Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Guus, hoop dat de pijn gauw wegtrekt. Moet gelijk aan mijn krampen van vorige week denken. Zo niet fijn. Hopelijk doen rust, paracetamol en een kruikje wat vooor je. Dit kon je niet voorspellen. Hou de moed erin hoor.Henne, even wat leuke afleiding. Lekker doen. Belasting loopt (helaas) niet weg. Al ideeën over een naam voor je bedrijf?Eef, jammergenoeg even geen schilderafleiding deze week. Had je noodschoten juist wel even behoefte aan om juist wel te gaan. Laat alles gewoon even bezinnen. Het is niet niks om je nu helemaal op pleegzorg te gaan richten. Zal echt af en toe wel confronterend zijn.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kaartje fijn dat het elke dag wat beter gaat. Tja die vermoeidheid, je lijf heeft het zwaar te verduren gehad en ook al kijk je er heel nuchter tegenaan, geestelijk zal het onder de oppervlakte toch ook echt wel aanwezig zijn. Lekker rustig aan doen hoor.

Guusje wat vervelend zeg. Schroom niet om paracetamol te gebruiken he? Dat mag tijdens de zw en als je een spiegel in je bloed opbouwd heb je de minste kans op pijn. Pas gaan slikken als je pijn op voelt komen is eigenlijk al te laat. Sterkte meis, probeer je schuldgevoel wbt je werk op een zijspoor te zetten. Hier kan je echt niets aan doen en je kan zo toch je werk niet doen??

Eef ook weer ietsje beter, jammer dat je kinderaterlier niet doorgaat deze week. Lekker uitkijken naar volgende keer. Veel plezier met het dingetje van je werk vanmiddag!!!

Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer?? Echt lekker, jammer dat ik nu niet echt meer naar buiten kan, Ruben heeft het echt zwaar te pakken met hoesten en slaapt nu veel. Hij zal het nodig hebben. Ach kan ik wat strijk wegwerken...... moet ook gebeuren nietwaar?

Geplaatst

Zo, ik heb hier een hoop vrolijkheid en kleur achter het huis staan. Nu kijken dat ik het in de bakken krijg, heb ik zooooo'n hekel aan, knoei altijd overal potgrond enzo haha. Maar het resultaat ben ik straks vast blij mee. In de zon, uit de wind is het ook heerlijk (evt met een dekentje) dus rest vd tijd met boekje in ligstoel. Eerst nog even naar de appie, dat vermijd ik normaal op woensdagmiddag maar J is jarig en ik wil wel lekker koken vanavond.

Kaartje van een narcose kun je nog wel twee weken, of langer, moe blijven. Veel drinken, veel frisse lucht en domweg ook veel slapen...

Geplaatst

Eh Kaartje tuin????? Het is hier nog een enorme kleibende in de "tuin" dus dat kan ik nog wel even vergeten. De stoelpoten zakken er diep in weg en dan kom ik niet meer overeind hihi. Er wordt hard aan gewerkt om dat binnen afzienbare tijd beetje zo te krijgen dat we er kunnen zitten.

Ze zijn vandaag de brandgang komen uitmeten en de stoep van voren. Als die liggen hebben we een referentiepunt zodat we weten hoe hoog alles opgehoogt moet worden.

Maar vanaf mijn bank heb ik wel heel mooi uitzicht op het mooie weer buiten en de roosters staan open dus krijg af en toe een heerlijke frisse (met mestlucht vermengde) vlaag over mijn gezicht!! Beetje vakantiegevoel zeg maar. Het is heerlijk wonen hier.

Henne lekker knoeien in de tuin, lekker joh!! Die potgrond is met de tuinslang toch wel weg te spoelen??? Gefeliciteerd met de verjaardag van J, wat staat er op het menu voor je lover???

Hier staat Kip Jambalaya op het menu vanavond, heb er nu al zin in!!

Geplaatst

oh, wat lekker dat het zo'n mooi weer is in NL!! Geniet er allemaal maar zoveel mogelijk van!

Hoop dat het dit weekend ook zo goed is, vlieg morgen naar Nederland! Veel zin in!

Geplaatst

Henne, ik hou ook niet van dat gepeuter in de aarde. Heb daarom heel mooie groene damestuinhandschoentjes (door mij 'mijn groene vingers' genoemd ;-), zodat ik kan wroeten zonder in de aarde te hoeven graaien haha. Gefeliciteerd met J.

Geplaatst

Morgen wordt de warmste dag van de week dus hoop dat je 's morgens vroeg hierheen vliegt????

Goede reis alvast, hoelang blijven jullie?

Geplaatst

Ik zit heerlijk met f in de draagdoek op t dakterras! Zelfs geen trui of jasje aan, ix echt warm. Super hoor! (hier hoopte ik al op in m'n verlof!)

Net de juwelier gesproken; ring wordt helemaal opnieuw gemaakt. Goede service hoor!

Er komt zo een vriendinnetje op de thee en vanavond belasting... Houden jullie er allemaal rekening mee dat deze écht voor 1 april binnen is? Las t weekend jn de krant dat er een boete van 225 euro op te laat inleveren staat dit jaar...

Geplaatst

he dames,

lekker in de tuin...kon ik dat nu ook maar...moet nog werken tot 15.30 -16.00 uur. alhoewel, we hebben geen zon meer achterom...dan werk ik wel door, hihihi.

Henne, gefeliciteerd met J! maak er een fijne gezellige en romantische avond van! en lekker knoeien met die aarde, kun je naderhand wegspuiten of vegen. ik moet ook nog steeds de viooltjes ompotten, hihihi. En dan doe ik ook lekker mijn groene tuinhandschoenen aan ;-).

Kaartje, gezellig familie op bezoek en leuk voor je moeder om haar broer weer eens te zien!

Vanavond/straks verjaardag van A.'s zwager, binnenkort mijn...ja, wat wordt ie eigenlijk van mij? Het is de man van de zus van mijn vriend...schoonbroer??

ivfsh, gezellig!!! heel veel plezier hier!!! het weer zal geloof ik wel meewerken!

Babeth, wilde nog zeggen dat ik het ook een goed idee vind van jullie om de cryo evt. in de zomermaanden te laten toen! hoe is het met imke? nog steeds hoesterig?

San, Ruben ook aan de hoest, niet leuk! maar wel lekker om te genieten van het mooie weer buiten en de omgeving!

Guusje, balen zeg dat je er zoveel last van hebt. Schrijf maar zoveel mogelijk hier af. begrijpelijk dat je nu twijfels hebt, maar probeer het positieve gevoel vast te houden. Dit had je niet kunnen voorzien. Hoop dat het snel wegtrekt!

Geplaatst

Slimme ikke, blijk niet genoeg potgrond te hebben. Nu baal ik wel even dat ik op het moment zo'n slappe Truus ben, dat ik m'n man nodig heb om nieuwe te halen. Ga dan zo de ramen achter maar even lappen en dan morgen misschien verder met de tuin als j tijd heeft.

Ivfsh het blijft mooi, maar morgen is idd de beste dag. Gelijk vanaf schiphol het terras op dus ;-)

Dank voor de felicitaties, ik maak wat Koreaanse dingen, niet heel spectaculair maar dat vind hij gewoon heel lekker dus prima zo. Hoop dat we binnenkort weer eens uit eten kunnen....

Geplaatst

Ivfsh, gaan jullie gewoon op familiebezoek of is er een speciale reden voor het naar NL komen? Catootje voor het eerst naar NL?Henne, lekker rustig bezig geweest jij ;-) haha

Geplaatst

Henne gefeliciteerd met J.

By The way, ben jij niet bang om collega's tegen te komen als je naar intratuin e.d. gaat?

Geplaatst

We krijgen nieuwe huurders in ons appartement in Utrecht, dus er moeten dingen geregeld worden. Vond ik een goede reden om naar Nederland te komen en meteen E te showen :-). Heb niet met veel mensen afgesproken, maar wel met belangrijke mensen! Mijn broers hebben haar bijvoorbeeld nog niet gezien, dus dat vind ik echt heel bijzonder. Ook neefjes en nichtjes van zowel mijn broer als zussen van Arjon hebben haar nog niet gezien. Ik blijf ruim een week, vlieg volgende week vrijdag weer terug. Super leuk! Wel echt jammer dat Ar niet mee kan, blijft toch bijzonder zo'n eerste (vlieg)reis naar het thuisland. Vlieg trouwens s avonds, dus dat mooie weer van morgen pik ik helaas niet mee.

Henne: gefeliciteerd met J!

Geplaatst

Jammer dat jullie niet met z'n drietjes kunnen komen. Wel erg leuk om Catootje bij de familie te kunnen showen. Gezellig bij familie logeren? Woont iedereen een beetje bij elkaar in de buurt of wordt het een rondje NL? Week is zo weer voorbij denk ik.

Geplaatst
By The way, ben jij niet bang om collega's tegen te komen als je naar intratuin e.d. gaat?
Sen ik ben vrijgesteld van werk, dus ik voel me zo vrij als een vogeltje. Als ik idd 'alleen' ziek ben, vind ik dat wel moeilijker. Aan de andere kant is een half uurtje naar een tuincentrum wel iets heel anders dan een dag werken. Maar eerlijk is eerlijk, als ik bezig was geweest met herstellen om weer aan het werk te gaan, had ik het waarschijnlijk niet gedaan. Ook met het idee dat ik mezelf niet te moe mocht maken. Kaartje jij vroeg of ik al over een naam aan het denken was....de hele dag! Ik vind het zo moeilijk. Heb gedacht aan iets van 'helder' dat is de betekenis van mijn voornaam en sluit ook aan bij de manier waarop ik werk, afspraken maak, rapporteer ed. Maar het is me toch een te algemene naam. Bovendien heet een zeer vervelende ex collega zo van achteren :-) Ook bezig geweest met iets van quanti quali in vormen van onderzoek. En met namen gericht op identiteit en imago of communicatie en organisatie. Nou je ziet, ik ben er zeker nog niet uit :-) Ivfsh heel er veel plezier met deze bijzondere grip. Wel ontzettend jammer dat ar er niet bij is idd, zal hij zelf ook wel van balen.
Geplaatst

Aha wist niet dat je vrijgesteld bent van werk. Dat is idd heel anders. Ook al is een half uurtje naar een tuincentrum idd heel wat anders dan een dag werken. Maar je weet hoe mensen kunnen zijn.

Wat dacht je van 'Chiaro' = helder in het Italiaans :-)

Geplaatst

Henne, anders gewoon ' je naam, voor helder onderzoek en advies.' Of zoiets? Misschien een idee om je voor en achternaam.nl vast vast te leggen? Is dit nog te begrijpen? Haha

Geplaatst

In het Koreaans is het chwiso (tjiso) ....vind ik eigenlijk nog best grappig. Chwiso Onderzoek & Advies.... Hmmm, kanshebber :-)

Geplaatst

Oeh meiden, ik geloofde niet dat ik het in mij had (als mega rommelkont). Maarrrr de nesteldrang is begonnen!!!

Ben echt alles aan het ordenen, regelen, uitzoeken, ophalen en ondertussen uber gezond koken. En lekker zelf appelmoes erbij maken!

Tot zolang de energie rush duurt hoor. :)

Fijne avond, reageer later weer, xxx

Geplaatst

Ja daar ben ik ook beetje bang voor Sen, dat de uitspraak voor problemen gaat zorgen :-)

Kaartje ik wil liever niet iets met echt direct mijn naam. S.y.st.e.m.er.di.nk was ooit een geintje, zou ik nooit echt doen. En mijn getrouwde naam wordt sowieso ook weer verkeerd uitgesproken.

Is nog best lastig hoor. Testr wat heb jij geregistreerd staan dan? Gewoon je naam?

Lekker die energie rush, goed gebruik van maken :-)

Eten was trouwens errug goed gelukt, we zitten beiden nokkievol, lekker. Morgen mag ik van alles niet en moet ik vanaf acht uur savonds nuchter blijven voor de test vrijdag. Zo geen zin in.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden