Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

beterschap Mywish! Hopelijk heeft het geen invloed op een eventuele zwangerschap!

Nee, positief blijven kan ik niet meer.. Met een cryo kan je vaak op dag 7 of 8 al positief testen dus dan zou de test op dag 9 helemaal positief moeten zijn.. De vorige keer had ik een overduidelijke test op deze dag, dus ik geloof er niet meer in.. Mijn cryo's zijn al 4 dagen oud nu he, dus ter vergelijking.. Mijn cryo zit nu op dag 13.. Dan zou er allang iets te zien moeten zijn...

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ahh liminous echt jammer ik wist niet dat het zo werkte met een cryo.. Ik denk dat ik niet meer ga testen tot dinsdag ben ook bang dat ie dan wit is en nu ik ziek ben s me hoop ook gezakt baal er zo van.. Zolang ik nie ongesteld ben s er nog hoop maarja met die bolle die het tege houde weet je het ook

nie zeker en jullie weten ook veel meer over de embryos mij s niks vertelt alleen 11 cellig maar of da goed is of niet zeide ze ook nie krijge binnekort te horen of onze 3 cryos ingevroren kunnen worden is tog weer 3 kansen dus hoop het wel en liminois ik hoop dat je snel doorkunt gelukkig hoef je niet te spuiiten weer da schilt al veel dat het de volgende x maar raak s hoe oud ben jij eigliik

xxx mywish

Geplaatst

Dank jullie wel dames!

Mywish, je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt.. Als je 3 dagen na de punctie een 11-cellig embryo teruggeplaatst hebt gekregen dan is dit supergoed.. Over het algemeen is een embryo na 3 dagen 8-cellig..

Helaas moet ik wel weer spuiten.. Iedere maand, dus ook bij een cryo.. Helaas heb ik geen eigen cyclus :( En ik ben 24 en jij?

Limburgsemeid, wat een rotnieuws zeg!! Moest je nu evengoed nog een bloedtest laten doen? Heel veel sterkte!

Geplaatst

Hee liminous dan ben jij ook nog erg jong ik ben 22 dus schilt niet zoveel..dus 11 cellig s gwn goed.. Ik hoop dat ie ook blijft plakke ondanks dat ik nu ziek ben hoe oud was je toen jullie in de mmm kwamen ? Bij ons is het heel snel gegaan binnen half jaar was alles duidelijk omdat ze al een vermoeden hadde waar het door kwam..ik heb ook geen andere behandelingen gehad gelijk ivf dat vond ik wel erg want anderrs had je tog

meer kans gehad.. Maar wat raar dat je geen eigen cyclus hebt wat.moet ik me daar bij

voor stelle da je onregelmatig ongesteld ben

t of geen eisprong hebt ? Ik heb alleen dichte eileiders maarja als je da hebt s het ok gelijk klaar dan gebeurt er niks.. Me vriend mankeert gelukkig niks

limburgsemeid jij ook veel sterkte !

Xxxmywish

Geplaatst

Hi meiden,

Ik lees allemaal niet al te leuke berichten. Voor degene waar het nog net bij is bevestigd, ik blijf duimen!!!!!!!

Ik zelf ben vandaag voor een punctie geweest en ik moet zeggen dat was een hele rare gewaarwording. Uiteraard was ij zenuwachtig, maar mijn vriend en de verpleegkundige hielpen mij daar goed doorheen. Toen kwam de eendenbek en dat was geen feest. Ik dacht, als het nu al zo gaat , hoe dan zometeen!! Maar WOW ze deed wat door mijn infuus heen en ik was de gehele punctie giechelend van de wereld. Hahaha wat een ervaring. Uiteindelijk resultaat de dokter zei dat ze dit de leukste punctie vond, en ik heb 11 eitjes. Mooie score.

Helaas moest mijn vriend vandaag wel twee keer leveren en puntje bij paaltje weten we nog niet of zijn sperma goed was. IK ben verhaal gaan halen bij onze eigen arts en die zei dat we ons niet druk moeten maken dat het vast inorde komt. Tja makkelijker gezegd dan gedaan. Maar goed morgen worden we gebeld of alles goed is met het sperma, zaterdag mogen we bellen om een afspraak te maken voor de TP.

Iedereen heel veel sterkte deze week!!!

lfz Ig

Geplaatst

Punctie

13 oktober - Iggie

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

13 oktober - Simone76

14 oktober - Shirley

16 oktober - Iggie

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - Limburgsemeid

13 oktober - jesse72

17 oktober - Liminous

17 oktober - Mywish

19 oktober - annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - Liedje

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

30 oktober - Iggie

Like expected.. Knetterhard van t oktober bankje gevallen.. Het eerste rood is gespot, dus ik ga het November bankje opzoeken..

Iggie, fijn dat de punctie is meegevallen! En wat een mooi resultaat!

Lieve dames, ik hoop jullie niet meer te zien op het volgende bankje! Laat de rest maar groen zijn :)

Geplaatst

:positive energie:Hele dikke knuffel voor jou lieffie!!!!!! Ik wou dat ik je teleurstelling en verdriet kon overnemen!!! Wat is et toch oneerlijk allemaal:sad:

Geplaatst

Rottig en fijn tegelijk hier op het wachtbankje ........ Je kan hier vreugde en verdriet delen , de meesten hier weten hoe het voelt als het ( weer ) niet gelukt is , of juist de vreugde als het wel positief is ! Ik zit hier ook op het wachtbankje ( voor het eerst) en lees elke dag met spanning alle berichtjes over testen , puncties etc.... Eerlijk gezegd ben ik best onzeker geworden . Bij mij is er een terugplaatsing geweest van een 2 en 4 cellige embryo .( het waren helaas ook de enigste 2 ) Niet zulke toppertjes als anderen dus . Maar goed , ik ga proberen evengoed hoop te houden , maar soms is dat wel eens moeilijk ....

Succes iedereen !

Geplaatst

Sjit Limburgsemeid en Liminous. :mad:

Kruip vanavond maar lekker op de bank met een glaasje wijn.

Voor jou duim ik nog door Jesse!

Iggie een heel voetbalteam!

Beterschap Mywish!

Iwish, er zijn ook succesverhalen met 2-cellige en 4-cellige embryo's, hou moed!

Geplaatst

@liminous: ik hoef geen bloedtest te doen.

vanmiddag uitslag doorgebeld naar zkh, moet ik volgende week opnieuw test doen omdat er kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gezien mijn medische geschiedenis(ik heb namelijk endometriose). ik heb wel gelijk ook aangeven dat we willen beginnen met 2e poging. Nu moet ik vanaf vandaag weer pil gaan slikken en op 15 december moet ik weer beginnen met deca en foliumzuur en op 27 december heb ik dan startecho.

Geplaatst

JO1978: IK heb een goed gevoel bij jou embryootjes :)

Jesse/Liminous en Limburgse meid: heel veel sterkte meiden! Hopelijk kunnen jullie het snel weer een plekje geven. Knuffel!

Mywish: Voel je je alweer een beetje beter?

Iggie: Klinkt als een droom punctie, hahaha. Nog nooit gehoord zeg dat je gewoon moest lachen, hihihi. Ik had zoiets ook wel gewild.

Iwish: Hoeft echt niets uit te maken hoor!! Succes met wachten!

Hier afwachten tot morgen 09.30 spannend!!

Geplaatst

Jesse/Liminous en Limburgse meid: DAMNED! heel veel sterkte en kracht hoor! verwen jezelf ff flink..

Mywish: beterschap!

Iggie: fantastische punctie..waar doen ze dat???

Iwish: Succes met wachten!

Hier TP gehad van 2 geweldige ex-cryo's. Waren ook al doorgedeeld. Laboranten waren vol lof..wie weet. Hebben eerder 2x2 TP cryo gehad zonder resultaat, dus verwachten weinig. Bovendien voelt het ook zo onwerkelijk..én hebben we de handen vol aan 2 zieke meiden.

Nog 4 in de vriezer ..mán wat een luxe!

Nu toch aardig 'last'van de mormonen. Waarschijnlijk volgende keer TP in eigen cyclus. Heeft iemand ervaring? wat zijn dan de kansen?

Geplaatst
JO1978: IK heb een goed gevoel bij jou embryootje

aaaah lief zeg!!

jij heeeeeel veel plezier morgen met de tp, hoop dat ze een mooi embrio-tje terug plaatsen,

laat je morgen weten hoe het is gegaan.

liefs jo

Geplaatst

Lieve meiden,

was toch niet gelukt, bloedtest was negative en mijn vader vandaag is overlijden, hartaanval. Dus...twee in een klap.

Lieve meiden, geniet van jullie leven zo veel mogelijk, met alle goede en slechte tijden.

[h=6]Be thankful for the difficult times, during those times, you grow.

Be thankful when you don´t know something, for it gives you the opportunity to learn.

It is easy to say and be thankful about the good things, but a life of rich fulfillment comes to those who are also thankful for the setbacks.

Be thankful for your troubles, they can become your blessings.

Love is quiet undertanding and the mature acceptance of imperfection.[/h]ik neem hier even pauze. Heel veel suc6, sterkte allemaal. Liefs Jesse.

Geplaatst

Jeetje meid wat een verschrikkelijk nieuws. gecondoleerd.

Wat vreselijk....ik heb er geen woorden voor.

Heel veel sterkte Jesse. Hou je taai.

Liefs

noor

Geplaatst

Oh jesse.... Jeetje wat een vreselijke dag...

Gecondoleerd.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

Liminous en limburgsemeid, jullie ook al rood. :(

Wat een tegenvallers. Sterkte ook voor jullie!

Hier weinig nieuws eigenlijk. Ik had gisterochtend een beetje gekleurde afscheiding. Misschien van de terugplaatsing.

Gistermiddag ineens een forse kramp, alsof alles helemaal samentrok. Verder ben ik wel steeds een beetje misselijk. Maarja, lijkt me nog niet dat dat nu al kan dus misschien praat ik dat mezelf aan ofzo...

Geplaatst

Jesse, wat vreselijk.

Gecondoleerd.

Een naar besef dat je vader je kindje niet meer mee zal maken, ik weet hoe het voelt.

Heel veel sterkte.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden