Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank jullie wel.

Ik zal even iets kort over mezelf vertellen ter kennismaking.

Ons gezinnetje bestaat uit mijn man waar ik nu 7 jaar mee samen mee ben en deze maand 3 jaar getrouwd, onze Nanne die nu 9 maanden is en 2 stiefdochters van 11 en 13 jaar. Zij wonen niet bij ons maar zijn om het weekend bij ons en alle vakanties. We hebben er 4 jaar over gedaan voordat we onze Nanne in onze armen mochten houden.

Nanne is geboren na 4 icsi behandelingen.

Ons wondertje. We hadden de hoop al opgegeven, maar omdat mijn zusje zwanger is geraakt van een tweeling bij de vierde poging waarvan de vierde ook met donorzaad was wilde we het toch nog een poging wagen. Maar we verwachten er niks meer van en ja hoor......bij die vierde behandeling zijn we zwanger geraakt.

Na een goede zwangerschap, met wel in het begin wat bloedingen, braken mijn vliezen met 35 weken. Nanne lag in een stuit en is met een keizersnede geboren. Ik wel eerst weeen gehad want dit wilde ik graag. Ik wilde dit gevoel kennen. Helaas kon er geen ruggeprik gezet worden, wel geprobeerd maar het lukte niet dus moest ik onder algehele narcose. Dat vond ik wel heel erg moeilijk, maar onze Nanne deed het erg goed ondanks dat ze te vroeg geboren was. Toen ze na bijna een week eindelijk thuis was moest ze weer een paar dagen terug naar het ziekenhuis omdat ze te geel was. Daarna hebben we de eerste weken een echte huilbaby gehad en dit kwam doordat ze verborgen reflux had en doordat ze veel last had van haar darmen en poepen. Maar toen ze eenmaal medicatie had ging het veel beter met haar in konden we eindelijk gaan genieten.

Nu is ze alweer 9 maanden en tijgert ze de hele kamer door. Nu op dit moment door de tuin met dit mooie weer. Heerlijk. Haar tandjes beginnen zo hard door te komen dat er meerdere tegelijk zich aandienen.

Ikzelf zit op dit moment ziek thuis.2 weken geleden is er een tumor uit mijn hals verwijderd. Eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg want nu heb ik lekker een paar weken vol de tijd met haar. Het geneest goed dus binnenkort zal ik toch weer moeten gaan werken. Ikzelf werk in de lichamelijk gehandicaptenzorg en met mensen met een niet aangeboren hersenlensel. Ik werk 28 uur gemiddeld per week. In de week dat zowel mijn man als ik late dienst hebben gaat Nanne naar onze ouders toe en in de week dat we vroege diensten hebben gaat ze naar het kdv toe.

Zo, nu heb ik wel even voldoende verteld over mezelf.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou Jesse, een heel verhaal. Gelukkig dat het met de 4e ICSI toch nog gelukt is! En dat het met n.anne toch weer goed gekomen is en nu dus lekker door de woonkamer kruipt.

heftig van de tumor zeg! Toch niet kwaadaardig hopelijk? Sterkte met herstellen, idd nu wat meer tijd met jullie wondertje doorbrengen. Geniet ervan.

Henne, ben je je lekker aan het laten vertroetelen?

Geplaatst

Ruby, jij aan een hartslagmeetkastje voor 24 uur. Wel een opluchting toch dat je je niet echt zorgen hoeft te maken over de lekkage Hartklep. Al is t natuurlijk niet ideaal. Hoe is het met t sporten gegaan? Had je t kastje toen al om?

Geplaatst

Doe letterlijk helemaal niks Tool, slapen, eten, beetje in tuin zitten en af en toe wat wandelen. Geloof wel dat het helpt, al ben ik nog niet minder moe ik ben wel iets rustiger en meer ontspannen. En mijn moeder heeft vanochtend ook Koekie kunnen voelen, was wel een momentje hoor... Als het lukt morgen even naar vriendin hier in de buurt. Nu dus snel naar bed.

Jij morgen laatste dagje werken?

Jessie welkom hier!

Truste allemaal, lekker slapen!!

Geplaatst

Hè meisjes, hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke weer vandaag? Wat fijn zeg! Heb er ook heerlijk gebruik van gemaakt, lekker door het park gelopen, buiten gelunched, en net terug van het terras waar we heerlijk met z'n drietjes gegeten hebben. Top! Doe mij nog een paar van deze dagen voor we de kou weer ingaan...

Ben dus bij het zh geweest voor m'n pols, nou, daar schiet je dus niets mee op. Orthopeed zei dat de tintelingen komen omdat ze een zenuw aan de kant hebben moeten schuiven en die kan een beetje gekneust zijn. Zou snel over moeten zijn. M'n anderre klacht: veel pijn en m'n hand aan het eind van de dag niet meer kunnen bewegen kan hij niet plaatsen en kan hij dus ook niks aan doen. Kortom: het moet slijten.

Henne, fijn dat je je beter en rustiger voelt. Denk echt dat als je stresslevel omlaag gaat, een deel van je klachten ook minder zal worden. Fijn dat je je lekker kunt laten vertroetelen door je moeder en geloof zeker dat het een moment was, dat je moeder koekie kon voelen. Heeft J het ook al gevoeld?

Tooltje, ben je al aan het aftellen?

Jessie, welkom!

Essie!!! Waaaaar béééén jeeeeee??? Gaat hè goed?

Oja, trouwens; denk dat ik m'n handen vol ga krijgen aan m'n dochter, ze heeft de hele avond op hè terras zitten sjansen met de ober: zodra hij zich liet zien, begon ze te lachen en hardop te kirren... Kleine hartenbreker ;-)

Geplaatst

Tool heb niet gesport. Had mijn e-reader mee naar hey zwembad en lekker gelezen. straks ermee slapen. ben benieuwd.

Henne jij rustig aan doen thuis.

Fren slijten dus. fien lekker aan de sjans met de ober.

Jessie al genoeg mee gemaakt zo te lezen.

Ga zo lekker naar huis. nog wat drinken en dan naar bedje.

Weltrusten allemaal!!!

Geplaatst

Was het wel een leuke ober? Grappig hoor.

Voornemen om vroeg naar bed te gaan is mislukt: moest toch Dallas kijken, jeugdsentiment. Maar helaas het viel erg tegen. Alleen JR was leuk natuurlijk, die man is 84! Maar goed, weet weer waar ik aan toe ben: als het zo uit komt kijken, anders niet.

Welterusten!

Geplaatst

Henne, ik heb je onderschrift gelezen. Jeetje zeg jullie hebben ook een zware weg afgelegd maar nu wel zwanger. wat geweldig om te lezen.

Hoe gaat het met de zwangerschap?

Fren, dat weer was echt geweldig ja. Heerlijk met ons kleintje buiten gespeeld. Ik wilde lekker met haar en de honden gaan wandelen, maar helaas de band van de wandelwagen was kapot.

Nanne heeft me lekker uit laten slapen tot 8.00u vanmorgen. Haar net lekker de fles gegeven en nu nog even spelen en als ze dan weer moe wordt dan weer even naar bedje.

Geplaatst

kalimera ladies!!!

Fren, wat leuk!!! F. nu al een sjanser, hihihi. het weer was gisteren heerlijk idd, nog in de tuin gewerkt, wilde vandaag eigenlijk de andere helft doen, maar hier is het bewolkt en regenachtig...straks maar even kijken.

Ook nog naar een verjaardag toe van mijn tante, dus ben weer druk vandaag.

Nog 3,5 uur werken en dan vrij!! morgen jurk afpassen en met mn moeder shoppen.

Jessie, lief van N.anne dat ze je tot 8 uur heeft laten slapen :-). Ze slaapt wel al nachten door? ja toch?

Ruby, jij het kastje weer terug vandaag naar het zh. uitslag medio september, las ik op fb. wat denk je zelf?

Es, meid, ben je druk aan het werken???

San, lekker vakantie aan het vieren? zie af en toe een foto voorbij komen, van een spelende R. of een paaldansende R, schattig gewoon.

fijne dag allemaal!!

liefs,

Tool

Geplaatst

hé meiden...

Ik leef nog hoor! Alles goed hier. Vorige week opgepast, daarna vijf dagen gewerkt, maandag dagje vrij geweest, gisteren gewerkt, vandaag weer een dagje vrij en vanaf morgen vijf dagen werken. Ik ben gewoon erg druk. Verder merk ik dat ik het lastig vind soms om te reageren. Van het lezen van het uitgerekend in december topic word ik alleen maar onzeker (buiken die op en neer golven enzo :)...) en hier vind ik het gewoon zo sneu voor Henne, ik merk dat ze helemaal niet kan genieten en ik ben zo enorm aan het genieten. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen hoe ik het voel maar het voelt zo gemeen ofzo. Ook tegenover alle meiden die dit niet mee maken. Ik vind het gewoon moeilijk om hier de blije esther uit te hangen. Snappen jullie? Als ik alle worstelingen lees die er zijn dan voel ik me gewoon schuldig.

Babykamertje is bijna klaar, het wordt zo snoepig! Buik groeit mooi en ik ga haar steeds meer voelen. Heel bijzonder.

Ik voel me goed, pak op tijd mijn rust. Waar ik wel erg veel last van heb dat is mijn linkerbil. Die doet al een week of twee zeer en sinds een paar dagen straalt het uit naar mijn linkerbeen. Heel vervelend, in de loop van de dag ga ik enorm waggelen...erg charmant en pijnlijk. Ik vermoed ischias. Ik moet vanaf morgen weer vijf dagen werken, ga maar eens goed kijken hoe het gaat.

Maar nogmaals...essie is er wel maar ik vind het een beetje moeilijk momenteel.

Geplaatst

Tool bijna vakantie, joepie!!!

Morgen een leuke dag in de planning staan, geniet ervan.

Esther geniet van al het moois in je buik, ik blijf het wonderlijk vinden en heel mooi.

Ik begrijp de keerzijde van je gevoel maar het is jullie zo gegund!!!

Henne voor jou een dikke knuffel.

Ook voor alle andere.

Geplaatst

ha es, fijn even iets van je te horen, en dan zulke mooie berichten! Niet onzeker worden van golvende buiken, heb ik ook nooit gehad.

En vooral wel blijven schrijven hier, alle meiden waarvoor je dat zou laten hebben al diverse keren laten weten dat ze juist de fijne berichten ook willen lezen! Plaats je binnenkort een fotootje van het kamertje (en je buik?)? Ben zo benieuwd!!

Geplaatst

Tool, de tumor was gelukkig goedaardig ja. Ben blij dat ik van dat ding af ben.

Onze meid slaapt inderdaad de hele nacht door vanaf ong. 21.00. u.

EDR, wat bijzonder zeg dat je spontaan zwanger bent eraakt. Ik begrijp je gevoel tegenover mensen die niet zwanger kunnen worden. Had ik ook heel erg, en nog steeds wel als ik vertel over onze meid.

Ik gun het zo dat iedere vrouw een keer zwanger mag worden. En dan kijk ik nog eens naar ons wondertje en dan besef ik hoeveel geluk wij hebben gehad. Maar het is zo oneerlijk dat niet iedereen dit geluk mag voelen.

Door veel angsten heb ik minder kunnen genieten van de zwangerschap dus geniet jij maar van je zwangerschap want het is voorbij voordat je het weet. Na de zwangerschap ben ik het gevoel van zwanger zijn heel erg gaan missen. Misschien ook omdat ik er nog helemaal niet klaar voor was toen ze geboren werd 5 weken te vroeg.

Geplaatst

Syl, ook een knuffel voor jou!!

Had je nog iets van Elliebellie gehoord? zag foto's van haar bruiloft voorkomen, zag er leuk uit.

Komt zij eigenlijk ook naar onze lunch de 20e?

Es, gewoon blijven schrijven hoor!!! ben het eens met wat Fren schrijft!!

heb een beetje van die lichtsluimerende koppijn al de hele ochtend, grmbl, dadelijk maar een paracetamolletje nemen.

Geplaatst

Es, fijn weer wat van je te horen. Juist graag alles melden hier. Vind het veel te leuk om mee te kunnen genieten. Bovendien geeft jouw verhaal sommigen van ons juist hoop :-). Ik ben net zoals Fren voor foto's (bij voorkeur met hoofd ;-).

Jessie, welkom hier. Jij ook al een hoop meegemaakt. Hebben jullie nog de wens voor een tweede kindje?

Henne, lekker bijkomen bij je moeder. Niet leuk dat J weg is, maar dit lijkt me een mooie constructie om even goed bij te komen. Zo te horen doet het je ook wel goed.

Tool, spannend jurk afpassen en zo. Dan heerlijk opladen op vakantie en lekker gebruind die jurk in straks. Hoe staat het er verder voor? Al wat duidelijker zicht op de financien?

Syl, hoe is het nu bij jullie? Je geeft aan dat het zwaar is momenteel, maar heb je het dan over zakelijk, prive of allebei? Gelukkig wel twee pups om jullie af te leiden.

Fren, blijft grappig om te lezen over pepernoten en kerstbomen en zo. Volgens mij is de sfeer op zo'n dag denk ik ook wel goed.

Geplaatst

Hier lekker druk met werken. Collega heeft vorige week sleutel van haar nieuwe huis gekregen. Zij is dus druk aan het klussen en ik werk nu dus extra. Gelukkig gaat dat qua energieniveau nu weer prima. Heb het hele jaar al veel gebruik gemaakt van onze vaste invaller. Als het nodig is prima, maar kost wel een smak geld. Nu dus lekker zelf aan het werk. Vandaag een rustige dag op de praktijk, dus kom ook toe aan administratie, opruimen, etc (forum!).

Deze hele cyclus voel ik mijn baarmoeder steeds heel goed. Voel regelmatig steekjes of krampjes. Verder af en toe bij afvegen opeens klein beetje roze of bruin. Stiekem dus wat hoop. Wat ik nu voel nog nooit eerder meegemaakt (hoezo jezelf gek maken haha). Nog een paar dagen afwachten maar. Ben er eigenlijk wel rustig onder. Ben vooral erg nieuwsgierig. Mijn lijf lijkt in ieder geval wat te doen, maar of het genoeg is...

Geplaatst

Tool foto's van Ellie? Waar dan?

Moet het afvalclubje nog mailen, is er nog niet van gekomen.

Kaartje beide is zwaar, de toekomst is weer onzeker en dat heeft een ontzettende weerslag op ons beide.

De pups doen het goed, hoop alleen dat ze de spanningen niet meekrijgen die kleine knuffels.

En ik hoop dat jullie ook een spontaan wondertje krijgen.

Toch is de score niet slecht bij de D&D meisjes. Neemt niet weg dat het verdrietig is dat we waarschijnlijk een 100% niet halen.

Geplaatst

Kaartje spannend... Het is dus mogelijk? (Qua timing)

Es foto van buik zou wel erg leuk zijn! En genieten!

Henne gezellig en relaxed vooral bij moeders?

Tool nog effe en dan mag je weer naar je geliefde eilandje!

Hier al een paar dagen beetje wiebelig, denk steeds dat er een migraine aanval aan komt maar zet niet door. Mmm, lastig.

Hoop bij jou een goeie uitslag Ruby!

Geplaatst

Hai Esther

Wat jij beschrijft heb ik ook gehad. Idd zwangerschapsischias (bij mij). Een goede oefening die mij echt heel erg hielp is in bed liggen (of op de grond) benen gestrekt, tenen naar het plafond en dan je ene been langer maken en daarna je andere. Keertje of 20 links en 20 x rechts en dat elke dag 's ochtends als je wakker wordt en 's avonds als je gaat slapen. Ik was er zo vanaf en ik had er echt heel erg last van.

Ook raden ze aan om als je in bed ligt je knieen op te trekken en dan je knieeen naar links en rechts, echt de matras aantikken links en dan beide knieen weer naar rechts, rechts matras aantikken.

Maar die eerste hielp bij mij heel goed dus ik heb die tweede niet zo vaak gedaan.

Sterkte ermee!

breek weer uit

groetjes

Geplaatst

Kaartje, klinkt weer spannend. Hoop het voor jullie!

Nog niet echt zicht of verandering in de financiële situatie. A. Heeft een paar extra diensten gedraaid, dus dat zijn wel weer extra centen. We zien het wel. Hebben het tot nu altijd gered en dat gaat nu ook goedkomen.

nog 25 minuten en dan vakantie. Dan nog een paar daagjes thuis en maandagnacht vertrekken we richting A'dam. Vliegtuig vertrekt de 11e om 6.30 uur. We verheugen ons om de groep weer te zien. En de twaalfde een gezellig dinertje met zijn allen.

ben benieuwd morgen met het afpassen. Ipv afvallen, ben ik alleen maar bijgekomen in gewicht. Wel al 12 cm kwijt. Dus hoop dat het allemaal past morgen, hihih.

Syl, op fb stonden foto's van de bruiloft.

Es, balen van je rug, zou idd ischias kunnen zijn. Oefening die wordt gemeld is een goeie! En druk met werken, gewoon kijken het gaat meid.

Yeah, nog effe en dan zitten we weer op ons geliefde eiland...kon ik jullie allemaal mAr meenemen....iPad gaat mee, dus zal wel nog regelmatig op t forum te vinden zijn. Hihi.

Geplaatst

Kaartje, dat is idd echt spannend!

Es, fijn om weer wat van je te lezen!. Jouw gevoelens zijn herkenbaar. Aan de ene kant ben je heel blij en wil je dat delen, maar aan de andere kant besef je maar al te goed wat voor pijn het kan doen en wil je juist niemand kwetsen of verdriet doen.

Maar laat alsjeblieft regelmatig wat aan ons weten over jou en jullie wondertje! Ik ben ook erg benieuwd naar je buik en het kamertje.

Sterkte met je rug! Anders gewoon weer wat minder gaan werken, hoor. Jij en de kleine zijn immers nu even veeeeeeeeeel belangrijker!

Tooltje, VAKANTIE!!! je hebt hetr verdiend, meis. Heerlijk naar het o zo mooie lesbos (wij zijn er ook ooit geweest en dat was heerlijk). Morgen nog de jurk passen en straks gebruind en al jullie huwelijk!

Knuffel voor syl en henne!

Jessie, welkom hier.

Geplaatst

Hi lieve meiden, een snel berichtje, ben erg moe. Wil alleen even zeggen: Esther, juist schrijven over hoe het met jou is en hoe je geniet!!! Ik weet namelijk ook nog dat jij ook nog best lang moeite hebt gehad met vertrouwen en genieten dus jouw berichtje geeft mij alleen maar moed dat het hier ook nog beter zal worden. Merk dat de harde buiken minder worden, kennelijk toch de rust nodig. Vandaag fijne ochtend gehad bij goede vriendin die ik al dertig jaar ken, ook daar even (mentaal) vertroeteld. Zaterdag komt J gelukkig weer thuis. Het takkewijf op hun bestemming valt gelukkig mee ;-)

Syl, sterkte voor jullie. Diepe dalen, terwijl jullie nu echt die toppen wel eens verdienen. Hoop dat jullie uiteindelijk samen op die top staan lieverd.

Tool lekker vakaaaaantie! Zet lekker alle knoppen in je hoofd uit en alleen de relax knop aan. Haha, kan ik makkelijk zeggen hè ;-) maar ik hoop dat het je lukt.

Kaartje spannend, je lijf is met iets bezig maar je moet toch weer geduld hebben. Toch moeilijk, elke maand die hoop.

Ruby kastje weer ingeleverd zag ik. Rot van die endo, zoveel pijn bij normale dagelijkse dingen, bah bah bah. Ik weet van de PDS wel wat van darmkrampen ed maar toch niet in die mate denk ik.

Hoe is het met alle moeders en kleintjes? Sen, ik las dat jullie J.imi bij jullie hebben, heerlijk! Ivfsh E al wat meer gewend aan de opvang? En jij aan je baan? San, genieten van jullie paaldanser?

En toen was toch nog een heel verhaal. Ik ga naar bed meiden, hopen dat darmen, blaas en Koekie me laten slapen ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden