Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wen wat fijn dat het gelukt is! En morgen rond deze tijd is het voorbij meis, gewoon even verstand op nul en blik op oneindig (hoor wie het zegt)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne, ik ga morgenochtend gewoon aan jou en je doorzettingsvermogen denken en krijg ik vanzelf de "spirit" om enigzins met positieve moed de punctie in te gaan. (maar zou wel heel erg blij zijn als het ook weer heel snel achter de rug is.....pffff)

Geplaatst

Moet mij overigens om 07.30 uur in Gent melden bij de onthaal (kassa) Daarna door naar de afdeling voor de punctie. Hoef ik er tenminste niet de halve dag tegen aan te hikken. Des te eerder is het weer achter de rug.

Geplaatst

Ja vond ik ook fijn, lekker vroeg. Alleen hadden wij gerekend op file en die was er niet, dus uiteindelijk 1,5 uur zitten wachten dat was minder.

Geplaatst

Goeie score Henne! Had niet anders verwacht hoor! Nu inderdaad hopen op wat cryo's, altijd fijn... Maar je bent weer een heel eind op weg in ieder geval.

Geplaatst

Lieve meiden, hier heerlijk aan t genieten in t mooie, zonnige Italië! Lees natuurlijk ; -) mee en wil Henne even feliciteren met t mooie resultaat, op naar zaterdag!!

Wil nog even een linkje delen met een gedichtje over moederdag, kreeg het via via van iemand in dezelfde situatie, en ik vond het erg mooi:http://aandachtvoorafscheid.wordpress.com/2012/05/12/moederdag/

Het blijft iets wat moeilijk is, kan genieten van de mooie dingen, maar af en toe...ook weer met moederdag dus was t even moeilijk. Maar goed, heb besloten dat dat voortaan een dag is waarop ik stilsta bij mijn zorgzame kant, en bij het stil verlangen wat gewoon blijft. Nog een heel lief en mooi kadootje van manlief gehad ; -))))) alleen daar is het al goed voor hihi.

Verder leef ik gewoon met jullie mee, dat gaat gewoon door, dikke knuffels voor allemaal xxx liefs van Eef en een extra yel voor Wen, Guusje en San en nog een pakkerd voor Tool, het gaat hier weer allemaal hand in hand, bergen en diepe dalen. Het is net t leven

Geplaatst

Fren, ik wil jullie alvast een hele fijne vakantie toewensen!!! geniet ervan!!! en ben benieuwd naar jullie ervaringen/verhalen.

Wij hebben een ronde Zuid-Limburg gedaan vandaag en zijn geëindigd bij de Griek, waar ik een glaasje rosé heb gedronken. Heb nu hele zware benen, hahahaha.

A. is er wat nuchterder in, hij zegt: het is gebeurd, je kunt er niets aan doen. Maar ook hij snapt niet hoe het kan zijn gebeurd.

en is heilig ervan overtuigd dat we evt. in combinatie met zelf verhoogde dhea, prednisolon en evt. intralipid toch zwanger kunnen worden.

Wellicht iets om met dr. S te bespreken.

Van de ene kant kan ik het op deze manier niet afsluiten. Van de andere kant denk ik, pffff, ik heb er echt genoeg van. maar weet ook dat we nu geen beslissingen moeten nemen.

Geplaatst

Pff Eef, tranen schieten me in de ogen! Heb je het fijn daar?

Tool, fijn dat jullie zo goed samen dit kunnen verwerken. Ik ga zeker genieten en zal je alle verhalen vertellen op de bbq.

Geplaatst

Mooi Eef, kreeg er even kippenvel van....

Fren fijne vakantie!

Tool, die hoe en waarom vragen....moeilijk hè.

Volgens mij heb ik een tik van de dormicum van gisteren, zo suf en duf en alles lijkt heel onwerkelijk, net of het helemaal niet gebeurd is. Heb ik niet eerder gehad. Hoop dat morgen buik wat rustiger is en ik op z'n minst weer wat wakkerder ben. Begin het gevoel te krijgen dat ik al zeker zes weken slapend doorbreng haha.

Wen zijn jullie al in Gent? Of onderweg? Veel succes morgen!

Esther morgenochtend de echo, gaat G mee?

Geplaatst

Wow Eef, ik kreeg er ook tranen van. Geniet daar!

Fren, jullie ook lekker genieten!

Es, veel succes morgen. Zie mijn weblog, daarin staan al mijn hcgwaardes. Ook die leek te stagneren. Maar vertrouw op je uk, die is zo'n doorbijtertje!

Tool, knuffel voor jou. Syl, Ruby en Ceeke (gecondoleerd), jullie ook.

Hier alles nog rustig, de datum van inleiden is iets opgeschoven. Nog wel mei en nog steeds dichtbij. Dus spannend, spannend. Zo klaar voor! Kan echt haast niet meer wachten.

Henne, Wen, San, ik duim me suf voor jullie!

De rest ook veel liefs, xxxx

Geplaatst

Hmm, zie dat al mijn hcg waardes niet op 1 plek bewaard heb toch. Dacht juist van wel. Maar ik weet zeker dat het toen bij mij ook in ene minder hard ging, rond jouw termijn. Ben toen ook opgehouden met hcg prikken, werd er meer onrustig dan rustig van. Jij ook niet meer doen hoor!

Geplaatst

*** breek in, sorry ***

Henne! Stuur je mij net zo'n fijn bericht waar ik echt wat aan heb, zie ik nu pas dat dat jij gisteren een punctie hebt gehad, en geen kleintje ook met 18 eicellen! En 11 bevrucht, wat geweldig! Dat wordt hopelijk een hele goede terugplaatsing zaterdag! Ik ga voor je duimen en blijf je volgen om te zien of het lukt.

*** breek weer uit dames ***

Geplaatst

Wen al in Gent aangekomen?? Hopelijk is het morgen snel achter de rug en kijk je terug op een mooi aantal eicellen dan op naar mooi aantal bevruchtingen!! Slaap lekker vanacht!!

Henne zo duf als een konijn, dat is niet fijn hihi. Hoop met je mee dat je buik morgen weer wat rustiger is en dan op naar zaterdag!!

Es morgen de echo!! Hopelijk steld het je weer gerust, ook al is het maar voor even. Het blijft moeilijk, de hele zw zul je onzeker zijn, elk stadium, elke mijlpaal zal je omarmen en je haald pas echt opgelucht adem als de kleine meid/man veilig in jullie armen ligt. Tot die tijd lekker zwijmelen, dan heb je geen tijd om te piekeren!!

Fren lekker een weekje naar de zon, heel veel plezier en wel mooie plaatjes schieten voor de tantes hier hoor!!

Eef jij in Italië!! Lekker genieten van elkaar!! Dikke knuffel!!

Tool naar de Griek geweest, hmmm lekker!! Heel goed dat je nu nog geen beslissingen neemt, is nog veel te vroeg voor en het verdriet veel te intens en te groot!!!

Hier buik dus sinds gister heel onrustig, waar ik ook weer onrustig van wordt. "gelukkig" mag ik vanaf morgen 5 dagen werken, beetje afleiding, maar ook alles op laag pitje natuurlijk ;))

Geplaatst

Ben ik de enige did een beetje opstandig wordt van het draagmoeder stel dat voor een 4e gaat? Zo komen de verkeerde ideeën over IVF de wereld in...

Ik sluit af, ga een paar uur slapen en dan lekker naar de zon. Heel veel succes allemaal, ik kom wel spieken hoor!

Geplaatst

Hoi meiden,

Lieve Eef, ik heb het prachtige gedicht wat me diep geraakt heeft op fb gezet, zo mooi!bedankt dat je het hebt gedeeld met ons. Geniet nog lekker van jullie vakantie.

Wen, heel veel succes morgen met de punctie! Ik hoop dat er heel war mooie emmies zullen ontstaan.

Henne nog suffig maar minder pijn ? Ik hoop het, nog lekker bijkomen en dan overmorgen de tp.

voor jou en wen voelt het waarschijnlijk anders maar voor mijn gevoel is het zo ontzettend snel gegaan!

Hier een gezellige dag gehad met bezoek, ze zijn blijven eten, leuk om te uren hoe 2 puberjongens 12 en 13 het helemaal leuk vonden met I. En ook plezier hadden met een simpele bellenblaas.....

Geplaatst

Nou nee hoor fren! Ik voelde ook een gevoel van opstand komen en ook bij de afsluiting, zwanger, net of IVF een wondermiddel is hpen het succesverzekerd is...ik was wel verrast dat ze er hier niet aan meewerkte, vanwege het feit dat er al kinderen waren.

Testr, succes met de laatste loodjes , was je wat teleurgesteld met het uitstel? Lijkt me sowieso erg aparter voorhand te weten wanneer het zover zal zijn.

Fren, een heerlijke vakantie toegewenst!

Geplaatst

Tja Fren, ook net gekeken en ik kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen, maar ja, wie ben ik om te bepalen wat genoeg is? Bij mij zullen ook best mensen hebben gedacht: je hebt een kind, wees daar gelukkig mee, waarom al die moeite voor nog een? Maar kan me je opstandigheid wel voorstellen.

Leuk trouwens Sven en man, herkenbaar natuurlijk wat hij vertelde over hard werken en vriend vond de uitspraak: " Soms denk je: Shut the fuck up!" natuurlijk geweldig! Heel herkenbaar voor hem...

Ga eens naar bed trouwens Fren!!

Geplaatst

Wen, heel veel succes morgen met de punctie! hopelijk valt het mee en hebben alle follies een goede eicel.

Es, heel veel succes morgen met de echo

Fren, fijne vakantie

welterusten allemaal, ik ga lekker liggen

Geplaatst

Esther morgen weer echo, spannend, succes!

Wen succes met je punctie! Hopelijk valt t je mee en hebben jullie een mmoie oogst!

Fren, fijne vakantie. Lekker genieten v je gezinnetje! En beetje herkenbaar dat opstandige..,

Henne, hopelijk weer n beetje bijgekomen.

Witje, hoe vergaat t jou?

Eef ookn fijne vakantie!

Geplaatst

Esther succes met de echo. Hoe laat ga je?

Wen jij zit alweer in de auto denk ik. Succes met de punctie.

Henne ben even kwijt wanneer je de tp hebt maar alvast succes.

Fren veel plezier op vakantie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden