Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wauw Henne 18 eieren, goede oogst voor jullie. En het zaad is daar iets over bekend?

Sandra mooie emmy bij je, filet american is goed voor die kleine. Vanavond nog wel een fles rode wijn erachteraan gooien, net zoals de vorige keer ;-)

Ik zit op de camping, Ruby we kunnen bijna naar elkaar zwaaien, hihi.

Zo blij met deze "vrije" dagen, heerlijk.

Ja en mutsje, ben al dankbaar dat ze het zolang heeft volgehouden. Zijn alleen weer erg zware nachten, als ik 3 uur haal ben ik blij. Dadelijk maar even slapen.

Heb 2 maanden stil gestaan met het afvallen maar door al het eten en drinken niets aangekomen. Ben nu weer bezig met sporten. Dadelijk mijn fitness hoelahoep uitpakken.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Syl even lekker op de camping. Hopelijk kun je nog wat uurtjes slaap pakken!! Die arme ouwe muts van jullie houdt het lang vol!! Tja dat heb je als je zo veel liefde krijgt!!

Oh Henne als het ziekenhuis zegt dat het zaad goed is dan is dat toch prima? En J wilde er deze keer gewoon even langer van genieten..... Want we gaan er van uit dat het nooit meer hoeft natuurlijk ;)

Tool fijn dat je werkgever zo meelevend is!! One day at the time, mooie zin, maar ook best moeilijk. Het blijft niet eerlijk....

Geplaatst

"Henne had over het zaad heen gelezen."

Als je dit ergens los zou lezen... grappige zin. Maar ik heb ook over het zaad heen gelezen, even terug...

Lekker even bijkomen op de camping Syl! Hopelijk gaat het wat beter met Kayla.

Geplaatst

Oh wat raar ik had een hele bladzijde gemist! Terwijl ik toch eerste ongelezen had aangeklikt... Nou ja, in ieder geval mooi van dat zaad. Misschien voelde hij wel extra druk? Net als die van mij de laatste keer, dat was een drama, maar uiteindelijk...

Tool wel tegelijk geluncht maar samen... beste vriendin was mee dus lekker samen voor de tv, mama mocht tosti's maken...

Geplaatst

Caro jij hebt toch zeker ook wel lekker een tosti meegegeten???

Syl over die fles rode wijn... Was witte by the way ;) en dat was in het midden van de ww dus ik moet me nog even een weekje inhouden hihi

Geplaatst

Haha ja, zo leuk in zo'n hokje ;-) denk wel dat mijn zenuwen hem aangestoken hebben. Zo na de punctie zeggen ze meestal 'goed', pas bij de tp kunnen we dan horen/lezen hoe het verder was. Eerste keer was meer dan 90% afwijkend van vorm. De keer dat ik zwanger ben geweest was dat niet zo. toen hadden we ook 100% bevruchting. Nog Ff afwachten dus.

Syl geniet op de camping aan julle 'rust'

Witje lekker sjouwen, zuipen en filet eten..,werkt altijd :-p

Geplaatst

Heerlijk trouwens je eigen poepdoos in de sleurhut :-)

Niet dat ik daar nu op zit voor de duidelijkheid maar ik zie mensen naar de wc's lopen. Gelukkig hoef je geen papier mee te nemen dat is zo erg!

Geplaatst

haha Syl gelukkig zit je niet met je ipad op de poepdoos! (of iphone?)

Als er maar bevruchtingen zijn Henne! En dat moet haast wel met zo'n doos vol eieren! Oh... dat klinkt ook weer raar... :-)

Geplaatst

Syl waar sta je op de camping dan? Wij moeten wel naar de poepdoos lopen. maar geen problemen mee.

Verder niet zo veel te melden. Hoop alleen dat er niet super veel file staat vanavond.

Geplaatst

Scharendijke Ruby, wel wat km verwijderd van Zierikzee maar dichtbij. J komt ook vanavond, het is voor ons niet zo ver, 45 min rijden.

Caro nee wel in de voortent met de iPhone en iPad, WF en puzzelen, Astra jigsaw app voor de liefhebbers.

Geplaatst

San wat fijn zeg dat je een tp hebt! En dan nog één van zo'n mooie kwaliteit! Sterkte de komende twee weken!!!

Henne fijn dat jij het weer achter de rug hebt en met een mooi resultaat. Nu een paar spannende dagen! Hoe voel je je nu? Ben je erg brak? goed voor jezelf laten zorgen hoor!

Syl geniet van jullie welverdiende weekendje rust!

Rubby jij ook een fijn weekend!

Meiden ik heb weer wat stoms gedaan...ik heb mijn hcg mee laten prikken met mijn schildklierwaarden vandaag en nu ben ik aan het googelen en ben ik in de stress...

2 mei heb ik mijn hcg laten bepalen en die was toen 26300. Vandaag weer laten prikken en hij is nu 62000. Als hij zulke hoge waarden heeft dan verdubbeld hij eens in de 96 uur. Dat betekend dus dat mijn hcg waarden te laag zijn nu toch? 96 uur is vier dagen...dus mij hcg zou rond 6 á 7 mei rond de 50000 moeten zijn. Het is vandaag 16 mei, hij zou dan toch veel hoger moeten zijn?

Zucht....wat moet ik hier nou weer mee?

Geplaatst

Esther lieve meid, ik begrijp je beredenering maar volgend mij is de waarde juist erg mooi!!! zie de link met waarden en en vergeet niet anar onder te scrollen, daar staat een tabel en zie je hoe die stijging veel minder snel gaat.

Volgens mij zat je met je 6 weken (2 mei toch?) al ver bovenhet gemiddelde en zit je nu rond het gemiddelde van 8 weken.....

Ik hoop dat dit je angst wat wegneemt...

http://labogids.uzbrussel.be//T/TOTAA005.htm

Geplaatst

maar hoe zit het dan met die theorie van verdubbeling eens in de vier dagen? Daar kom ik echt niet aan!

Geplaatst

Sowieso is de verdubbeling niet in iedereen met 48 of 92 uur, bij mij was de verdubbeling per 62 of 68 uur.maar hoeveel weken was je bij de eerste meting en hoeveel bij de tweede? Volgens mij mooi verdubbeld en nu minder spectaculaire stijging maar toch volgens de lijn?

Geplaatst

Ik heb toch even gebeld met het ziekenhuis. De gyn wil me wel even zien. Morgen zitten ze dicht, vrijdagmorgen om negen uur heb ik een afspraak. Ik ben dan aan het werk, hoop dat ik even tussendoor weg mag.

Geplaatst

Es', ik denk dat het goed is dat je gebeld hebt, en ach ja, een extra hokje aankruisen, er zijn ergere dingen nietwaar !?probeer wat te ontspannen lieverd

Geplaatst

Syl, fijn dat jullie er even tussenuit zijn!!

Henne heb ik het nu goed begrepen dat jullie morgen al iets horen, iig fijn dat het zaad goed werd bevonden.

Geplaatst

Syl, fijn dat jullie er even tussenuit zijn!!

Henne heb ik het nu goed begrepen dat jullie morgen al iets horen, iig fijn dat het zaad goed werd bevonden.

Geplaatst

Esther, wat doe je jezelf nou aan lieverd? Ik snap het wel hoor, de onzekerheid die je op deze manier hoopt weg te nemen, maar ja, nu ben je eigenlijk nog verder van huis. We zinn wel aan het klooien met dat hcg hier deze week. Morgen wel ontspannen en afleiding zoeken hoor!

Babeth ja wij horen altijd de volgende dag al hoeveel er bevrucht en doorgedeeld zijn en wanneer dan de tp is. Je spreek dan het lab, dus lekker gelijk de details. Omdat het hemelvaart is bellen zij, denk dat ik tot die tijd blijf slapen ;-)

hier ook nog een assistentes-zijn-dozen-ervaring. Had gisteren bloed geprikt ivm de prednisolon. Belde vanmiddag voor de uitslag.....ja de dokter moest er eerst naar kijken. Dan weet je dus al dat het niet allemaal oké is, dus ik vraag "vallen er waardes buiten de referentie, dan wil ik graag een printje zodat ik met mijn Duitse immunoloog kan overleggen". Zo gezegd, zo gedaan, J naar de huisarts (gelukkig maar tien minuten lopen). Printje kreeg hij mee, maar formulier om volgende week weer te prikken niet hoor. Nee, daar moest echt eerst de dokter naar kijken. Zucht. Ze snappen er gewoon niets van, de reden dat ik bloed prik. Want als de waardes wel goed zijn, snappen ze ook niet waarom ik dan de week erop weer moet prikken..... In ieder geval valt het volgens mij reuze mee, de waardes buiten de referentie passen voor zover ik weet bij prednisolon gebruik. Pf gemaild en hoor het van hem wel. Huisarts kan er uiteraard vrijdag pas naar kijken, lekker vlot als je ze nodig hebt.

Inmiddels ook flink aan de paracetamol, onderbuik voelt gemangeld en verzakt :-) en darmen klooien natuurlijk enorm na al dat gedoe aan m'n buik. J gaat zo koken met mijn instructies vanaf de bank. Ik ben benieuwd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden