Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik moest ook plassen en Als ik na 4 uur moet

Plassen dan val ik moeilijk weer in slaap...

Zit nu o de bank tv te kijken en jij?

Geplaatst

Oh, ik zag je naam niet meer.. Stom he, wakker op dit uur... Ik ga effe naar beneden een Cracotje met kaas eten want ik begin nu misselijk te worden... Meer misselijk van de honger dan morning sickness (hoop ik) maar toch.

Wat ben jij aan het doen? Carolijn ook al wakker? Hier snurkt alles nog, zelfs de kat!

Zit dus te computeren haha, tot zo misschien...

Geplaatst

Lekker cracottes met kaas, jammmie.mag ik nu niet...straks e en omelet maken>dr.frankproof haha.

Hier slaapt ook alles nog...gelukkig

Geplaatst

Waarom mag je geen cracottes? ok kaas misschien maar cracottes zit toch geen drol in? Of ben je echt dr Frank aan het doen? Ken ik niet, alleen van naam. Ik doe nooit een echt dieet, veel te lastig, zeker met man en kind...

Ik ga toch nog maar even terug naar bed, wie weet...

Geplaatst

Cracottes zijn hele slechte crackers hihi. Geleerd van de diëtiste ;) zit idd niks in, alleen maar calorieën, ze vullen niet. Ik heb ze ook in huis hoor. carolijn is er gek op.geniet er mar lekker van!!

En slaap lekker :)

Geplaatst

Sorry dames, geen test gedaan. Morgen ochtend. Zit nu op station naar werk. Wat waren er weer vroege vogels! Hier ook vroeg wakkervan een sturende man. Pfffffff

Geplaatst

Wat een drukte al. Hopelijk hebben jullie nig wel wat geslapen. Krijg wel honger van dat gepraat.

Draai mij nog een keer om. J net weg en Kayla ligt nog te slapen.

Geplaatst

Zo het was weer gezellig gisteravond en vanmorgen vroeg!!

Guusje, je mag ook morgen testen hoor ;))

Die katten van ons waren vanacht weer bezig. Gisteravond toen we in bed lagen vreselijk mauwen allebij, om gek van te worden.. VAst van het stormachtige weer. Nu zitten ze elkaar te sodemieteren. Altijd leuk om naar te kijken. Schoonouders komen zo en heb zo geen zin om wat te doen of wakker te zijn. Kruip nog even terug, voordat ze voor de deur staan.....

Geplaatst

goeiemorgen dames,

wat heb ik gelachen...

Syl...tuurlijk drink ik met je mee!!!! die wijntjes laat ik echt wel niet aan me voorbij gaan...hahahahaha....

enne...schitland???? en schotland is zo'n mooi land...hahahahahaha

Guusje...in maastricht werd altijd gezegd twee weken na de tp...dus stel ik was het geweest die op zaterdag de tp gehad had, dan mocht ik pas 16 juli testen...pfff...ieder ziekenhuis hanteert zijn eigen regelt...

sterkte meid...hoop en duim dat jullie gewoon een positieve test hebben!!!

Volgens mij moeten we ook weer met een aantal dames tegelijk bongi worden...als het goed is, word ik het zaterdag...tenminste...ik ga ervanuit dat mijn cyclus gewoon regelmatig blijft...zw. ben ik niet, want ondanks die lekkere tietmassage, is er niets van gekomen...te moe voornamelijk allebei...en die sjit middagdienst...

Ruby...helemaal niet gek dat je dat denkt en dat je niet meer hoeft te tellen en geen planningen meer hoeft te maken...denk er ook wel eens aan...

Wat Syl ook zei, toen ze besloten hadden om weer te beginnen, dat toen meteen weer de agenda's erbij kwamen...dat hadden wij ook...weet ook al wanneer ik ga beginnen, MITS (!!!!) mijn cyclus zich netjes aan de tijden houdt...en dat ik dus gewoon op dag 29 bongi wordt...dan begin ik namelijk op 8 oktober...

Henne...wil je gewoon even een hart onder de riem steken....helemaal niet erg als je niet altijd wilt/kunt reageren. veel meegemaakt de afgelopen tijd en soms is het potje gewoon even te vol om nieuwe dingen op te nemen...dat jullie je zorgen maken over J.'s minimannetjes is wel begrijpelijk, maar hij slikt toch braaf zijn supplementen??? en de vorige keer was alles toppie...probeer nu te visualiseren dat het deze keer ook zo zal zijn!!!

San...sterkte met je mams...en ook wel begrijpelijk dat je nu meer met jezelf bezig bent, dan met anderen om je heen...ook een hart onder de riem voor jou!!!

Syl...je schoonvader wordt dus voorbereid op de beermergtransplantatie...spannend...hoop dat het gaat lukken en dat het goed gaat!!!

Enne..20 kilo is wel een heel groot doel...dan moeten we toch maar eventjes bedenken of we die wijntjes wel zullen drinken de 13e...hahahaha...en J. stoppen met roken...benieuwd of hij net zoveel wilskracht heeft als mijn vriend...die ook al tig-keer gestopt is en dan toch weer begint...hahahaha...moet wel zeggen...hij rookt een stuk minder...

meetmoment gisteren was trouwens redelijk....ben goed bezig met mijn avondeten (maakte altijd de verkeerde keuzes, vet met vet, of gewoon hele foute combinaties) en er waren hier en daar wat cm's weer af en tov twee weken geleden was er toch weer 0,8 af...al had dat natuurlijk meer kunnen zijn, als ik niet zoveel feestjes zuo hebben gehad in het weekend...hahahaha...maar ik vind het gewoon heerlijk om weer lekker te kunnen genieten...effe nergens aan te hoeven denken...helaas zijn de feestjes nu voorlopig effe over...tot 13 augustus...hahahaha...

tegen lunchtijd vind ik overigens ook prima...weet nog steeds niet of we er een weekendje van maken...ga eens kijken of er ergens nog aantrekkelijke aanbiedingen zijn voor hotelletjes...iemand een tip waar we kunnen overnachten???

kapper heeft me twee keer moeten verven, want de verf die ze had overgenomen van de vorige eigenaresse dekte niet goed...had een gele gloed midden over mijn hoofd, zag gewoon niet uit...nu zie ik er weer witblond uit en lekker kort...

liefs,

Nico

Geplaatst
Guusje, je mag ook morgen testen hoor ;))

gelukkig ;-)

Geplaatst

Nico het Kurhaus heeft soms best leuke aanbiedingen via weekendjeweg ed.

In het weekend hebben ze meestal een lagere bezetting dan door de weeks, zaken hotel dus misschien de moeite waard om te kijken en op kruip afstand van alles.

Gelukkig eind goed al goed bij de kapper. Die van mij heeft dus echt mijn haar verknipt, het is nu gelukkig weer wat langer maar man man wat heb ik ze staan uitschelden in Frankrijk....

Ga er wel wat van zeggen, zwanger en ze kan meteen niet meer knippen.

Guusje dan testen samen met je man toch?

Geplaatst

Ja, Sylvie, ik wil samen met mijn man gaan testen. Ik moest vandaag al zo vroeg de deur uit. Hij lag nog op bed. En morgen wij we vrij, dus veel makkelijker.

Ik ga morgen ochtend eerst testen, en dat gelijk naar het ZKH voor bloedtest.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Er waren er een aantal vroeg op zo te lezen.

ik niet. Ging er voor mijn doen erg laat in. Na 12-en. DAt heb je als er niemand in huis is. Maar vanavond ga ik op tijd naar bed denk ik. Wil nog wel even verder met het opnieuw indelen van de computer/hobbykamer. Verder de koffers ophalen bij mijn vader. Want we gaan inpakken en zaterdagmiddag wegwezen. Hoop zo dat mijn e-reader er dan is.

Verder niet zo veel te melden.

Guusje, je houdt het idd spannend.

Syl, balen dat de kapper je haar naar de filesteinen heeft geholpen.

Nico, hoop dat je een leuke actie kan vinden voor de 13e en er een weekendje van kan maken. Ook jullie hebben dat verdiend.

Henne, als jij geen puf hebt om te reageren is helemaal niet erg hoor! Dat heeft iedereen wel eens.

San, onze katten doen dat ook hoor. Al hoewel ze met het onweer gisteravond rustig waren.

ivfco, geniet nog even in schotland.

Eef, hoe is het nu met jou. Kan je het een beetje handelen allemaal. Mooi afscheid hebben jullie gedaan zeg.

Kaartje, hoe gaat het nu met jou? Weet zo goed hoe je je voelt?

Sterkte voor iedereen en een dikke knuffel.

Geplaatst

Syl die fransen zijn ook niet te vertrouwen joh ;-)

ruby, kun je je e- reader niet volgen?

Guus, spannend zeg, gaat t een beetje met je?

Geplaatst

Het gaat wel goed Sab, sóchtend alleen een soort stijve rug. Maar dat is alles. Morgen zullen we het weten ....

Geplaatst

en geestelijk dan?

ik zit trouwens op mijn werk maar er komt niks uit me...ben te nerveus, echt vreselijk gewoon..bah

Geplaatst

Zo, gelukkig nog wel wat geslapen, niks voor mij zo vroeg op.

Nico, ik heb vorig jaar een weekend Carlton Beach in Scheveningen gedaan met een vriendin, erg leuk! Is ook zo'n zakenhotel met leuke weekendaanbiedingen, volgens mij gedaan via Booking.com. Heerlijk ontbijtbuffet waar ze ter plekke je omeletje bakken met ingredienten die je uitkiest... En in de ontbijtzaal met rondom ramen zit je in de duinen zowat. Leuk hoor!

Geplaatst

Geestelijk gaat nog steeds goed. Ben wel wat gespannen, maar ik kan gelukkig gewoon werken ;-) Ik denk dat dat pas morgen komt. En eerder zei ik al, dat ik er dit keer zo anders in sta, en zo voel ik het nog steeds. Ik kan er niets aan veranderen, het is zoals het is.

Geplaatst

Nou Ladies.....

hier een onveranderde situatie.... vol en bol...

Straks nar de fysio, zie ik wel tegenop met deze wind... Lopend is voornu eigenlijk net te ver, dus dan maar met de fiets in de laagste versnelling denk ik...

Ikheb ini ieder geval herlijk geslapen, en zelfs lekker pas om 9,45 er uit... heerlijk..

Hier waren de katten gisterenavond ook ontzettend druistig.

Ik zei van het weer, maar JW kreeg het idee van een heeeeeel andere nacht ;-) Maar het is dus toch de storm geweest.

Vandaag op de slaapkamer nog het een en ander opruimen. Dan is dat ook gebeurd, en netjes.

Tot laters..

Geplaatst

kijk je wel uit Simba??? met die wind op de fiets, tis eigenlijk te gek als je zo zwanger bent hoor!

Geplaatst

net t zh gebeld om me aan te melden, maar ze is alleen grrrr, dus ik word vanmiddag pas teruggebeld, lekker dan...mijn collega is er dan ook weer, dus moet ik nog wat verzinnen ook, bleh

sorry eff klagen hihi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden