Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nee!! sorry, voor de verwarring. mijn wauwww betekent voor mij niets, ik ben zo rood als een kreeft.

mijn replay deed het ws niet, ik reageerde op iemand met een positief bericht, ik heb nu geen tijd, ik weet even niet meer op wie, we zijn met zovelen...

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wauw 8 cellig,wat een goed nieuws!

en inderdaad die overgebleven emmy's hebben we niet meer nodig, deze keer gaat t lukken,

denk ook niet dat de onze ( 3) het gaan halen om ingevroren te worden.

nu lekker broeden, en over twee weekjes aller groenst!!

liefs jo

Geplaatst

Liminous wat waardeloos zeg! Maar bedoelde ze niet dat er te veel aanmeldingen waren voor en verse en cryotp's? misschien zijn er veel mensen die een cryo willen ophalen en dan kunnen ze het labtechnisch niet meer aan.

Maar wel super balen. Waarom ga niet 3 weken aan de pil, dan ben je over 3,5 week weer ongi en kun je dan meteen beginnen.

Groetjes

noor

Geplaatst

Hey meiden,

Ik kan even niet reageren op alle andere berichten, omdat ik op mijn telefoon zit nu.

Ik zit vandaag op dag 10, maar heb vanmorgen negatief getest. Ik geloof er niet meer in,...

Of is het echt nog te vroeg voor een cryo om te testen?

Groetjes!

Geplaatst

Hi all,

@Annemarie, ik blijf voor je duimen.

@Liminious, Wat Waardeloos Ik snap dat toch niet van zo n ziekenhuis. e weten toch dat je bezig bent. Echt....

@Shirley en Yo lekker blijven broeden.

Vanaf morgen doe ik met jullie mee, ik ben net gebeld dat ik morgen langs mag voor een TP.

Fijn weekend all

Lfz Ig

Geplaatst

***Breek even in***

Voor de dames die groen zijn, super gefeliciteerd!!! Voor de andere dames, veel succes met het verwerken van dit verdriet!! Ik heb zelf net een mislukte cryo tp achter de rug helaas!

* Liminious, wat jammer dat je deze maand ook negatief getest heb!!

Zie dat jij ook naar het VU gaat. Ik had het vorige maand ook de mededeling dat ik niet voor mijn cryo tp mocht komen, baalde ook als een stekker, dacht ook dat nog!!

Vond het ook erg jammer!! Hoezo heb je geen vertrouwen in je cryo?? Ze vriezen echt alleen de beste in, ik had er ook maar 1,en die is goed uit de vriezer gekomen,wat ik ook helemaal niet verwacht had!!! Helaas is deze ook niet blijven plakken en werd netjes op mijn NOD ongesteld grrrrrrrrr. Vond het ook jammer dat ik de bolletjes niet mocht gebruiken, ga ik de volgende keer zeker vragen en gebruiken!! Had nog een vraagje heb jij de tp ook met het pompje gehad of niet??

Heb bij "even wat vertellen -->starten met IVF" mijn verhaal ook staan,daar kun je ook reageren als je wilt natuurlijk!!! Succes!!

En meiden die nog moeten testen,hoop op veel groen!!!

***Breek weer uit***

Geplaatst

Dag Allemaal,

Ik heb gisteren TP gehad, dus mag ik ook plaats nemen op de Oktober wachtbankje....ik heb een moeilijke nacht achter de rug hele korte slaapjes bang om verkeerd te bewegen hierdoor erg spierpijn op dit moment en natuurlijk nare dromen :(

Ik wens iedereen heel veel succes toe... dit is mijn laatste cryo van mijn 2e ivf. vanaf 2005 ongewenst kinderloos!

Geplaatst

hey dames.

lee nog nergens te bekenen ik hoop dat alles goed met je is.

Cuci welkom ja spannend allemaal ik wens je hee veel succes in de slopende weken.

Chirley en Yo ook succes meiden met je eitjes.

Ik moet nog 8 dagen pfff gewoon het komt allemaal goed lekker positief blijven dan komen we er wel allemaal lekker groen toch!!!

iedereen succes die wacht die zwanger zijn gefeliciteerd en die naga hebben gestest heel veel sterkte.

Fijn weekend Jessica

Geplaatst

vervelend annemarie! maar misschien toch te vroeg getest?? hoop t voor je..

welkom cuci!

ik zal je oop het lijstje zetten..

even zoeken hoor..

Geplaatst

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

16 oktober - Iggie

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - Limburgsemeid

13 oktober- jesse72

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

19 oktober - annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - Liedje

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

28 oktober- cuci

30 oktober - Iggie

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]2575[/ATTACH]

Dames ik heb vanochtend getest !!!! :zwanger: ben egt zoooooooo blij maar ook echt bang dat het mischien niet goed is .. we hebbe pas dinsdag onze bloedtest dus dan durf ik pas met zekerheid te zegge maar wou jullie graag deze foto laten zien .. :happydance:

Geplaatst

Hee dankje meiden.. !! ik ben echt op van de zenuwen haha durf het ook nog tegen niemand te zeggen want ben zo bang dat het nog mis kan gaan.. ga nog net niet hyperventilere haha :P

maar weet iemand hoeveel weken ik nu zwanger zou zijn heb geen idee hoe je dat uit moet rekenen

xxx mywish

Geplaatst

Mywish, gefeliciteerd!!! Had je zelf al een goed gevoel?

Zo reken je het uit: Dag van bevruchting is de dag van de punctie en vanaf daar reken je + de 2 weken die je kado krijgt.

Geplaatst

YES! Gefeliciteerd mywish! kan niet missen nu, onwerkelijk hé! Geniet van t moment!

Heb je al ff uitgerekend hoe ver je bent? Op naar de eerste echo!

@cuci; welkom, lekker broeden de komende weken, succes!

@Jessica; je bent tenminste op de helft van je wachtweken...spannend.

@jo; jij schreef afgelopen week over krampen enzo..nog steeds? Ik nl wel.Met name de dag na TP, nu een vol/bol gevoel in buik. Strakke kleding voelt niet lekker. Gekmakend, zal wel van die Mormonen komen.

PS Er wordt hier door zovelen gereageerd dat ik amper door de bomen het bos zie.. dus neem het me niet kwalijk dat ik niet op allen reageer.:happy8:

Geplaatst

dankjee dames voor de tip! heb net uitgerekend op de site die mommysoonihope gaf en ben vandaag precies 4 weken zwanger!

uitgerekende datum 25-6-2012 stond er bij hopelijk blijft alles goed gaan..

annemarie84 eerlijk gezegt had ik helemaal geen goed gevoel omdat ik al 5 dagen stront verkouden ben dacht echt sjitt ben nooit ziek en nu ineens zo erg

maar me vriend en ik hadden afgesproken om vandaag te testen wou al afgelopen week heletijd testen maar durfde het ook niet was bang dat het negatief was en dan moest ik nog week wachten voor ik ongesteld werd was bang dat ik dan helemaal nergens meer zin in zou hebben .. maar vandaag toch getest en Ben superrr blij .. !!! hoop dat jij volgt annemarie en de rest natuurlijk

durf het alleen nog niet te vertellen tegen andere want ik wil eerst weten dat het goed is en gaat.. me moeder komt me straks halen want zou voor haar en ons hele gezin gaan koken

en het liefste zou ik het haar meteen zeggen zei is zowiezo de eerste die het krijgt te horen (op jullie na ) maar denk dat ik het bij de 8 weken vertel als ik het zolang stil kan houden..

xxmywish

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden