Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Tool, van mij een hele dikke knuffel voor jou en je mannetje. Sterkte de komende tijd en heel begrijpelijk om te kiezen voor curettage indien nodig.

@Henne, succes met de punctie!

@Witje, ik hoop op het telefoontje "Ik heb goed nieuws voor U" voor jullie.

@Wen, succes met de Fm.

@Ceeke, ook voor jullie sterkte de komende tijd!

@Sen, let goed op jezelf en maak gebruik van de uitspraak van de arbo arts. Is heel vervelend voor de werkgever, maar je hebt zo'n kostbaar geschenk in je groeien. En die moet voor ALLES gaan.

@Syl, ook voor jou even stukje positieve gelukwensen, dat de zon bij jullie binnenkort weer gaat schijnen!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kaartje ik weet het, kan mijn gevoel niet goed omschrijven. P en ik lopen allebei met onze ziel onder de armen. Gelukkig kunnen we ons allebei inleven in de ander zijn gevoel, maar de spanning is om te snijden. Zal blij zijn als dit achter de rug is, klinkt miss heel raar, maar zo voel ik het nu.

Geplaatst

hoi meiden

ik heb vandaag regelmatig op mijn telefoontje even proberen te lezen, mijn hemel zeg, ik was / ben echt uit mijn doen, zo verdrietig en meteen zo trots als ik zie hoe men hier elkaar steunt!!!

Tool succes morgen met het bloedprikken en dan die emoties, nu nog een licht positieve test....ik zei gisteren nog tegen mijn man dat jullie erg stellig waren dat dit de laatste poging was en dat echt alles wat je maar bedenken kan uit de kast hebt gehaald. Ik kan me dan ook voorstellen dat je juist door deze vroege miskraam ook weer uit balans wordt gebracht en dat je tzt toc weer gaat denken over een nieuwe behandeling. och meid toch, het is zoveel. Stap voor stap uiteraard, neem je tijd, met of zonder het forum, doe waar je je het beste bij voelt.Ik hoop dat een curretage niet nodig is maar als jij denkt dat het beter is dan denk ik dat je dat ook echt moet aangeven.

Het belletje met DD was erg ongelukkig las ik.soms denk je zeg dan niets maar als men heel zakelijk reageert en koel is het ook niet goed he, voor iedereen zijn de woorden erg moeilijk te vinden, logisch. veel kracht lieverd!

Ceeke, met jou schoonvader is het ineens hard achteruit gegaan, fijn dat jullie in ieder geval op tijd terug hebben kunnen komen.ook voor jou , W en je schoonmoeder veel kracht en sterkte!!!

Henne, heel veel succes morgen meid, die bibbers zijn heel begrijpelijkm ik duim voor jullie!!!

San en Wen ook heel veel succes.

Jeetje wat ligt alles toch dicht bij elkaar, hier gaat een leven, daar ontstaat weer bijna nieuw leven, daar kan een leventje waar zo naar uitgekeken is bijna in de armen gesloten worden...meiden jullie zijn kanjers!!!!x

Geplaatst

Volgens mij kennen we die kronkels van Henne allemaal wel ;-) haha.

San, snap goed dat jullie toe zijn aan weten waar je aan toe bent. Blijven jullie met z'n drietjes of komt er nog een gezindslid bij. Het enige dat je kunt doen is afwachten en dat is nou juist zo frusterend.

Ik ga mijn bedje eens opzoeken. Moet echt wel genoeg nachtrust hebben merk ik en daar heb ik de laatste dagen weer wat moeite mee.

Welterusten allemaal!

Geplaatst

Meiden,

Wat gebeurt er idd veel.

Ceeke, heel veel sterkte meid ook al is hij niet meer bij bewustzijn. Een dierbare verliezen is nooit leuk.

Tool, morgen DD Succes. We denken aan je.

Henne ,morgen punctie. Succes

Wen jij naar Gent voor FM toi toitoi

San, ik hoop dat de cryo echt goed ontdooid voor jullie. keep my fingers crossed

Kaartje, jij met je paard las ik op facebook ook niet helemaal goed. Toch wel respect voor je hoe je er allemaal mee omgaat.

Nou hier nu net een groot deel van het koffertje gepakt. Waterleiding lekt nog. Dus geen water vannacht voor ons. Morgenochtend vroeg gaat A daar weer mee verder.

Ik wordt daar wel een beetje kribbig van. Leuke brief van de belasting gekregen. Snap er geen snars van. Morgenochtend maar even bellen.

Tsja, morgenavond liggen we in de tent, dicht tegen elkaar aan.

De schuwe kat is nu dus buiten. Zit me niet lekker. Hoop maar dat ze snel binnen komt.

Dikke knuffel voor iedereen. Ik duik mijn bedje in.

Geplaatst

Ruby, zo spannend was mijn paardrijverhaal niet hoor. Paard van vriendin schrok en daar schrok mijn paard van. Als je dan net een bocht om wilt gaan en paard gaat achteruit en de bocht om en een sprong in de lucht (of zoiets) en je ene voet raakt al bijna de grond dan kun je maar beter afstappen dan krampachtig blijven zitten en vervolgens waarschijnlijk alsnog vallen. Later bleek dat de paard van mijn vriendin was geschrokken van een hertje dat daarna het pad over stak. Vriendin was wel verbaasd dat ik naast mijn paard bleek te staan toen zij haar paard weer onder controle had. Het ging ook heel snel. Haha. Opstappen en weer verder rijden...

Geplaatst

Kaartje ik heb smakelijk moeten lachen om je paardrijverhaal. Klinkt zo bekend!!!!

Tool naar DD vandaag. Meis heel veel succes en hopelijk geen domme opmerkingen van ass. Dat was zo niet netjes.

Wen zit je al in de auto naar Gent??? Voor ons is het "maar" een uurtje rijden. Wij zijn nog niet in het glazen Atrium geweest waar we ons moeten melden straks. Wel de nieuwe punctie afdeling en daar worden ook de tp's gedaan. De echo's zijn die ook daar of is dat weer ergens anders?? Ach we zien wel. Succes met je fm, ben benieuwd wanneer jij je punctie hebt.

Henne ook al wakker?? Vast wel. Beetje kunnen slapen??? Ik duim op een fantastische oogst, met nog een paar mooie cryootjes die jullie de komende jaren nog niet nodig hebben ;) Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen, eerst de punctie maar. Succes!!

Hier erg vroeg wakker. Het is bijna half 9. Gelukkig hebben we de afleiding dat R straks voor het eerst naar het nieuwe kdv gaat hier in de wijk. Die gaat vandaag open. Hopelijk krijgt hij het daar net zo naar zijn zin als waar hij nu is afgezwaait. Ik zou hem nu het liefst de hele dag dicht bij me houden, helaas kan dat niet. Maar morgen is ie weer de hele dag voor papa en mama. We hebben vanmiddag nog genoeg te doen hier in huis. Krijgen morgen bezoek dat ons huisje eens komt bekijken. Dus dan is het weer eens helemaal proper en opgeruimd van top tot teen.

Geplaatst

Zet hem op Henne, wij houden allemaal je hand vast!!!

Sandra wat killing dat wachten, gelukkig zorgt R voor afleiding. Niet gek dat jullie erdoorheen zitten met alles.

Hoop echt snel af te spreken, gaan we met ons viertjes zitten klagen.

Geplaatst

Zeg San, je gaat na de tp hoop ik toch niet fanatiek aan de schoonmaak? Lekker op de bank met de beentjes omhoog hoor! Dan maar wat minder proper ;-)

Geplaatst

Tool bedankt!! Jij weer een dag om je doorheen te slepen. Sterkte meis!!

Henne jawel aan de schoonmaak. Bij de tp van R heb ik een zal van 25 kg strooizout gedragen een uur of 2 erna. Doorbloeding is goed voor de bm toch??? Nee ik ga het alleen voor het oog wat opruimen. Alles achter deurtjes en een stofzuiger doen al een hoop hihi.

Geplaatst

kaartje, wat een verhaal trouwens van je paard! gelukkig stond jee snel weer met beide voeten op de gron en is er verder niets ernstigs gebeurd. Ik zag het trouwens ook al helemaal voor me (ondanks die vreemde bocht).

San, lekker rustig aan doen na de tp! owkee, beetje stoffen mag, maar zou P het stofzuigen kunnen doen? toi toitoi!!!

Henne, ik leef met je mee!!! als je dadelijk om 9 uur de punctie gaat krijgen, zal er zo ongeveer rond die tijd bij mij het bloed worden afgenomen.

laat ook nog een keer op hcg prikken. want volgens mij zat er al verschil in de eerste meting van het hcg tussen die van mijn huisarts en DD.

we gaan zo rijden, dus ik sluit af.

x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden