Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mama27, wat een bijzonder verhaal. Ik neem aan dat je ook niet ongesteld werd in die tijd? Maar goed er zijn zat vrouwen die onregelmatig ongesteld zijn en kan me voorstellen dat je er dan niet direct iets achter zoekt. Weet de vader het? Of was die niet meer te vinden ;-)?

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Punctie

10 oktober - Jo1978

11 oktober - Shirley

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

11 oktober - twinkelstar

13 oktober - jo1978

14 oktober - Shirley

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - Limburgsemeid

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

19 oktober -annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

25 oktober- twinkelstar

27 oktober - jo1978

28 oktober - Shirley

Heb meteen ff wat oude data's eruit gehaald.. Anders wordt t lijstje zo lang..

Geplaatst

Hallo,

Ook ik wil me graag aanmelden op dit wachtbankje;

als het goed is dan is er do 13 okt een TP (ws 2 cryo's) en kunnen we do 27 okt testen.

Allen heel veel succes hier !

Geplaatst

Punctie

10 oktober - Jo1978

11 oktober - Shirley

11 oktober - twinkelstar

13 oktober - jo1978

13 oktober - Simone76

14 oktober - Shirley

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

19 oktober - annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

25 oktober- twinkelstar

27 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

Simone welkom hier! Heb je meteen ff op het lijstje gezet :)

Geplaatst

mama27 sterkte wat jammer zeg ..

Lee Ben benieuwd hoe het bij jou is afgelopen ..

liminous wij zijn de bijna de volgende lijst komt steeds dichter bij onze naam...hoe gaat het bij jou je ging woensdag testen toch ?

xx mywish

Geplaatst

liminous bedankt voor het toevoegen..voor jou nu ook een mega spannende tijd. Houdt je het wat uit?

(hoeveel cryo's had/heb jij wel niet??! waar ben jij in behandeling?)

mama 27 wat jammer zeg, sterkte! wonderlijk verhaal van je eerste zwangerschap!

spannende lijst hier..spannende tijd voor allen...nogmaals mijn succes! ik zal mee duimen.

Ik 'schaam' me er haast voor dat ik er bij sta in de lijst met mijn 2 prachtige dochters...

maar misschien dat het hoop voor anderen geeft?!

Ook wij hebben er weleens heel anders voor gestaan; hopeloos, moedeloos, verloren, ontmoedigd..

Nu zitten we in een LUXE positie met nog 6 cryo's in het bezit en met zeker nog een kinderwens..we gaan er nog een keer voor!

Geplaatst

Ohh ik ben echt benieuwd hoe het met Lee is! Ze laat ons wel lang in spanning zeg ;)

Mywish, ja het komt dichterbij.. maar kan mij niet snel genoeg gaan hahaha... Vriendlief en ik hebben vanmiddag afgesproken dat we Dinsdag al een eerste testje wagen :$ We zijn ons wel bewust van het feit dat de uitslag op dat moment nog niks zegt, maar we wagen het er gewoon op ;) Verder heb ik mixed feelings.. Het ene moment ben k er van overtuigd dat het gelukt is en het andere moment (zoals nu) durf ik te zweren dat elk moment de ongi los kan barsten.. Maar nu ik dit type heb ik ook weer wat steken in mn lies.. Dus ja, je leest het al: Ik heb werkelijk waar geen idee! Het kan nog alle kanten op.. En hoe voel jij je?

Simone, graag gedaan.. Wij hadden in totaal 10 goeie bevruchtingen.. 1 verse en dus 9 cryo's.. We zitten echt in een luxe positie met al deze extra kansen. Maar ik heb PCOS en heb ik mn eigen cyclus al om en nabij de 50 eitjes klaar liggen iedere maand.. Dus tijdens de eerste ICSI behandeling waren er echt super veel eitjes die allemaal gingen groeien.. Uiteindelijk waren er 17 bruikbare eicellen, 15 bevruchtingen waar er uiteindelijk dus 10 van overbleven.

Ik sta onder behandeling in het VU in Amsterdam.. Superfijn ziekenhuis en superlieve mensen daar!

Enne, je hoeft je niet te schamen omdat je al 2 dochters hebt hoor.. Als die wens er eenmaal is dan is dat een supersterk gevoel, ongeacht of je nog geen kinderen hebt of er al 10 rond hebt lopen. Tis niet zo dat de kinderwens sterker is bij iemand die nog geen kinderen heeft als bij iemand die dus al wel kids rond heeft lopen.. Dus voel je daar verder vooral niet bezwaard over..

Geplaatst

liminouss ik heb echt al vanaf het begin steken richting me lies links heb er echt een slecht gevoel bij ik dacht eerst komt van de punctie maar dat leek me al een beetje sterk want ik had bijna geen pijn van de punctie het is pas gekomen na de tp en echt al vrij snel verder zit ik nu op w7 volgens mij en is het nog niet weg .. ik ben echt super onrustig mij vriend daar in tegen lijkt echt rustig onder alles terwijl ik non stop er aan denk word gewoon gek van mezelf dus dinsdag eerste test ben benieuwd haha ik mag pas 18-10 bloedtest doen en me vriend wil niet dat ik eerder test maar mischien dat ik volgende week vrijdag ga testen als ik nog nie ongesteld ben en hem over gehaald krijg....

xxx mywish

Geplaatst

mama27 veel sterkte, en wat een ongelovelijk verhaal zeg van je eerste knul..

ben benieuwd hoe t gaat lee!

kan de rest het wachten nog een beetje vol houden?? moeilijk he!

ik heb net diazepam genomen dus word zo lekker rustig, morgenochtend moest ik er nog een nemen, en dan de punctie brrrr

nou lieve mensen allemaal bedankt voor de lieve woorden, en ik spreek julllie morgen als ik niet al te duf ben..

nu lekker slapen ,,

liefs jo

Geplaatst

VERSCHRIKKELIJK!

ben net terug had de punctie om 10 uur, in voorburg

weet niet wat morfine zou moeten doen, dacht tegen de pijn, maar werd alleen wat rustiger. maar sjeezus wat een ellende en pijn!

hoop nu maar dat t deze keer "gewoon " gaat lukken, want weet niet of ik zo'n punctie nog eens trek.

sorry voor de dames die nog moeten.. maar is voor een ieder weer verschillend.

er zijn 6 eitjes geoogst, nu maar hopen dat er morgen een mooie bevruchting plaats heeft gevonden. liefs jo

Geplaatst

He Jo, wat naar dat het zo is tegen gevallen!

Nu heel hard duimen op mooie bevruchtingen met als eindresultaat dat je straks hartstikke zwanger bent!!

Geplaatst

O jeetje, wilde heel blij gaan vertellen dat ik donderdag voor de punctie mag. Maar als ik Jo haar verhaal zo lees........

Echt balen Jo dat je er zo veel last van hebt gehad. Maar precies wat Liminous zegt. Op naar een geweldige bevruchting met als eindresultaat een schitterende baby.

Ik heb mezelf nu ook op de lijst gezet. Zat ik al de hele tijd naar uit te kijken:-)

Lfz Ig

Punctie

10 oktober - Jo1978

11 oktober - Shirley

13 oktober - Iggie

11 oktober - twinkelstar

13 oktober - jo1978

13 oktober - Simone76

14 oktober - Shirley

16 oktober - Iggie

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

19 oktober - annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

25 oktober- twinkelstar

27 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

30 oktober - Iggie

Geplaatst

Bah Jo, wat naar dat de punctie zo tegenviel.

Hopelijk blijkt het straks de ellende waard te zijn geweest.

Niet bang worden Iggie, het is bij iedereen anders.

Mij viel het hartstikke mee, hopelijk jou ook.

Geplaatst

Helaas voor mij geen wachtbankje in oktober, maar een Rustbankje ! Waarom? Omdat mijn ziekenhuis geen rekening houd met de eisprong die wel eens in t weekend valt :(

Afgelopen woensdag echo gemaakt en toen waren de follikels maar 13mm. Op vrijdag moest ik terug toen waren ze ook niets opgeschoten na al t geprik met Puregon maar 14mm.

Zegt die sukkel van een gynaecoloog ( een man dus ) komt u maandag vroeg maar weer. Toen dacht ik al dat het wel eens te laat zou kunnen zijn en ja hoor, gisteravond voelde ik het rare gevoel in mn onderbuik. En tja als mijn man op zaken reis is, kan ik onmogelijk de buurman bespringen hahahahah. En mijn man had dus rekening gehouden met zijn reis, dus helaas.....

Volgende maand wordt deze oude doos 40jr en ik had gehoopt zwanger te kunnen raken voor mn 40e, niet dus.

Ach de komende weken ga ik weer eens lekker hardlopen.

Succes allemaal, zit op de rustbank......

Geplaatst

Jo, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt gehad. Lijkt me heel naar. Ik heb alleen maar puncties gehad onder narcose waar ik heel blij om ben. Toch gek dat ze dat in Nederland niet doen hè? Nu hopen op mooie bevruchtingen! Hoor je morgen hoeveel er bevrucht zijn?

Scorpio, balen dat ze niks in het weekend doen. Heb je nu dus voor niks gespoten? In welk ziekenhuis loop je? Hebben ze daar geen samenwerkingsverband met een ander ziekenhuis wat wel in het werken werkt? Is toch heel raar dat dan je hele poging verpest is!

Geplaatst

@ Twinklestar ik word behandelt in het Gelre in Zutphen, maar zelf heeft men geen alternatief aangeboden dus neem aan dat ze geen samenwerkings verband hebben.

Ja, ik heb de afgelopen weken voor niets al die hormonen geprikt. Maar de komende maand zal ik wel iets assertiever moeten reageren, want dat kost mij wel mijn kansen op een zwangerschap. Ik eis dat ze de dosis verhogen, want ik spuit 75m Puregon maar dat schiet echt niet op met de follikels. Nu ff chillen op mijn eigen rustbankje :happy1:

Geplaatst

Jo1978: Getver wat balen zeg, had nog zo voor je geduimd dat het mee zou vallen! Was het zaad ook goed? Hoe gaat het nu?

Mama27: Dikke knuffel voor jou! Wat een bijzonder verhaal zeg. Het kan dus echt. KOn het altijd maar moeilijk geloven, hahaha.

Iggie: Succes alvast. WIj kunnen elkaar aan het einde van de maand hopelijk goed door de laatste wachtdagen slepennnnn

Scorpio71: Wat balen zeg. Ik snap die ziekenhuizen echt niet. Moet toch ook gewoon in het weekend doordraaien, grrrr. Om gek van te worden!

Hier al ietsiepietsie zenuwachtig voor morgen.

Pff dames kreeg net een telefoontje van mijn moeder dat mijn broer vader wordt (als alles goed gaat). Zijn vriendin (of tja misschien wel ex) is ongeveer 6-7 weken zwanger. Ze hebben net een half jaartje iets en hij heeft haar vorige week eigenlijk het huis uit gegooid omdat hij vond dat ze teveel drinkt. En nu blijkt dus deze week dat ze al 6-7 weken zwanger is. Nou dat geloof je toch niet. Ik ben er een beetje beduusd van. Ik hoop natuurlijk dat het goed gaat komen tussen mijn broer en zijn vriendin en dat ze een leuk gezinnetje kunnen gaan vormen. Maar hoe frustererend is dit weer. Ik moest dit gewoon even kwijt...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden