Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goede morgen meiden,

Fren inderdaad, wij gaan ook niets gebruiken, de kans op spontaan is zoooo klein en als dat gebeurt dan is het alleen maar geweldig welkom!

Kaartje wat hebben jullie genoten, niet alleen de meiden maar jullie ook, heerlijk! Hoop dat je snel verbetering voelt zo met de acu en ostheo.

kaartje bij ons starten we op zijn vroegst in aug,sept. Wil nu volop genieten en ik weet dat fm's, ovulatietesten toch weer vanalles teweeg brengt, verder ben ik bezig met afvallen. Als het lukt proberen we nes een tp op vakantie te gaan. Maar ja, we weten hoe er vanalles kan veranderen en nu ontwikkelingen met het werk van mijn man. Echt plannen lukt toch nooit hè......

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mogge meiden....hier eindelijk goed ongesteld. En nu wil ik natuurlijk alleen maar slapen, terwijl we zo 'op visite' moeten, zucht. Ook heel raar gedroomd hier....denk door de ervaringen van Tool ;-) Iets over het openzetten van chakra's. Nooit mee bezig geweest en nu droom ik erover. Weird.

Ik moet doorwerken, tot later meiden!

Geplaatst

Hey meiden,

Ik heb geen fut om mee te schrijven, ik ben even helemaal leeg. Ik ben moe en steeds koppijn. Ook slaap ik erg onrustig, waardoor ik niet uitgerust ben s'ochtends. Ik ga me proberen wat rust te geven. Ik zal hier wel zo af en toe meelezen, maar ik heb even geen kracht om actief te reageren, Dat zullen jullie vast begrijpen.

Fren, Thanks, lief van je :)

Dikke knuffel voor iedereen -x-

Geplaatst

Maar Fren en Babeth... ik weet niet hoe het met jullie kinderwens is? Als ik jullie was zou ik ook niks doen!

En bovendien zijn jullie jonge blommen. Vergeet niet dat ik al 43 ben!

Zitten nu te wachten op mijn vriend zijn broer en dochter, die we door omstandigheden al bijna 7 jaar niet hebben gezien. Ben benieuwd... Zijn toch mooie peacemakers, babies...

Geplaatst

Je hebt gelijk caro.wie weet wordt het bij ons ook nog anders..wat spannend om ze nu weer te zien na zo'n lange tijd.

Leve Guusje , neem lekker de tijd en ruimte voor jezelf, het is allemaal. Iet niks wat er de afgelopen maanden allemaal gepasseerd is! Sterkte!M

Geplaatst

lieve Guus, heel begrijpelijk!!! neem de tijd en wanneer je zin en puf hebt, reageer je en wanneer niet, is het ook goed!! we denken aan je!!

hier mijn creatie van vanochtend....

[ATTACH=CONFIG]3829[/ATTACH]

voor iedereen een lieve knuffel...ga me klaarmaken voor deel 2 en 3 van het dagje met de dames van FA.

tot morgen!!!

Geplaatst

Leuk Tool!

Guus, neem tijd en ruimte.... Juist omdat we elkaar ook live kennen kan dat goed. We denken toch aan elkaar en hebben ook andere manieren om contact te houden. Knuffel!

Onze visite werd gelukkig gezellig. Is hele goede vriend van j, maar contact was verwaterd en ik ken ze daardoor ook niet heel goed. Na ons trouwen was het even weer wat frequenter maar door alle ellende hier en, zoals vandaag bleek ook daar, elkaar toch lang niet gezien. Hopen dat we het contac nu weer vast kunnen houden. Jammergenoeg voelde ik me niet superfijn. Giga ongesteld geworden en rommelende buik, en toen gingen ze ook nog kroketten halen voor de lunch. Durfde het niet aan daar, maar heb j nu wel naar de snackbar gestuurd haha. Als ik thuis beroerd word is toch minder erg.

Sen had je manager nog gebeld gisteren?

Caro het drankje al geprobeerd met je neus dicht?

Kaartje wat beter kunnen slapen?

San op is het met jouw neus en ogen?

Geplaatst

Nee Henne ik heb gemaild naar de fabrikant of ik het in een sapje mag doen of in een glas water met siroop. Ik weet niet waarom maar het staat me zo tegen! Normaalgesproken ben ik niet zo'n zeikerd met die dingen maar ik kan dit niet drinken...

Geplaatst

Guusje, neem gewoon lekker de tijd om tot jezelf te komen.

Tool, weer lekker crea bezig geweest. Hoop dat de rest van je dag ook zo leuk is geweest.

Caro, hoe was het familiebezoek? Best gek om elkaar na zoveel tijd weer te zien. Hoop dat de peacemakertjes hun werk gedaan hebben.

Henne, heb je nou al kroket gegeten? Balen dat je niet zo ok bent, maar gelukkig was bezoek wel gezellig.

Ik slaap inmiddels weer goed. Ik word nog wel af en toe wakker, maar niet zoals eerst. Longen gaan steeds beter. Hoest nog wel, maar stik er niet meer in. Best fijn ;-) . Wel erg veel last van mijn nek en bijbehorende erg gemene hoofdpijn aan hele linkerkant

van mijn hoofd. Erg vermoeiend. Vanmorgen

even kopje thee gedaan bij vriendin en haar nieuwe huis bekeken.

Geplaatst

Daarna thuis even ingestort. Erg moe, hoofdpijn en alles even teveel. Even flink gehuild, goed gesprek gehad met mijn mannetje en daarna drie uur geslapen. Zo eten en dan weer naar mijn bed. Morgen QT. Ik hoop zo dat die hoofdpijn dan wegtrekt. Mijn lijf protesteert nu even zo dat ik er enorm gefrustreerd door raak.

Geplaatst

Guusje en Kaartje, even een dikke knuffel voor jullie

Gisteravond belde mn manager om me even bij te praten. Er zijn inderdaad heel wat ontwikkelingen gaande op de afdeling. We krijgen er 4 collega's bij die van andere afdelingen komen. 3 daarvan werden al heel erg vaak door ons ingehuurd dus lijkt me een goede zet. De 4e komt omdat ik straks met zwangerschapsverlof ga en omdat mn directe collega (wij doen dat werk met zijn 2) heeft aangekondigd dat ze per 1 mei met sabbatical gaat. En dan gaat er nog een collega per direct weg (neemt direct resterend verlof op) omdat hij een goede baan elders heeft gevonden. Heel wat ontwikkelingen dus die op mij in de eerste instantie als positief overkomen maar we zullen zien hoe het in de praktijk uit gaat pakken.

Vanmiddag wilde ik alleen even thee gaan drinken bij mn tante. Ze vroeg of ik al kleertjes e.d. had gekocht. Ik zei haar niet echt, op een paar rompertjes en sokjes na. Dus ze stond erop dat we naar de overkant liepen naar de grote Prenatal en dat ik me nu maar eens over die drempel heen moest zetten. Ik dacht ze wil waarschijnlijk graag een pakje kopen ofzo. Dus wij die winkel in, grijpt ze bijna alles wat los en vast zit en mikt het in dat mandje. Mega rekening, voelde me wel een beetje bezwaard maar ze stond erop. Maar wel superschattig kleertjes gescoord, ben er heel blij mee. Misschien durf ik nu meer...

nu dus bekaf, vriend kwam net aan dat een vriend van hem vanavond zn verjaardag viert en dat we last-minute zijn uitgenodigd maar we zijn beiden bekaf. Vriend heeft vanmorgen ook nog gewerkt. Werkt in de bouw dus lichamelijk zwaar werk verricht vandaag dus die heeft ook geen puf meer. Verjaardag van gisteravond was trouwens dodelijk saai. Gelukkig was er een kennisje die ik graag mag en al een tijdje niet had gesproken dus even bijgepraat maar verder sfeerloos bleh

nu lekker bankhangen en niets meer doen heeeeeerlijk

Geplaatst

Was goed dat de broer van mijn vriend er was! Hij had niet alleen zijn dochter maar ook zijn vriendin (voor ons nieuw) en haar dochter meegenomen dus drukke boel. Voor mijn oudste af en toe te veel want die trok zich een paar keer terug naar boven... Was gezellig, ze zijn tot half 8 blijven hangen! Dus maar een pizza in de oven gegooid.

Ik had meteen bij binnenkomst gezegd dat ik blij was hem te zien en dat we het vandaag niet over al die dingen gingen hebben en ik zag dat hij opgelucht was... Hij heeft Bram de fles gegeven en vond ook Kaat ontzettend leuk. En de oudste van 8 had hij voor het laatst gezien als baby! Het zijn toch de kinderen van zijn broertje en ik kon zien dat het hem echt wat deed. Hopen dat er nu weer vaker contact is...

Geplaatst

Sen, weer rot geslapen. Bah. Wel fijn dat je al bijgepraat bent over je werk. Leuk dat je kleertjes hebt geshopt. Misschien durf je nu zelf ook?

Caro, fijn dat de familieband hersteld is. Lijkt me voor je vriend erg fijn om weer contact te hebben met zijn broer.

Geplaatst

Caro movicolon mengen wij op het werk ook in de appelsap. Je kan ook een klein beetje sap/water nemen en het daar in oplossen. snel opdrinken en daarna nog een gewoon glas met vocht. Dan heb je ook genoeg drinken erbij genomen. Zowiezo goed drinken daarbij.. Succes!!

Even verder geen puf om verder te reageren. Gister heerlijk samen gegeten en veel gepraat. Ook over de komende cryo tp's, was erg fijn.

Ogen zijn beter, snot nog niet. Ga morgen de tandarts bellen, heb ontzettende pijn in mijn kaak, maar kan zelf de kies niet vinden welke dat veroorzaakt. Dus niet echt lekker in mijn velletje. Probeer zo veel mogelijk rust te pakken en me er bij neer te leggen. Want ja ik wil toch opknappen. En vechten daartegen kost alleen maar meer energie dan me er aan overgeven en er doorheen gaan. Dus ja zo is het hier... Gaat helemaal goedkomen.

Meiden allemaal een dikke knuffel die het nodig hebben en geniet van het zonnetje vandaag!!

Geplaatst (aangepast)

kalimera chicas! gisteren echt n leuke dag gehad!

sŠn positieve ontwikkelingen op papier dus, hoop in de praktijk ook! lief van je tante! hoop dat je nu ook wat mer zelf durft te shopen en dat je angst minder wordt en dat je dus meer kunt genieten ondanks je misselijkheid!

kaartje succes met de QT. hoop dat je hoofdpijn zal verdwijnen!

henne jij ook n fijne dag gisteren! hoe was de kroket of heb je er gene gehad?

caro ook jij een gezellige en goeie dag! altijd fijn als de lucht is opgeklaard!

san balen van je snotjes! hoop dat de tandarts ook erachter kan komen welke kies je zoveel pijn doet. en n goed gesprek gehad over jullie cryo. nog n paar dagen en dan t gesprek. weten jyllie ongeveer wanneer?

geniet van t zonnetje.

ik ga ns opstaan. mijn bonkende hoofd is nu gelukkig weggetrokken. resultaat van 4 roseetjes en 2 halve liters cocktails, hahaha

aangepast door Tool
via mobiel geplaatst is het niet te lezen
Geplaatst

Mogge!

Caro, wat fijn dat het contact er weer is. Nu idd hopen dat het blijft en goed gaat. Weet uit ervaring wat neefjes/nichtjes kunnen doen voor de relatie tussen broers en zussen. Toch mooi, die onschuld van kinderen en het effect daarvan. Hoe voel jij je na de drukke dag?

Sen, dat klinkt positief, nu hopen dat het ook zo uitpakt en jij rustig uurtjes op kunt bouwen zonder al te veel druk. Erg lief van je tante ook, goeie actie :-)

Tool nog even goed 'los' voor je weer gaat prikken haha...

Kaartje hoop dat QT je nek- en hoofdpijn verlicht!

En ja, ik heb EINDELIJK kroketten gegeten gisteravond. Lekker, yummie... Lijk er tot zover nog niet echt last van te hebben. Het andere goede nieuws: ik lijk aan te komen! Vanochtend gewogen en zit op 57 kilo, dieptepunt was 56 dus duidelijk verschil. Als ik uitga van een halve kilo per week, dan zit ik eind vd maand wel op een gewicht waarmee ik icsi aandurf. Fingers crossed dus dat het goed blijft gaan en we de allergie ook onder controle krijgen.

Had woeste plannen voor vandaag, die IKEA blijft door mn hoofd spoken, maar ben eigenlijk veel te moe dus kruip nog even terug in bed.

Geplaatst

Henne je klinkt positiever alweer!! mooi om te lezen!!! vandaag nog een kroketje!!! hihihi.

ben gisteren idd nog even losgegaan voordat we volgende week beginnen met prikken.gelukkig maar 4 dagen werken en ik hoef nergens heen, jiehaa.ik zit al te bedenken, als we eerste paasdag bij mijn ouders zijn, dan zal ik even ertussenuit moeten gaan om de spuit te zetten, maar heb al een smoes: moet de katten eten geven, hihihi en mijn smoes voor geen alcohol is dan dat ik bijv. een ab heb voor een blaasontsteking...je moet ja wat he, hihihi

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Sorry voor de afwezigheid afgelopen week, maar ik heb een aantal ontzettend lange werkdagen achter de rug. (drie dagen gewerkt vanaf 09.00 uur tot 00.00 uur....pfff....) Hierdoor geen tijd en geen energie meer gehad om op het forum te komen. Nu lekker bijgeslapen en weer helemaal fit voor onze Gent afspraak morgen.

Ik heb nog niet alles kunnen bijlezen, maar daar ga ik zo aan beginnen.

Henne, ik lees in ieder geval dat je wat positiever bent en dat je een kilo bent aangekomen. Wat fijn om dit te lezen! Blijf voor je duimen dat je voorlopig nog even in die stijgende en positieve flow kan blijven zitten. Nog maar een kroketje dan?

Tool, voor jou komen er weer ontzettend spannende tijden aan! Hier gaan de kaarsjes voor je aan, meis. Het wordt tijd dat jij je bij het rijtje zwangeren kan gaan voegen! Wat een goede smoes trouwens met die blaasontsteking en antibiotica. Die ga ik onthouden en mogelijk ook gebruiken indien het nodig is.

Lekker dat je nog even een avondje los bent gegaan! Ondanks een beetje brak hoofd, is het wel even heerlijk voor de ontspanning.

Guusje en Testr voor jullie even een megadikke knuffel!

Kom later weer even buurten (nu maar eerst even bijlezen)

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Goedemorgen meiden

Ben na een paar uur weer in slaap gevallen en nu net wakker. Wat is dat vervelend zo' n gebroken nacht. Ik hoop dat ik vanacht doorslaap.

Henne, goed nieuws. Lekker aan de kroketten en neem er veel ijs of milkshakes bij. Dat zet ook lekker aan. Ikea zou ik vermijden op zondag. Tenzij je gillend gek wilt worden van de drukte.

Tool, leuke dag en avond gehad. Super. En leuke koe heb je gemaakt

Caro, fijn dat jullie weer contact hebben met de broer van je vriend. Brengt me op een idee. Mijn vriend heeft 2 oudere broers en 1 zus waar hij geen contact mee heeft. Ik heb ze nog nooit ontmoet.

Wen, wat heb jij hard gewerkt meid! Nu even bijkomen. Heel veel succes morgen in Gent

Ik ga nu maar eens opstaan, geloof dat het zonnetje schijnt

Geplaatst

he wen, geeft toch niets!! we zijn allemaal druk met vanalles en nog wat!

morgen het gesprek in Gent!! spannend!!! ben benieuwd wat eruit gaat komen. Willen jullie dan in Gent verder of toch in DD?

Geplaatst

Wij willen komende poging verder in Gent. Alleen zijn de kosten daar erg hoog, namelijk 3600 euro voor een poging. Hierdoor kunnen wij dit maar eenmalig ophoesten en zullen wij voor een eventuele zesde poging (indien deze niet positief is) toch weer ergens terecht moeten waar een poging goedkoper is. Hierdoor is DD nog niet definitief afgesloten en blijft het dus een alternatief voor de toekomst. (maar dan wel via een Duitse arts)

Sen, had mij ook de tip gegeven voor het Geertgen. Ook daar zijn de kosten relatief betaalbaar vergeleken met Gent. En is dus ook een reeele optie voor de toekomst (mocht dit noodzakelijk zijn)

Hetzelfde geldt ook voor Cyprus.Dan zou het gecombineerd kunnen worden met een vakantie. (een behandeling en twee weken vakantie is even duur als 1 behandeling in Gent).

Wij hebben in gent gewoon een ontzettend goed gevoel. Nu maar hopen dat dit resulteerd in een zwangerschap zodat wij verder niet meer hoeven na te denken over een eventuele zesde behandeling in combi met de financieen.

Geplaatst

Succes morgen Wen, ik hoop dat t gaat brengen wat jullie zo graag willen!

Je doet er alles voor dus ik hoop dat je inzet wordt beloond met net dat beetje geluk wat je nodig hebt!

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden