Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Es, heb het idd gisteren meteen door gesms-ed. bellen kon ik nog niet, zat/zit te hoog.

Wisten niet wat ze moeten zeggen. Had ook al daarna sms gestuurd dat ik nu maar liever niet had gezegd, dan zouden zij nu niet ook verdriet hebben. En dat ze het mijn broer en schoonzus maar moesten zeggen, want anders zouden zij ook maar verbaasd/blijven raden wat er aan de hand zou zijn.

Kreeg al een sms terug: "gedeelde smart is halve smart, al kun je dat nu niet voelen".

Nu nog mijn schoonmoeder. A. gaat zelf bij haar langs. weet niet of ik het al kan opbrengen om ook mee te gaan.

Tranen komen weer omhoog, dus ben er weer vandoor...

xx

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Tool, ik heb zo ontzettend met jullie te doen meid! Lief van je man dat bloemetje, pfff in de pauze las ik je berichtjes, ik kon wel janken, collega keek me al vreemd aan......lieve meid, onwijs veel sterkte!!x

Geplaatst

Lieve Tool,

Het is zo herkenbaar verdrietig. En die rottige hormonen in je lijf die je nu alleen maar slechter laten voelen, zit je nu ook helemaal niet op te wachten.

Een goede raad geven heeft nu geen zin, eerst maar even toegeven aan je verdriet en boosheid. Daarna zie je weer verder.

En gelukkig komt er dan ook weer een moment dat je weer verder kan en keuzes kunt maken over het vervolg van het traject.

Alles op z'n tijd, maar dat je je weer beter gaat voelen, durf ik bijna met zekerheid te zeggen. Laat dat een beetje troost zijn.

Een helle dikke knuffel en kus van mij.

Mart.

Geplaatst

morgenochtend naar DD. ik mag toch via hun bloed laten prikken voor de reg. T-cells. Als het goed is, gaat A mee. Heeft middagdienst, dus in de ochtend kunnen we wel gaan.

heb ook nog een bloemetje gekregen van mijn collegaatje, met wie ik eindelijk samen zwanger was.

bij DD had ik een nieuwe assistente aan de lijn en ze had in eerste instantie niet door dat onze poging mislukt was, de 5e al en volgens mij begon ze toen maar door te rambling (weet effe niet het nl woord) over dat er ook een leven zonder kinderen mogelijk is, want zij had ook geen kinderen en we moesten het niet opgeven,want ze had ook genoeg mensen bij dd gezien die na hun 4e/5e keer zwanger zijn geworden en ook mensen die zwanger zijn geworden naddat ze gestopt waren.

We moesten het maar even laten zakken en dan met dr. S. bespreken. kijken of er nog een kans mogelijk is, want als dat niet het geval zou zijn, dan zou hij dat wel zeggen.

daar zat ik niet echt op te wachten, maar ze zei ook op een gegeven moment, ach kon ik je maar even een knuffel geven.ze voelde zich echt niet fijn toen ze hoorde dat de 5e keer nu ook mislukt was na een positieve test...

Henne, succes morgen!!

San, ik hoop dat je goed bericht krijgt morgen en dat je een mooie tp hebt!!!

Wen, heb jij morgen niet ook een fm??? toi toi toi!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Lieve Tool, neem echt even de tijd om dit verdriet een plekje te geven en blijf lekker bij ons als dat goed voelt.

Niet echt heel handig van die nieuwe assistente (en dan druk ik mij erg zacht uit). Zat je net op te wachten. Bah!

Wat lief van je mannetje en de bloemen! Lieverd, ik hoop zo dat over een tijdje voor jullie de zon weer langzaam begint te schijnen.

Nogmaals een hele dikke knuffel! En als er iets is wat wij voor je kunnen doen, laat het dan alsjeblieft weten.

Geplaatst

Henne, heel veel succes en sterkte morgen voor, tijdens en na de punctie! Op naar een hoop mooie bevruchtingen!

San, Heb je al iets van Gent gehoord of weet je dat pas morgenochtend? Hoe laat moeten jullie in gent zijn? Wie weet komen wij elkaar nog wel tegen.

Ego, morgen om 10.10 uur de FM in gent. Wij gaan vanwege de eventuele file al om 6 uur rijden, dus het wekkertje gaat weer bijtijds. Ga er dus vanavond maar vroeg in.

Geplaatst

Zevende keer en toch begin ik de zenuwen te krijgen.. Sluit hier voor vanavond maar even af, op andere dingen richten en vroeg naar bed. Punctie om negen uur, dus ben er gelukkig snel vanaf.

Geplaatst

Tool, wat lief van je vriend, dat bloemetje.

Meis, ik heb zo met je te doen. Woorden voelen zo leeg, zou het zo graag anders willen voor jullie.

Henne, wen en sandra, veel succes morgen!!!

Geplaatst

Lieve Tool, ik kan gewoon hier je pijn voelen. Weten jullie zeker dat jullie geen nieuwe poging meer gaan doen? Misschien dit eerst samen een plaatsje geven en dan rustig verder zien? Of weten jullie al helemaal zeker dat jullie stoppen? Ik kan me voorstellen dat die positieve test toch hoop geeft voor een eventuele volgende ronde.

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het leven ook na de mmm gewoon doorgaat en dat je vanzelf je eigen weg daarin vindt. Voor nu eerst rustig de tijd nemen om dit te verwerken.

Henne, heel veel succes morgen. Hoop voor je op een mooie oogst en niet teveel pijn.

San, wanneer krijg je bericht?

Wen, ook succes morgen met de fm.

Geplaatst

Lieve Tool en Toolman, mijn gedachten zijn de hele dag bij jullie geweest. Even mogen proeven aan die droom en dan toch weer met lege handen... Ik voel zo met jullie mee.

Lieve Henne, heel veel succes en sterkte morgen met de punctie. En die kronkel omschreef je zo treffend. Kom ik later misschien nog op terug.

Lieve meiden, hier is het waken op dit moment. Schoonvader nu in diepe slaap maar toch nog onrustig af en toe. Maar nu niet meer bij bewustzijn en dat maakt het wat 'gemakkelijker'.

Voor jullie allemaal een dikke kus en knuffel.

Liefs,

Ceeke

Geplaatst

Tool wat ontzettend lief van je vriend. Tranen wellen bij me op als ik je berichten lees :-( leef zo ontzettend met je mee. Kon ik maar iets doen om de pijn te verzachten. Weet dat ik aan je denk, een warme omhelzing voor jou X

Henne, San en Wen, heel veel succes morgen!!!

oja Wen, denk je dat het nog gaat lukken deze week met de buikband? Heb momenteel echt extreem veel last van rug/bekken. Kan soms amper lopen. Wil niet pushen ofzo, maar anders ga ik er gewoon zelf eentje halen.. no problem.

Geplaatst

ceeke, veel sterkte!! ook al is ie niet meer bij bewustzijn, en maakt t het wat draaglijker, blijft toch moeilijk! knuffrl meid!

kaartje, we weten t niet. tuurlijk geeft deze positieve test hoop, maar t is nu bij beide keren toch al vroeg misgegaan. rond 5e/6e week.

en ook nu toch nog hoop, want op de zw.test is n licht streepje te zien. is natuurlijk niet betrouwbaar en zal wel t laatste restje hcg zijn, maar toch. heb geen krampen, vloei niet niks. wel pas vanmiddag gesto[t met de bollen, dus t kan nog altijd komen.

geenidee of t nu n curretage wordt of niet. als t aan mij ligt wel. die hel van de vorige keer wil ik niet meer meemaken.

wen, dat wordtvroeg opstaan. ben je nu met predn. begonnen of toch maar niet?

sen, fijn trouwens dat de arbo en de vk achter je staan! benieuwd wat je werk hierop gaat zeggen!

meiden, ga proberen te slapen.

nogmaals succes voor henne, wen en san!!

xx

tool

Geplaatst

Tool, morgen wel bloedprikken dus? Ben erg benieuwd wat er daaruit gaat komen. Laat je dan nog een keer je HCG meten?

Sen, fijn dat de bedrijfsarts zo met je meedenkt. Ben benieuwd wat je werkgever gaat zeggen van hun verslag. Als ze continu blijven pushen misschien gewoon maar niet meer werken als bedrijfsarts dat adviseert. Gewoon doen wat voor jouw gezondheid en die van je kindje nodig is. Werk komt later wel weer.

Geplaatst

Lieve lieve lieve Tool en Toolman, sorry voor deze late reactie, maar heel heel heel veel sterkte. Houdt elkaar stevig vast!! Ik weet gewoon geen woorden van troost te vinden en het doet me zo'n pijn dat jullie weer met lege handen achter blijven. Ik weet gewoon niet wat te zeggen...... er zijn geen woorden voor. Heel lief van je liefje die mooie bos bloemen. Sterkte samen en als er iets is... je weet het.

Ceeke en fam ook heel veel sterkte deze zware tijd.

Henne mooie oogst morgen!!!! Dat je maar heel tevreden mag zijn op weg naar huis. Dat de zaadopbrengst ook maar heeeel mooi mag zijn!!! Succes voor J :)

Wen mooie fm morgen, denk niet dat we elkaar tegen zullen komen. Ik moet er om 10 over 11 zijn, hopelijk zijn jullie dan weer op weg naar huis!! Zou wel grappig zijn trouwens hihi.

Hier heel onzeker. Gister dan ook een mega migraine aanval gehad waar ik mijn meds voor heb moeten gebruiken, omdat het echt niet meer ging. Ik wilde het niet met het oog op morgen. vandaag daardoor dus erg duf, gelukkig had ik maar een vroege 6uurs dienst vandaag en nu de komende 2 dagen vrij. Wij zijn vandaag niet gebeld. Ze kunnen 1x kijken dus die kijkproef hebben de laatste emmy's gehaald. Morgen vanaf half 9 weer het gevreesde telefoontje. Het is erop of eronder. Hopelijk is hun eerste zin deze keer, ik heb goed nieuws voor U. Please laat het geen herhaling van vorige keer zijn. Ook al nestelt onze emmy niet in, dan heeft ie in ieder geval een kans gehad. Ik wil nog van alles doen vanavond om maar bezig te zijn, zodat mijn gedachten afgeleid zijn.

Geplaatst

Sandra hoe gaat het? Wanneer hoor je morgen of er een tp is? Succes.

Henne jij ook veel succes met de punctie, benieuwd hoeveel eicellen je hebt.

Wen sterkte met vroeg opstaan en met de fm.

Ceeke wat verdrietig voor jullie, sterkte meid.

Tool voor jou wederom een dikke knuffel.

En voor de rest ook!

Geplaatst

Syl om eerlijk te zijn zit ik er aardig doorheen. Komt helemaal goed hoor. We zitten tenslotte toch een beetje in een luxe positie hier. Vanaf half 9 bellen ze dus. brrrrr.

Jullie nog hard aan het werk, maar nog steeds hele onzekere tijden. Pfff petje af voor jullie doorzettingsvermogen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden