Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Syl, je kan daar geenplek reserveren. Je moet gewoon in de rij staan. Hij is vanmorgenom half vier weggereden met een bus vol tenten/partytenten. Kookgerei e.d.

woensdagochtend om 6 uur gaat de camping/voetbalvereniging echt open. Dan kunnen ze alle tenten gaan opzetten en gaat Alwin weer naar huis. Donderdag en vrijdag nog werken en dan wandelen in nijmegen. En ja ook kamperen met een man of 15 denk ik.

Geplaatst

Ja echt, dus dat kan nog wel even gaan duren. En dan met dit snertweer. Wens hem maar veel succes. Zal wel gezellig worden als alles staat.

Geplaatst

Hee meiden,

Ben ik weer, verbinding viel net weg en toen zijn we eerst maar ff lekker gaan eten. We zijn nog steeds op vakantie trouwens, maar heel vaak wifi, dus dan kom ik hier ook ff langs :-).

Sandra: kan me voorstellen dat je niet zo happy bent. Het is heel spannend met je moeder en je wil natuurlijk et liefst dat je zwangerschap 'via het boekje' verloopt. Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! Meis, hier lekker van je afkletsen, wij sturen allemaal positieve groei energie naar dat lieve mannetje van jou!

Babeth: fijn dat alles weer goed was bij jouw controle!

Wat betreft dat voorstel voor het eventueel reserveren: logt helemaal aan de dames die eventueel vroeg willen gaan natuurlijk. Ik vind alles prima uiteraard.

Wij zitten hier trouwens op een prachtige plek in Schotland: aan de westkust en het is fabelachtig mooi! Het weer werkt zowaar ook nog mee de laatste dagen!

Voor iedereen een x!

Geplaatst

Lekker genieten IVFSH, wel zo verdient!!!

x terug

Geplaatst

Ik ga denk maar niet testen morgen ochtend. Te eng ........ :happy:

Geplaatst

Guusje, ik begrijpen dat wel hoor, zelf nooit vroeg getest, zolang ik nog niets wist voelde ik me altijd een beetje zwanger en dus blij, en dat vergeet ik niet hoor, ik vind het wel erg spannend en bent elke keer nieuwsgierig ;-) hou vol nog effies!

Geplaatst

Sandra, jammer dat hij niet enorm gegroeid is deze week. Gelukkig houden ze jullie goed in de gaten. Kan me helemaal voorstellen dat dit niet de zwangerschap is waar je op gehoopt had. Nog eventje volhouden.

Babeth, jullie gelukkig weer helemaal goedgekeurd.

Simba, iedereen gaat jou nu met spanning volgen. Spannend hoor dat je kindje er nu bijna is. Wil je mannetje hier niet ook eventjes wat plaatsen?

Syl, zo te horen ben je lekker bijgekomen op je vakantie. Sfeer is hier meteen weer als vanouds ;-).

Meiden, ik wil niet pessimistisch doen maar ik wandel 4x per dag met mijn hond... Vrees dat dit dus niet voor iedereen de truc is ;-).

Gezellig om jullie weer te zien 13 augustus. Misschien kom ik ook al wel vroeg. Even kijken hoe mijn planning voor de rest van het weekend er dan uit ziet.

Wilde vandaag eindelijk (was sinds hemelvaart niet geweest) weer eens naar bodybalance. Bleek alleen toen ik al op de sportschool stond dat het niet doorging... Zucht.

Guusje, mocht je toch durven morgenochtend: succes!

Geplaatst

Ivfsh, klinkt goed je vakantie ben ook helemaal gek van schotland maar dat weer...haha, bent blij dat jullie het zo goed treffen, hoe istie met beebje? Misselijkheid beter te doen? Nog even lekker geieten daar xxx

Rubster, goed dat je afspraak hebt gemaakt, het is zo n heftige periode, ook met je gezondheid, altijd goed om met n buitenstaander te praten, knuffel voor jou, bent benieuwd naar jullie wandelevenement, leuk!

Syl, weer helemaal terug ;-)

San, hoop dat je dagje beetje rlaxt

Geplaatst

Hahaha lig helemaal in een deuk. J heeft targets gesteld voordat wij in september weer met IVF beginnen. Ik moet 20 kilo afvallen en hij gaat stoppen met roken.....

Nou meiden dan zal ik nu maar stoppen met eten anders ga ik het niet halen, letterlijk en figuurlijk!!!

De schat, zo naïef. 5 kilo moet lukken en hopelijk wat meer maar wordt nu al sjaggie als ik mijn lekkere dingen moet laten staan.

Geplaatst

Ivfsh dat lijkt mij zo prachtig Schitland. Zou ik graag nog eens naar toe willen. Geniet er nog van.

Guusje slopend hoor de laatste loodjes. Wij wachten in spanning af en sturen je positieve energie toe.

Kaartje ja met de hond moet je wel wandelen. Wij gaan ook 4 x per dag naar buiten. Net wilde ze niet, te nat!

Geplaatst

De dag doorgekomen bent, met dank aan swipe..

Meiden die snelle gaan beginnen: heel veel succes!!! Zet me op xxx

Knuffel van eef morgen dagje den bosch met vriendin. Drukke dagen met veel afspraken...bedankt briefjes niet af, stel het even uit. Hebt dodag etentje met collega s, ga ze bedanken, voor alle steun afgelopen periode, nog effe denken hoe...fijn avondje

Geplaatst

Ik ben benieuwd Syl. Alvast 10 kg lichter in augustus? Dan herkennen we je straks niet meer ;-) Oh nee, toch wel, jij bent degene die steeds wijn bestelt. Haha.

Geplaatst
Hahaha lig helemaal in een deuk. J heeft targets gesteld voordat wij in september weer met IVF beginnen. Ik moet 20 kilo afvallen en hij gaat stoppen met roken.....

Nou meiden dan zal ik nu maar stoppen met eten anders ga ik het niet halen, letterlijk en figuurlijk!!!

De schat, zo naïef. 5 kilo moet lukken en hopelijk wat meer maar wordt nu al sjaggie als ik mijn lekkere dingen moet laten staan.

Syl, hij heeft het toch niet toevallig over september 2012 he!!???

Geplaatst

Wilskracht? Hij stoppen met roken dan he! Heeft die van mij nog nooit gedaan, maar gelukkig heeft hij ook nog nooit gezegd dat ik moet afvallen...

Ik kreeg trouwens net een compliment dat ik zo rustig ben over de zwangerschap, hij had verwacht dat ik enorm zou gaan stressen over of het wel goed gaat allemaal (doe ik inwendig), maar hij vertelde ook dat hij blijkbaar vond dat ik teveel bezig was geweest met de pogingen, 'bezeten' noemde hij het zelfs, dat vond ik niet zo leuk, want ik vond het wel meevallen. Ook het vele forumbezoek werd even genoemd, grmf...! Anyway, hij bedoelde het positief, alsof er nu rust over me heen is gekomen, mmm...

Geplaatst

Hij riep wilskracht toen hij buiten stond te roken.

Verder heeft hij het ook nooit over dat ik te dik ben geowrden en dat ik moet afvallen, ben er zelf over bezig.

Teveel forum bezoekjes, valt toch wel mee. Je kan toch dingen van je afschrijven en dan hoef je hem niet lastig te vallen.

Ga een poging doen om te slapen, welterusten.

Geplaatst

Waarom ben ik toch elke dag zo vroeg wakker...?

Ff kijken wat er gisteravond nog geschreven is....:) gaaaaaaaaap

Geplaatst

Hier ook een man die me verslaafd vindt...

Gelukkig Heeft ie net een nieuwe foon, dus kan ie nu even niks zeggen haha.

Ivsh geniet nog even van het mooie landschap!

De 13de wordt vervolgd....:)

Syl, wauw 20 kilo!!!!! Zeg maar dat dat niet reëel is hoor haha.

Mijn update van het afvallen is nu: 2,8 kilo WHoehoeoeoeoe.

Geplaatst

He Sab gezellig! Maar je bent weer terug naar bed? Ik was om 5 uur wakker, moest plassen en kom niet meer in slaap... Drie kwartier liggen woelen en er toch maar uit gegaan. Het is al licht maar het voelt nog als 's nachts voor mij, pfff... Heb ook heel erge honger, moet ik echt naar beneden om een Cracotje te eten? Geen zin in eigenlijk...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden