Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi hoi manlief ligt nu te slapen, en ik heb bedacht dat er maar n app bedacht moet worden voor t forum en bevallende leden ;-)

caro hoop dat de tocht goed ging, mooi weer voor t hele gezin!

babeth fijne vakantie, heel begrijpelijk die tranen :-(

Geplaatst

Haha, nee hoor tool! Wel de hond van m'n moeder. Had een lease-hond nodig. Ny echt uitgeput op de bank, zat vanmorgen al om 7.15 uur in de auto. Morgen een uurtje later gelukkig, dan doen we versie 2.

Geplaatst

"... dat het takkewijf wordt volgende week op zijn vakantiebestemming"

Moest echt hardop lachen Henne, briljante 'verspreking' van je iPad... Balen van die huilbui en hoe je je voelt maar ja, je bent jezelf niet je bent één bonk hormonen, tis klote maar tis niet anders.

Sen spannend lees ik? Joehoe!

Weer thuis na de Airbornetocht en dochterlief heeft 'm uitgelopen hoor! Ben heel trots op haar! Ze is nu uitgeteld, zal morgen ook wel spierpijn hebben maar het was supergezellig, leuke sfeer, heerlijk wandelweer en gezellig een dag alleen met papa op stap, leuk voor beiden. Met de babies ging ook alles goed, hele dag het huis vol, schoonmoeder had natuurlijk iedereen opgetrommeld dus had me al schrap gezet op een drama vanavond en inderdaad vooral Bram heeft net flink liggen brullen, al die vreemde gezichten en de autoreis... Maar nu zijn ze gelukkig stil. Vanmorgen hebben ze trouwens tot kwart over 8 geslapen, wist niet wat me overkwam!

Schoonouders hebben genoten, das ook wat waard, zijn al 78 dus heel vaak zullen we daar niet meer logeren denk ik...

Nou, ga lekker nog even beneden op de bank relaxen, heb zelf natuurlijk toch onrustig geslapen plus de hele dag gekwebbel aan mijn hoofd, pfff... Kom straks nog even voor het slapengaan of er al nieuws is...

Geplaatst

Caro, wat goed van je oudste!! Wow! En een elke dag met haar vader gehad, wat wil je nog meer?! Nu weer lekker thuis en relaxen. Twins ook weer veel indrukken gemaakt, bij anderen en natuurlijkmbij zichzelf. Moet verwerkt worden natuurlijk. Gaat t nu eigenlijk beter met b.ram en z'n hoofdje tillen?

Geplaatst

Whoehoeeeee!! Sen van harte gefeliciteerd met jullie prachtzoon!!! Hoop dat alles goed is gegaan en nu uitrusten en genieten van jullie mooie man!

Geplaatst

Lieve sen. Hier nogmaals gefeliciteerd met jullie kereltje. Nu gaan uitrusten en genieten van jullie wonder. Wat een lekker mannetje en wat een mooie naam!

Geplaatst

Hoi lieve meiden, even snel. Ben in totaal 22 uur bezig geweest. Het was heel zwaar. Ben 1,5 bloed verloren na loslaten van placenta. Moest de OK in voor hechten en verwijderen placentaresten. J.imi had koorts en benauwd dus die ligt nu in de couveuse op afd neonatologie. Ga nu slapen, ben volledig uitgeput.

Wil toch ook nog even kwijt dat ik jullie dit allemaal gun met heel mijn hart en ziel! XXX

Geplaatst

Pfff, jeetje sen. Wat heftig! Nu dus nog even in t zh blijven? Rust goed uit en sterk maar goed aan. Knuffel voor jullie en jullie j.imi

Geplaatst

Sen ik hoop dat je goed hebt kunnen slapen na deze zware bevalling. Je hebt een topprestatie geleverd!!!! Dat jullie beiden maar snel op mogen knappen en het grote genieten kan beginnen. Heel veel geluk en plezier met J.imi!!!!!

Nogmaals VAN HARTE!!!!!!!

Geplaatst

sen wat heftig, hoop dat jullie nu goed kunnen bijkomen tranen in mn ogen :-) fijn dat t achter de rug is, hoop dat je m snel weer in jr armen hebt xxx

Geplaatst

Lieve sen!!

Je hebt geloof ik een hele heftige bevalling achter de rug, ik hoop dat je snel opknapt!! Gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje!! Wat heerlijk dat hij er is! Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe! Ik hoop dat jullie ventje snek helemaal opknapt en lekker bij jou kan komen liggen!

X

Geplaatst

Sen dat klinkt wel als een heftige bevalling. Ik hoop dat jij en J.imi snel opknappen en naar huis mogen. Lekker thuis in je eigen bedje gaan herstellen en genieten.

Caro wat supergoed van je dochter! Ze zal vandaag best spierpijn hebben, maar morgen ook een heel stoer verhaal op school. En je schoonouders ook weer genoten van de kleinkinderen dus een welbesteed weekend.

Fren moet wel lachen om die fotoshoots, mijn oom werkte heel vroeger bij en supermarkt geloof iets met inkoop ofz en bij mijn moeder thuis aten ze dus met Pasen pepernoten en met Kerst paaseitjes :-)

Ik heb gisteren de tip van Floortje opgevolgd en Veilig Zwanger er even bij gepakt over harde buiken. Vind mevrouw S.mulders niet zo geweldig ;-) maar op dit punt stelde ze me toch wel behoorlijk gerust. Niet dat ik nu opeens lekker zorgeloos ben, maar de allerergste angst is er voor nu geloof ik weer even af. Tot de volgende crisis zei ik al ergens....

Wen hoe is het met jou?

Ivfsh morgen weer beginnen??!!!

Babeth, onderweg naar la bella Italia als het goed is.

Eef heeft je man een beetje geslapen? Volgens mij kan zelfs de meest geduldige, ervaren pleeg bij haar eigen man geen goed doen haha.

Ga nog even terug naar bed, vannacht wel redelijk geslapen gelukkig. Vanmiddag richting oosten van het land voor paar dagen niks doen.

Geplaatst

Henne, fijn dat de ergste angst voor nu voorbij is. Laat je lekker vertroetelen door je moeder!

Babeth, fijne vakantie en goeie reis! Geniet ervan!

Ivfsh, helemaal klaar voor morgen?

Eef, hoe voelt je man zich?

Hier verder niet veel te melden. Vloei nog behoorlijk. Zojuist de laatste prednisolon genomen. Nog geen reactie van pf. Gehad. Zal volgende week wel ergens komen. Weer nog niet wat we gaan doen, zou ik het immuunsysteem ook kunnen onderdrukken met vit. D? Lastig hoor. De knop omzetten naar een pauze inlassen is heel erg moeilijk. Zit te diep, de gedachte een gemiste kans.

Nog drie dagen werken en dan vakantie! Heerlijk...

Geplaatst

Tool vitD en omega3 zorgen voor extra tolerantie, niet voor het onderdrukken. Maar ik herinner me nu opeens wel dat de homeopatisch arts waar ik kom het heeft gehad over een natuurlijk alternatief voor prednisolon. Ik ga er volgende week heen, als ik eraan denk zal ik het hem vragen. Weet niet of je dat dan wel langere tijd zonder nadelige gevolgen kunt gebruiken en of het voor iedereen geschikt is ed, maar hij zei dat toen een keer toen ik net met die prednisolon zou beginnen. Je moet het dan wel met een goede homeopatisch arts afstemmen hoor, niet iets zomaar gaan slikken. Maar ik zal in ieder geval informeren.

Maar eerst op vakantie jij. Hup, die Griekse zon in, lekker veel vitD. Goed oppassen dat je veel haltertopjes draag hè, anders heb je straks strepen ;-)

Geplaatst

fijn dat je wat gerustgesteld bent Henne! Mijn midwife vond af en toe harde buiken alleen maar goed en m'n gyneacoloog vertelde dat ze zich pas zorgen ging maken als ik nog geen harde buiken had gehad tot de bevalling: goede oefening voor het lichaam. Ik had het alleen niet zo vaak als jij (of ik voelde ze niet door mijn fijne buikspekje :-)), dus wil het ook zeker niet bagataliseren!

Tool: jij bijna de Griekse zon in! Zalig!!!!

Hier inderdaad klaar voor morgen: vind het wel spannend hoor! Hier staat al een grote schaal lasagna in de oven, zodat we morgen niet hoeven te koken als we de eerste werkdag en E haar eerste KDV dag erop hebben zitten. Heb veel zin om te starten, maar als ik er heel goed over na denk dan ben ik soms ook wel bang dat ze veel te hoge verwachtigingen hebben, maar goed, komt tijd komt raad :-)

Fijne zondag allemaal!

Sen: nog een dikke kus voor J!

Geplaatst

Sen, gefeliciteerd met jullie zoon J.imi. Heftige bevalling. Nu lekker laten vertroetelen en genieten.

Henne, jij je ook even laten verwennen bij je ouders.

Babeth onderweg naar I.talie

Tool, jij straks lekker ghenieten van de griekse zon.

Ivfsh, spannend morgen. Nu nog even lekker genieten.

Caro, Top hoor dat je dochter hem heeft gelopen. Knap!!!

Hier net een uurtje gesport. Ga zo douchen en dan nog even rustig aan. Wil nog even naar het centrum op de fiets. Evenkijken..Verde zien we nog wel vandaag. Vanavond boer zoekt vrouw. lekker op de bank. We eten kip tandoori.

Dikke knuffel voor iedereen!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden