Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Noor, dank je voor de lieve woorden! Maarre....wordt ook tijd dat jullie blijvens beloond worden! Je hebt ook al teveel meegemaakt.

Dus: Geluk kom eens de kant op van alle meiden hier die het zo hard nodig hebben!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pauze:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Spaatje:

Sab:

Henne: darmproblemen en allergie oplossenen, paar kilo aankomen en dan hopelijk in mei/juni icsi7

Guusje: Bij komen, 17 april afspraak ferti arts voor aller laatste cryo's.

Voortraject:

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken, opstart april.

Tool: voorbereidingen treffen voor poging 5 met prednisolon en evt. intralipid. acu opgestart, aan de supplementen vit. D, DHEA en Omega 3, laatste 5 kilootjes kwijtraken. DHEA 12 maart laten testen, 30 maart afspraak dr. S. voor startecho en planning. Hopelijk starten begin april bij bongi

Wen72: 2 april een afspraak in gent om alle uitslagen van de onderzoeken te bespreken. Daarna hopelijk in april / mei starten. Ondertussen aan een hoop supplementen.

Witje: 4 april gesprek gyn evaluatie zwangerschap en over de risico's voor eventuele volgende zwangerschap en over hoe nu verder met onze cryos's

Ceeke: vitamine D, omega 3 en ijzerpreparaat als voorbereiding voor de cryo poging (met prednisolon en intralipid) in april 2012.

Behandeling:

Zwanger:

Miki: (uitger. datum 9-6-2012)

S€N: (uitger. datum 24-08-2012)

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari van dochter Kaat en zoon Bram

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Esther: Eerst verwerken en dan verder zien.

Geplaatst

hee lieve meiden!

Heb het lijstje er nog eens even bijgepakt, zodat ik niemand vergeet, heb heel de week namelijk niet gereageerd....

Pittige week weer geweest hier...

Guusje, wat een rotuitslag... negatieve test, bah. Ik had zo hard zitten hopen op een positieve test. Je schreef het zelf al, hoofdletter K... knuffel meid!

Kaartje: jij bent aan het opkrabbelen, maar fysiek nog aan het kwakkelen. Wat lief dat je die roze high tea had georganiseerd en wat heerlijk te lezen dat je er zelf zo van geniet.

Sylvie: ik denk vaak aan jullie, hoe gaat het nu? Hele hele dikke knuffel!!!

Miki: goed dat jij af en toe heel bewust luistert naar jezelf en nu dus even een stapje terug doet. Weet niet of je dit nog leest, maar geniet er heerlijk van! Ik heb zo genoten van met name de tweede helft van de zwangerschap. Laat niets dat geluk in de weg staan!

Henne: jij zit echt weer in een heftige tijd, wat gebeurt er veel... Van de ene kant fijn om positief nieuws te krijgen van je testen, maar waar komt het dan inderdaad wel vandaan. Ben bebieuwd hoe het gaat als je langzaamaan weer wat levensmiddelen toe gaat voegen aan je dieet. En qua naam voor je eigen bedrijf? Ben je er al uit? ben heel benieuwd! Knuffel voor je!

Sandra: hoe voel jij je vandaag? poeh, je zat wel in de lappenmand. Hoe is het met de baan van je lief? heeft hij vast contract gekregen? Hoop het! En hoe is het met schattige Ruben?

Sen: Weer een week erbij voor jou: super hoor! Echt balen dat je je nog niet lekker voelt. Ik bedoel dit heel goed en ben nooit zo handig 'op schrift', wil zeker niet belrend zijn of ergens makkelijk overheen stappen. Maar laat alles wat meer gaan en vecht er niet teveel tegen. Werk, niet lekker voelen: laat het allemaal over je heenkomen, accepteer het en bekijk het dag voor dag. Is niet makkelijk, maar je kunt nu niet anders dan accepteren. Het is gewoonweg een heftige tijd: de spanning van eindelijk zwanger zijn, je ziek voelen, niet naar je werk kunnen, je hormonen (vergeet niet dat die zeker meespelen!). Knuffel! Enneuh, lekker gaan shoppen binnenkort!

Babeth: jullie langzaamaan aan het nadenken over een broertje of zusje. Spannende en mooie stap! Hoe gaat het nu met je qua combi werk en gezin? Lukt het beter om werkhoeveelheid te minderen tot het aantal dagen dat je daadwerkelijk werkt? Er was nog een sollicitant geweest, toch?

Eef: Hoe voel jij je fysiek nu? Hoop wat beter. Ben ook erg benieuwd wat er uit de pleegzorg cursus gaat komen voor jullie. Lief dat je man er open voor staat om zich erin te verdiepen. Ik ben echt heel benieuwd of het iets is waar jullie beiden mee door willen gaan of dat er toch een andere wending komt. Beide zal uiteraard heel goed zijn, hoop dat jullie samen er hetzelfde over zullen denken. Woensdag weer schilderen met de kids?

Laika: hoe is het met jou en Jim?? Gaat het allemaal wat beter nu?

Tooltje: lekker gaan stappen gister: you go girl! En binnenkort weer starten! Begrijp ik nu goed dat jullie deze poging helemaal geheim houden? Hoe dan ook, heel spannend. Jij hebt je er in elk geval voor 100% op voorbereid, daar zal het zeker niet aan liggen! Vind het bijzonder om te lezen hoe je met jezelf bezig bent!

Esther: lieve, mooie vrouw, hoe is het met jou? Fysiek met je voet, maar vooral ook hoe je je nu voelt? Er hebben hier al veel meiden gereageerd en er is al veel gezegd waar ik me bij aansluit. Ben erg benieuwd hoe het met je is. Is gerard al gestart met zijn nieuwe functie in jullie gemeente?

Ruby: hoe is het bij jullie? Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe is het met de badkamer?? En met jou zelf? Heftig hoor allemaal, je moet telkens maar weer met wat anders zien te dealen. Trek je het nog een beetje?

Caroline: hoeveel slaap krijg jij in 24 uur met je twee lieverds? Ik neem aan dat je oudste dochter je niet veel slaap meer zal ontnemen? Fijn dat de broer van je vriend gister op bezoek kwam, mooi om te lezen dat die kleintjes inderdaad voor verbinding zorgen.

Dublin: hoe is het met je Gelders welvaren :-). Alles goed?

Ursula: volgens mij ben jij op dit moment in Nederland: geniet er lekker van! Las dat je een huisje hebt gehuurd: heel goed! Gaan wij wrs in juni ook doen. Lekker een plekje waar mensen naar ons toe kunnen komen. Waar zitten jullie?

Simba: hoe is het met jullie prachtige Sanne? En met jouzelf? Nog nagedacht over wel of niet doorgaan?

Ceeke: jij nog steeds in de drukke modus? Hoe doe je het toch telkens allemaal... Hoe gaatr het inmiddels met je? Nog met je moeder gesproken? En heb je al je gevoelens tav DES een beetje een plek kunnen geven na de documentaire?

Wen: jij morgen belangrijke afspraak: ben erg benieuwd!

Noor: jij staat niet in 'ons' lijstje, maar je hoort er wel bij hoor! Wat een onrecht weer bij jullie... bah bah bah. Hoe gaat het met je? Hoe is het fysiek gegaan? En hoe hgaat het emotioneel met je? Staat jullie deadline nog? x!

Verder moet ik ook nog regelmatig aan Sab, Zara, Roestvlek en spaatje denken: hoop dat het goed gaat met ze!

Hier weer lekker terug in Cork, was een heel leuke, maar ook intensieve week in Nederland. Was super mooi om met E naar Nederland te gaan, haar voor te stellen aan mijn broers en neefjes en nichtjes. Heel bijzonder! Verde veel tijd doorgebracht met naaste familie en goede vrienden. En natuurlijk appartement opgeknapt en flink geklust. Allemaal gelukt, prima nieuwe huurder erin, dus dat is weer een zorg minder!

Ar was zo happy toen we weer terug waren: grote smile op z'n gezicht. Is helaas wel weer heel het weekend aan het werk... hopelijk het laatste, de productie is eindelijk echt opgestart en het gaat redelijk goed. Dus vanaf nu is het weer tijd voor ons drietjes!

Ik ben zelf wel erg onrustig over wat we hierna gaan doen. Ik wil erg graag weer werken of me op een andere manier nuttig maken. Geniet uiteraard volop van ons lieve meisje, maar ben ook onrustig. Hoe gaan we die adoptie rond krijgen, dus hoe gaan we het voor elkaar krijgen weer in China te wonen rond die periode, wat zullen we gaan doen qua werk, enz enz. Volgend weekend lang weekend, dus dan gaan we daar eens goed voor zitten. Vind het ook moielijk dat ik merk dat veel mensen in Nederland erg graag willen dat we terugkomen, met name ouders en paar goede vriendinnen. Zou dat zelf ook heel leuk vinden, maar wil onze adoptie zo graag door laten gaan. We moeten nog even een paar jaar voorrang geven aan het vormen van ons gezin. Soms kan ik even verdrietig zijn dat IVF en adoptie zoveel invloed invloed hebben op de loop van ons leven, maar besef me ook heel goed hoe bevoorrecht we zijn dat IVF nu is gelukt en dat we hoogstwaarschijnlijk ook nog een dochter via adoptie mogen krijgen.

Meiden, ik ga lekker op stap met E, naar de verjaardag van een 2 jarig meisje :-) eerste partijtje van E, haha.

XXX voor jullie allemaal!

Geplaatst

Ha IVF, wat fijn dat je zo'n gezellig (intensieve!) week hebt gehad. Kan me voorstellen dat je onrustig wordt van het niet weten hoe de toekomst er uit gaat zien. Maar jullie komen er vast wel uit! Veel plezier op het feestje met E!

Geplaatst

Hee die fren!

zo'n lange lijst met reacties, vergeet ik jou helemaal.... Volgens mij gaat t wel heel goed he, met jullie drietjes. Vind de fb berichtjes altijd wel erg leuk :-).

Feestje was leuk, had twee boekjes gekocht voor de jarige dame: engelse nijntje en n ander boekje. Viel zeer goed in de smaak, had de kleine hummel meteen op m'n schoot om voor te lezen :-)

Geplaatst

Wen wij hebben van het voorscht in Gent nog een heleboel terug gekregen hoor. Wij hebben uiteindelijk rond de 2400 euro zelf betaald geloof ik. Meds had ik via lieve dames gekregen hier... Succes met je gesprek morgen.

Ivfsh fijn dat je het goed hebt gehad in Nld, maar natuurlijk ook weer fijn om bij je mannetje te zijn.

Hmm mijn kiespijn lijkt meer te komen van volle holtes geloof ik. Ik weet het niet meer hoor. En Ruben lijkt veel last van zijn hoesten te hebben vanavond. Het mannetje. Vanmiddag op visite geweest bij schoonzus en is heel gezellig geweest. Nu lui op de bank met een rochelend jongetje bij papa op schoot dat niet wil drinken ((

Geplaatst

Ik ben ivfsh de samenvatting zeer dankbaar!

Weinig tijd gehad afgelopen dagen om te reageren, maar leef met jullie mee

Kaartje, is je hoofdpijn nu minder? Leuk om te lezen over je roze thee feestje, het is ook een hele leuke leeftijd, en ik kan me goed voorstellen dat het zo fijn is ook, als je even ongecompliceerd kan genieten van die kleintjes, ga je volgende week je werk uitbreiden? Sterkte en succes, hoop dat je je goed er bij voelt,

Syl, hoe gaat het meis? Veel aan jullie hoofd? we denken aan jullie, knuffel

Tool, dat zag er super gezellig uit, en wat een leuke koe ; -) fijn dat je zo bij hebt kunnen tanken, spannende weken komen er aan, we duimen voor je, ze staan klaar!

Fren hoe is het nu met je pols? Wat een aparte weer dat je zelf de diagnose hebt kunnen stellen via google ; -) duidelijker kan niet!

Ivfsh, wat een spannende tijd gaat er weer voor jullie aanbreken, en wat goed dat je zo koerst op je gezin, en prioriteiten stelt, wat een bijzondere tijd staat jullie te wachten, de flow van genieten van jullie gezinnetje straalt van je berichtjes af, lekker om te lezen!

Hier een drukke week gehad, en donderdagavond zelf geschilderd bij het atelier, vrijdagavond iets van werk, dus weekend gebruikt om bij te tanken. Een leuk leren jackie gekocht, dat was ook even nodig ;- )) en gefiets, vandaag tijd besteed aan opdracht laatste avond pleegzorgcursus. Met manlief zo goed en kwaad als het ging alle vragen ingevuld over onze levensloop. Wel apart om aan vreemden zo je levensverhaal en relatie te moeten beschrijven, wel fijn om samen weer eens te zien en op te kunnen schrijven dat we zo blij met elkaar zijn ; -))

Esther, hoe is het met jou? Gaat het al wat beter met je enkel? en het werken? Ik ga hier ook nog een keer roepen dat je een topper bent, en een hele lieve positieve uitstraling hebt, het was zo leuk om je in het echt te ontmoeten. Het doet me dan verdriet te lezen dat je je zo rot voelt en onzeker over jezelf, we kunnen hier wel roepen dat dat helemaal niet nodig is, maar jij moet het zelf ook voelen, dikke knuffel voor jou xxx

Henne, kroketten zijn dus goed gegaan? Wat goed! En je hebt je lekker uitgeleefd bij Ikea ; -) good for you!

Geplaatst

San, mischien een brutale vraag, maar hoe kan het dan dat je van het voorschot van 3600 euro wat terug krijgt? Wij gaan de echo's in Nederland doen, dus ik neem aan dat ze dit van het voorschot afhalen. Zou nl best welkom zijn als het bedrag alleen maar lager kan uitvallen.

Geplaatst

Wen dat voorschot is zeg maar een bankrekening waar ze alle behandelingen uit betalen. Wat er van over is wordt weer terug gestort. Als je je echo's in nld doet hoef je die volgens mij helemaal niet te betalen. Zeker niet uit dat voorschot.

Geplaatst

Eef, dank je wel! Vind het best spannend. Alle uitslagen en een eventueel behandelplan. Zo komt het ineens toch weer dichtbij. Wij moeten om 13.30 uur in Gent zijn en maken er gewoon een gezellig dagje van. Onderweg een hapje eten, etc.

Ik probeer morgenavond wel met een update te komen.

Voor iedereem: Slaap lekker!

Geplaatst

San, zag nu net dat wij ongeveer tegelijkertijd gepost hadden.

Dank je wel voor je antwoord! Ik zal het morgen voor de zekerheid even navragen hoe het exact zit met dat voorschot, maar ik geloof dat het alleen maar kan meevallen als je uitgaat van die 3600 euro.

Geplaatst

Precies Wen dit is voor hun een zekerheid dat alles betaald wordt. Dus het kan dan alleen maar meevallen. Wie weet komen we elkaar daar eens tegen. Wij hebben woensdag een gesprek met de gyn in nld over hoe het gaat met de samenwerking tussen hier en Gent met tp van onze cryo's die in Gent in de stikstof slapen.

Maak er een leuke dag van morgen!!

Geplaatst

Wen, heel veel succes morgen!

San, nog steeds in de lappenmand? Balen hoor!

Henne, goeie actie. J uiteindelijk dus toch zover gekregen? Neem aan voor je kantoortje dingen gescoort?

Eef, pols is nog steeds waardeloos, lijkt bijna met de dag erger te worden. Volgende week dinsdag naar de orthopeed, ben benieuwd of die een snelle oplossing heeft... Ga je trouwens je brace terugsturen deze week, hij zit net even te strak waardoor ik er juist meer pijn van krijg. Maar wel super dat ik m mocht lenen.

IVF, ja, we genieten en we genieten vooral samen, da is zo fijn!

Ga m'n bed in, lekker uit eten geweest met een vriendin in een oud booreiland... Apart, maar wel heel cool om de stad donker te zien worden!

Geplaatst

Wen, succes vandaag!

Ik ga gauw douchen en richting de praktijk. Ben benieuwd hoe het gaat vandaag. Voel de hoofdpijn helaas nu al komen. Maar gelijk ibuprofen nemen. Heb gisteren gemerkt dat het wel wat helpt.

Geplaatst

fren leuk dat uit eten op een oud booreiland!! Hopelijk kan de ortopeed iets voor je betekenen zeg, dit is echt waardeloos zo.

Wen het weer werkt vandaag mee met jullie. Hier in Zeeuws Vlaanderen is het lekker zonnig, niet ver van Gent vandaan!! Maak er een leuke dag van en hopelijk hoeven jullie niet zo lang te wachten voor jullie op gesprek mogen, het loopt nogal eens uit daar met de tijden, maar dat betekend ook dat ze de tijd voor je nemen. Ben benieuwd naar de uitslagen.

Hier gelukkig goed geslapen, mannetje is maar 1 keer huilend wakker geweest en daarna pas weer om 6 uur. gelukkig nu wel zijn fles leeg, gisteravond dus hele fles overgeslagen. Hij heeft het hoesten echt te pakken de arme jongen, hij heeft er geen last van tijdens het slapen gelukkig. Straks naar het CB ben benieuwd hoe hij gegroeid is. We hebben gister voor het eerst een ritje in zijn nieuwe autostoel gemaakt. Wat wordt hij groot.......

Geplaatst

Kaartje ik vergeet jou, succes vandaag met werken. Waar komt die hoofdpijn toch vandaan??? Of komt het vanuit je stijve nek, die had je toch?? Jammer dat je moeder al weg is die heeft dat de vorige keer toch ook behandeld of haal ik nou van alles door elkaar?

Henne ja gaat het toch een kantoor worden?? Je eigen bedrijfje opstarten? spannend hoor en heel veel succes met van alles uitzoeken en regelen ervoor. Maar idd eerst een luxe kantoor ;))

Geplaatst

Goeiemorgen!

Wen succes vandaag!

En Kaartje doe rustig aan he!

Sen ook een paar uurtjes werken vandaag?

Hier blijft het raar om niet naar werk te hoeven. Terwijl ik al weken thuis zit vanwege ziekte voelt het nu opeens toch anders. Maar dat zal wel wennen.

Fren heb idd een kast gehaald voor mn werkplek. J vond het nog wat voorbarig (die had gewoon geen zin in Ikea), maar ik wil een plek hebben waar ik serieus kan gaan werken aan een ondernemingsplan e.d. Als dat allemaal 'gewoon tussendoor aan de keukentafel' moet, dan komt er niks van. Ik ken mezelf langer dan vandaag. Het is bovendien al behoorlijk moeilijk om discipline te houden en dingen te doen als je eigenlijk niks hoeft en het allemaal morgen ook wel kan. Ik hoop dat een werkplek me ertoe zet om daar dan ook echt aan het werk te gaan. Want een leuk idee is 1, ik moet het ook wel doen want klussen komen niet vanzelf binnen rollen.

Ivfsh wat een lastige situatie voor jullie. Toch denk ik dat je de druk van familie en vrienden maar even moet negeren. Ik weet zelf hoe graag ik mijn broer in Ndl zou hebben. Maar zijn schoonfamilie heeft enorm aan ze lopen trekken en ik heb gezien wat dat met mensen doet, dus wij proberen het niet al te erg te laten merken.... Jullie hebben zelf bepaalde wensen en doelen, probeer je daar op te richten en je niet teveel te laten leiden door druk van buitenaf. Hoe moeilijk dat ook is. Ik vind het sowieso erg knap hoe jullie dit met z'n tweetjes (nu drietje) doen en ik hoop heel erg dat jullie Chinese adoptiedroom ook uitkomt!

Guusje, Miki, Sylvie, Esther...mochten jullie meelezen, weet dat we aan jullie denken. Net als aan Spaatje, Zara, Sab en Roestvlek....

Tool confronterend he dat lijstje...niemand bij behandeling, maar twee zwangeren en nog een klein lijstje van meiden die nog bezig zijn/gaan. Soms zit ik ongemerkt toch te tellen: 2/3 krijgt een kind, 1/3 blijft ongewenst kinderloos.....waar zou ik terecht komen...? Maar laten we positief blijven, statistieken zijn ook maar gemiddelden :-)

Ondanks het lijstje ben ik het nu wel even kwijt.... Oh Eef, de pleegzorgcursus. Wat komt dat ontzettend dichtbij je zeg, dat realiseer ik me pas als jij dat zo zwart op wit opschrijft. Je relatie, je levensloop.... Het klinkt misschien en beetje raar, maar ik kan al een bobbel in mn keel en knoop in mn maag krijgen als ik alleen een oude agenda doorblader. Dus dat allemaal echt zo letterlijk op moeten schrijven, het lijkt me enorm moeilijk. Maar wel erg mooi om dan ook te zien hoe goed en sterk je samen bent! Denk dat dat sowieso ook één van de belangrijkste dingen is voor een goede pleegouder: een liefdevolle, stabiele en sterkte relatie. En die hebben jullie zeker.

Meiden, ik zal proberen vandaag 23 juni vast te leggen zodat iedereen de datum in z'n mail krijgt. En dan ga ik nu eerst nog heel even terug naar bed denk ik. Moet tenslotte ook nog herstellen ;-)

Geplaatst

Hihi, zo luxe is het niet hoor San. Op zolder hadden we al mijn oude bureau staan, alleen een kast erbij gekocht. Als het allemaal echt loopt, schaf ik wel betere spullen aan, nu gewoon een eigen plekje creëren om het allemaal een beetje 'echt' te maken.

Geplaatst

Goed idee Henne, ik heb ook een eigen 'kantoor', kleinste kamer in huis (nee, niet het toilet) en inmiddels doorloopkamer van mijn dochter naar haar nieuwe stulpje, maar dat maakt niet uit. Je moet ergens kunnen gaan zitten om te werken, heel verstandig!

Geplaatst

meiden,

Reageer niet zo vaak.

Wen, succes in Gent.

Kaartje rustig aan.

San, ruben zo aan het hoesten.

Henne, je hebt gelijk van je eigen plekje voor het opstarten. Zie het bij mij. Moet echt nog alles indelen. Succes en geniet een beetje van je vrije tijd ook al ben je aan het herstellen.

Fren, hoop dat de arts wat kan doen aan je pols. nog een week.

Tool, jij al weer bijna starten. Ja het lijstje is karig. Maar besef dat je wel voor de kans gaat en die met beide handen aangrijpt. Ik gun iedereen van jullie een lief mooi klein kindje.

IVfsh, jij vroeg iets over de badkamer. Tsja, na 3x vragen om een gesprek wordt het tijd om aktie te ondernemen. Vandaag nog 1 telefoontje aan wagen en dan zijn we er klaar mee. We krijgen geen informatie los. De lekkage zou bij ons liggen en dat is gewoon niet zo, daar zijn teveel rapporten voor om dat gewoon zo te zeggen. Maar wij krijgen ze niet.

Dus dat wordt rechtsbijstand en kijken wat die kunnen doen.

Meiden die ik vergeet allemaal heel veel succes en voor jullie allemaal een dikke knuffel

Hoe is het hier. Ja, de badkamer is nog niet klaar. Lees hierboven. Verder moet ik donderdag terug voor de diabetes bij de praktijkondersteuner. Krijg een brief met een code om de pedicure te laten vergoeden door de verzekering. En nog meer informatie. Woensdagavond eerst nog even lekker naar de schoonheidsspecialiste. Dus genieten dat ga ik proberen.

Vandaag aan het werk en vanavond mijn leerlingen een pluim geven. Ze hebben het gisteren zo goed gedaan. ben echt trots op ze.

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

Ruby ik vind je bewonderingswaardig....zoveel tegenslag en dan toch de mooie en leuke dingen blijven zien een ervan genieten.

Geplaatst

Ruby fijn dat de leerlingen het zo goed gedaan hebben. Niet alleen trots op hen zijn maar ook zeker op jezelf hoor!!! Ik heb het niet gezien, maar van mijn krijg jij een pluim!!!

Die never ending story, tja het blijft vervelend. Hopelijk komt er snel schot in de zaak.

Hopelijk krijg je veel tipt en trucs van de praktijkondersteuner en lekker je voeten laten verzorgen door de pedicure hoor, je krijgt het tenslotte vergoed!!

Maar eerst woensdag avond lekker genieten bij de schoonheidsspecialiste. Heerlijk......

Henne een eigen werkplekje lijkt me idd wel handig. Anders "slingert" er ook maar steeds van alles op de keukentafel ik ik weet dat het zo'n gezellige plek bij jullie is om lekker aan te zitten kletsen ;)

Geplaatst

Hoi meiden,

Even snel moet zo naar werk maar zit helemaal niet lekker in m'n vel. Gisteren na opstaan ruzie met vriend gekregen omdat een vd katten ging kotsen. Hij viel ontzettend uit. Ik werd zo boos! Voelde me ook duizelig en misselijk en heb de rest van de dag in bed gelegen. Nog proberen te praten maar toen had hij allerlei exuses dus werd ik nog bozer. Kan de boosheid niet van me af zetten. Heb niets meer gezegd... Nu op van de zenuwen. Hopelijk op werk wat afleiding

Sorry voor m'n ego bericht, moet nu echt gaan

Fijne dag allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden