Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn mail ligt eruit :-(

Alleen via het forum bereikbaar wat een handicap.

Kaartje we hebben elkaar net gekruist met typen, berichtje vanmiddag niet gelezen.

Henne de saté stond dus nog wel op de kaart?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bleh net alles onder gespuugd, haalde de wc niet. Werd opeens kotsmisselijk na het eten. Had alleen maar een salade op. Snap er niets van, het ging zo goed vandaag?!?

Geplaatst

Hoi dames

Henne wat een verwennerij die 2 bossen bloemen, moest wel lachen om je droge berichtje op fb! Bedankt trouwens voor het regelen van de lunch, ze maakte het je niet makkelijk door de kaart te wisselen en veel dames hier teleur te moeten stellen....ik houd het gewoon bij de salada, super dat je er voor gestreden hebt!

Tool, ik zie jullie wel verschijnen, jeetje 1.5 uur in de trein zeg, had ik even niet in de gaten,Je hoeft je mio niet mee te nemen hoor, heb nog een tom tom liggen en heb ook mij eigen richtingsgevoel ;-) haha. Heb alleen een gat in dashbord, nav is achtergelaten bij de garage.

Kaartje, gelukkig daalt je hcg,hoe dubbel inderdaad....ik blijf het toch zo bijzonder mooi vinden dat er spontaat een mooie start gemaakt was, triest hoe het nu gelopen is met alle ellende en oijn erbij.Ik hoop zo dat het nogmaals gaat lukken en dan met een mooi afloop!!!

Henne wat een onderneming weer zo met Brandpunt, ik kan ook zo giftig worden om die geijkte uitspraken, in het begin reageerde ik er niet zo fel op maar er kwam een moment dat ik er klaar mee was en ook erg duildelijk mijn visie gaf. Op zich wel erg mooi dat ze de andere kant willen gaan belichten. Heb jij ook niet zoeits van nu kan ik echt gaan vertellen wat men echt moet weten! Als ik programma´s ¨p tv zag dan vond ik dat bepaalde zaken toch nogal eens niet verhelderend genoeg uitgelegd waren waardoor "leken" alsnog de indruk zouden hebben van ooohhh het is zo simpel, of zo voor de hand liggend.

Wanneer moet je beslissen ?

Sen erg jammer dat je er niet bij bent maar ik kan me voorstellen als ik jou zo hoor dat het iets teveel van het goede is.Wat betreft je ziekmelding, je hoeft niet aan te geven wanneer je denkt dat je weer kan werken, je kan gewoon aangeven dat wanneer jij merkt dat je voor enkele uren kan hervatten dat jij contact opmeent en zeer waarschijnlijk zullen zij dan voortijdig met jou bellen om te vragen hoe het gaat.Als het dan zover is dat ze bellen gewon zeggen hoe het gaat,maak je er niet te druk om hoor. Wat betreft met het contact opnemen met een bedrijfsarts, het is niet bij ieder bedrijf mogelijk omdat contact met de bedrijfsarts ook meestal een factuur voor de werkgever tot gevolg heeft.

Maar denk echt aan jezelf en je ukkupuk meid!Voel je niet bezwaard dat je nu thuis bent.

Syl echt even mijn complimenten hoe goed je aan het afvallen bent!!! Het gaat hard he?

Ik ben nu 2 weken bezig en ben er 4 kwijt maar ja, in het begin gaat het altijd snel je? nog meer als zat te gaan haha maar het begin is er, ik moet zeggen dat het me bijzonder goed afgaat om niet te snoepen oid.

Ik ben benieuwd of ik je nog herken zaterdag ;-)

Guusje heel veel succes morgen! hoop dat er morgen een datum voor de tp zal zijn.

dames ik duik de douche en mijn bed in, grrr manlief moet morgen al om 7,00 uur in de auto zitten (zucht)

Geplaatst

Ben nog steeds misselijk en heb hoofdpijn

Mik, ja hoor natuurlijk mogen jullie het weten

Kaartje, hoe voel jij je nu?

Geplaatst

ohhh Sen, wat onwijs klote zeg, getver en dan de wc niet kunnen halen, heb je dat ook nog, sterkte!! heel veel plezier morgen met de echo, spannend!!!!

dames ik zeg een zoontje voor Sen

testr, jij hebt morgen toch het 2de deel van je 3d echo?

Geplaatst

Ha sen, leuk een echo morgen! Geniet ervan! Toen wij wisten dat fiene een meisje was, werd het allemaal nog echter op een bepaalde manier. Goed om even weer iets leuks te hebben ipv alleen maar lastige werkdingen en misselijkheid. Hoop dat morgen een betere dag is!

Enne Syl, doe je wel web naamkaartje op zaterdag, anders herkennen we je inderdaad niet!

Slaap lekker meisjes!

Geplaatst

Sen, gaat elke dag beter. Doe gewoon rustig aan. Ik hang/lig op de bank en doe verder niks. Al zit ik wel grote delen van de dag aan de telefoon. Heb vanmiddag na uitslag hcg iedereen in onze directe omgeving die nog niet op de hoogte was een mail gestuurd. Na drie minuten belde er al een vriendin. Mailtjes stromen ook binnen nu. Iedereen leeft zo mee. Ik vind het ook wel therapeutisch om het te vertellen.

Ik voel mijn buik nog wel. Heb natuurlijk ook drie gaatjes van de kijkoperatie. Gasgevoel is sinds vanmorgen gelukkig aardig weg. Had eerst echt pijn ook in middenrif en nek en zo. Het gaat dus eigenlijk heel goed vind ik zelf, zeker in vergelijking met situatie dinsdag.

Heb de gyn vanmiddag gevraagd om ervoor te zorgen dat beide huisartsen ook een verslag krijgen. Kunnen ze misschien wat van leren voor hun volgende patiënt met hoge pijngrens...

Geplaatst

kaartje, ben blij dat het beter met je gaat.

Mn gevoel zegt een jongetje en dat heeft tot nu toe iedereen. Je bent echt de eerste die denkt een meisje

meiden ik ga nu echt plat, ben doodmoe

slaap lekker allemaal

Geplaatst

Sen veel plezier met de echo en zo vervelend dat je nog zo misselijk bent. Jammer dat je er niet bij bent.

Miki ook veel plezier.

Henne 2 x bloemen, nou nou!

Babeth lekker toch al 4 kilo, je moet een drive en motivatie hebben. Mensen zagen het bij mij pas rond de 10 kilo. Maar ondanks dat er zoveel af is heb ik nog steeds overgewicht. Bizar.

Kaartje het werkt ook therapeutisch, als je verteld wordt het echt, zo voelt het voor mij althans altijd.

Kayla vannacht hele bed ondergeplast, lang leve zeil. Net alles staan te verschonen terwijl ik dit gisteren ook al had gedaan, zucht.

Geplaatst

Syl, Kayla weer geplast. Niet fijn. Krijgt ze iets voor incontinentie? Propalin bv? Anders je dierenarts even om vragen?

Goed bezig met afvallen jij. Ga je morgen naar de lunch?

Geplaatst

Even snel, moet douchen en dan naar zkh.maar ik zeg MEISjE :-)veel kijk plezier Sen.tot later weer......

Geplaatst

Ik ga morgen naar de lunch ja, wat doe jij? Denk het niet of wel? Lichamelijk gaat het wel wat beter?

Veel vragen zo vroeg in de ochtend.

Kayla heeft gisteravond bij simpel gegeten en er zat teveel vocht bij het vlees. Normaal kan ze wel druppelen ook als ze ergens staat maar niet zo extreem. Heeft ze in haar slaap gedaan. Werkt dat ook voor druppelen.

Geplaatst

Syl al weer vroeg in de weer geweest. Pff lekker hoor elke dag een schoon bedje, maar niet als je het zelf moet doen en ook de rede daarvoor is niet leuk. Het arme beestje ook. En jij ook...... Hoe gaat het op het bedrijf? Spanningen tussen jullie en personeel nog steeds te snijden??? Hopelijk heb je morgen lekker afleiding tijdens de lunch.

Kaartje iedereen is nu dus op de hoogte. Werkt idd therapeutisch, zeker als je dan ook lieve berichtjes en telefoontjes krijgt. Doe het lekker rustig aan, fijn dat de pijn door het gas weer weg is. Heb begrepen dat dat niet echt prettig is.

Sen weer spugen. Is er al een patroon te zien met wat je eet? Je at salade toch, misschien te koud en daarom protesterend lijf??? Veel plezier met echo straks, mijn gevoel zegt ook meisje!!

Hier weer ietsje beter, maar de vervelende bijwerking hoofdpijn is wel om de hoek komen kijken. Gelukkig maar een kuurtje van 7 dagen dus nog 5 te gaan. Maar dit is in vergelijking met de keel en oorpijn te verwaarlozen, die zijn steeds verder afgenomen. Ruben ligt nu te clownen in de box en dat is een prima medicijn, vanmiddag gaat hij naar de opvang, dan heb ik nog even de gelegenheid om in mijn bed te kruipen voor mijn ouders komen vanavond. Van het weekend nog beetje rustig aan doen en dan maandag weer gaan werken.

Geplaatst

Zegt nu iedereen meisje omdat ik het tot nu toe goed had ;-) ? Haha. Ben benieuwd.

Syl, werkt juist ook voor druppelen. Gauw propalin halen bij je dierenarts.

Heb me hier tot nu toe over morgen niet uitgelaten, maar mijn bestelling is doorgegeven en Esther is zo lief om me op te komen halen :-) . Wil jullie erg graag zien, juist nu. Als het teveel wordt komt mijn mannetje me gewoon halen. Bunnik is voor ons maar een kwartiertje.

Geplaatst

San, hoop dat de verbetering gauw doorzet en ook de hoofdpijn gauw overgaat. Je loopt al een tijdje te tobben en dat is ook zo vermoeiend.

Henne, hoe is het met jou vandaag? Hoop dat je er morgen ook bij kunt zijn.

Geplaatst

Kaartje wat leuk dat je toch gaat morgen, na wat er van de week op jullie bordje gegooid is!!!! Idd fijn om met meiden te zijn die precies weten hoe je je voelt of die helaas hetzelfde hebben meegemaakt.

Ja ben het kwakkelen ook wel zat. Zal ook wel beetje te maken hebben met vermoeidheid. Werken, huis bewoonbaar maken, huurhuis inpakken en zorgen dat het toch nog beetje leefbaar is en de zorg voor een heerlijk manneke heeft me denk ik de das om gedaan dat het zo lang duurt. Dus heb met mezelf afgesproken de komende tijd gewoon lekker op tijd naar bed te gaan en als het kan eens een uurtje op de bank te kruipen met een goed boek of zo. Dus even pas op de plaats. Aangezien we toch ook weer op gaan voor een cryo ergens in de komende tijd en daar kan ik ook maar beter goed gezond aan beginnen.

Baal er alleen zo van dat het afvallen niet zo goed gaat momenteel. Maar ja zit dan ook al 2 weken op mijn kont op de bank dus ook geen beweging.

Ach de komende tijd maar weer eens vaker een lekkere ronde wandelen hier, want dat is hier heerlijk.

Geplaatst

kalimera meiden!!

nog een dag en dan weekend en de gezellige lunch met jullie allemaal!! whoehoe, heb er zin in!!!

Syl, leuk dat je komt!! je bent zelfs lichter dan dat ik weeg! ik zeg: nieuw voorstelrondje, hihihi

S€n, hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen en dat vandaag een dag wordt met niet zoveel misselijkheid! ik zeg jongen!

Guusje, veel succes dadelijk met de echo!! hoop dat mijn eidansje geholpen heeft! en zou je dan vandaag te horen krijgen wanneer de tp is, toch? Als ie nu volgende week is, ben je er dan bij morgen?

Morgen trouwens stoelendans???

Babeth, yep, met de auto is het een dik uurtje naar eindhoven en met de trein dus langer helaas. maar vriend heeft auto nodig, heeft dagdienst morgen. Dus ik zit om half 8, kwart voor 8 zoiets op het fietsje richting het station. denk om half 8, hahaha.

Henne, hoe voel je je? Goed genoeg voor morgen? Wanneer moeten jullie beslissen of jullie meedoen met Brandpunt?

San, nog even rustig aan doen. balen van je hoofdpijn, misselijke bijwerking altijd. gelukkig heb je afleiding in de vorm van een lekker ventje!

Daar kijk ik dadelijk wel tegenop, al die moeheid weer en wellicht ook de hoofdpijn. Oké, nu nog niet aan denken, dat is pas over 2,5 week...aaaaahhhh...pfff

Gisteren naar The Walking Dead gekeken, is me toch een spannende aflevering, poeh hey, ook wel een tranentrekker aan het einde. Had ook echt even nodig om uit de aflevering te komen.

Het duurt me van de ene kant nu te lang.

Ik voel me er helemaal niet meer heppie bij dat ik niet aan het sporten ben, weet dat mijn lichaam het nodig heeft en dat ik uitgerust moet zijn, maar mèèn, wat mis ik het sporten, niet meer leuk.

en ik zit ook te twijfelen wat ik nu moet doen met de releaseweek, deze is in de week van 2 april, de week dat ik waarschijnlijk ook weer ga beginnen met de ivf.

als er niets aan het handje was, dan zou ik maandag 2 uur doen (cycle en power), dinsdag 1 uur (yoga), woensdag 1 uur (power), donderdag 1 uur (zumba/shape) en vrijdag 2 uur (power en yoga). maar ik weet ook als ik dit nu mee ga doen, al is het alleen maar op maandag 1 uur, woensdag 1 uur, vrijdag 1 uur, dan ben ik volgens mij weer terug bij af (en met heel veel spierpijn) en dus ook niet meer uitgerust. dus ik moet het ook eigenlijk niet doen. ga denk ik wel gewoon kijken, al zal ik me daar ook een beetje raar bij voelen...dus ik zal het maar gewoon bij het vrijdagavonduurtje houden.

liefs,

Tool

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden