Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee jesse72 ik hoop voor je dat je morgen een positieve test hebt!

Ik was vanacht 5 uur wakker en heb 2 grote opgezette klieren in me keel kan bekant niet slikke...zou ik hier mee na de dokter moeten word niey echt vrolijk van dat ik in me laatste week ziek word weet nie of da gevolgen heeft...verder zijn de steken.in me lies ook na gistere avond weg...ik weet nie of het goed of slecht is zit nu op w9 als je de dag van tp meetelt dan 10

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Yo SETJE, what's up? Je wauwwwwwwww maakt me erg nieuwsgierig.

mywish; beterschap..misschien een kleine hart onder de riem; alle keren dat ik zwanger werd was ik in de wachtdagen toch aardig grieperig.Volgens mij is het elke keer een flinke aanslag op mijn imuun systeem. succes ermee

en jesse? hoestie vandaag? hoop erg goed nieuws.

Alle anderen moeten op reactie wachten..er is zoveel gepost gisteren dat ik daar eerst eens de tijd voor moet nemen.Mijn reactie wordt vervolgd..

Hier morgen de TP..schiet al op.

Geplaatst

ja setje!

ben erg benieuwd...

ik ga nu onderweg naar voorburg, voor de terugplaatsing, anderhalf uur met de trein.

hoop dat ze vannacht goed hun best hebben gedaan, en flink gegroeid zijn.

ik laat jullie alles weten als ik terug ben

liefs jo

ps nog steeds niets vernomen van lee??!!

Geplaatst

Joo succes vandaag beginnen de ww voor jou ook straks spannend!!!

Simonee ik hoop dat je gelijk hebt.. Maar ben tog ook wel blij als het over s en hoop dat het geen kwaad kan

setjeeee hoezo waaaaauuuww s er iets wat je wil mededelen

xxxx mywish

Geplaatst

Goedemorgen dames!

Heb nog niet echt bijgelezen, dus sorry als ik iemand vergeet.. Kom net mn bedje uitrollen :$

Jo, heel veel succes en plezier met de terugplaatsing meid!

Setje, ik ben ook benieuwd naar je wauuww ;)

Mywish, sterkte met je keel! Hopelijk trekt t gauw weer een beetje weg..

Jesse, wanneer ga je weer testen? Ben heel benieuwd!

Annemarie, we gaan ook aardig gelijk op.. Hou jij de spanning nog een beetje uit? Heel veel succes met je gesprek vandaag en shopse!

Hier vandaag braaf de testen in de kast gelaten :D Ik voel me echt gek.. Aan de ene kant voel ik me precies hetzelfde als bij de vorige zwangerschap en aan de andere kant heb ik het idee dat de ongi elk moment los kan barsten.. Oftewel.. Ik wordt gek van dat zweven tussen hoop en wanhoop..

Geplaatst

Liminous ik word ook gek van het wachten..waarschijnlijk ga ik vrijdag testen maar mischien doe ik het ok weer niet wat voelde je bij je andere zwangerschap dan? Ik heb niks om te vergelijken ben nog nooit zwangr geweest.. Maar ik voel van allrs weet niet wat ik er van moet denke alleen vandaag voel ik me egt nie goed ... Pff hoop ook egt dat snel over s

xxxmywish

Geplaatst

Vrijdag zou je al wel kunnen testen denk ik hoor.. Had je een cryo of een verse teruggeplaatst gekregen? Zal hieronder even fototje neerzetten van mijn testen van toen.. Dat was wel na een cryo terugplaatsing..

Verder kan ik niet echt uitleggen wat ik voel.. Tis niet echt te omschrijven zeg maar..

Bovenste is wd 8 in de ochtend

Middelste is wd 9 in de ochtend

Onderste is wd 9 in de middag...

Geplaatst

Liminous duidelijk fotos zeg en dat al vanaf dag 7 ! Ik heb een verse tp zit dar verschil in met cryo tp dan? Ik moet me eigen echt in houden om niet te testen heletijd hoe moet je telle telt de dag van tp ook mee of niet ?ik had 3 okt tp ben echt zenuwachtig de laatste week ben ook zo bang da ik ongesteld ga worden.. En door die witte bolletjes ga je je ook anders.voele tog ? Hoeveel weken was je de vorige x.zwanger? Xxx mywish

Geplaatst

Jaa met een verse of cryo tp zit wel verschil in.. Een cryo is al een paar dagen ouders als een verse embryo.. Je zou dan in theorie ook eerder resultaat moeten hebben.. In het geval van een verse terugplaatsing zou vrijdag nog wel een beetje vroeg zijn om te testen, maar het kan al wel..

De dag van terugplaatsing telt niet mee.. Jij zit dan nu op wachtdag 9.. En die bolletjes kunnen inderdaad een invloed op je hebben.. Ik voelde me er de eerste keer echt zwanger door, maar ik was het niet..

Ik was 6 weken en 3 dagen zwanger.. Ik stond op met een zeurderige buikpijn aan de rechterkant wat steeds erger en pijnlijker werd.. Uiteindelijk kon ik niet eens meer zitten of staan en liggen ging alleen als ik heel stil bleef liggen en met een kruik tegen mn buik aan.. Uiteindelijk rond 11:00 de gynaecoloog gebeld en ik mocht om 14:45 ofzo langs komen.. Toen bleek op de IVF afdeling dat het een bbz was.. Met spoed naar de eerste hulp gegaan en daar weer een echo gehad.. Toen bleek dat ik heel veel vocht in mn buikholte had zitten, dus snel afscheid nemen en met spoed naar de OK. Bij de operatie kwamen ze erachter dat ik bijna 1,5 liter bloed in mn buikholte had zitten omdat mn eileider stuk was.. Had uiteindelijk dus niet veel later moeten komen, maar gelukkig is voor mij alles goed afgelopen. Helaas voor ukkie niet.. :(

Geplaatst

@Liminous: heftig hoor! Jij gered, maar de zwangerschap niet. Ik heb zelf het gevoel dat als je eenmaal zwanger bent geweest je nog heftiger in je wens wordt. Je was immers ook zo verrekte dichtbij (en vergeet niet dat je blij was, dromen maakte etc..) En het is nog niet eens zo lang geleden ook...sterkte ermee!

Succes ook met je laatste dagen...knap dat je de testen kan laten liggen...de meest gekmakende tijd nu. (duurt dan ook zo lang hé!)

@Mywish: eigenlijk hield mijn lichaam mij elke keer weer voor de gek..(mede ook door gebruik van hormonen denk ik heb je snel het gevoel dat je zwanger kan zijn) ,maar de keren dat ik in de laatste wachtdagen dacht dat ik ongesteld zou worden was ik wel zwanger. Dag voor testdag rook ik alles heel sterk..dat was voor mij een heel duidelijk teken. Succes nog even in de komende wachtende dagen!

PS zelf nooit eerder getest..durfde nooit, wachtte altijd bloeduitslag af.

@Jo: nu maar lekker broeden, je hebt de buit (hoop ik) binnen!

@Jesse: jij maakt het ook spannend..helaas nog even geduld..succes ook!

@Annemarie:de eerste week zit erop..die heb je er maar weer op zitten. Zag dat je zoon rond dezelfde tijd geboren is als mijn dochter.. leuke (peuter) tijd hé!

@Jessica; ook succes; goede stelling om bankje eens te overtreffen! Allemaal groen zou ik zeggen!

@Liedje: ook jij de buit binnen (hoop ik!) lekker lang blijven broeden!

@shirley: geweldige collega; doe mij er ook maar zo 1! Hoop dat ook jij zsm TP hebt met geweldig resultaat.

@Limburgesmeid: morgen ook maar ff positief testen!

Héél spannende periode hier voor iedereen..met name komende dagen; ik houdt t in de gaten!

Uiteraard ook voor alle anderen die ik niet genoemd heb...succes

Geplaatst

Liminous wat een erg verhaal zeg.. Ik hoop dat je deze x meer geluk hebt.. Maar jij had al een hele goeie blastocyst terug gekrege tog dus je hebt wel goeie kans als vrijdag nog te vroeg s doe ik het denk zaterdag dan s het dag 12 mag pas dinsdag de bloedtest doen

en jij maandag tog ? Ben echt zo benieuwd

simone ja ik heb ook echt gevoel dat me lichm me voor de gek houd ik weet nie hoe je je zwanger voelt of kenmerken want ben nooit zwanger geweest maar latste dage ben ik wel heel bang om ongesteld te worden en sinds vandaag hoofdpijn en opgezette kliere

verder had ik steken in me lies maar dat s weer over da geeft me ook onrustig gevoel weet gwn nie wa ik moet denken ervan

nog paardage maar mag vn mij wel sneller gaan voor jullie ook denk ik hoop echt voor ons alemaal dat het gelukt s want het s echt een zware behandeling .. Mar ook weer goed dar het er is voor ons

xxx mywish

Geplaatst

woe hoe!!! terugplaatsing is achter de rug.

en we mochten kiezen 1 of 2 dus we hebben er twee gekozen, wist niet dat dat mocht gezien mijn leeftijd,maar mocht omdat het onze tweede poging is.

ben zoooooo blij :-))))) nu twee weken lang duimen draaien..

liefs jo

Geplaatst

Punctie

13 oktober - Iggie

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

1 oktober -jesse72

10 oktober -iwish

11 oktober - twinkelstar

12 oktober - jo1978

13 oktober - Simone76

14 oktober - Shirley

16 oktober - Iggie

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - Limburgsemeid

13 oktober - jesse72

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

19 oktober - annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

30 oktober - Iggie

Geplaatst

@annemarie: ik gebruik ook utrogestan.

@simone: hopelijk heb ik morgen een positieve test

@jesse72: ik hoop dat je morgen een positieve test hebt.

@iggie: ik las dat je morgen de punctie hebt.

Alle dames die in de wachtweken zitten, succes, hopelijk heeft iedereen straks een positieve test in handen.

Geplaatst

Punctie

13 oktober - Iggie

1 oktober -jesse72

10 oktober -iwish

11 oktober - twinkelstar

12 oktober - jo1978

12 oktober - Liedje

13 oktober - Simone76

14 oktober - Shirley

16 oktober - Iggie

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - jesse72

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

19 oktober - annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - Liedje

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

30 oktober - Iggie

Geplaatst

Ik heb mezelf even in de tabel gezet.

Hoe gaat het met iedereen?

Liminous, wat een spanning zeg...

Maar ik zie, zeker bij die derde, echt gewoon een streep hoor!

Wij hebben vandaag de terugplaatsing gehad. Alles ging goed en de emmy zag er mooi uit!

Het enige minpuntje was wel dat ze alle zes de overgebleven cryo's hebben moeten ontdooien. We hebben nu dus niets meer in de vriezer. Dus als dit niet doorgaat moeten we door naar de volgende poging. En dat was toch wel even slikken...

Maarja, wie weet gaat dit wel hartstikke goed en is het niet meer nodig!

Hoe is het met de 'rode' meiden? Lezen jullie nog mee en hoe voelen jullie je? Kunnen jullie het een plekje geven?

En de groene meiden?

Geplaatst

Minous: Bedankt voor de uitleg. Hopelijk is het in deze eigen cyclus poging raak! Vind het zeker een goede instelling, wij willen groen zien!!!

Annemarie: Nou het is mijn broer en is 36! beetje een laatbloeier met alles. Ze hebben nog niet zo heel lang een relatie. Maar goed mijn moeder belde net weer en het is echt waar. Ze zijn zwanger en gaan er samen helemaal voor. Alles is uitgesproken en weer koek en ei. Pff heb het er wel een beetje moeilijk mee. Wil het niet want dan voel ik me een beetje slecht maar toch is het zo. Succes morgen met je stagaire, gelukkig daarna wel wat leuks :)

Setje: Wat bedoel je???? Je maakt ons wel gek van de spanning zo hoor!

Jesse: Spannend zeg, kleur jij morgen maar mooi groen!

Simone: succes morgen met de tp! Krijg jij er 1 of 2 terug?

Mywish: vervelend dat je je niet zo lekker voelt, hopelijk is het alleen maar een goed teken.

JO1978: wowwwwwwwwwww 2 teruggeplaatst johh, wat een fijn idee!! Nu goed blijven plakken. Weet je hoeveel cellig ze waren? Ik wil dat ook heel graag maar ze doen het echt niet bij mij. Mag pas bij poging 3 maar die hoop ik niet nodig te hebben hoor!

Liminous: Getsie wat een eng verhaal johh. Gelukkig zit je er nog, wel heel erg natuurlijk dat je beebje er niet meer is.

Limburgsemeid: oehhhh ook voor jou erg spannend zeg. Zal morgen proberen op mijn werk even te kijken. Maar volgens mij hebben ze de site geblokkeerd :(

Geplaatst

Hallo meiden ,

Ik weet dat het erg is dat ik niet veel meepraat ,maar ik lees wel alles mee zowel hier als op het uitgerekend in juni topic .

Ik ben dood en dood moe en ik moet iedere dag overgeven en ben 24 uur misselijk ik ben de laatste 2 weken 4,9 kilo afgevallen .af en toe bruinverlies en giga borsten (de optie tweelingen is al geuit hahaha)

Maar desondanks zijn we dolgelukkig en heel erg benieuwd naar de echo komende maandag

Dus al schrijf ik niet veel ik ben er wel en denk aan jullie allemaal

Nogmaals sorry maar ik ben jullie niet vergeten !!!!!!echt niet !!!!

Liefs H

Geplaatst

jeetje vervelend zeg dat je je zo rot voelt! echt niet leuk!

en je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, is heel begrijpelijk dat je even niet zo mee doet, veel sterkte, en hoop dat je je snel wat beter voelt!

@ shirley we hebben een 3 cellige en een 4 cellige terug geplaats gekregen, maar we waren deze keer maar 2 dagen na de punctie, dus zie het zonnig tegemoed

ze waren allebei van de tweede kwaliteit..

xx

Geplaatst

Lieve meiden allemaal,

That´s it denk ik dus. Ik heb vandaag wel een beetje bloed verlies, heel licht rozig kleur, maar geen verse bloed of zo, en de test vanmiddag was nog negative. Heb vandaag nog gewerkt, en toen op het werk had ik last van mijn buik, krampachtig gevoel net zoals menstruatie pijn. Zat ik op het toilet op het werk bijna te janken. Als het dat zo is, is het zo, ik kan het niet veranderen. Nu is nog maar 8 uren to go tot bloed test (donderdag om 9u), en ik heb geen hoop meer. Nog 2 cryo´s verdeeld in 2 ritjes, dus...dat kan nog:icon_smile:. Nou lieve meiden op wachtbankje...ik wens jullie allemaal aller beste.

Geplaatst

Punctie

13 oktober - Iggie

13 oktober - Simone76

14 oktober - Shirley

16 oktober - Iggie

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - jesse72

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

19 oktober - annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - Liedje

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

30 oktober - Iggie

Iggie, succes met de punctie vandaag!

Simone, veel plezier en succes met de punctie!

Limburgsemeid, al getest? Ben zeer benieuwd..

Mijn test van vanmorgen was spier en spier wit.. Ik heb geen hoop meer voor deze ronde, laat de ongi maar komen! En hopelijk komt ie een beetje snel, want ik ga 1 November met mn werk op bewonersvakantie dus hopelijk heb ik dan alweer een terugplaatsing gehad :) Het zal er om spannen, had deze ronde op cyclusdag 16 de terugplaatsing..

Geplaatst

Jesse veel sterkte jammer dat het zo moet aflopen..ik hoop voor jou dat het de volgende x raak is..

Liminouss je moet de hoop nog niet opgeven je.bent pas 1 week aan het wachten er.kan nog een hoop gebeuren ik hoop dat je positief kan blijven

het s echt verschrikkelijk die ww ik weet ook niet wat ik moet voele durf ook nie meer te testen bang voor een witte test...dat het maar snel dinsdag s en de uitslag er s ik ben trouwens goed ziek dit zijn geen zwangerschaps tekene ben goed verkouden hoop dat het geen kwaad kan ik ben bijna nooit ziek en nu in zon belangrijke peride word ik zo ziek

Xxx my wish

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden