Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lastig hè Sen, ik wilde destijds als ik over de 39 weken zou gan inleiden, de arts was er geen voorstander van, hij zei, aan en appelboom kun je gaan staan schudden maar aks ze niet rijp zijn vallen de appels niet...tsja, ik legde dat maar naast me neer. Een dag voor de afspraak kwam ze. Ik had en dag van te voren in de tuin gewerkt ( voor zover dat mogelijk was dan hè) ze zeggen dat een orgasme ook de bevalling in gang kan zetten maar ja, of je daar nu zin in hebt ;-)

Henne, goed nieuws weer!!

Tool groot gelijk dat je wat tijd voor jezelf ingelast hebt meid!

Vraag me af of we ooit zouden kunnen gaan vliegen met i zolang ze nog zo klein is, we zouden dan op zijn minst ook een pakezel bij ons moeten hebben denk ik ;-) jeetje wat een spullen zeg!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

haha, ja tool, das waar, maar wij hoefden nog nauwelijks speelgoed enzo mee, en een bedje stond er ook al. En nog was ik weken bezig met wat er voor F mee moest en vergat ik voor mezelf een trui en mn lenzen. Lekker handig.

Speaking of handig: pols doet vooral met bewegen naar voor en achter pijn, en de tintelingen zijn alleen als ik iets pak, dus geen brace ofzo. Probeer mn linkerarm zoveel mogelijk te ontzien en Vin houdt me ook als een havik in de gaten, maar ben nogal eigenwijs...

Morgen en zondag de hele dag fotoshoot: we gaan schoenen zetten, kerstbomen optuigen en proosten op het nieuwe jaar. Beetje vroeg, ben al lang blij dat de mussen niet van het dak afvallen, de chefs moeten allemaal in winterkleding nl, haha!

Sen, afwachten is het enige dat je kunt doen, maar heb zo'n vermoeden dat het een septembermannetje gaat worden, tenzij het nu ineens snel gaat na de chili :happy: En inderdaad NIET GOOGLEN! (Geldt ook voor Henne trouwens :laugh:)

babeth, heel fijne vakantie. Hou je zelf t forum in de gaten of moeten we babynews smsen?

Geplaatst

Tool, tuurlijk kun je dat vragen. Je kunt toch eerlijk zeggen dat je heel graag wilt dat ze komt maar dat je het moeilijk hebt met jullie onvervulde kinderwens en dat je daar op die dag zo min mogelijk mee geconfronteerd wilt worden dus of ze geen knalroze buikband ofzo om wil doen. En ik garandeer je, je kijkt er niet eens naar. Je kijkt naar A in z'n sexy pak :-)

Geplaatst

Ik denk dat ik t nog even aankijk. En kijk hoe ik tegen die tijd voel mbt haar zwangerschap. Als t me nog te hoog zit, dan ga ik t haar vragen, maar wellicht doet ze t al van zichzelf.

En ik denk ook wel dat ik heel veel oog zal hebben voor mijn sexy hot hubbie. Hihihi

Geplaatst

Sen.. dat wordt liters tonic drinken, 20 ananas-harten eten en heel veel sexen...

Dat schijnt, als de baby er klaar voor is, de bevalling op te kunnen wekken..

Succes ;-)

Geplaatst

Allemaal fabeltjes Simba. Tonic kan zelfs gevaarlijk zijn ivm poepen in vruchtwater. En sex heeft tot nu toe ook niet geholpen.

Had net na het googlen echt een paniekmomentje. Ik zei het tegen m'n vriend, valt hij Onwijs tegen me uit zo van 'ja jij weer hè waarom ga je dat ook opzoeken!?' Zakkewasser kan me beter gerust stellen, nu voel ik me nog slechter

Geplaatst

Ach sen, dat is niet leuk! Je vriend zal ook in spanning zitten, vandaar mss zijn uitbarsting. Probeer niet te googelen. Echt een slechte raadgever!

Geplaatst

Fren als je zou willen sms'en, of iemand anders..graag!!

Sen, ik snap het wel, je vriend is waarschijnlijk ook toe aan de bevalling maar inderdaad daar wordt jij niet vrolijk van...niet meer googelen hoor en als je je zorgen maakt de vlos bellen of zkh!

Fren wat een bak zeg, overal aan denken en die dinen vergeten, wel herkenbaar, heb mijn reserve lenzen al vroeg ingepakt. Ik gebruikte je tip om alles vat ergens in te doen aks je tussentijds ergens aan denkt.

Speelgoed, tsja momenteel is de afstandsbedieningfavoriet

Geplaatst

Een inbreker...

Als je graag wilt bevallen, een tip die echt verrekte vaak de bevalling lijkt op te wekken... Vraag je hub je voeten eens uitgebreid te masseren. Nog beter is om het door een voetreflexzone therapeut te laten doen, maar het is niet normaal hoe veel van mijn vriendinnen dezelfde dag of nacht zijn bevallen na een voetreflex zone massage. Goed de tenen en de enkels meenemen en zeker niet te zachtjes. Gewoon even lekker stevig een minuut of 20.

Breek weer uit...

Succes

Lfs

Geplaatst

Thx voor de tip Noor, ik heb het idd eerder gehoord. Morgen maar eens uitproberen

Heb nu circa om de 15min toch een ontzettende pijn/kramp in m'n onderrug. Soort menstruatiepijn maar dan 10x erger. Bij menstruatie is het zeurend maar dit doet echt pijn! En na ongeveer 1 minuut zakt het weer weg

Geplaatst

Sen...zou dat een rugwee kunnen zijn? Ik roep maar wat? ;-)

En dat masseren van met name enkels/achillespees deed voetreflex idd altijd om m'n menstruatie op van te brengen.

Babeth fijne vakantie! Afstandsbediening neemt tenminste weinig ruimte in, stel dat het een poppenhuis was.

Hier wel reactie van Pf maar wordt er niet veel wijzer van. Mag doorgaan met prednisolon tot aan dertig weken, maar hij geef niet aan of harde buiken er nog iets mee te maken hebben. Maar even laten bezinken.

Geplaatst

ahhhhhhjh!!!!!!!

sen ;-) denk aan je met heel veel positieve energie !!!! ( vanuit het noorden haha) het kind komt als de hersenen van t kind, en jij er klaar voor zijn, uniek samenspel volgens swaab ;-)

lieverd duim dat het allemaal lekker natuurlijk gaat :-) dikke kus

Geplaatst

Henne, doorgaan met de prednisolon dus. Wel irritant dat hij dan niets zegt over de harde buiken. Voelt waarschijnlijk als een half antwoord nu?

Geen idee of het rugweeen zijn? Had het vanmorgen al, maar minder erg. En ctg registreerde geen weeen maar lees net weer ergens dat ctg geen rugweeen registreert.

Geplaatst

Zit je nu al weer op Google??? ;-)

Om de 15 min kramp die een minuut aanhoudt is een wee. Hou t maar in de gaten, de intervallen zullen geleidelijk korter worden. En bel de vk ff!

Geplaatst

Ik ga het even bijhouden met die app

Moet het ziekenhuis bellen als de weeen een uur lang om de 3 à 4 minuten zijn en 1minuut duren

Geplaatst

Ok, app werkt super. En probeer nog wat te slapen. Bij mij begonnen de weeën ook rond 8 uur met 15 min verschil. Ik ben toen nog ff in bed gaan liggen om uit te rusten. Je merkt vanzelf wanneer t doorzet. Vaak wil onder de douche ook helpen, bij mij iig wel. Daarna kwamen de weeën ineens heel regelmatig.

Succes meis!!!

Geplaatst

Sen, hier een expert op het gebied van rugweeën ;-) ze worden idd pas geregistreerd als ze heftig zijn maar echt dit klinkt als rugweeën. Het komt en gaat......als het pijnlijk wordt kun je vragen of je man druk uitoefent op je onderrug. Succes en veel kracht lieverd! En Idd de vk bellen, kan ook zomaar snel gaan.

Henne haha een poppenhuis,,,,,zou wat zijn ja!

Wat balen dat je nu nog niet echt veel wijzer bent geworden. HArde buiken hebben toch veel mensen last an ook rond jouw termijn, en dan je eigen klachten er nog eens bij, moeilijk hoor.hoop dat het snel beter zal gaan.

Ohhh wat spannen nu hier....

Geplaatst

Ja hoor... dit is echt hetbegin.. kan niet missen.

Zo'n interval en dan elke keer ongeveer even lang, dat is echt het begin van je bevalling.

Zouden oefen weeen kunnen zijn, maar daar geloof ik met 41 weken niet zo in....

Geplaatst
Ik ga het even bijhouden met die app

Moet het ziekenhuis bellen als de weeen een uur lang om de 3 à 4 minuten zijn en 1minuut duren

Bikkeltje, ook wel doen dan hè! X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden