Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ha meiden,

Allereerst echt ontzettend bedankt voor jullie reacties!! Die geven me echt een hoop steun in deze spannende / moeilijke tijd..

Bedankt Belladonna voor je geruststellende woorden. Omdat jij het (ook) hebt meegemaakt en dit vertelt, geeft het me meer rust. Hopelijk mag ik idd thuis herstellen :)

@ Lynn: welkom! Zeker spannend zo'n laatste vergoede poging. Ik hoop echt voor je dit het dit keer raak is!

@ Mywish: Mijn arts vertelde mij dat het normaal is dat je na de punctie die dag (en de dag erna) nog wat bloed kan verliezen. Heb je een nummer voor noodgevallen gekregen van je behandelende arts? Zo niet, als je het echt niet vertrouwt, zou ik gewoon het spoednummer in het weekend van je ziekenhuis bellen. Succes!

@Suuska: Ik moest 2 uur voor de punctie een zetpil innemen en dat was het. Helaas verder geen verdoving. Ik zit in het fertilliteitskliniek in Zwijndrecht en heb de bevruchting en de terugplaatsing in het Erasmus in Rotterdam.

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank jullie wel voor het verwelkomen.. als deze poging niet lukt wil ik misschien nog een 4e poging wagen. Daar zijn we nog niet helemaal over uit, omdat het natuurlijk zoveel van je eist. En als we dat wel gaan doen wil ik eerst een rustpauze. Even alles laten bezinken en dan zien we wel.

Ik hoop ook dat het voor iedereen een mooie maand word.

Geplaatst

Start

27 september - jo1978 (deca)

25 september - Mone (deca)

30 september - Shirley (deca+gonal-f)

FM

26 september - Mywish

28 september - Mywish (2e fm)

30 september - Suuska (2e fm)

Punctie

8 oktober jo1978

30 september mywish

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

eind september - Rosella (cryo)

?? september - Ymkeh (cryo)

27 september - mama27

3 Oktober - Mywish

4 oktober - Liminous

11 oktober jo1978

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

25 oktober - jo1978

Heb even het lijstje weer boven water getoverd ;)

Purple gefeliciteerd!! Lekker genieten!

Lee, rustig aan doen en goed op jezelf passen! Bij twijfel idd altijd even contact opnemen met het ziekenhuis.. Beter 1 x te veel als 1 x te weinig :)

Jo, mooi veel eitjes! Nu nog duimen voor veel bevruchtingen :)

Lynn welkom en heel veel succes met deze poging!

Mywish, gelukkig vile het allemaal mee! En 5 is natuurlijk wel een mooie score :)

Hoop niet dat ik iemand vergeten ben.. Hier nog 4 daagjes totdat we hopelijk een tp hebben :D

Geplaatst

Start

FM

26 september - Mywish

8 oktober - Shirley (1e fm)

Punctie

8 oktober jo1978

11 oktober?? shirley

30 september mywish

27 september - mama27

3 Oktober - Mywish

4 oktober - Liminous

11 oktober jo1978

14 oktober ?? Shirley

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

25 oktober - jo1978

28 oktober ?? - Shirley

Geplaatst

Mommysoonihope: wowwwww al groen! Wat leuk zeg, van harte! Hoe voel je je?

Lee: Wat heftig zeg. Ik hoop dat je niet in het ziekenhuis moet blijven. Sterkte in ieder geval meid!

Lynn: Je hebt al aardig wat meegemaakt. Hopelijk geldt voor jou echt 3 x scheepsrecht.

Mywish: Ik had inderdaad ook aardig wat over ze hebben nu in het ziekenhuis minder besteld maar is eigenlijk niet zo slim want dan had ik het eventueel nog kunnen gebruiken als het een 3e x niet zou lukken. Of als het wel raak is weg kunnen geven...

Geplaatst

Start

FM

26 september - Mywish

Punctie

8 oktober jo1978

11 oktober?? shirley

30 september mywish

4 oktober Suuska

27 september - mama27

3 Oktober - Mywish

4 oktober - Liminous

11 oktober jo1978

14 oktober ?? Shirley

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

25 oktober - jo1978

28 oktober ?? - Shirley

Geplaatst

hallo

ja, je bent mij vergeten...

testdag 7 okt.

groetjes set

Start

FM

26 september - Mywish

Punctie

8 oktober jo1978

30 september mywish

27 september - mama27

3 Oktober - Mywish

4 oktober - Liminous

11 oktober jo1978

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

25 oktober - jo1978

Heb even het lijstje weer boven water getoverd ;)

Purple gefeliciteerd!! Lekker genieten!

Lee, rustig aan doen en goed op jezelf passen! Bij twijfel idd altijd even contact opnemen met het ziekenhuis.. Beter 1 x te veel als 1 x te weinig :)

Jo, mooi veel eitjes! Nu nog duimen voor veel bevruchtingen :)

Lynn welkom en heel veel succes met deze poging!

Mywish, gelukkig vile het allemaal mee! En 5 is natuurlijk wel een mooie score :)

Hoop niet dat ik iemand vergeten ben.. Hier nog 4 daagjes totdat we hopelijk een tp hebben :D

Geplaatst

Suuskaa zie dat je 4 oktober de punctie hebt beter voor je dan gaat het voor jou ook opschieten :D jammer dat we niet meer tegelijk lopen met testen..

maar hoop dat het jou ook reuze meevalt is je eerste x ook ik kan alleen maar zeggen dat het meeviel bij mij had egt de ergste dingen in me hoofd maar zo erg was het allemaal niet denk dat bevallen zwaarder is

setjee ik zet je bij de lijst oke :P

Start

FM

26 september - Mywish

Punctie

8 oktober jo1978

11 oktober?? shirley

30 september mywish

4 oktober Suuska

myfignerscrossed.gifTerugplaatsingmyfignerscrossed.gif

27 september - mama27

3 Oktober - Mywish

4 oktober - Liminous

11 oktober jo1978

14 oktober ?? Shirley

goodluck1.gifTesten!!goodluck1.gif

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

25 oktober - jo1978

28 oktober ?? - Shirley

het word al aardig druk damess bij het testen :D

xxx mywish

Geplaatst

Start

FM

26 september - Mywish

Punctie

8 oktober jo1978

30 september mywish

27 september - mama27

3 Oktober - Mywish

4 oktober - Liminous

11 oktober jo1978

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

25 oktober - jo1978

Ik heb mezelf net in groen gezet. Ik had donderdag dus een positieve test, maar omdat de testdag morgen is...vond ik het wat te vroeg om mezelf groen te kleuren.

Testen van vandaag en dagen hiervoor blijven positief en worden donkerder....dus ik probeer nu te beseffen dat de test daadwerkelijk positief is.

Hopelijk komt er nog veel meer groen in het lijstje!

Purple

Geplaatst

Hoi meiden, ik wil me ook graag hier melden. Na drie mislukte tp's waarvan twee icsi's gaan we nu weer voor een cryo poging. Dit keer in kunstmatige cyclus. Dit is nieuw voor mij. We hebben nog zes cryo's en hopen dat er deze ronde twee teruggeplaatst kunnen worden. nu aan de progynova. Maandag heb ik weer een echo en dan hoor ik ook waarschijnlijk wanneer de tp zal plaatsvinden.

Ik zie dat er al twee meiden groen zijn! Wat super zeg. Gefeliciteerd. Hopelijk komt er nog veel groen bij!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]2393[/ATTACH]

Meiden voor mij is het duidelijk zichtbaar maar krijg het niet zo mooi op de foto.. :(

Zit nu op dag 8 na tp en heb vanmorgen toch maar een testje gedaan...

Ik ben zwanger!!

Nu maar hopen dat het streepje iedere dag donkerder gaat worden en dat alles goed blijft gaan...

Vind het wel eng hoor!!!

Geplaatst

Joekie ik zei het toch!!!! Van harte gefeliciteerd!!!

En purple ook, wat een heerlijk nieuws!

Ga er flink van genieten, die 9 maanden zijn veel te snel om, wat zeg ik, het zijn er nu nog maar 8!!!

Twinkel veel succes meid!

Groetjes

noor

Geplaatst

Ha Joekie,

Ik zie toch echt twee strepen hoor, wauw!!! Alvast een voorzichtige felicitatie!

Dames, hier ben ik weer! Heb even heerlijk in mijn eigen wereldje gezeten na al dat verdriet.. Maar we hebben dinsdag een evaulatie in ZH en hoop deze maand een cryo TP te krijgen waarbij de cryo hopenlijk nu wel goed ontdooit! En wauw wat een goede start van het oktober bankje!!!

Liefs,Inge

Geplaatst

Joekiee !!! ik zie ook echt 2 strepen ...:zwanger:

een voorzichtige ..GEFELICITEERDD !! dat het maar iedere dag donkerder mag worden :toppie:

Geplaatst

Thank allemaal!! Hopelijk blijft de kleine lekker plakken en zit het op de goede plaats!! Wil dus eerst de echo afwachten voor ik echt helemaal gerustgesteld ben :D

Sweetformesweet, ik heb niet zo heel veel klachtjes eigelijk. Soms voelde ik steekjes, soms een ongiegevoel, soms niets....

Ook een opgeblazen gevoel gehad.. Dacht nog even aan overstimulatie. Stoelgang zat even helemaal vast maar dat is weer oké gelukkig :)

Weet niet wat nu bij zwangerschapskwaaltjes hoord en wat niet maar dat heb ik gehad de laatste week ;)

Hopelijk volgen jullie allemaal snel meiden!!

Geplaatst

Oh, de nod berekende ik 2 weken na de punctie (dat is de eisprong) en de uitgerekende datum vanaf 2 weken voor de punctie..

Ik ga me nog niet helemaal tot de zwangeren scharen tot ik echt een knaltest heb dus blijf nog effe hier plakken goed :icon_smile:

Geplaatst
[ATTACH=CONFIG]2393[/ATTACH]

Meiden voor mij is het duidelijk zichtbaar maar krijg het niet zo mooi op de foto.. :(

Zit nu op dag 8 na tp en heb vanmorgen toch maar een testje gedaan...

Ik ben zwanger!!

Nu maar hopen dat het streepje iedere dag donkerder gaat worden en dat alles goed blijft gaan...

Vind het wel eng hoor!!!

Nou dat is inderdaad een duidelijk 2e streepje. Ik ben ook op wd 8 begonnen met een heel licht streepje en werd steeds donkerder!! Gefeliciteerd. Geniet ervan!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden