Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een enorme klap, heel veel sterkte lieve guusje en manlief, geen woorden voor....xxxx en dan dat stomme bloedprikken en telefoontje nog...bah knuffel!!!

Geplaatst

Lieve lieve Guusje en man, wat had ik gehoopt op ander bericht... Tranen staan in mijn ogen en ik kan slechts bedenken hoe leeg en ellendig jullie je moeten voelen. Huil alle tranen van de wereld en houd elkaar stevig vast... Een hele dikke knuffel voor jullie allebei. Wat is het leven soms oneerlijk...

Geplaatst

Lieve lieve Guusje,

Wat een vreselijk rot nieuws.... Dit is echt ontzettend verdrietig. Jullie laatste poging, niet zwanger... Eerst de miskraam van de tweeling en nu, zo oneerlijk, van de laatste twee pogingen niet zwanger. Kan niet beschrijven hoe rot ik het voor je vind. Laat dat verdriet komen, huil en klamp je vast aan elkaar.

Guusje: dikke knuffel en veel sterkte meis!

En wat een vreselijk rot nieuws van zara. Poeh, dat hakt erin zeg... Wat ontzettend verdrietig dat ze het niet samen hebben gered.

Wat een dag weer hier op het forum... Henne: hoe gaat het met jou?

Xxx

Geplaatst

Lieven meiden,

Heel erg bedankt voor jullie lieve berichten, het doet ons goed! Maar oh, wat doet het verdomde pijn zeg! Ik kan gewoon niet stoppen met huilen, het lijkt wel of alle elende er uit komt. En inderdaad eerst nog wachten op dat ene laatste telefoontje. Vanaf 14 uur gaan ze bellen. Manlief moest nu naar werk, maar komt gelukkig voor 14 uur naar huis.

Geplaatst

Ach lieve schat, laat al die tranen maar komen. Is er iemand bij je vanochtend totdat je man terug komt? Het is echt zo verdrietig...

Geplaatst

Ivfsh, nee, ik ben alleen, maar vind ik niet zo erg. Niemand is trouwens nog op de hoogte.

Geplaatst

Ivfsh hier hetzelfde, tussen hoop en vrees. Maar het feit dat wij nog hoop kunnen hebben maakt dat ik me op het moment heel klein voel vergeleken bij het verdriet van Guusje en haar man. Als ik echt iets nieuw te melden heb doe ik dat, maar verder probeer ik me even op de achtergrond te houden in plaats van steeds in herhaling te vallen.

Guus huil maar lieverd, dat is het enige wat je nu kunt doen.... Dit is zo intens verdrietig.

Geplaatst

Henne, je hoeft je nu niet op de achtergrond te houden hoor. Lief bedoeld, maar ook voor jou is het allemaal moeilijk, en ik kan me voorstellen dat mijn nieuws er goed in hakt bij je, maar nogmaals, iedereen heeft zo z'n verdriet. En we hebben elkaar juist nu zo nodig.

Knuffel ook voor jou Henne x

Geplaatst

Guusje, de tranen staan ook in m'n ogen als ik je berichtje lees. Het wachten op t telefoontje van van,omdat, slopend. Gelukkig kan je man wel eerdernaar huis, maar man man man, wat een klap. Laat de tranen maar komen, hou elkaar stevig vast en deel jullie verdriet.

Heel veel sterkte!!

Geplaatst

Weet ik Guusje, maar ik zit de hele dag thuis achter m'n iPad elk onzekerheidje op het forum te kantelen en afgezien aan dat niemand me toch zekerheid kan geven, is het voor mezelf ook beter om op een andere manier ermee om te gaan. En juist wat jullie nu door moeten zet mij weer even met beide benen op de grond. Knuf!

Geplaatst

Guusje wat erg. wat een immens verdriet. heel veel sterkte samen. ik weet niet wat ik moet zeggen. denk aan jullie.

En wat afschuwelijk voor zara.

Geplaatst

En ondertussen is ons aller Esther door de enge 12 weken heen....

Op naar de 20 weken echo...... of laten jullie die niet doen?

Geplaatst

Mijn oog viel ook op die hele mooie ticker van Esther met dat mooie plaatje... wat wordt het al echt nu he?

En Henne, waar mijn oog ook op viel: heb je de laatste test nu afgebeeld? Want dat is me een vette streep voor zo ver ik het kan zien...

Zat net een fles te geven en moest bijna huilen om je Guus, bah wat is het leven hard en oneerlijk soms...

Geplaatst

Klopt Caro, maar met hcg van 1249 en dik een week overtijd krijg je wel een dikke streep ja, daar ligt het nu niet aan. Ik merk dat ik mezelf soms ook nog steeds probeer te overtuigen van het feit dat ik zwanger ben, maar daar is geen twijfel over op het moment. Alleen of ik het blijf... Vind het doodeng dat m'n kwaaltjes zoveel minder zijn.

Esther twaalf weken! Wat super toch. De dag dat jij hier die dikke streep postte staat denk ik altijd in m'n geheugen gegrift.

Meiden ik heb trouwens contact met Zara via fb, volgens mij zijn de meesten van ons met haar gelinked...

Guusje ik blijf aan jullie denken, zo oneerlijk....

Geplaatst

Lieve Guus, zo graag gewenst en niet gekomen. laat je verdriet de vrije loop. Weet wat jullie nu door moeten gaan en had gehoopt dat dat voor jullie niet zo zou hoeven wezen.

Dikke knuffel voor jou en je man.

Es, voor jou de 12 weken om. maar onbezorgd is je zwangerschap denk ik niet in onze situatie.

Meiden, tranen staan in mijn ogen van al dat rot nieuws....

San, zag R al lekker schuiven zo op zijn manier. Leuk hoor.

Dikke knuffel voor iedereen. Zijn nu druk met werk en badkamer.

Geplaatst

Meiden helaas... kreeg net een mail van mijn vriendin dat het feestje van haar dochter definitief op 23 juni is en aangezien ik moet rijden... Ik kom dus niet op de bbq. Maar ik neem aan dat dit niet de laatste meeting zal zijn... :-)

Geplaatst

Caro dat is balen :-( maar we gaan gewoon snel een nieuwe mening inplannen! Wanneer ongeveer? Mij lijkt het wel wat om idd iets creatiefs te doen?

Geplaatst

Guusje w.s. ga je zo telefoon krijgen. Is je man al thuis?

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik me bijna schuldig voel als ik jullie verdriet lees dat wij dit wel mee gaan maken. Waarom de een wel en de ander niet? Ik weet het wel hoor...al die waarom vragen daar krijg je geen antwoord op. Maar wij waren al een eindje op weg in het verwerken van onze kinderloosheid voor mijn gevoel en dan had ik het jullie zo gegund! Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen...

Dat het bij ons 'gewoon' 'zomaar' gebeurd en dat jullie nu zo'n moeilijke tijd krijgen. Ik vind het gewoon heel erg verdrietig.

Ik ben idd door de enge 12 weken heen en merk dat ik wat dat betreft ook wat meer vertrouwen begin te krijgen. Maar nog blijft het onwerkelijk en abstract allemaal.

Wij gaan idd wel een 20 weken echo doen simba...ik zou het graag willen weten (voor zover dat kan) als er wat mis is met het kindje.

Caro jammer dat je er niet bij kunt zijn! Wat mij betreft de volgende meeting begin september? En leuk om wat creatiefs te gaan doen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden