geplaatst

ivfsh, bijzonder moment dat je tante en oom op bezoek komen, zeker gezien de voorgeschiedenis. Lekker aan het genieten met zijn drietjes, heerlijk!!!

Raba, ik hoop ook dat deze cryo blijft zitten bij jullie!!! en dat je niet meer dat hoeft te doorstaan wat je de laatste keer hebt doorstaan. Het gaat gewoon goed deze keer. Het zwangerenlijstje bij ons zal alleen maar groeien deze keer...

Geplaatst

Fren zit het afvalboek te lezen, mijn afvalregime is best goed, gelukkig :-) Maar staan veel tips in en logische dingen, ga iig noten eten!

Tool moehoeee...leuke koe.

Geplaatst

Noten zijn ook erg goed voor zwanger worden! Zit veel vitE in, net als in tarwekiemolie. Vooral amandelen geloof ik.

Meiden, Simba had het over 17 maart... Lijkt me wel slim om te reserveren dus wat doen we qua tijd! Verzamelen vanaf elf uur en half een lunch oid? gewoon à la carte? Ze hebben ook een lunchmenu voor groepen, maar daar zit wel weer een prijskaartje aan en minder persoonlijke keuze.

De teller staat nu op 13 meiden

Henne, Miki, laika, Babeth, Ceeke, tool, Esther, Guusje, kaartje, Syl, simba, Spaatje en ruby.

Verder drie vraagtekens: Sen, zara en elliebellie als ik het goed heb.

Als jullie even voorkeur doorgeven en of je idd wel of niet komt, dan wil ik vd week wel even bellen. Nog even de site: http://www.vroeg.nl/

Geplaatst

En visolie capsules wordt ook aangeraden, is dat goed om zw te worden?

Zou lekker à la carte doen, werkte de vorige keer ook prima.

Sandra komt definitief niet?

Geplaatst

syl deal! lekker huisgemaakte friet! visolie is ook goed om zwanger te worden. op aanraden vn dr s. slik ik dit nu ook al vanaf voor poging 4. dr pf schrijft 500mg voor en dr s 1000mg. je moet wel kijken voor zuivere visolie. weet dat die van de hl en triomar zuiver zijn. x

Geplaatst

Hl en trimar? Waar koop ik die Tool?

Henne ook aan de friet haha!

Caro zou leuk zijn als je ook kan komen, bekijk het een paar dagen vooraf, wie weet.

Geplaatst

Hi meisies, lekker geslapen allemaal? Caro nog twee nachtjes, lijkt me best een raar idee. En kijk tzt gewoon joh. De ervaring leert dat er altijd wel wat geschoven wordt nog met wel en niet aanwezig :-)

Syl en Tool, het gaat vooral om omega3, omega6 krijg je meer binnen via de voeding. Omega3 te weinig, en juist die reguleert het Immuunsysteem. Ik had van de tuinen geloof ik, nu via orthomoleculair arts. Slik ook 1000 mg. En blijkbaar werkt het.

Schrik voor de allergie zit er nog wel in, ook voor infectie ivm gesnotter. Best moeilijk om dat vertrouwen en het positieve vast te houden. Wel erg positief: als sinds woensdag geen diaree meer! Zo eens kijken of er misschien alweer een half kilootje aan zit ofzo.

Lieverds fijne dag allemaal. Ik kom vanavond nog wel even buurten, heb overdag een mini vrijgezellenmiddag voor vriendin. We gaan hier kroketten bakken, echt lachen.

Geplaatst

Heel raar idee maar ook een fijn idee want ik had weer een bere slechte nacht waarbij ik elk half uur de klok heb gezien...

Ga zo weer naar mijn bedje, beetje bijslapen... Fijne zondag allemaal!

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik twijfel over 17 maart. Ten eerste is dat voor mij een rotperiode ivm sterfdag van m'n moeder de 19e, ten tweede weet ik niet hoe ik me dan voel lichamelijk en ten derde zie ik ertegenop om in m'n eentje erheen te rijden. Dus ik hou het nog even in het midden

Verder nogal brak hier, lig nog in bed. Hoofdpijn, hoesten en niezen. Denk dat vriend me heeft aangestoken

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Wel gelezen hier, maar geen fut gehad om te reageren. Sorry daarvoor. En weet dat ik met iedereen meeleef.

De 17e ben ik er als het goed is wel bij, maar het kan natuurlijk zijn dat ik iets moet ophalen in het zkh ;-) Maar dat zien we dan wel.

Geplaatst

Sen... er zijn er nog meer uit het Westland, dus misschien kun je meerijden, dan is 1 opstakel misschien al uit de wereld. De andere kan ik weinig aan verandern, maar misschien is een beteje afleiding ook wel lekker in zo'n K periode? Maar daar kan ik niet over oordelen....

Guusje... ik hoop dat je erbijbent, maar ik hoop ook dat je er niet bij bent... want dan ben je eenkostbaar vrachtje aan het ophalen... en das belangrijker dan een middagje ouwehoeren met een stel malloten ;-)

Geplaatst

he Syl, hl is de visolie van de herbalife. en triomar krijg ik bij ons bij de DA, maar je zou ook via internet eens kunnen kijken.

En anders wil ik best wel via herbalife voor je bestellen en het naar je doorsturen? http://www.coach4everybody.nl/producten/herbalifeline

Guusje, zou leuk zijn als je erbij bent, maar als je er niet bij kunt zijn, dan is dat niet erg omdat je dan een kostbaar vrachtje aan het ophalen bent!! dus dan ben je verexcuseerd, hihihi

S€n, begrijpelijk! kijk even hoe je je voelt tegen die tijd!!

Geplaatst

wat betreft de omega 3: Dr Pf mailkde mij toen dat er zo hoog mogelijke EPA gehalte in moest zitten. Ik gebruik die van vitamines per post.nl. (Super EPA).

Sen, wat fijn dat de nekplooimeting goed was!

Caroline: Lekker uitrusten. Nog 2 daagjes. (asl je dat gaat redden).

mmmm.. ik las iets over frietjes. Niet goed voor de lijn, maar denk dat dit vanavond op tafel terecht komt. Tijdje geleden dat ik dat had gegeten.

Zo nog maar even van het laatste dag schaatsten genieten. Er is vanmorgen weer wat sneeuw gevallen. Dus nog even van de winterpret genieten.

Tot latersssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden